Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4764 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~E. / 2025-01-23 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    NAJGORSZY OPERATOR ever! Kłamią, oszukują, nie dotrzymują umów- z ich stron! Przedłużyłam w salonie Play umowę w listopadzie 2024 r.jako aneks na kolejne miesiące, dobrałam tv( to włączyli od razu) , zwiększyłam prędkość, dostałam rabat ( ..I tu jest chyba ból operatora). Do dnia dzisiejszego nie wdrożyli w życie nowego aneksu, na nowych warunkach na internet światłowodowy,a jest styczeń 2025. Mało tego przysyłają rachunki na stary, niekorzystny abonament, dzwonią z ofertami nowymi, chociaż ja mam na PAPIERZE umowę i system to widzi, ale ta umowa " wisi" nikt jej nie wdraża. Piszę, dzwonię, składam reklamacje, zgłoszenia.. w salonach, prze, internet...NIC!! Zero odzewu, każdy rozkładana ręce. Ktoś " na górze " blokuje i tyle!!! Koszmar. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta, do UOKiK, czekam na odp.
    ZaletyBRAK
    WadyJ.w.
  • ~Ela / 2023-08-18 14:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Play od wielu lat, mam tel. na kartę i internet. Kiedyś byłam zadowolona, dziś już nie. Bardzo pogorszyła się jakość ich usług. Internet się zacina, telefon gubi zasięg, rozmowy telefoniczne same się rozłączają. Kiedyś za ich błędy przyznawali jakąś rekompensatę, dziś to moja wina i nie mogą nic z tym zrobić. :) Wykupiłam pakiet, dostałam informację, że za kilka minut się włączy, a pół dnia później okazuje się, że pakiet się nie włączył, a przelana kwota została w dużej części wyczerpana. Play, wstydźcie się. :( Szkoda mi tylko Waszych pracowników.
    ZaletyDobre ceny pakietów na kartę, skrupulatni pracownicy (choć nieskuteczni)
    Wadywszystko inne, szczególnie nieuczciwość, niedocenianie stałych klientów, kiepska jakość produktów
  • ~Ela / 2025-07-24 20:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Zanim opiszę problem przekażę ważną informację: SKŁADAJCIE SKARGI DO UOKiK ORAZ URZĘDU KOMUNIKACJI ELEKTRONICZNEJ. Właśnie się dowiedziałam, że nie możemy złożyć wniosku o kontrolę działań firmy, ale większa liczba podobnych skarg może taką kontrolę spowodować. Nie dajmy się oszukiwać. Jeżeli nie zostaną na nich nałożone kary za takie praktyki, to nic się nie zmieni.
    Mój problem dotyczy przedłużenia umowy w salonie stacjonarnym. Konsultant zaproponował nam 3 "gratisy", których nie chcieliśmy. Powiedział, że jak nic nie wybierzemy to i tak przyślą 3 rzeczy wybrane losowo. Po przyjściu pierwszego rachunku okazało się, że mamy płacić za "gratisy" po 10,34 zł przez 25 miesięcy. Zaproponował również telewizję Internetową (na szczęście nie możemy mieć od nich kablówki i Internetu). Również nie chcieliśmy, mamy z innej firmy wszystko. Konsultant stwierdził, że warto spróbować, bo przez 10 miesięcy jest za 10 zł, a zrezygnować możemy w każdej chwili. Oczywiście okazało się, że umowa obowiązuje nas na dwa lata. Wszelakich dokumentów, cenników i regulaminów przyszło mailem około 30. Tym razem nie czytaliśmy, ale kiedyś na pytanie dlaczego na umowie jest co innego otrzymywałam odpowiedź, że to warunki bez promocji, a z promocją wychodzi tak jak mówią. I wtedy tak było, teraz już nie. Zapytałam konsultanta, gdzie mogę złożyć skargę na pracownika. Poradził mi, żeby porozmawiać z kierownikiem w tym salonie (śmieszne). I tak złożyłam reklamację telefoniczną. Rozpatrzyli w 4 dni, oczywiście negatywnie. Sposób weryfikacji zgłoszenia - rozmowa z pracownikiem, który zawierał z nami umowę. Oczywiście pracownik powiedział, że o wszystkim zostaliśmy poinformowani.
    W weekend piszę zgłoszenie i w przyszłym tygodniu składam w urzędzie.
    ZaletyJestem zadowolona z jakości usług w zakresie abonamentu telefonicznego
    WadyOszukiwanie klientów przez konsultantów w salonach (nie można udowodnić im, że mówili co innego), brak możliwości zgłoszenia sprawy do jakiegokolwiek menedżera, brak jakichkolwiek chęci załatwienia sprawy dla dobra klienta
  • ~ElviX / 2023-09-06 11:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Od kilku tygodni był problem z przeniesieniem numeru do innej sieci. Zwłoka po stronie Play, oczywiście. Musiałem 2 razy jeździć do salonu żeby to poprawili. Po przeniesieniu koszty które były na koncie (150+ zł) zostały w Play... no bo nie da się jakoś mnie ich zwrócić ) wiadomo.
    Dobrze że już nie mam nic wspólnego z nimi.
    ZaletyDziała
    WadyObsługa i polityka odnośnie klienta.
  • ~Filip / 2023-12-11 08:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce. Włączenie pakietu nie działa automatycznie po doładowaniu przez co zanim włączysz pakiet ucieknie Tobie kasa z konta jak chcesz od razu zadzwonić poza tym nie odbierają telefonów na infolinii. Siedziałem na słuchawce 28 min. Jeden z najsłabszych zasięgów.
    Zaletynie ma
    Wadywiele
  • ~Franek / 2024-02-25 21:02
    Ocena: 2.00 / 5
    internet do dupy kużwa. grać się nieda i czasami wywala z internetu i mam 0 fps
    Zaletyzero zalet!!!!!
    Wady-gówno
    -internet ścina
    -internet wywala
    -0 fps
  • ~general / 2021-08-20 23:44
    Ocena: 2.00 / 5
    opolskie kod 49-200 totalna porażka w ogóle net nie śmiga nie polecam po zgłoszeniu żadnej poprawy nawet dałem możliwość montażu nadajnika !! olewka nie polecam pomyśl zanim podpiszesz umowę
    Zaletybrak
    Wadypo zgłoszeniu poprawa na tydzien
  • ~ggg / 2021-10-18 14:57
    Ocena: 2.00 / 5
    minimalna kwota na koncie powyzej 5 zlotych jesli masz mniej to nie mozesz wykonywac polaczen ani wysylac sms
  • ~GHOST / 2024-02-27 18:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Operatorzy wciskają wszystko co można, internet działa tak jakby nie działał, jedyne co w Play jest dobre to w niektórych przypadkach oferta
    ZaletyBrak
    WadySzybkość internetu, obsluga klienta
  • ~Grzegorz / 2023-11-21 14:44
    Ocena: 2.00 / 5
    W listopadową sobotę byłem umówiony z technikiem od firmy Play pomiędzy 9-11na montaż internetu światłowodowego w bloku, pan przyszedł i stwierdził l, że nie jest przygotowany obecnie na montaż po czym zaproponował najbliższy poniedziałek pomiędzy 17-19, w poniedziałek o godzinie 16 przyszedł inny technik który stwierdził, że również nie jest przygotowany i skoro umawiałem się z poprzednim to pozostaje na niego poczekać.
    Oczywiście pomiędzy 17-19 nikt nie prZyszedł
    Czekam już 3tygodnie na montaż internetu...
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak przekazywania informacji w firmie Play oraz psychologia montażu w nieskończoność
  • ~Grzegorz / 2025-02-28 16:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Naprawde super, ze żyjemy w czasach gdzie poprzez aplikacje finalnie musisz wydać 100zl by mieć pakiet za 50zl.
    Stało się tak gdyż czekałem chwile na włączenie pakietu troche to trwało i musiałem w biznesowych sprawach cos zrobic i skorzystać z internetu. Było to minut bo zapłaceniu za pakiet xxl. Ok mowie, sprawdzam konto widzę ze pakiet się niewłączyl bo zostało na koncie 47,64zl. Mowie ok dodaje 5zl i mowie sobie czekam nic nierobie. Czekałem 30 minut aż się pakiet włączy nic w tym czasie nierobilem bo wiedziałem ze transmisja danych jest włączona. Myslalem ze juz bo po takim czasie powinno juz byc,mimo iż niedostalem smsa o włączeniu. Po chwili użytkowania sieci w ważnych sprawach dostaje komunikat, ze nie mam juz środków. Mowie jak to i mowie do siebie, ze niegadaj ze tyle czekałem nic nierobiac i dalej się niewlaczyl. Zdenerwowałem się doladowalem kolejne 45zl i z nerwow bo juz niewytrzymalem wziąłem pakiet za 45zl. I po 30 sekundach dostałem potwierdzenie, ze pakiet się włączył. To jakies jaja wiec zadzwoniłem na infolinie mowie jaka sytuacja a ona traktuje mnie jak debila i ciagle mówi rozumiem i ciagle to samo. Niewiem czy niezrozumiała kompletnie co chce przekazać, niemam pojęcia. Nie bede czekał 30 minut bo przeciez niemozesz nic nierobic na telefonie tylko czekać na włączenie pakietu. Jakiś obsurd, ze tak niby porządna firma dziala, ta aplikacja i tragiczna obsługa klienta. Nigdy więcej nie skorzystam juz z tej sieci, bo rozumiem wszystko może jakies problemy techniczne, ale po tym jak konsulntantka chciała wmówić ze to moja wina postanowiłem o tym napisac. Tragiczny ten play, to juz nie to co kiedys. Postanowiłem ze zmieniam sieć, zero zrozumienia i pokory.
  • ~Grzesiek / 2024-05-17 14:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Oferta kolorowa i atrakcyjna. Natomiast to co przeszedłem z obsługą klienta ..... NIE POLECAM!!!!!!
    Grzesiek
  • ~Grzesznik / 2022-05-15 10:25
    Ocena: 2.00 / 5
    W czasach, gdy większość aktywności odbywa się via internet oferta tej sieci to ścierwo. 5 lat za konkurencją. Traci zasięg w centrum Warszawy, w centrach handlowych. Niektóre strony nie otwierają się. Rozwiązałem umowę 11 miesięcy przed końcem kontraktu. Musiałem zapłacić 400zl. Najlepiej wydana kasa w życiu. Szczerze nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele.
  • ~HEJTEREK_69 / 2023-02-26 17:31
    Ocena: 2.00 / 5
    GUWNO INTERNET NIE DZIALA JA PIENIADZE PLACE A TO NIE DZIAŁA CO TO MA BYĆ??????? Ż.E.N.A.D.A. I KROPKA CO TO MA BYĆ Za PROPAGANDA W OGÓLE SAŁOSNE
    ZaletyNIC
    WadyWSUZSGKO
  • ~henry / 2024-05-18 18:46
    Ocena: 2.00 / 5
    witam ,mam niby 4G lecz jakość jest fatalna ,obraz albo znika albo się zatrzymuje i skacze. Henrix Łochowo
  • ~Igor / 2020-02-12 13:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Kompletnie odradzam państwu zawierania umowy w PLAY Internet. Nie da się popracować, pograć czy pooglądać czegoś na owym Internecie przez zakłócenia.
    Co chwilę ping w wysokości 900ms oraz Jitter w wysokości 300ms.
    Internet był dobry, ale tylko przez okres próbny czyli jeden miesiąc.
    Zaletybrak
    WadyLimit, ogromne zakłócenia, ogromne opóźnienie
  • ~Inez / 2019-08-03 19:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalne dno, miałam telefony we wszystkich sieciach i ta jest zdecydowanie najgorsza, zasięg zerowy zrywa non stop dowiedziec się czegokolwiek ciężko, faktury nie mam pojęcia na jakiej podstawie wystawiane, ogółem porażka
  • ~Inka / 2020-12-05 08:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Fatalna jakość usług play i niekompetentni pracownicy,którzy mimo moich puśb nie potrafią zablokować ,przychodzących płatnych smsów.Strata czasu i pieniędzy.Zdecydowanie nie polecam !!!!
    Zaletybrak.
    Wadyzabierają za nic pieniądze z konta-złodzieje.
  • ~J.K / 2020-10-05 15:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet w Playu, którego jednak nie mogę wykorzystać ze względu na braku zasięgu, to samo tyczy się telefonii. Zasięg telefoniczny jest niedostępny pomiędzy 22 a 6 raną, potem jest bardzo słaby i telefon przeskakuje na roaming. Niestety nie można korzystać z LTE w roamingu i musiałem zakupić starter w T-Mobile, żeby móc korzystać z internetu. Dzwoniłem do obsługi klienta 3 razy i za każdym razem zbywano mnie obietnicami o poprawie w ciągu tygodnia, nadal nic.
    Wadybrak zasięgu,niskie prędkości,braki w infrastrukturze,0 obsługa klienta
  • ~Ja / 2021-04-01 04:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Te komentarze z internetem to żenada i kłamstwo ja mam download 153.20mb/s
    Upload 37.49 mb/s i wszędzie gdzie bym nie był zasięg lte więc wy chyba kalkulatora zamiast tel używacie
    ZaletyZasięg
    WadyWażność konta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4764
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3088
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2645
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2045
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187