strona 31 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~JK1954 / 2024-12-17 09:54
Play jest nieprzyjazna osobom niepełnosprawnym; przynajmniej w niektórych salonach sprzedawcy nie zdają sobie nawet sprawy, że ich firma jest podmiotem gospodarczym. -
-
~Jo / 2022-10-03 07:20
Telefony brane z sieci niby dobre bez zastrzeżeń ale z blokadą sim. Zasięg sieci w mieście dobry po za miastem gorzej 5g oszukane porównując prędkości z innymi sieciami play jest z tyłu WadySłaby internet -
~JO / 2024-05-27 19:00
Zdecydowałem się na Playa (tv+internet) po wygaśnięciu umowy z UPC. I okazało się to porażką. Brak możliwości ustawienia ulubionych programów, ciągle szukanie kanałów, żeby obejrzeć to co się chce, częste zawieszanie się modemu, często ginie głos - trzeba restartować, obsługa klienta na czacie fatalna - zadajesz pytania i czekasz na odp po kilka minut - chyba jest tam jedna osoba, która to obsługuje… -
~Joanna / 2021-08-06 20:21
Dzwoniłam do państwa 3 razy ponieważ córka ma problem z internetem Pani z obsługi była bardzo niemiła zostałam poinformowana że w ciągu 15 minut otrzymam SMS-a z instrukcją jak dany problem naprawić niestety zostałam zlana a problem dalej jest nie rozwiązany rozważam zmianę sieci nie polecam! ZaletyŻadnychWadyBrak internetu mimo umowy -
~Joanna / 2021-09-12 15:31
TO moloch ,który nastawiony jest na naciąganie.Niestety,jeżeli jesteś starszą osobą -wykorzystają twoją niewiedzę bez skrupułów.Zapomnij o miłym,młodym człowieku,który poradzi.Dobrze powiedział do mnie mój syn:nie idź tam sama bo pojadą po tobie.I miał rację.
Dużo reklam,pozorów.A usługi słabe.Obsługa klienta leży pod każdym względem.Pozostaje mieć tylko nadzieję,że dostaną wreszcie po nosie od jakiejś prężnej i uczciwej firmy.Popadli w samozadowolenie a konkurencja nie śpi.
ZaletyŁadne salony.Ha,ha!WadyWszystko,co można przypisać dużej,nie dbającej o opinię firmie. -
~John / 2022-07-10 13:25
Stwierdzono w BOK, że karta SIM jest uszkodzona i dlatego jest słaby internet. Należy bez opłat wymienić SIM w salonie, ale w "salonie" pan powiedział, że za darmo nie wymieni i już. I nie wymienił. Zgłosiłem na niego skargę w BOK i otrzymałem odpowiedź, że nie mogą go zmusić do tego. I co? Niemoc i oszukiwanie klienta. Obsługa klienta beznadziejna, zachowują się prawie jak monopoliści. Chcieli mi zamknąć usta jakimś ochłapem, doładowaniem, ale nie skorzystałem. ZaletyWybor różnych opcji na abonament i na kartę.WadyOlewanie klienta. -
~Jolanta / 2018-12-04 13:32
Uważajcie na tą sieć zawarłam aneks do umowy w którym konsultant zaoferował 6 miesięcy gratis a póżniej sie okazało że to tylko 2 miesiące gratis .Play na reklamację odpowiedział że nie ponosi odpowiedzialności mimo odsłuchania rozmowy za to że konsultant się pomylił i zaoferował 6 miesięcy .UWAGA TA SIĘC NACIĄGA I MA KLIENTÓW GDZIEŚ NIE UZNAJE REKLAMACJI MIMO BŁĘDU SWEGO PRACOWNIKA -
~Jomen / 2022-09-18 12:03
Internet draaaamat , niby wykorzystuje 30GB i w tym miesiącu udało mi się wykorzystać dodatkowy internet na drugiej karcie , a co miesiąc korzystam tyle samo z internetu , porazka , już nie mówię o tym że internet jest nielimitowany ale zwalnia prędkość, zwalnia na tyle że ledwo mogę wystawić ta opinie , uciekam na pewno z tej sieci coraz gorzej Zalety...Wadyinternet -
-
~Kaba / 2022-02-26 10:41
Oferta dobra (a nawet bezkonkurencyjna 2 lata temu), ale co z tego skoro są ciągłe problemy z zasięgiem i stabilnością połączenia internetowego. Wielokrotnie zgłaszałem problemy ze zrywaniem zasięgu Internetu mobilnego i niską prędkością w centrum Warszawy. Za każdym razem obiecanki, że coś zrobią, a nic się nie zmieniło.
Na dodatek ok 6 msc przed zakończeniem umowy chciałem ją zerwać i została wyliczona jakaś absurdalna kara, która przewyższała sumaryczną wysokość pozostałego abonamentu.
NIE POLECAM Play! Uciekam do innej sieci, gdzie może będzie drożej, ale przynajmniej bezproblemowo.Wadyproblemy z zasięgiem, niestabilne połączenie internetowe, niska prędkość transferu -
~Kala / 2019-10-02 19:03
Najgorsza dla mnie jest obsluga klienta. Mimo ze blad jest po stronie Play musze dzwonic kilka razy na wlasny koszt na Obsluge klienta przy czym slysze ze jest wszystko dobrze i koniec rozmowy. Oczywiscie po rozlaczeniu nadal nie jest dobrze. W punkcie play Pani nic nie moze zrobic oprocz zgloszenia ktore bedzie rozwiazane w ciagu 14 dni. I naprawde czeka sie bardzo długo a w tym czasie nie moge korzystac z internetu. ZaletyDobre pakietyWadyBardzo olewcze traktowanie klienta -
~kali095 / 2019-05-06 22:44
Zasięg tragedia, obsługa to coś żenującego, jedyne co ich ratuje to cena -
~Kalif / 2020-11-14 17:51
Witam w mojej ocenie to jeden z najgordzych operatorow na rynku.Reguloeanie predkosci internetu to miedzy innymi spodob na drenowanie portfeli.Za 20gb internetu na dwa telefony to cena 90 zl.smiechu warte!!! Wady99% -
~Kamil / 2021-02-06 10:18
Problem który był nie do naprawy przez Play - na nasz firmowy numer nie dało się dodzwonić z różnych numerów telefonów (średnio 20% klientów). Połączenie zrywane od razu po wykręceniu numeru.
Problem zgłaszany wielokrotnie, niby coś robili ale bez skutków. Wymieniano kartę SIM dwa razy, zmienianio modele telefonu - bez skutku.
Dostarczono sieci konkretne numery telefonów z których nie są się do nas dodzwonić, konkretne godziny połączeń - nic nie pomogło.
Przenieśliśmy się do innej sieci, problem zniknął.WadyJ/w -
~KAMIL / 2022-12-16 18:26
Tak słabego internetu to ja w życiu nie miałem.. czekam aż będę mógł się przenieść. PORAŻKA ! Płacę po 100 zł a czasami mam prędkość 1 mb/s to jakiś żart. ZaletyżadneWadyDROGI/SŁABY -
~Kanski / 2024-07-22 18:53
Już kolejny rok sobie powtarzam że nie chce mieć z tą siecią nic wspólnego i znowu dałem się namówić wcisnęli mi internet stacjonarny do abonamentu na 2 lata chociaż internet był tylko na rok i nagle abonament wzrósł o połowę a internet w telefonie jest tak super że nawet tej opinii nie mogłem dodać bo się strona nie lądowała ZaletyBrakWadyOszuści -
~kasia / 2014-07-19 11:02
PLAY - NIE POLECAM
Chciałam przenieść numer do sieci PLAY, zawarłam umowę telefonicznie z bardzo miłą Panią w bardzo przyjemnej atmosferze. Jednak ktoś anulował moją umowę, bez wypowiedzenia. Od ponad tygodnia mam nieaktywny numer, a pracownicy BOK każą CIERPLIWIE CZEKAĆ. Nie są w stanie podać nawet konkretnej daty rozpatrzenia reklamacji, nie chcą połączyć mnie z osobą kompetentną, która by ich udzieliła. Ponadto to są ironiczni, nieuprzejmi, ignorują mnie, a nawet rozłączają się w trakcie rozmowy.ZaletybrakWadybrak możliwości uzykania jakichkolwiek informacjinumer przenoszę od ponad miesiąca, od ponad tygonia karta nieaktywna -
-
~kasia / 2022-02-03 12:35
Jestem w Play od ponad 10 lat, aktualnie posiadam opcje MIX.Otrzymałam możliwość przedłużenia umowy,wydawałoby się korzystna, wraz nowym telefonem. Po dokonaniu transakcji on line otrzymałam w przeciągu 2 dni telefon. Aparat nowy, lecz niedziałający . Po zgłoszeniu tej sytuacji na czacie otrzymałam informację, ze muszę się udać z wadliwym telefonem do salonu Play. W salonie powiedzieli mi, że oni nie maja z tym nic wspólnego, ponieważ telefon został zakupiony w internecie i mam prawo odstąpienia od umowy , a jedyne co muszę zrobić to wysłać podpisany formularz wraz z niesprawnym telefonem i play zwróci mi za wysyłkę. To , że play zwraca za wysyłke potwierdził mi tez jeden z konsultantów. Po nadaniu przesyłki otworzyłam czata , żeby sie dowiedzieć, co jest im potrzebne do zwrotu kosztów przesyłki. Otrzymałam informację, ze taki zwrot mi nie przysługuje. Napisałam skargę do play- bez odzewu. Juz znalazłam lepsza ofertę konkurencji gdzie przenoszę numer, niekompetencja pracowników tej sieci jest po prostu rażąca. Zdecydowanie odradzam!!! ZaletybrakWadyniekompetentny personel wprowadzanie klienta w błąd -
~Kasia / 2023-01-05 15:29
Niestety po wielu latach bycia klientem firmy, zostałam oszukana. Miałam mieć połączone rachunki, na jednym 3 numery, na drugim 2 numery. Miałam płacić mniej. I co??? Jak zwykle jedna wielka ściema, nie dajcie się nabrać. 50zł więcej i nie ma dyskusji, bo Oni sprawdzali i jest prawidłowo. Dla Play prawidłowo. Bo ludzie są idiotami i sami zmieniają umowy na droższe. Masakra. Odradzam. ZaletyBrakWadyTraktowanie ludzi przedmiotowo, oszustwo. -
~Kk / 2020-12-31 17:17
Najgorsza obsługa świata. Oddaje telefon po raz 5 do naprawy od podpisania umowy w listopadzie. Telefon od podpisania umowy ponad dwa miesiące temu używałam 10 dni. Nie kompetentni ludzie nie potrafiący naprawić sprzętu i nie chcą Dax nowego. Żenada ZaletyBrak -
~Klaudia / 2019-10-12 10:12
BARDZO CIEZKI KONTAKT Z OBSLUGA NIBY OBIERAJA ALE OLEWAJA PROBLEM. SA BARDZO NIEKOMPETENTNI NAROBIA BLEDOW W OFERCIE POTEM Z FAKTURAMI I KLIENT ZOSTAJE Z TYM SAM BO SALONY NIE CZUJA SIE ODPWIEDZIALNE A PLAY24 MOWI ZE COS ZROBIA A POTEM SIE NIE ODZYWAJA JESTEM BARDZO ZMECZONA TA WSPOLPRACA I NIE MOGE.DOCZEKAC SIE KONCA. TAM NIE MA ZADNEJ ODPOWIEDZIALNOSCI KARZA SIE KONTAKTOWAĆ Z OSOBA Z KTÓRA SIĘ PODPISAŁO UMOWE A TO JAK SZUKAĆ IGLY W STOGU SIANA BO ZA KAZDYM RAZEM TAM ODBIERA KTOS INNY I KAZDY UMYWA RECE. DLA MNIE OSZUSTWO ZLODZIEJSTWO I ROBIENIE Z LUDZI GLUPKOW. MALO FAJNE I MALO PROFESJONALNE. ZLE SWIADCZY O FIRMIE
strona 31 z 228
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »