Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 5003 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2024-09-27 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem podpisaną umowę z UPC. Skuszony reklamą playa, że przechodząc z UPC do playa otrzymam korzystniejsze warunki, poprosiłem o kontakt w tej sprawie. Oddzwonił do mnie konsultant (który) okazał się zwykłym oszustem. W UPC miałem internet 600 GB, tuner horizonie, tv+ polsat premium sport, canal+premium i Viaplay Total + Eleven). Do tego 3 telefony komórkowe i stacjonarny z połączeniami za darmo na stacjonarne w UE ina komórki do Kanady i stanów) . Za wszystko płaciłem coś koło 232 zł. Oszust z play powiedział, że cały mój pakiet zostaje bez zmian i dodatkowo zaproponował mi HBO, Canal+ online, skyshowtimetime ale będą musieli zlikwidować tel. Stacjonarny i za wszystko zapłacę o 7 zł więcej, no i nowa umowa na 2 lata. Niestety okazało się, że canal+online, skyshowtime muszę dokupić sobie sam, zabrano mi dostęp do polsat premium sport (który jak chce, to też muszę sobie wykupić), okrojon mi Viaplay do pakietu medium i jak chce Total to też muszę sobie wykupić. Oczywiście oszustwo zgłosiłem w play i czekam ale oni mają czas na rozwiązanie zgłoszenia) Dzisiaj mija 14 dzień czyli mija termin odstąpienia od umowy a odpowiedzi jak nie ma tsk nie ma. Prosiłem o przywrócenie poprzedniej usługi, to powiedzieli mi, że nie ma sprawy ale jak chce przełączyć telefony z powrotem do UPC to muszę udać się do salonu play, żeby wydali mi nowe karty i że przez 3 dni karty będą nieaktywne. Nie dość, że mnie oszukali, to jeszcze muszę biegać za kartami SIM I przez 3 dni zostać odcięty od świata. Moje pytanie jest takie - gdzie takie oszustwa się zgłasza? Na policję, do UOKiK? Co robić? Czy jest na grupie, ktoś, kogo play tak samo wydymał? Aktualnie jest 24 wrzesnia Aktualnie od przeszło doby nagle, bez ostrzeżenia wyłączyli mi karty sim. mam wyłączony sygnal na wszystkich kartach sim i nie potrafią przywrócić mi poprzedniej usługi. Córka wraca jutro że Szwecji, potrzebuje telefonu, bilety, odloty, przyloty, pociągi, autobusy, kontakt z bliskim... Nie są w stanie jej pomóc. Bezradnie rozkładają ręce i pytają czy mogą jeszcze w czymś pomóc... Tak jakby już koorwy w czymś pomogli. Play to Porażka i kupa gówna.
    Dzisiaj mija 5ty dzień jak wyłączyli mi 3 numery bez jakiegokolwiek ostrzeżenia i nie potrafią mnie przywrócić do UPC. Za każdym razem gdy dzwonie, to gnoje tylko cie weryfikują, pytają o nr klienta, bądź pesel, imię nazwisko i adres usługi. Przełączają między działami, Później piszą kolejne zgloszenie i tak bez końca a na koniec pada pytanie, czy nie chcesz jakiejś dodatkowej usługi. To nie są ludzie tylko jakieś jeb@ne bezmózgie roboty. Mają tupet skurw.... .
    ZaletyBrak
    WadyUnikać oszustów.
  • ~Kris / 2024-09-27 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Play-sprej. Oszuści, lgaże i krętacze. Im szybciej splajtują tym lepiej dla ludzkości.
    ZaletyZalet Brak
    WadyCały play, to jedna wielka kupa gówna. Trzymać się od nich z daleka
  • ~Barbara / 2024-09-27 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma jaka może być,osoby pracujące są bez wiedzy,nie kompetentni. Nawet w salonach Ply do którego chodziłam to jedna osoba walczy o o klientów bez rezultatów,jedna gra w gry a nastepne osoby jak czytają zgłoszenie to nie wiedzą o co chodzi. Nie doradzą,nie pomogą ale zaszkodzą.
    ZaletyŻadne zalety nawet obsługa klienta nie pomoże i jest do d..y, też nic nie wiedzą
  • ~JP / 2024-09-25 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejny customer service, który absolutnie w niczym nie potrafi pomóc. Obsługa jest arogancka, niekompetentna, jakby była tam za karę. Zamówiłam internet przez sklep internetowy, żeby nie musieć z nimi mieć kontaktu, ale nawet nie potrafią dobrze skonfigurować własnej strony i nikt nie przyjechał zamontować internetu. Byłam zmuszona do kontaktu z tą beznadziejną infolinią i oczywiście nawet nie potrafili w systemie zaznaczyć danych i znowu nikt nie przyjechał!!!
  • ~mk / 2024-09-23 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni zł.. i kłamcy. Płacisz za coś, czego nie kupujesz, a oni bezczelnie twierdząc, że musiałam niechcący w coś kliknąć po czym doliczają Ci to do abonamentu,twierdząc jednocześnie że to nie ich subskrybcja. Czyli okradają swoich klientów i wraz z innymi tzw. "swoimi partnerami". No bo jak wytłumaczyć że nie jest to ich subskrybcja, a oni doliczają ją do abonamentu, czyli wiedzą o tych oszustwach i pozwalają okradać swoich klientów, a nawet czynnie biorą udział w tym procederze.
    ZaletyŻadnych
    WadyCała ta sieć, to jedna ogromna wada.
  • ~Sola / 2024-09-23 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY TO DZIADOSTWO JAK ORANGE BO Z FRANCJI. JEBA..Ć KORPORACYJNY KOLONIALIZM.
    Zaletykiedyś były i się zmyły
  • ~Nick / 2024-09-22 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, dno i jeszcze raz dno.

    ZaletyBrak
    WadyTo że w ogóle istnieje
  • ~Zniesmaczona / 2024-09-21 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące temu zgłosiłam telefonicznie,że widze na korytarzu budynku w którym mieszkam niezabezpieczony kabel od internetu,który zwisa że sciany...konsultant przyjął zgłoszenie.. minęło 3 tygodnie i NIC,więc zadzwonilam ponownie..znow weryfikacja,itp..I okazuje się,że konsultant zle zakaLifikowal zgłoszenie,zostałam zapewniona,że tym razem będzie już to załatwione.. I co?..I wciąż NIC..kabel jak zwisał,tak zwisa dalej..
    To jakaś masakraa..jak było UPC..wszelkie sprawy były załatwiane w miarę sprawnie,a za PLAY..to ręce opadają...Nie zamierzam więcej dzwonic..a tym bardziej,że teraz występuje powodz..ale,aż strach się bać,jak play będzie naprawiał awarie na zalanych terenach,skoro przez ponad 2 miesiące nikt się nie pofatygował,aby zabezpieczyć kabel w suchym korytarzu wieżowca.BRAWO WY.
    ZaletyBrakkk
    WadyJe
  • ~Bartek / 2024-09-21 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    MŁAWA 06-500, centrum, ok.Catrefoura, teren otwarty, nadajniki widać gołym okiem, 4 piętro, balkon, sprzęt pomiarowy iPhone 13 mini 256GB:

    PLAY 5G - 11Mb/s
    T-MOBILE 5G - 21Mb/s
    Orange 5G - 4Mb/s
    Plus 5G - 14Mb/s

    Wyniki z teraz, sobota, 10:30 rano
    Chyba pora zacząć zbierać ludzi do pozwu ...
    Biorą kasę za dostęp do 5G a 5G nie ma u nikogo.

    Telefon przetestowany w trasie kilka dni temu.
    Niemcy, 5G w T-Mobile - średnia 670Mb/s
    Włochy, 5G w Windtre - średnia 910Mb/s
    Austria, 5G w A1 - średnia 1.37Gb/s

    Średnia wyliczona na bazie 100 speed testów w równo 20 miejscowościach pow.100 tys. mieszkańców.
    WadyBrak 5G u wszystkich
  • ~Justyna / 2024-09-20 10:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wyobraźcie sobie ten absurd: przenoszę numer do nowego operatora, czekam na zgodę od Play, wszystko przebiega tak jak powinno, a oni „nagle” po pół roku naliczają mi karę na całe 156,13 zł za „wcześniejsze rozwiązanie umowy”, aleee co jest najlepsze? Zero informacji od nich o jakiejkolwiek karze! Dzisiaj przy śniadaniu dostaję maila, patrzę, a tam windykacja komornicza! Bo przecież czemu nie? ????

    Brawo, Play! Gdybyście byli komedią, to Oscary by Wam się sypały spod rękawa! ????????
  • ~Dżasta / 2024-09-19 23:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam net box taryfę 5g nielimitowany internet. Po czym oczywiście cały sprzęt wysłali na zły adres co już pomijam. Zapłaciłam 250zl za montaz bo oczywiście ten ich voucher obejmuje dojazd i 10m.kabla a już wejście na dach jakieś wysięgniki płatne. No ale dobra byłam o tym poinformowana nie ma problemu z tym że facet mi podłącza okazuje się że sprzeda nie obsługuje 5g tylko 4g. Dzwonie do Play oni mi mowia że faktycznie usługa jest 5g ale konsultant dodał sprzęt na 4g. Chciałam wymianę sprzętu pani powiedziała że to jest nie możliwe że mogę tylko zerwać umowę i nowa podpisywać. Wysłałam w sumie 300zl z aktywacja a internetu jak nie ma tak nie ma. Bo jacyś idioci nie potrafią nic zrobić jak trzeba. Dno i nic więcej
  • ~Wociech / 2024-09-19 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Studium przypadku - "obsługa" klienta przez PLAY:

    Wysłane zgłoszenie mailem, widać że dotarło, bo był telefon od operatora, chciał rozmawiać przez telefon. Jednak zależało mi na postaci pisanej. Spodziewałem się, że będzie odpowiedź mailowa, ale tam tylko informacja:
    "Dzień dobry,
    zajmujemy się Państwa zgłoszeniem numer ……………. z 2024-09-19 roku.
    Zapraszamy na Play24, gdzie na bieżąco mogą Państwo śledzić status zgłoszenia, a po jego rozpatrzeniu zapoznać się z naszą odpowiedzią.
    Z pozdrowieniami
    Obsługa Klienta PLAY"

    OK, nie ma bezpośredniej odpowiedzi, ale jest zgłoszenie, zawsze coś.
    No to udaję sie na Play24, loguję się na konto i tu niespodzianka - zgłoszenia tam nie ma ...
    OK, udaję się na chat to wyjaśnić. Miły Pan mi odpowiada, uwierzytelnił mnie solidnie, łącznie z numerem telefonu i peselem, poszukał zgłoszenia, znalazło się więc proszę żeby podpiął je pod moje konto. Kolejna niespodzianka, podobno NIEMOŻLIWE ?????? No cóż, może za słaby ten ich system informatyczny.

    Kontynuujemy wyjaśnienie sprawy, w toku rozmowy wydaje się, że będzie rozwiązana, help desk chyba zakłada kolejne zgłoszenie. Chyba, bo tego zgłoszenia też nie widzę na swoim koncie.
    Ciekawe te zgłoszenia-niewidki :)

    W końcu chcę zakończyć rozmowę i poczekać dzień-dwa na rozwój wypadków, ale chciałbym zachować treść chata. Otrzymuję informację, że jest taka opcja na "trzech kropkach". Trzy kropki są, opcja gdzieś uleciała :(
    No to kombinuję z jakimś copy/paste ale chyba jestem słaby w te klocki, bo chat mi zniknął. Musiałem błąd zrobić w przyjaznym interfejsie.
    Kolejny raz próba wejścia na chat, piszę że chciałbym odzyskać ten poprzedni i co za odpowiedź? NIEMOŻLIWE. Kolejny raz pokonałem system informatyczny, mogę być dumny :)

    Przydługi opis, ale może komuś się przyda.
    Niestety, moja ocena dla operatora: 000000000000.

    WadyBardzo zła obsługa klienta.
  • ~KaMa :(( :(( :(( / 2024-09-17 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 30.07.2024 rok przenieśliśmy 2 numery do PLAY - BŁĄD , SUPER MEGA BŁĄD !!!!!!!!!!!!!
    A dzisiaj ( 17.09.2024 ) - już myślimy o ZERWANIU z PLAY umowy !!!!!!!!!
    NIE POLECAM tej firmy !!!!!!!!!!
    Uważamy, że KTOŚ powinien się pochylić nad tymi wpisami / opiniami !!!!!!!!!!

    WYRUCHANI.


    ZaletyMniej niż ZERO !!!!!!!!!!!
    WadyNIEZLICZONA ILOŚĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ~remek / 2024-09-17 08:52
    Ocena: 3.00 / 5
    To dyletanci.Przejęli UPC a nie mają zielonego pojęcia o telewizji kablowej.Liga Mistrzów rusza dzisiaj a oni podobno negocjują.To jest dramat.
  • ~Mateusz / 2024-09-16 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zamówiłem usługę światłowodu. Router doszedł ale co mi po tym jak nie wysłali technika do podciągnięcia światłowodu ze słupa 10 m od domu. Nie da się doprosić ich. Zbywają cały czas. Niekompetentni ludzie tam pracują, mają w du.. wszystko. Nie polecam tej firmy. Nadal nie mam podłączonego Internetu
    ZaletyBrak
  • ~Dk / 2024-09-15 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka po opłaceniu rachunku 2 dzień usługa nieaktywna.
    ZaletyBrak
    WadyOd groma.
  • ~Playek / 2024-09-13 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta w Play jest niedouczona i agresywna, nie rozumieją tematu jaki się porusza.
    Mam nadpłatę a oni chcą mi zwrócić połowę tej nadpłaty.
    ZaletyŻadnych
    WadyBardzo dużo, wystarczy poczytać opinie innych użytkowników
  • ~Bilu / 2024-09-13 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadosko nieuczciwa, omijać z daleka, wyłudzacze nawet po zakończeniu umowy chcą opłaty za jakieś intrnet
    ZaletyBrak
    WadyUmowy z chczykami
  • ~Ktoś / 2024-09-11 08:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Pley to jedna wielka ściema czekam 3 dzień na technika
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~powstaniec / 2024-09-10 13:42
    Ocena: 2.00 / 5
    zacina się bez przerwy a przesyłanie danych jest dość wysokie co poprpatu wskazuję na bardzo niestabilna sieć tego badziewia
    Wadycała sieć play to wada,słaba jakość,niestabilna sieć,nieciekawa oferta z starymi telefonami,nieopłacalne pakiety
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5003
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4639
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
INEA
Ocena: 2.19, ilość opinii: 1203