Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4606 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Witoń / 2023-11-07 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwaga najlepszy smaczek: dzwonię do bok techniki Virgin (Play) i pytam się czy ktoś w bok ma telefon z kartą sim Virgin w celu naocznego przetestowania źle działającej usługi. Odpowiedź konsultanta-robota: my wszyscy mamy karty sim w Play. Buhahaha!
    Zaletydawno zżarły szczury na zapleczu
    WadyObsługa Virgin (Play) to czysta amatorszczyzna na zasadzie:siedź i klep dzwoniącym ludziom co chcesz. Dno.
  • ~Wku——ny_klient / 2023-09-23 13:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeżeli chcesz się cofnąć w czasie i poczuć jak klient TP S.A. w latach 90 to oferta Play jest dla Ciebie! Dawno się nie spotkałem z tak bezsensownym systemem i cała masą ludzi (w salonach i na infolinii) którzy nic nie mogą. PLAY ogarnijcie się lub zamknijcie tą firmę wydmuszkę.
    ZaletyNie znam
    WadySystem - chcesz coś załatwić? Play zrobi WSZYSTKO co możliwe, ale proste rzeczy stale się dla Ciebie udręką!
  • ~Wojtek / 2022-10-25 17:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko negatywnie mieszkam na wiosce 5 km od miasta i przez 10 lat nic z zasięgiem tej sieci nie zmieniło dbają tylko o durze miasta a wioski mają głęboko w dupie
    ZaletyBrak
    WadyZ roku na rok zamiast poprawy jest gorzej zwłaszcza na wioskach
    Nic się nie zmieniło w ciągu 8lat do dupy z taką siecią. 21 wiek zacofania A kasa za Internet coraz wysza
  • ~Wrop / 2019-12-25 08:24
    Ocena: 2.33 / 5
    Play stoi w miejscu z technologią, nie to samo co kiedyś. Nawet eSIM nie potrafią wdrożyć! Oferta „szalu nie ma”, warto rozważyć konkurencje. A najgorsza sprawa to działanie usług. Zasieg porażka, w dodatku imigranci których owa sieć przyciągnęła do siebie zajmują całe pasma internetu i nie potrafią nic poprawić tylko dadzą Ci rabat do faktury.
    WadyZasieg, brak rozwoju, słaby internet.
  • ~Yukki / 2021-09-09 11:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Pan z obsługi klienta nie informuje o opłacie ,aktywacyjnej’ internetu na kartę.
    ZaletyPoza pierwszym miesiącem cena ma wrócić do normy.
  • ~Zdenek / 2024-02-25 17:55
    Ocena: 2.33 / 5
    Play ZDYCHA. W każdy weekend internet LTE chodzi jak w Plusie czyli prawie wcale. Omijać.
    Wadyprzereklamowana prędkk2internetu
  • ~Zygmunt / 2023-01-26 15:05
    Ocena: 2.33 / 5
    Żenada, złodziejska firma brak kompetencji pracowników włączają samoistnie aplikacje i a potem naliczą klientowi. Uwaga wszyscy obecni i przyszli klienci tej złodziejskiej firmy. Uwaga Uwaga i jeszcze raz Uwaga szanujcie siebie i swoje pieniądze. Totalna porażka
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~zyzyf / 2022-08-04 16:05
    Ocena: 2.33 / 5
    PLAY24 to wielkie oszustwo. Mimo że od początku regularnie płacę wszystkie rachunki to dostałem e-maila że moje konto zostało USUNIĘTE. Po czacie a następnie rozmowie na ifolinii dowiedziałem się że nie mogę z tym nic zrobić. GRATULUJĘ podejścia do klienta i szczerze odradzam play 24.
    ZaletyGRATULUJE skuteczności w pozbywaniu się klientów
  • ~Каріна / 2023-10-03 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
    ZaletyЦіни
    WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
  • ~Каріна / 2023-10-03 23:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Дуже поганий інтернет,дуже рідко працює програма
    ZaletyЦіни
    WadyНема інтернету,рідко коли нормально працює програма
  • ~1virion / 2019-08-28 12:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenujące traktowane długoletnich klientów.Beznadziejna obsługa.Po przeniesieniu numeru do innej sieci jakieś "zaległości" i...podanie na listę dłużników-mimo wyjaśnienia 30 dni na zdjęcie z tej listy przy czym bezczelna odpowiedź "mamy tyle czasu według prawa(???)
  • ~A. K. / 2022-02-18 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta to żąrt. Nie można zgłosić awarii bez zainstalowania aplikacji Play. Czas zmienić na Plusa.
    ZaletyCena
    WadyObsługa klienta nie istnieje.
  • ~Adam / 2018-12-15 12:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Moi drodzy to co się tam dzieje to koszmar . Wypowiedziane umowę 24 wrzesień a do nowej sieci ,mogłem włozyc kartę sim dopiero 9 listopada bo okres rozliczeniowy . Dziś godzinę spędziłem w salonie . Bo nie powiedzieli nowemu operatorowi o tym ze mam kartę na internet z której nie korzystam i dostałem rachunek 80.00 wiec pytam dziś pani czemu tak jest skoro oni przenoszą nr 2 to nikt nie pyta mnie o net i nie jest on tez anulowana 0 info . Pytam się czemu ludzie przedemną podpisuja oświadczenia by Orange z ktorego przechodzą na play nie wysyłal im ofert. Bo boja się ze uciekna a ja dostałem SMS z play 5 min po tym jak juz złożyłem rezygnacje 0 info ,NIE JEST ZGODNE Z PRAWEM . I czemu musze w salonie składać rezygnację z karty internetowyej bo u nas tak jest i przez infolinię ani net nie można. Dziękuję nie POLECAM TEJ FIRMY TERAZ ZA 2 NR PLACE 45ZL NIE 90 Z URZĄDZENIEM . PATRZĄ TYLKO JAK WYKIWAC KOLESIA
  • ~adn / 2021-02-17 13:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,chciałem ocenić billing oferowany przez Play. Zacząć od oceny mninus jeden by należało bo komu jest potrzenby billing na własny telefon z opisem darmowa rozmowa głosowa. Myśłałem,że należy to do rozliczeń finansowych a w billingu chodzi tylko i wyłącznie kto, kiedy, od kogo, do kogo i jak długo, a konkretnie z numerem przychodzącym to podstawa,bo gdzie ja dzwoniłem to wiem. Billing Play to karytatura słowa billing. Po skończeniu umowy rozwiązuje umowe na 4 telfony z firma Play. Kiedyś Telekomunikacja Polska oferowała billing ,był numer na który dzwonię i który dzwoni do mnie!!! Bo biling to tak naprawde bezpieczeńswto bo po nic innego jest niepotrzebny. Play nawet nie powiela historii rozmóww w byle telfonie a chce nazywać tę usługe bilingiem,parodia. Rodo nie ma tu nic do znaczenia bo przecież to moje dane i informacje. Czyżby rodo chroniło moje dane przedemną????
    ZaletyZero
    Wadyogólnikowość a billing to szczegóły.
  • ~Adriano1991 / 2021-10-21 07:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Niby największą sieć w Polsce a zasięg taki ze aż wcale i te ciągłe szukanie, zmienianie operatora sieci PLAY (T-MOBILE) PLAY (ORANGE) i INTERNET 3G, H+, H- albo w ogóle brak internetu
    ZaletyŻadnych
    WadyBrak zasięgu sieci Internetu
  • ~Alex / 2020-02-23 05:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam LTE w Play od lat, lecz od stycznia 2020 prędkość pobierania spadła do do 15 kbs choć często nawet nie może się połączyć. Plik 50 mb - czas ściągania 13 min. Zostawiłem by się ściągnęło i po powrocie było 30 min i tak już stało bez końca. W nocy bardzo ciężko się połączyć a jest 5 kresek zasięgu. W aplikacji Pla24 w ich speedtescie dowbload to 0.34 Mbs a upload 0.23. czasem przez parę sekund jest 40 Mbs i spada do 30 kbs Mam na internet stacjonarny i w telefonie oba Play. Działa tak samo źle. Resetowanie karty SIM nic bie dało. Ledwo się połączyłem na czacie z konsultantem. Nie zanotował przeciążeń. W połowie rozmowy zerwało połączenie. Często aplikacja się nie ładuje (ciągle "ładowanie danych"), gdyż z transferem 0-7 kbs nic się nie prześlę. Mierniki prędkości pokazuje 0 kbs i nic się nie ładuje, lecz w tym czasie ping na wp.pl pokazuje 20 ms. Średnia parę dni temu wynosiła tu 1.9 a dziś 1.5. Nic dziwnego.
    ZaletyKiedyś było lepiej, choć nie bez problemów (przeciążony bts). Oferty mają dobre, lecz zerowej jakości.
    WadyPołączenie"jest"(ping), lecz człowiek nie żyje pongiem, tylko odbieraniem poczty czy pracą zdalną. Dziś wszystko jest wadą w ich Internecie
  • ~Ana / 2019-09-24 16:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Oczywiście oferta wydawała się ciekawa jak brałam ją, jednak internet nie działa tak jak powinien mimo płacenia na czas. Internet mi się często zacina, a czasami nawet zanika cały zasięg mimo bycia w centrum miasta. To już robi się drażniące, zróbcie coś z tym!!! Błagam...
  • ~Anastasiia / 2025-03-08 16:30
    Ocena: 2.00 / 5
    I used internet play for a long time, but the process of terminating the contract was extremely difficult, it is almost impossible to reach them, you have to wait on the line for more than 30 minutes every time you try to call and all the operators do not know which department you need, the operators are absolutely not prepared to work with customers! after terminating the contract, I still received bills for payment and resolving this issue turned out to be another quest. I will never use their services again!
  • ~Anbra / 2018-03-28 19:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w Play drugi miesiąc i już żałuję. W momencie podpisywania umowy (w lutym) sprzedawca w salonie zachwalał ofertę oraz możliwość bezpłatnego dzwonienia za granicę przez Wi-Fi Calling. I to najbardziej przekonało mnie do wybrania oferty Play. Dzisiaj niespodzianka. Zadzwoniłam do jednego z krajów UE i naliczyło mi 56 zł. Pani z infolinii twierdzi, że regulamin Wi-Fi Calling zmienił się od 1 marca i że zostałam o tym poinformowana SMS-em. Szkoda tylko że ten SMS do mnie nie dotarł. Arogancko stwierdziła tylko, że mogę wyłączyć tę usługę i że jest to bezpłatne.
  • ~Andrzej / 2021-07-12 22:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Przenoszę się do nich/stało się/ drygi dzień uruchamiają przeniesienie numeru. Wysyłam SMS czatuję groch o ścianę
    WadyMoże to wszystkie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186