ZaletyZamulający internet
strona 26 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »
-
~Patryk / 2022-03-07 22:19
Kiepsko z internetem bo jestsm w Warszawie łapie LTE a w 480p nawet się nie da oglądać -
-
~Paula / 2021-07-27 14:37
Telefon mam od niedawna, niestety zepsuła się prawdopodobnie bateria i mimo dwukrotnego oddania na gwarancję telefon wrócił dalej zepsuty, gdyż twierdzą, że wady nie ma. Umowę mam jeszcze przez rok a z telefonu nie da się korzystać, zero pomocy i jakiegokolwiek zaangażowania aby pomóc. -
~Paulusia95 / 2022-06-13 22:12
Nie no tragedia jakaś... Płacę za internet 100 zł miesięcznie. Niedawno wzięłam nową ofertę i miała być niby lepsza. Nie jest lepsza. Nawet nie potrafią pomóc. Od tygodnia próbuje się dowiedzieć czemu nie mogę dokupić pakietu 100 GB,to nie mogę się doprosić odpowiedzi. Zapłaciłam rachunek normalnie a nie mogę korzystać z internetu bo mam 0 Mb. ZaletyOgólnie internet nie jest najgorszyWadyProblem z komunikacją jeśli chodzi o kwestie techniczne, cena nie jest adekwatna -
~Paweł / 2023-10-15 21:10
Najgorsza sieć w Polsce zasięg w sieci PLEY (Orange) działa na samej sieci Play to poraszka czekam na koniec umowy z PLAY i jeśli mój telefon wybiera najlepszą sieć to jest to PLAY(ORANGE) .
TO PO CO ISTNIEJE PLAY .
NIEMOGĘ SIĘ DOCZEKAĆ NA ZAKOŃCZENIE UMOWY.
ORANGE JEST LEPSZY BO ZASIĘG PLEY TO KPINAZaletyW holandji działa idealnieWadyW Polsce zasięg na sieci PLAY (ORANGE)
BIEDAKÓW NIE STAĆ NA SWOJE NADAJNIKI BO WSZYSKO INWESTÓJĄ W PROMOCJE -
~Paweł / 2024-01-29 16:58
Za co im płacę żeby dawali internet czy lecieli w kulki. Nie dość że szybkość nie powala to jeszcze wyrzuca mnie z większości gier online bo internet nie jest w stanie tego uciągnąc. Nie umiecie dawać dobrego i stabilnego internetu to wogóle nie będę wam płacić :) nie pozdrawiam -
~Piotr / 2021-05-27 07:27
Koszmar.
Najlepsze było to jak jednostronnie zmienili zapis umowy.
W zamian za internet bez ograniczeń - otrzymałem 10G.
Żenada.ZaletyBrak - nawet reklamy beznadziejne.WadyNa początku ładnie-pięknie a później wychodzi całkowity brak skrupułów. -
~Piotr / 2022-11-09 17:15
Daję jedną gwiazdkę. Oszuści, nie robiłem żadnych płatności online (zakupów do gry CS:GO), a oni naliczyli ponad 360zł mojemu tacie do faktury, jak zadzwoniłem na infolinię to wmawiają mi, że nie ma innej opcji, płatność została na 100% wykona z mojego telefonu. Nikt inny nie mógł tego zrobić tylko ja. Jest to bardzo ciekawe, szczególnie gdy mam laptopa tylko i wyłącznie w celach nauki i ta gra by mi nie działała. Wolę od czasu do czasu zagrać w coś na telefonie, a nie marnować czas. Na telefonie nie da się grać w tą grę! Gdy poprosiłem obsługę o podanie adresu IP urządzenia z którego została wykonana płatność, osoba z obsługi powiedziała, że nie posiadają takich informacji, jest to kłamstwo! Posiadają takie informacje, nawet wiedzą jak korzystamy z internetu, oraz znają dokładne dane z naszych telefonów. Karta SIM monitoruje nasz telefon od wewnątrz i przesyła na ich dyski nasze dane. To się zwyczajnie nazywa kradzież! Nie polecam korzystać z usług abonamentu Play, jeśli tak to wygląda, niby dobre ceny wszystko super, a nagle odwalają takie akcje i nie można nawet złożyć reklamacji. Według mnie jest to totalna porażka. Do tej pory wszystko było normalnie jakiś miesiąc temu naliczyli mi 24 zł więcej, a w tym miesiącu ponad 360zł. Masakra ZaletyOferta abonamentu super.WadyObsługa do bani, nawet nie zna swojego regulaminu i możliwości jakie mają. Niewiedza lub oszustwo. -
~Piotr / 2022-11-09 17:18
Daję jedną gwiazdkę. Oszuści, nie robiłem żadnych płatności online (zakupów do gry CS:GO), a oni naliczyli ponad 360zł mojemu tacie do faktury, jak zadzwoniłem na infolinię to wmawiają mi, że nie ma innej opcji, płatność została na 100% wykona z mojego telefonu. Nikt inny nie mógł tego zrobić tylko ja. Jest to bardzo ciekawe, szczególnie gdy mam laptopa tylko i wyłącznie w celach nauki i ta gra by mi nie działała. Wolę od czasu do czasu zagrać w coś na telefonie, a nie marnować czas. Na telefonie nie da się grać w tą grę! Gdy poprosiłem obsługę o podanie adresu IP urządzenia z którego została wykonana płatność, osoba z obsługi powiedziała, że nie posiadają takich informacji, jest to kłamstwo! Posiadają takie informacje, nawet wiedzą jak korzystamy z internetu, oraz znają dokładne dane z naszych telefonów. Karta SIM monitoruje nasz telefon od wewnątrz i przesyła na ich dyski nasze dane. To się zwyczajnie nazywa kradzież! Nie polecam korzystać z usług abonamentu Play, jeśli tak to wygląda, niby dobre ceny wszystko super, a nagle odwalają takie akcje i nie można nawet złożyć reklamacji. Według mnie jest to totalna porażka. Do tej pory wszystko było normalnie jakiś miesiąc temu naliczyli mi 24 zł więcej, a w tym miesiącu ponad 360zł. Masakra ZaletyAbonamentWadyObsługa -
-
~Piotrek / 2021-10-02 12:55
Od początku sierpnia nie ma zasięgu w mojej miejscowości (k. Słupska). Żeby z kimś rozmawiać muszę iść do ogrodu lub na drogę, po prostu katastrofa i beznadzieja. Wcześniej nie było żadnego problemu z zasięgiem. WadyBrak zasięgu od początku sierpnia w mojej miejscowości (k. Słupska). Dzwoniłem na infolinię - stwierdzili, że naprawiają jakiś nadajnik po kilku tygodniach stwierdzili że nadajnik nie ma żadnej awarii.....dramat -
~Piotrek / 2024-07-04 21:17
Nie polecam. Zadzwoniła do mnie Pani z play z oferta na podposanie aneksu . Oferta super więc się zgodziłem. ( płaciłem 410 zł za kilka numerów i dostałem propozycję 510 zł a do tego Samung galaxy s 24 ultra za 1 zł. Po czym została wystawiona faktura na 645 zł. Składam reklamację a pani mi odpisuje ze złe mnie poinformowali o kwocie że to nie 510 a 645 i teraz po miesiącu używania telefonu proponuję jednorazowy rabat albo rezygnacja z aneksu i mam oddać telefon ) Po 14 latach bycia ich klientem robią z człowieka idiote . Nie polecam . Naciągacze -
~piotruś / 2021-11-17 22:08
Po występie p z reklamy jedyne co można zrobić to zerwać umowę.
Te kilkanaście złotych tz. kary za zerwanie umowy to nic.
W życiu trzeba porządnym być>WadyPani bląd z reklamy, Firma pokazała jasno gdzie ma POLAKÓW -
~Play to śmiecie / 2021-01-05 16:45
W zależności od dnia internet działa lub nie, transmisja danych na telefonie nie pozwala obejrzeć streama w jakości większej niż w40 WadyJakość internetu -
~Qualxarnu / 2020-05-15 20:33
Skusiłem się pierwszy i ostatni raz na usługi operatora PLAY.
Oferta jest bardzo korzystna pod względem cenowym jak i oferowanym pakietom minut i danych, ale niestety na tym się zalety oferty i operatora kończą.
Obsługa klienta po podpisaniu umowy jest tragiczna, a w zasadzie mógłbym powiedzieć, ze prawie nie istnieje. Chyba, że chcemy coś dokupić. Jeśli mamy problem z działaniem usługi, to jest i problem z rozwiązywaniem problemu.
W moim przypadku pojawił się problem z dodzwanianiem się do mnie. mieszkam w Warszawie i w miejscu gdzie mieszkam operator PLAY ma od 1-2 na 4 kreski zasięgu. Taki sam poziom ma na przykład również operator Orange. Niestety kiedy mój telefon działa na sygnale PLAY, to często ludzie nie mogą się do mnie dodzwonić. Po prostu od razu otrzymuje SMS z informacją, że ktoś próbował się do mnie dodzwonić, a osoba dzwoniąca słyszy, że mój numer jest nieosiągalny. Mogę wtedy nic nie robić z telefonem, czyli telefon sobie po prostu leży na biurku, czy stole i niby jest zasięg, ale go nie ma. Jak przełączę się na Orange czy T-mobile, to nie mam tego problemu.
Próbowałem zgłosić problem do PLAY wielokrotnie, niestety operator zamiata problem pod dywan. W momencie, kiedy konsultant próbował się do mnie dodzwonić i napotykał na mój problem, czyli nie mógł się dodzwonić, po 1 razie (tak po jednej próbie), zamykał zgłoszenie z informacją, że nie można się było ze mną skontaktować. Ja usilnie próbowałem otwierać zgłoszenie ponownie i tak chyba z 6 razy było ono zamykane, kiedy pracownik PLAY napotykał się na mój problem z dodzwonieniem się do mnie. Nie ponawiał próby kontaktu w żaden sposób, ani telefonicznie, ani mailowo, po prostu zamknięcie zgłoszenia i tyle.
To jest jakiś absurd i dlatego nie polecam tego operatora, bo ja teraz muszę się przełączać na Orange albo T-mobile i korzystać roamingu wewnętrznego, aby ludzie mogli do mnie dzwonić.ZaletyKorzystna cenowo ofertaWadyObsługa po podpisaniu umowy
Ignorowanie klienta
Zmiatanie problemów pod dywan -
~Radek / 2018-11-13 14:30
Witam co do samej sieci nie mam większych zastrzeżeń chodź idealnie nie jest ,ale jeśli chodzi o obsługę przez tak zwanych opiekunów biznesowych to dno dna.koncza mi się umowy chcąc je przedłużyć nawiązałem kontakt z takim przedstawicielem ,umawiał się kilkukrotnie na spotkanie i podpisanie nowych umów oczywiście ani się nie stawiał ani nawet nie raczył dać znać ,że go nie będzie.Trudno pomyślałem pewnie niepoważny człowiek, poszedłem do innego okazało się że nie mogę nic zrobić bo bo ten pierwszy zawiesił zadanie sprzedaży i widząc że chcę załatwić tą sprawę już co chyba dziwne nie jest z kimś innym po wygaśnięciu tej blokady znowu blokuje no w głowie się nie mieści.
Nie mogę nigdzie nic załatwić , próbowałem jakoś wytłumaczyć że pomyślałem że poprostu olał sprawę ten krzyczy odkłada telefon tłumaczy wszystko kłopotami osobistymi . Jestem w szoku -
~Rafał / 2023-04-07 15:49
Zdecydowałem się przenieść numer do innej sieci na korzystniejszych warunkach. Od razu oddzwoniła do mnie konsultantka z ofertą próbując mnie namówić do pozostania z nimi - zrozumiałe. Odmówiłem, sprawa załatwiona. Pełna kulturka.
Dzisiaj zadzwonili ponownie - "widzimy, że złożono wniosek o przeniesienie numeru" no i dalej oferta - tym razem bardziej korzystna niż konkurencji w związku z tym zdecydowałem się dalej negocjować. Z przyczyn technicznych, bardzo kulturalny (choć słowny struś pędziwiatr) pracownik infolinii zapewnił, że zorientuje się w mojej sprawie i oddzwoni w przeciągu pół godziny. Cisza, po godzinie zam zadzwoniłem - klapa, po kolejnych dwóch nadal - przełączanie z działu do działu (plus oczywiście weryfikacja) by w konsekwencji dowiedzieć się, że nie ma w ogóle takiej oferty jaką mi przedstawiano. Zdanie podtrzymuję odchodzę z Play po 10 latach współpracy... a sieci proponowałbym przeprowadzenie szkolenia z obsługi klienta, znam paru doskonałych mentorów na współczesne czasy - mogę polecić.
ZaletyUłamek konsultantów potrafi słuchać z empatią i zaangażowaniem rozumiejąc, albo chociaż udając zrozumienie i przyznanie klientowi racji.WadyNie dają dojść do słowa 9wiedzą lepiej), oburzają się kiedy stawiasz na swoim i zaprzeczają sami sobie -
~Rafał / 2023-10-29 19:17
Brak słów.Codziennie zamula,nie można nic obejrzeć,do gier zupełnie się nie nadaje.Nie polecam ZaletyNie maWadyCodzienny problem z netem -
-
~Rafał / 2024-03-10 17:08
Parodia przeniosłem internet i telewizje z UPc do Play i załuje wczesniej nic sie nie zacinało a teraz to jest dramat -
~remiszj / 2021-04-04 09:52
Serwis działa dobrze gdy działa. Jesli jest problem, pomoc techniczna nie istnieje. Jest sztab ludzi do otwierania zgłoszeń i nikogo do rozwiązywania. Wykupiłem SOLO XL na miesiąc i od trzech tygodni nie otrzymuję połączeń. Konsultanci zasłaniają się procedurami i nie ma możliwości kontaktu z osobą która wie co robi. -
~Renata / 2021-11-20 19:51
Rzeczywiście. Z play są problemy, ostatnio moje dziecko połączyło się z zagranicznym operatorem, wychwyciła ją pewna sieć, ale zaraz się rozłączyła. Kazano mi zapłacić za połączenie, doliczono do tego dodatkowe opłaty, nie wyjaśniając w salonie tego konkretnie, miałam dostać billing za drobna opłata, również nie dostałam, potraktowano mnie lekceważąco, a dwóch pracowników rozmawiało przy mnie za szyba sciszonym głosem. Z Warszawy otrzymałam już konkretne pismo w tej sprawie. Wszystkie faktury opłacone, roaming też a dziecko ma wyłączony telefon ponad tydzień. Umowa się na niego skończyła, więc chciałam zmienić sieć. Po przyjściu do domu dostałam SMS ze operator nie wyraził zgody na zmianę sieci, nie rozumiem dlaczego, skoro zgłosiłam i umowa została rozwiązana. Po czym pracownik młoda kobieta, zapytała mnie po wszystkich wyjaśnieniach i 3 odwiedzinach salonu, czego od nich oczekuję. Nadmienię ze mam dziecko chore na alergie po przejściu astmy i brak kontaktu z nią cały dzień. Kieruję pisma do Warszawy.... ZaletyWcześniej lepsze usługi.WadyBrak zasięgu w niektórych regionach, poza dużym miastem, rozłącza się Teams. Laczy się obca sieć dość droga. -
~Robert / 2022-07-26 20:18
Beznadziejny operator, przestrzegam przed decyzją współpracy.
Zawyżone rachunki, brak fachowego doradztwa w sytuacjach kiedy klient ma problem
np. konsultant przyznaje racje w sprawie źle rozliczonego internetu w roamingu wysyła reklamacje w imieniu klienta po czym reklamacja zostaje odrzucona, bez konkretnego uzasadnienia i rozliczenia.
Następny miesiąc powtórka. dwa dni przed okresem rozliczeniowym na koncie dostępne jeszcze 14 GB a tu sms o braku internetu, kontakt z konsultantem ponowne przeprosiny za błędy w systemie po czym znowu rachunek z kosmosu DRAMAT.
DODAM JESZCZE ŻE ZUŻYCIE INTERNETU JEST INNE NIŻ NA RACHUNKU I NIE PRZEKRACZA DOSTĘPNEGO LIMITUZalety10 lat współpracy całkiem przyzwoite chociaż też były problemyWadyzawyżone rachunki,
słaby przepływ informacji,
każde połączenie z infolinią płatne,
zużycie internetu na rachunku inne niż realne na koncie
strona 26 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 24
- 25
- 26
- 27
- 28
- nastepna »