Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 5003 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sekol / 2025-01-08 20:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta MiX w Play to dno i złodzieje. Infolinia to banda niekompetentnych idiotów.
  • ~Jan bajtel / 2025-01-08 18:17
    Ocena: 2.33 / 5
    30.12.24 zamówiłem online światłowód 600Mb/s 04.01.25 przybył technik i zaprezentował mi ruter FTTH-XGS od razu powiedziałem że tego rutera nie chcę technik że innego nie ma to kazałem mu uruchomić był problem bo za Chiny kod był błędny i zmienił kod na inny i pojechał pomiar był 500Mb/s a na drugi dzień Internetu brak zero zgłosiłem na info linę i zresetował ruter i ruszył ale pomiary były super 133Mb/s 68Mb/s prawdziwe dno Internet 600Mb/s w umowie dobrze że umowa obowiązuje od razu wypowiedzenie bo online to mnie uratował musiałem ponieś wydatek odesłać do Warszawy ruter ludzie odradzam to jest żenada nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadystare rutery z 2018r
  • ~Latina / 2025-01-08 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Ludzie lgną do Playa jak muchy do g...a. Motłochowi wystarczy puścić dziennie 100 reklam z celebrytami i już jest orgazm w majtkach. Play operator, który od miesięcy w speed testach jest tylko przed Plusem, ma jedyny dodatni wynik w przenoszalności numerów. To piękny przykład zerowego myślenia ich klientów.
  • ~Twardy / 2025-01-08 13:21
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY TO SIEĆ DLA PLEBSU CZYLI LUDZI NA NAJNIŻSZEJ KRAJOWEJ Z ZAZWYCZAJ NISKIM IQ. PLAY TO KIEDYŚ BYŁA POTĘGA, A TERAZ TO TAKI PLUS TYLE, ŻE Z WIĘKSZĄ ILOŚCIĄ NADAJNIKÓW. JAKOŚĆ OBSŁUGI KLIENTA, BACK-UP I JAKOŚĆ ŚWIADCZONYCH USŁUG TO JUŻ LIPA (POPATRZCIE M.IN. NA DAWNE UPC). WYBIERAJCIE GLOBALNYCH GRACZY CZYLI ORANGE LUB T-MOBILE. JAK KOMUŚ NIE PASI ŻADEN OPERATOR Z TZW. W4, NIECH SZUKA SZCZĘŚCIA U MVNO LUB ZA GRANICĄ.
    Zaletywymarły jak dinozaury
    Wadywszystko
  • ~Bogna / 2025-01-08 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Popieram "list otwarty" do Play.
    Wszystkie opinie to potwierdzają.
    Przyłączamy się do krytyki zastępowania dobrych stdtemow, badziewiem w imię punktów korporacyjnych tj polityki firmy!
  • ~szczepan / 2025-01-04 22:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie przestrzegam was NIDY NIE BIERZCIE u nich usługi
    Największe dziadostwo jakie jest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NIC NIE DZIALA NIE MAJA SERWISU !!!
    NIGDY NAWET ZA DARMO ich nie bierzcie !!!!!!!!!!!!!!!!
    WadyNajgorsza firma
  • ~Zdzisław / 2025-01-04 12:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę popatrzeć jak się reklamują . Jak ktoś zna tych pseudo celebrytów z reklam to proszę zapytać jakie jest ich samopoczucie taki kit świadomie reklamować.
    ZaletyOd tej pory jak podpisałem umowę zmieniam kanał jak leci wasza reklama i perfekcyjnie opanowałem najgorsze wulgaryzmy.
    WadyTylko wady ,
  • ~Play to syf / 2025-01-03 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Do poniższej wypowiedzi: kobieto szkoda twoich nerw. Oni leją na takie pisma ciepłym moczem. Zmień usługodawcę to dłużej w spokoju pożyjesz.
  • ~Grażyna / 2025-01-03 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Kraków, 1 stycznia 2025 r.
    Do
    Zarządu P4 Sp. z o. o.
    ul. Wynalazek 1
    02-677 Warszawa

    LIST OTWARTY do ZARZĄDU PLAY

    Szanowny Zarządzie Play,
    ogólnopolska akcja wymiany świetnych dekoderów zainstalowanych przez UPC typ: TV 4K BOX na dekodery od Play typ: PLAY BOX TV, to jedno wielkie oszustwo z bardzo poważnymi konsekwencjami dla klientów i problem nie jest jednostkowy tylko dotyczy milionów byłych klientów UPC POLSKA. Na koniec roku 2021 abonenci UPC POLSKA mieli łącznie wykupionych około 3.2 mln usług. To nie jest problem jednostkowy!
    W Małopolsce akcja wymiany dekoderów rozpoczęła się w dniu 2 grudnia 2024 r. Ponieważ akcja nie była dobrowolna, a obowiązkowa; a według opisu Play ten nowy dekoder, to miał być cud techniki w porównaniu z posiadanym dekoderem starego typu więc termin wymiany mojego dekodera wyznaczony na dzień 5 grudnia 2024 r. był korzystny, gdyż przed świętami chciałam już mieć ten problem rozwiązany.
    Wymiana odbyła się w wyznaczonym dniu. Niestety, już podczas instalacji dekodera był problem z połączeniem się z siecią Wi-Fi i połączenie udało się nawiązać dopiero za trzecim razem, czyli proces instalacji dekodera – tego cudu techniki z ul. Wynalazek 1, był dokonywany trzykrotnie. Technik, który instalował dekoder powiedział, że trochę za dużo stracił czasu przez to wielokrotne instalowanie i szybko wyszedł mówiąc abym na spokojnie zapoznała się z nowym dekoderem i pilotem. Po wyjściu technika jeszcze tylko chwilę telewizor był włączony, ale zapoznawanie się z nowym dekoderem i pilotem zostawiłam na godziny wieczorne.
    Szybko zorientowałam się, że to jest bardzo źle działający dekoder z równie kiepskim pilotem i nie posiadają ani części możliwości, które posiadały dekoder TV 4K BOX i pilot. Operacja zatrzymania programu, co robiło się jednym kliknięciem wymaga kilku operacji i najczęściej zostajesz przeniesiona na początek programu z ponownym, przymusowym oglądnięciem reklam. O cofaniu, przewijaniu nie ma mowy podobnie jak o nagrywaniu serii czy wyszukaniu programu, itp. Przeglądarka jest tak skonstruowana, że należy podejść pod sam telewizor, aby cokolwiek zobaczyć. Wejście do MENU najczęściej zawiesza program a przełączenie kanału trwa w najlepszym przypadku kilkanaście sekund, a w najgorszym się zawiesza się i telewizor nieustanie trzeba wyłączać i ponownie włączać. To były spostrzeżenia z godzin wieczornych 5 grudnia. Koszmar! Siąść i wyć głosem wielkim, a donośnym!
    W dniu 6 grudnia miałam dzień wolny i około godziny 10 włączyłam telewizor, jeszcze raz na spokojnie chciałam zapoznać się z tym cudem techniki, ale niestety już nie było możliwości. Ogładanie programów było niemożliwe!
    W UPC byłam od zawsze, czasami, ale niezmiernie rzadko zdarzały się przerwy w dostawie Internetu godzinne albo dwugodzinne, ale wówczas UPC przysyłało kilka SMS. z powiadomieniem, przeprosinami i terminem naprawy, ale do braku telewizji nie byłam przyzwyczajona, to się nigdy w UPC nie zdarzyło.
    Zadzwoniłam na nr 813 813 813 i od tej chwili zaczęła się moja „przygoda” z Play, a telewizji do chwili obecnej jak nie miałam tak nie mam. Niekompetencja konsultantów jest porażająca!
    Od dnia 7 do 28 grudnia 2024 r. wysłałam do Play i do Zarządu Play dziewięć oficjalnych pism pocztą internetową. Treści zawarte w pismach, to łącznie przeszło 20 stron formatu A4. Do chwili obecnej nie otrzymałam jakiejkolwiek odpowiedzi, poza trzema SMS. często wprowadzającymi w błąd wysłanymi przez system oraz kilkoma też wysłanymi przez system e-mail. świadczących, iż osoby piszące nie mają pojęcia o problemie. Zarówno Ministerstwo Cyfryzacji jak i Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej stoją na stanowisku, że jest to problem cywilnoprawny i indywidualny z którym to poglądem nie w pełni się zgadzam. Tak, ten problem będzie rozstrzygał sąd, ale nie jest to w moim rozumieniu problem jednostkowy.
    Domagam się natychmiastowego przysłania odpowiedzi na wysłane pisma od dnia 7 do 28.12.24 z ustosunkowaniem się do wszystkich poruszonych wątków i przywrócenia możliwości do bezawaryjnego korzystania z telewizji poprzez zainstalowanie pełnowartościowego dekodera współpracującego z pozostałymi urządzeniami. Ponadto domagam się zrekompensowania wszystkich doznanych krzywd i odszkodowania za czas stracony na rozwiązywanie przedmiotowego problemu
    Grażyna Komarzyniec




    ZaletyBrak
    WadyJedyną taktyką Play w tłumaczeniu przed UKE jest KŁAMSTWO. Według mojej opinii Play to grupa zdeprawowanych ludzi.
  • ~Marek / 2025-01-02 21:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem kijentem PLAy . Pierwsza i ostatnia umowa padpisana z nimi. Obsługa jedna z gorszych na rynku brak jakejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu z internetem który akurat niestety użytkuję. Jak planujesz podpisać z nimi umowę zastanów się sto razy zanim to zrobisz bo będziesz żałował.Pozdrawiam Marek
    WadyObsługa jakość sporzętu
  • ~Grazyna / 2025-01-01 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam Play. Nie ma miesiąca, zeby obylo się bez awarii. Z reguły ma to miejsce w weekend lub inne dni świąteczne - aktualnie 1.01 brak internetu, co wiąże się z niemożliwością oglądania tv lub korzystania że streamingu. Pieniądze za usługi duże, obsluga telefoniczna żadna - nikt nie odbiera tylko kontakt przy pomocy bota, który nic nie rozumie.
  • ~Play to porażka / 2025-01-01 04:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Jest rok 2025 a prędkości internetu, jak w 2015. Obsługa klienta to studenci, którzy sobie dorabiają. A jakość rozmów jest średnia, często rozłącza do tego brak wsparcia dla szyfrowanych wiadomości. Ceny idą w górę, usługi idą w dół. Oszczędzanie na infrastrukturze i klientach ile się da. Internet od wieczora do rana jest bezużyteczny. W mieście prędkości na poziomie 1-5mbps, to prędkości rodem z 2009/10 roku. Płakać się chcę, gdy twój sąsiad pobiera wszystko w kilka minut, a tobie zajmuje to półtora godziny.
    ZaletyZnikome
    WadyPłacisz i nic nie masz
  • ~Generał / 2024-12-30 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM. W PRZECIAGU TYGODNIA CO CHWILA PRZERWY W DOSTAWIE TV I INTERNETU.... PLACE NIE MAŁE PIENIĄDZE A USLUGI DO DU.. NIE POLECAM , CHYBA ZE LUBISZ SIE DENERWOWAC
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyCały Play to jedna wielka wada
  • ~Marek / 2024-12-28 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Każą sobie płacić za wymiane routera !!!!!!!!!!!Złodzieistwo !!!!!!!!!!
  • ~Grażyna / 2024-12-27 12:10
    Ocena: 1.00 / 5

    PLAY upodabnia się do Amber Gold

    PLAY i cały Zarząd Play, to "ludzkie Paniska". Do chwili obecnej cieszę się, jak dzika norka, bowiem o szlachetnym, świątecznym geście Play długo nie zapomnę. Pozwolę sobie przypomnieć, że od 5 grudnia 2024 r. nie mam możności korzystania z TV i Szanowni Państwo spotka, to każdą osobę, która zgodzi się na wymianę dekodera UPC na złom o nazwie Play BOX TV. Ale wracając do mojej radości spieszę donieść, że w godzinach wieczornych dniach 25 i 26 grudnia udało mi się w całości oglądnąć dwa filmy. W dniu dzisiejszym, 27.12.24, już nie da się korzystać z TV, ale przecież skończyły się święta. Ja nadal żyję wspomnieniami tych dwóch filmów, które dzięki łaaskawości Play oglądnęłam. Wieczór cudów, rocznica Bożego Narodzenia skończyły się, trzeba czekać do następnego Roku i znowu obejrzę dwa filmy. Zapomniałam Państwu powiedzieć, że otrzymałam 23.12.24 pismo z Ministerstwa Cyfryzacji, tytułem odpowiedzi na poczynania Play, z której nasuwa się właściwie jeden wniosek - skierowanie pozwu do sądu. Zachęcam Państwa do pisania skarg do wszystkich możliwych urzędów i instytucji, programów telewizyjnych itp., aby przedmiotowy problem nabrał rozgłosu. Czy nie widzicie Państwo podobieństwa do Amber Gold. Amber Gold też miało na każdym kanele reklamy, ogłaszali się wszędzie i w ten sposób zmanipulowali społeczeństwo i wiemy do jakiej doszło tragedii. Z Play tak samo, przecież ich reklamy są wszędzie, Play wyskakuje nieomal z każdej lodówki! Mamią ludzi i wzrasta liczba osób, którzy nie będą mogli korzystać z opłaconych usług, a potem ... tylko sąd!
    Bardzo proszę, aby każda moja opinia o Play była przekazywana Play i każdemu, kto ma ochotę zapoznać się z sytuacją do której doprowadziło mnie Play. Pozdrawiam serdecznie, Grażyna z Krakowa
    Data doświadczenia: 27 grudnia 2024
    ________________________________________

    ZaletyBrak
    WadyZniszczli świetnie działające UPC i pozbawiają byłych klientów do możliwości korzystania z usług. W moim przypadku brak telewizji
  • ~Barbara / 2024-12-27 10:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Na infolinii niekompetecja, nic nie można się dowiedzieć, nic nie można załatwić.
    Zaletyżadnych
  • ~milena n / 2024-12-20 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    zgłaszam awarię i przez tydzień ! uwaga tydzień ogromna firma jaką jest play nie potrafi mi pomóc...nawet nikt nie raczy zadzwonić i dowiedzieć się jaki mam problem, zastanawiam się ilu technikow zatrudnia tak duza firma...i za co płacimy niemałe pienądze.
    Zaletyw tej chwili zadnych
    Wadybrak kontaktu
  • ~Artur / 2024-12-20 10:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Play to jakaś masakra. Nie można się dodzwonić na niektóre numery. Zgłaszane operatorowi i cisza. Ze wszystkich sieci można tylko nie z Play.
    WadyNie można się dodzwonić na niektóre numery. Masakra.
  • ~wymagane pole / 2024-12-20 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Sieć Play to dno den. Obsługa poziom zero. Chamstwo i agresja. Kradną pieniądze z konta. Złodzieje. nie polecam.
  • ~Anna / 2024-12-19 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dwa razy drożej niż w innej sieci, konsultanci niekompetentni nie potrafią w niczym pomów, dzwonią po 10 razy dzienne z ofertami, gdy chce się przenieść numer utrudniają życie i blokują sprawę nie chcąc powiedzieć dlaczego.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5003
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4639
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
INEA
Ocena: 2.19, ilość opinii: 1203