WadyEPG , Nagrywanie programów , drogo
strona 24 z 239
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Klient / 2024-10-17 18:27
Przedłużyłem umowe w play , wcześniej UPC. UPC o wiele lepsze było . W tv EPG lepsze było w UPC , w play mało intuicyjne , trzeba się naklikać i brak podglądu oglądanego programu. Nagrywanie programów na gło=ównym dekoderze to fikcja , trzeba nagrywać prze multiroom . Nie polecam -
-
~KLIENT PLAY / 2020-08-21 18:21
Najgorszy z dostawców jeśli chodzi o barak profesjonalnej obsługi.
Zamówiłem usługę internetu bezprzewodowego z instalacją bezpłatną w terminie dwóch dni i 30 dniowym okresem próbnym. Otrzymałem zestaw niekompletny bez bonów na instalację i a na instalację zamiast dwóch dni czekałem 10 dni, podczas instalacji okazało się że są pomylone numery karty sim i nikt na info linii nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja karty, a oczywiście terminy uciekają i dla PLAY jest to mój problem bo oni mają takie procedury, odwiedziłem najbliższy odział PLAY i ta sama odpowiedź w najbliższym terminie ?. Składam reklamację za reklamacją i otrzymuję tylko kolejne numery reklamacji.ZaletybrakWadybrak wsparcia dla klienta -
~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółkoZaletyżadnychWadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę -
~klim / 2023-10-02 10:15
Agenci telefoniczni wciskają masę promocji o wartości większej niż abonament play. Rzekomo darmowy miesiąc okazuje się opcją opt-out. Rzekomo zegarek za 1zł okazuje się +10 zł do każdego abonamentu. Dla mnie to oszustwo. -
~Kobieta / 2025-07-25 18:27
Internet światłowodowy podłączony dzisiaj, więc ocena wyśrodkowana ze względu na krótki czas. Pan instalator...Kabel światłowód w nowym wynajmowanym mieszkaniu w skrzynce z kablami i przełącznikami. W skrzynce jest też zwykły kontakt, więc pan wpiął tam zasilacz, chociaż został poinformowany, że w innym miejscu też jest gniazdko. Skrzynki nie dało się zamknąć ze względu na wystające kable, więc pan powyginał brzeg drzwiczek. Po chwili okazało się, że i tak nie da się zamknąć, bo zasilacz wystaje. Pan postawił router na podłodze w przedpokoju na pudełku z routera, gdyż kabel zasilacza nie dostaje nawet do podłogi, tak że można się o niego potknąć, do tego pokrzywiona metalową szafkę, której nie da się zamknąć, muszę ją sama prostować. A wystarczyło pomyśleć i wpiąć zasilacz do innego gniazdka, co zrobiłam później. Szkoda, że pan instalator ma ograniczone możliwości myślenia i przez to straciłam dużo nerwów i zostałam z zepsutą szafka, co będę musiała tłumaczyć właścicielom mieszkania i prawdopodobnie ponieść koszty, którymi powinien być obciążony instalator. ZaletyNie jestem w stanie określić na dzień dzisiejszyWadySłaba obsługa -
~KosB12 / 2020-03-27 11:20
Drogie i totalnie nieopłacalne pakiety internetu, odnośnie samego internetu ping (dla mniej wtajemniczonych jest to opóźnienie) waha się w granicach 700-900 gdzie normalnie jest to 15-50, STANOWCZO ODRADZAM!!! ZaletyBrakWadyInternet jest bardzo niskiej jakości -
~Kros / 2022-05-12 20:06
Niestety strasznie oszukują wyłączyłem pakiet odnawialny internetu .I za każde.100kb zaczęło naliczać oplaty 0.12 groszy po czym przyszedł rachunek 400zl.A w przyszłym miesiącu będzie o ponad 600zl większy.Niestety nie informują o tym jak się taką usługę wyłączy.Zwykłe złodziejstwo zastanawiam się nad zmianą operatora. ZaletyNie maWadySame -
~Krzysztof / 2021-07-29 13:10
Tracenie zasięgu mimo że przekaźnik widać gołym okiem (6km) - teren miasta... Znaczenie pogorszyło się w czerwcu/lipcu 2021. Tragedia. ZaletyAtrakcyjny abonament.WadyBeznadziejny zasięg jak na rok 2021. -
-
~kst6 / 2016-06-25 19:06
Do PLAY przeszedłem już sporo lat temu, bo wkurzyło mnie podejście dawnej ERY do klientów. Mieli całkiem dobrą i atrakcyjną cenowo ofertę, ale parametry, niezawodność takie sobie. Nawet specjalnie na obsługę klienta nie mogłem narzekać, aż do tego roku. Po skonsolidowaniu dwóch kont w jedną taryfę rodzinną przysłali mi dwie faktury rozliczające poprzednie umowy. Jedną zapłaciłem, ale druga nie istniała w już skonsolidowanym koncie, tak więc byłem przekonany, że żadnych zaległości nie mam. Po dwóch miesiącach wysłali mi zwykłym listem na adres zameldowania, a nie na korespondencyjny, który mieli w systemie - przedsądowe wezwanie do zapłaty zaległej nieco ponad jeden miesiąc kwoty .... 19 PLN z groszami !!! Przez ten czas nie było ani jednego maila czy smsa informującego o braku wpłaty, ani jednego telefonu, po prostu NIC ! I od razu za zaległość niecałe ... 5 EURO straszą mnie sądami, komornikami, wpisaniem do rejestru dłużników ?! Normalnie ich POJ3BAŁO ! Nigdy nie przypuszczałem, że zatrudniają kompletnych debili, a właściwie jakieś puste słoiki, którym nakrętka łeb oderwała. Bo przecież trzy kolejne faktury były zapłacone w terminie, więc nawet kołek w płocie wiedziałby, że to jest jakieś zwykłe niedopatrzenie, które można zwyczajnie po ludzku wyjaśnić jednym mailem lub telefonem. Tak więc po tej przygodzie wszystkim serdecznie tego operatora ODRADZAM, bo będziecie mieć do czynienia z wariatami. ZaletyiluzoryczneWadyniesłychane chamstwo obsługi Klienta -
~ktis / 2020-07-29 14:15
Od 3 tygodni predkosc internetu ok 0.35 Mb/s a czasem duzo gorsza (zalezy od pory dnia) a płace za usuge 100 Gb.Reklamacja przyjeta ,dzwoni pan i mówi zebym zresetował modem .Po tej operacji predkosc spadła do 0.10 Mb/s max .Kolejna reklamacja złozona w salonie ,mija własnie 9 dzien i nikt nie raczy zadzwonic i tak naprawde juz nie musza nic robic .We wszesniu konczy mie sie umowa i opuszczam pleya ,tylko nie wiem gdzie przeniesc numer ,czytajac opinie o konkurencji to mam wrazenie ,ze w tym kraju usługa internetowa to jakas fikcja oparta głównie na klamstwie . Zaletyprzez prawie 4 lata jakos sie to kreciło (były zadyszki ale do zaakceptowania)Wadyna obecna chwile to jest jeden wielki dramat -
~Ktosxxxx / 2020-04-09 20:12
Fakt, internet w play jest slaby. Zgodze sie z wszystkimi opiniami. Jednak ludzie do ktorych dzwonimy na obsludze klienta, to tylko ludzie ktorzy sa tam zatrudnieni. Owszem pretensje do operatora play i kierownictwa a nie do ludzi na ktorych wyzywacie sie bo wam cos nie dziala. Sa tam zeby wam pomoc ale to tylko ludzie oni nic na to nie poradza ze nie macie zasiegu czy faktura jest wyzsza. To ich praca. -
~Ktoś / 2024-09-11 08:31
Pley to jedna wielka ściema czekam 3 dzień na technika ZaletyBrakWadySame wady -
~kts / 2019-06-10 08:13
Byłem w Play przez 24m-ce (3 nr abonament be limitów i internet domowy). Początkowo myślałem o tym , żeby umowę przedłużyć po małej modyfikacji oferty ale kontakt z beznadziejną obsługą klienta zniechęcił mnie całkowicie. Chciałem usunąć jeden numer, zmienić plan w drugim, trzeci numer i internet bez zmian. Okazało się, że cenowo nic się nie zmieni i łatwiej mi przenieść numery do innej sieci... Nachalność telefonów obsługi klienta, rozmowa jak z robotem i to uczucie, że jest się jedynie numerkiem w ich bazie danych a nie klientem też raczej nie pomaga.
ZaletyŁatwość podpisania pierwszej umowyWadyPo podpisaniu umowy kompletna olewka. -
~Kuba / 2022-03-07 18:51
Nie polecam! Pomimo, że jestem z nimi 3 lata, to teraz drugi miesiąc z rzędu, oszukują mnie na GB. Pozostało mi 3.5 GB do wykorzystania, a dostaję SMSy,że zostało mi 500 MB, z konsultantem dogadać się nie można. Porażka.. -
~Kulawy Benek / 2021-10-06 11:11
Masakra zasięg tak słaby że internet non-stop tnie o ile w centrum miasta działa jeszcze jako tako to na obrzeżach zapomnij że cokolwiek w internecie odtworzysz a już na pewno nie filmy gdyby Play trochę więcej pieniędzy wydał na nadajniki a mniej na tych daremnych celebrytów którzy tą sieć reklamują to może by to miało jakiś sens pierwszy raz podpisałem umowę i na pewno ostatni -
~Laura / 2025-08-06 08:54
Nie polecam tej firmy pracują tam nie kompetentni ludzie
Oferty dla nowych klikentow lepsze niż dla stałychZaletyNic pozytywnegoWadyWięcej negatywnych stron -
-
~Lena / 2019-04-05 18:58
Im dłużej jestem w sieci tym gorsze oferty. Najbardziej irytujace jest doliczane 5zl do nastepnej faktury, jesli tylko o 1 dzień spóźnilo sie z zaplaceniem rachunku. Infolinia platna, żeby dowiedzieć się czegokolwiek od biura obslugi naliczana oplata za polączenie - żenada. Internet często się zacina.
I jakieś chore procedury, zeby z dowodem osobistym chorego ojca nie mozna bylo odebrać w salonie faktury do zaplacenia bo potrzebne jest upowaznienie notarialne. -
~Leo-pard / 2019-02-21 10:54
Kłopoty w Katowicach z Internetem mobilnym.Oczywiscie nie przyznają się do problemu zawsze winne są ustawienia lub odsylaja do siedziby celem sprawdzenia telefonu lub karty pod kontem uszkodzenia..pomimo że sprawdzić moga od razu u siebie.No i brak konkretnych działań że strony Play by uporać się z usterką (Ale rachunki naliczane są jak by było wszystko wporzadku moje zdanie żenada) -
~Lisia / 2025-05-10 07:45
Miałam przez wiele lat UPC, byłam zadowolona. Od pół roku jestem przymusową abonentką Play, niestety. Nieczytelne nagrywanie, brak w niej chronologii, nie nagrywa serii, tylko trzeba planować nagrywanie po odcinku. Nawet ma kablu potrafi buforować .Podsumowując NIE POLECAM. Zmiana na ogromny mins ZaletyBrakWadyJ/w -
~LODO / 2021-05-05 11:46
Od razu po założeniu konta Play24, wysłałem e-mail ze sprzeciwem na adres wskazany w polityce prywatności - nadal nie dostałem odpowiedzi. Wczoraj, po blisko 2 tygodniach od wysłania go, podczas telefonu na infolinię dowiedziałem się, że nie ma go w systemie. Kpina cyrk, monty pajton. A moje dane osobowe są cały czas przetwarzane i przekazywane w najlepsze… Sugerowałbym zwolnić osobę odpowiedzialną za monitorowanie tej skrzynki (o ile jakakolwiek jest).
Tak więc, jeśli znacie wartość swoich danych osobowych, TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA od tego operatora! A jeśli chcecie wysłać sprzeciw, to na adres ok@pomocplay.pl - wtedy nie ignorują.Wadylekceważenie klienta i jego sprzeciwu dot. podejmowania działań z danymi osobowymi
strona 24 z 239
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »