Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta
Zalety Zasieg ok
WadyObsługa klienta
~Karo / 2023-05-02 18:41
Ocena: 2.33 / 5
Cena za 100kb zużycia danych poza pakietem jest po prostu śmieszna. Już roaming w UE jest tańszy. Żenada..
~Kasia / 2022-03-02 18:02
Ocena: 2.33 / 5
Obsługa na infoliniach to masakra ,rozmawiając z 5 osobami każda mowi coś innego ,nowy sprzęt wadliwy nie podłączony na gwarancji a z wymianą problem przez prawie 2 tyg i sprawa nie rozwiązana
~Kasia / 2023-10-30 10:06
Ocena: 2.33 / 5
Dzwonił do mnie pan z Play. Na początku rozmowa miła ale później gdy nie zgodziłam się na podpisanie umowy ponieważ znalazłam lepszą ofertę u innego operatora, pan obrzucił mnie obelgami. Nie polecam.
WadyBardzo słaba telefoniczna obsługa klienta. Najpierw pan natarczywie wydzwania, a później obraża klienta.
~kasia / 2023-11-13 11:51
Ocena: 2.33 / 5
nie polecam telewizji play dekoder sie zawiesza czesto trzeba aktualizowac i uwazajcie na pracownokow salonu gdyz oferuja abonamenty na telewizje nie wiedzac czy beda naliczane rabaty wskutek czego z malej kwoty abonamentu place teraz wiecej i rowniez nie uwzgledniaja reklamacji bledow swoich pracownikow
~Kate / 2024-10-28 11:42
Ocena: 2.33 / 5
Konsultant po odmowie nawet nie powie do widzenia. Ludzie porażka.
~Kemmo / 2023-11-15 23:54
Ocena: 2.33 / 5
Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy.
~Kesil / 2020-04-16 18:37
Ocena: 2.33 / 5
Od prawie 8 lat jestem w tej sieci, a spotkała mnie taka przykra sytuacja. Kilkakrotne próby rozmów z konsultantami i prośbami o pomoc, kończyły się zwykłym zbyciem i zerową pomocą w sprawie.
Zablokowano mi połączenia, w dodatku nie z mojej winy. Różni konsultanci mówili, że co rusz coś innego jest przyczyną.
W końcu po przyjęciu reklamacji, mogę czekać 30 dni, dla pocieszenia może 7, bez połączeń, smsów, oraz Internetu. Dla osób nie opłacających faktur, Play ma możliwość 7-dniowego ściągnięcia warunkowo blokady połączeń, a dla dobrych płatników, z powodu błędu systemu, nic się nie da zrobić. Mimo próśb, ponieważ pracuje aktualnie zdalnie, głównie na rozmowach przez telefon. Kiedy chodziło o przedłużenie abonamentu, potrafiono dzwonić po kilka razy w ciągu dnia. W odwrotnej sytuacji niestety zero jakiejkolwiek reakcji, czy chociażby chęci pomocy w rozwiązaniu sprawy. Jednym słowem jestem rozczarowana podejściem do klienta, do jego spraw.
~Kisiel / 2019-11-06 18:13
Ocena: 2.33 / 5
Wysyłają sms-y o ulepszeniach super szybki internet w telefonie płacę 30zł na miesiąc a przeglądarka laguje 4mb/s Internet, a na zwykłą kartę za 5zł jak kupię Internet to mam 60mb/s masakra
ZaletyNwm
WadyInternet
~klient / 2022-06-27 12:11
Ocena: 2.33 / 5
Internet to pomyłka i koszmar!!!!Brak zasięgu,bez przerwy się wyłącza.Te same parametry w T-Mobile i internet działał bez zarzutu.Wielki błąd przeniesienie numerów do tej sieci.
ZaletyMiła obsługa.
WadyJakość a oferta dwie różne sprawy!!
~Klient / 2024-10-17 18:27
Ocena: 2.33 / 5
Przedłużyłem umowe w play , wcześniej UPC. UPC o wiele lepsze było . W tv EPG lepsze było w UPC , w play mało intuicyjne , trzeba się naklikać i brak podglądu oglądanego programu. Nagrywanie programów na gło=ównym dekoderze to fikcja , trzeba nagrywać prze multiroom . Nie polecam
WadyEPG , Nagrywanie programów , drogo
~KLIENT PLAY / 2020-08-21 18:21
Ocena: 2.33 / 5
Najgorszy z dostawców jeśli chodzi o barak profesjonalnej obsługi.
Zamówiłem usługę internetu bezprzewodowego z instalacją bezpłatną w terminie dwóch dni i 30 dniowym okresem próbnym. Otrzymałem zestaw niekompletny bez bonów na instalację i a na instalację zamiast dwóch dni czekałem 10 dni, podczas instalacji okazało się że są pomylone numery karty sim i nikt na info linii nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja karty, a oczywiście terminy uciekają i dla PLAY jest to mój problem bo oni mają takie procedury, odwiedziłem najbliższy odział PLAY i ta sama odpowiedź w najbliższym terminie ?. Składam reklamację za reklamacją i otrzymuję tylko kolejne numery reklamacji.
Zaletybrak
Wadybrak wsparcia dla klienta
~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
Ocena: 2.33 / 5
DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko
Zaletyżadnych
WadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę
~klim / 2023-10-02 10:15
Ocena: 2.33 / 5
Agenci telefoniczni wciskają masę promocji o wartości większej niż abonament play. Rzekomo darmowy miesiąc okazuje się opcją opt-out. Rzekomo zegarek za 1zł okazuje się +10 zł do każdego abonamentu. Dla mnie to oszustwo.
~Kobieta / 2025-07-25 18:27
Ocena: 2.33 / 5
Internet światłowodowy podłączony dzisiaj, więc ocena wyśrodkowana ze względu na krótki czas. Pan instalator...Kabel światłowód w nowym wynajmowanym mieszkaniu w skrzynce z kablami i przełącznikami. W skrzynce jest też zwykły kontakt, więc pan wpiął tam zasilacz, chociaż został poinformowany, że w innym miejscu też jest gniazdko. Skrzynki nie dało się zamknąć ze względu na wystające kable, więc pan powyginał brzeg drzwiczek. Po chwili okazało się, że i tak nie da się zamknąć, bo zasilacz wystaje. Pan postawił router na podłodze w przedpokoju na pudełku z routera, gdyż kabel zasilacza nie dostaje nawet do podłogi, tak że można się o niego potknąć, do tego pokrzywiona metalową szafkę, której nie da się zamknąć, muszę ją sama prostować. A wystarczyło pomyśleć i wpiąć zasilacz do innego gniazdka, co zrobiłam później. Szkoda, że pan instalator ma ograniczone możliwości myślenia i przez to straciłam dużo nerwów i zostałam z zepsutą szafka, co będę musiała tłumaczyć właścicielom mieszkania i prawdopodobnie ponieść koszty, którymi powinien być obciążony instalator.
ZaletyNie jestem w stanie określić na dzień dzisiejszy
WadySłaba obsługa
~KosB12 / 2020-03-27 11:20
Ocena: 2.33 / 5
Drogie i totalnie nieopłacalne pakiety internetu, odnośnie samego internetu ping (dla mniej wtajemniczonych jest to opóźnienie) waha się w granicach 700-900 gdzie normalnie jest to 15-50, STANOWCZO ODRADZAM!!!
ZaletyBrak
WadyInternet jest bardzo niskiej jakości
~Kros / 2022-05-12 20:06
Ocena: 2.33 / 5
Niestety strasznie oszukują wyłączyłem pakiet odnawialny internetu .I za każde.100kb zaczęło naliczać oplaty 0.12 groszy po czym przyszedł rachunek 400zl.A w przyszłym miesiącu będzie o ponad 600zl większy.Niestety nie informują o tym jak się taką usługę wyłączy.Zwykłe złodziejstwo zastanawiam się nad zmianą operatora.
ZaletyNie ma
WadySame
~Krzysztof / 2021-07-29 13:10
Ocena: 2.33 / 5
Tracenie zasięgu mimo że przekaźnik widać gołym okiem (6km) - teren miasta... Znaczenie pogorszyło się w czerwcu/lipcu 2021. Tragedia.
ZaletyAtrakcyjny abonament.
WadyBeznadziejny zasięg jak na rok 2021.
~kst6 / 2016-06-25 19:06
Ocena: 2.33 / 5
Do PLAY przeszedłem już sporo lat temu, bo wkurzyło mnie podejście dawnej ERY do klientów. Mieli całkiem dobrą i atrakcyjną cenowo ofertę, ale parametry, niezawodność takie sobie. Nawet specjalnie na obsługę klienta nie mogłem narzekać, aż do tego roku. Po skonsolidowaniu dwóch kont w jedną taryfę rodzinną przysłali mi dwie faktury rozliczające poprzednie umowy. Jedną zapłaciłem, ale druga nie istniała w już skonsolidowanym koncie, tak więc byłem przekonany, że żadnych zaległości nie mam. Po dwóch miesiącach wysłali mi zwykłym listem na adres zameldowania, a nie na korespondencyjny, który mieli w systemie - przedsądowe wezwanie do zapłaty zaległej nieco ponad jeden miesiąc kwoty .... 19 PLN z groszami !!! Przez ten czas nie było ani jednego maila czy smsa informującego o braku wpłaty, ani jednego telefonu, po prostu NIC ! I od razu za zaległość niecałe ... 5 EURO straszą mnie sądami, komornikami, wpisaniem do rejestru dłużników ?! Normalnie ich POJ3BAŁO ! Nigdy nie przypuszczałem, że zatrudniają kompletnych debili, a właściwie jakieś puste słoiki, którym nakrętka łeb oderwała. Bo przecież trzy kolejne faktury były zapłacone w terminie, więc nawet kołek w płocie wiedziałby, że to jest jakieś zwykłe niedopatrzenie, które można zwyczajnie po ludzku wyjaśnić jednym mailem lub telefonem. Tak więc po tej przygodzie wszystkim serdecznie tego operatora ODRADZAM, bo będziecie mieć do czynienia z wariatami.
Zaletyiluzoryczne
Wadyniesłychane chamstwo obsługi Klienta
~ktis / 2020-07-29 14:15
Ocena: 2.33 / 5
Od 3 tygodni predkosc internetu ok 0.35 Mb/s a czasem duzo gorsza (zalezy od pory dnia) a płace za usuge 100 Gb.Reklamacja przyjeta ,dzwoni pan i mówi zebym zresetował modem .Po tej operacji predkosc spadła do 0.10 Mb/s max .Kolejna reklamacja złozona w salonie ,mija własnie 9 dzien i nikt nie raczy zadzwonic i tak naprawde juz nie musza nic robic .We wszesniu konczy mie sie umowa i opuszczam pleya ,tylko nie wiem gdzie przeniesc numer ,czytajac opinie o konkurencji to mam wrazenie ,ze w tym kraju usługa internetowa to jakas fikcja oparta głównie na klamstwie .
Zaletyprzez prawie 4 lata jakos sie to kreciło (były zadyszki ale do zaakceptowania)