Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KosB12 / 2020-03-27 11:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Drogie i totalnie nieopłacalne pakiety internetu, odnośnie samego internetu ping (dla mniej wtajemniczonych jest to opóźnienie) waha się w granicach 700-900 gdzie normalnie jest to 15-50, STANOWCZO ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyInternet jest bardzo niskiej jakości
  • ~Kros / 2022-05-12 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety strasznie oszukują wyłączyłem pakiet odnawialny internetu .I za każde.100kb zaczęło naliczać oplaty 0.12 groszy po czym przyszedł rachunek 400zl.A w przyszłym miesiącu będzie o ponad 600zl większy.Niestety nie informują o tym jak się taką usługę wyłączy.Zwykłe złodziejstwo zastanawiam się nad zmianą operatora.
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Krzysztof / 2021-07-29 13:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Tracenie zasięgu mimo że przekaźnik widać gołym okiem (6km) - teren miasta... Znaczenie pogorszyło się w czerwcu/lipcu 2021. Tragedia.
    ZaletyAtrakcyjny abonament.
    WadyBeznadziejny zasięg jak na rok 2021.
  • ~kst6 / 2016-06-25 19:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Do PLAY przeszedłem już sporo lat temu, bo wkurzyło mnie podejście dawnej ERY do klientów. Mieli całkiem dobrą i atrakcyjną cenowo ofertę, ale parametry, niezawodność takie sobie. Nawet specjalnie na obsługę klienta nie mogłem narzekać, aż do tego roku. Po skonsolidowaniu dwóch kont w jedną taryfę rodzinną przysłali mi dwie faktury rozliczające poprzednie umowy. Jedną zapłaciłem, ale druga nie istniała w już skonsolidowanym koncie, tak więc byłem przekonany, że żadnych zaległości nie mam. Po dwóch miesiącach wysłali mi zwykłym listem na adres zameldowania, a nie na korespondencyjny, który mieli w systemie - przedsądowe wezwanie do zapłaty zaległej nieco ponad jeden miesiąc kwoty .... 19 PLN z groszami !!! Przez ten czas nie było ani jednego maila czy smsa informującego o braku wpłaty, ani jednego telefonu, po prostu NIC ! I od razu za zaległość niecałe ... 5 EURO straszą mnie sądami, komornikami, wpisaniem do rejestru dłużników ?! Normalnie ich POJ3BAŁO ! Nigdy nie przypuszczałem, że zatrudniają kompletnych debili, a właściwie jakieś puste słoiki, którym nakrętka łeb oderwała. Bo przecież trzy kolejne faktury były zapłacone w terminie, więc nawet kołek w płocie wiedziałby, że to jest jakieś zwykłe niedopatrzenie, które można zwyczajnie po ludzku wyjaśnić jednym mailem lub telefonem. Tak więc po tej przygodzie wszystkim serdecznie tego operatora ODRADZAM, bo będziecie mieć do czynienia z wariatami.
    Zaletyiluzoryczne
    Wadyniesłychane chamstwo obsługi Klienta
  • ~ktis / 2020-07-29 14:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Od 3 tygodni predkosc internetu ok 0.35 Mb/s a czasem duzo gorsza (zalezy od pory dnia) a płace za usuge 100 Gb.Reklamacja przyjeta ,dzwoni pan i mówi zebym zresetował modem .Po tej operacji predkosc spadła do 0.10 Mb/s max .Kolejna reklamacja złozona w salonie ,mija własnie 9 dzien i nikt nie raczy zadzwonic i tak naprawde juz nie musza nic robic .We wszesniu konczy mie sie umowa i opuszczam pleya ,tylko nie wiem gdzie przeniesc numer ,czytajac opinie o konkurencji to mam wrazenie ,ze w tym kraju usługa internetowa to jakas fikcja oparta głównie na klamstwie .
    Zaletyprzez prawie 4 lata jakos sie to kreciło (były zadyszki ale do zaakceptowania)
    Wadyna obecna chwile to jest jeden wielki dramat
  • ~Ktosxxxx / 2020-04-09 20:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Fakt, internet w play jest slaby. Zgodze sie z wszystkimi opiniami. Jednak ludzie do ktorych dzwonimy na obsludze klienta, to tylko ludzie ktorzy sa tam zatrudnieni. Owszem pretensje do operatora play i kierownictwa a nie do ludzi na ktorych wyzywacie sie bo wam cos nie dziala. Sa tam zeby wam pomoc ale to tylko ludzie oni nic na to nie poradza ze nie macie zasiegu czy faktura jest wyzsza. To ich praca.
  • ~Ktoś / 2024-09-11 08:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Pley to jedna wielka ściema czekam 3 dzień na technika
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~kts / 2019-06-10 08:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Byłem w Play przez 24m-ce (3 nr abonament be limitów i internet domowy). Początkowo myślałem o tym , żeby umowę przedłużyć po małej modyfikacji oferty ale kontakt z beznadziejną obsługą klienta zniechęcił mnie całkowicie. Chciałem usunąć jeden numer, zmienić plan w drugim, trzeci numer i internet bez zmian. Okazało się, że cenowo nic się nie zmieni i łatwiej mi przenieść numery do innej sieci... Nachalność telefonów obsługi klienta, rozmowa jak z robotem i to uczucie, że jest się jedynie numerkiem w ich bazie danych a nie klientem też raczej nie pomaga.

    ZaletyŁatwość podpisania pierwszej umowy
    WadyPo podpisaniu umowy kompletna olewka.
  • ~Kuba / 2022-03-07 18:51
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam! Pomimo, że jestem z nimi 3 lata, to teraz drugi miesiąc z rzędu, oszukują mnie na GB. Pozostało mi 3.5 GB do wykorzystania, a dostaję SMSy,że zostało mi 500 MB, z konsultantem dogadać się nie można. Porażka..
  • ~Kulawy Benek / 2021-10-06 11:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra zasięg tak słaby że internet non-stop tnie o ile w centrum miasta działa jeszcze jako tako to na obrzeżach zapomnij że cokolwiek w internecie odtworzysz a już na pewno nie filmy gdyby Play trochę więcej pieniędzy wydał na nadajniki a mniej na tych daremnych celebrytów którzy tą sieć reklamują to może by to miało jakiś sens pierwszy raz podpisałem umowę i na pewno ostatni
  • ~Lena / 2019-04-05 18:58
    Ocena: 2.33 / 5
    Im dłużej jestem w sieci tym gorsze oferty. Najbardziej irytujace jest doliczane 5zl do nastepnej faktury, jesli tylko o 1 dzień spóźnilo sie z zaplaceniem rachunku. Infolinia platna, żeby dowiedzieć się czegokolwiek od biura obslugi naliczana oplata za polączenie - żenada. Internet często się zacina.
    I jakieś chore procedury, zeby z dowodem osobistym chorego ojca nie mozna bylo odebrać w salonie faktury do zaplacenia bo potrzebne jest upowaznienie notarialne.
  • ~Leo-pard / 2019-02-21 10:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Kłopoty w Katowicach z Internetem mobilnym.Oczywiscie nie przyznają się do problemu zawsze winne są ustawienia lub odsylaja do siedziby celem sprawdzenia telefonu lub karty pod kontem uszkodzenia..pomimo że sprawdzić moga od razu u siebie.No i brak konkretnych działań że strony Play by uporać się z usterką (Ale rachunki naliczane są jak by było wszystko wporzadku moje zdanie żenada)
  • ~LODO / 2021-05-05 11:46
    Ocena: 2.33 / 5
    Od razu po założeniu konta Play24, wysłałem e-mail ze sprzeciwem na adres wskazany w polityce prywatności - nadal nie dostałem odpowiedzi. Wczoraj, po blisko 2 tygodniach od wysłania go, podczas telefonu na infolinię dowiedziałem się, że nie ma go w systemie. Kpina cyrk, monty pajton. A moje dane osobowe są cały czas przetwarzane i przekazywane w najlepsze… Sugerowałbym zwolnić osobę odpowiedzialną za monitorowanie tej skrzynki (o ile jakakolwiek jest).
    Tak więc, jeśli znacie wartość swoich danych osobowych, TRZYMAJCIE SIĘ Z DALA od tego operatora! A jeśli chcecie wysłać sprzeciw, to na adres ok@pomocplay.pl - wtedy nie ignorują.
    Wadylekceważenie klienta i jego sprzeciwu dot. podejmowania działań z danymi osobowymi
  • ~Luki / 2022-04-23 06:27
    Ocena: 2.33 / 5
    dawniej bylo super. teraz poscinana szybkosc internetu i jest dramat
    Zaletycena ok bo mam umowe sprzed 5 lat
    Wadyszybkosc neta, utraty polaczen zwlaszcza w samochodzie
  • ~Luki / 2022-08-13 19:10
    Ocena: 2.33 / 5
    Posiadam UPC komórkowe ale obsługiwany jest przez sieć Play.
    Abonament za 25 zł 5G, 5G owszem pojawia się ale jakość połączenia internetowego to tragedia.
    We Wrocławiu w centrum pokazuje czasami ponad 200 mega ale poza samym centrum to jest tragedia na obrzeżach prędkość skacze między 3 a 25 mega.
    I oni się chwalą że mają 99% pokrycia kraju.
    Nie wspominając już o zasięgu 5G który jest fikcją.
    Poważnie zastanawiam się nad zerwaniem umowy.
    ZaletyBrak
    WadyTragiczny zasięg internetu
    Na terenie dużego miasta brak zasięgu sieci komórkowej, trzeba wychodzić na balkon żeby był zasięg
  • ~Łukasz / 2021-10-08 20:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Przez ponad 10 lat byłem klientem Plusa, ale wkurzała mnie słaba oferta telefonów i niezbyt konkurencyjne ceny. Dostałem spoko ofertę pod względem cenowym na firmę (2 numery + karta mobilnego internetu w sumie za 65 zł netto). Nie mogę narzekać na salon Play przy al. 11 Listopada w Częstochowa. Nie zostałem wprowadzony w żaden błąd, wszystko jasno i przejrzyście mi wytłumaczono. Ale niestety na tym kończą się plusy Play.
    Zasięg to istna katastrofa. Dawniej użytkując Plusa nie miałem problemów z prowadzeniem rozmów telefonicznych nawet w bardzo zalesionym terenie podczas podróży. W Play występowanie jakichkolwiek drzew oznacza utratę połączenia. W wielu miejscach w miastach też zdarza się, że ledwo osiągam 1 kreskę zasięgu. Jestem przedstawicielem handlowym i muszę mieć dobry zasięg do prowadzenia rozmów i negocjacji handlowych. Zasięg Play często mi to utrudnia i z tego powodu na pewno nie przedłużę obecnej umowy, ani nie polecę żadnemu znajomemu przejścia do tej sieci.
    ZaletyPrzyzwoite ceny.
    WadyBeznadziejny zasięg.
  • ~Magda / 2020-11-26 10:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Wszystko jest fajnie zanim się nie zaniesie telefonu do reklamacji, już nie wspominam że czasem połączenia są kiepskie i zasięg też... Po 2 dniach oddałam tel na gwarancje, a po 2 tyg otrzymałam odpowiedź że będzie nowe urządzenie, po kolejnym tygodniu, info że już jest w magazynie w Warszawie, a po kolejnym moim telefonie co się z nim dzieje (po następnym tygodniu) okazuje się że WCIĄŻ TRWA WERYFIKACJA SPRAWY!!! Jedni mówią że będzie nowy telefon i jest wysłany inni twierdzą żę sprawa jest w toku. Nie wiem co mnie podkusiło żeby tam przedłużać umowę, na pewno jest to ostatni raz. Burdel na kółkach i tyle jak już tylko złapią klienta to reszta ich nie interesuje. Na pewno mieli już 15razy dostawę tego modelu, ale żeby jeden dać klientowi od reklamacji to już szkoda, bo przecież trzeba biznes kręcić.
  • ~Magda / 2022-11-11 07:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Ciągły brak zasięgu . Dostaje tylko informacje ze ktoś się chciał dodzwonić . Problem z połączeniem się z internetem. Szkoda nawet gadać
  • ~Marek / 2019-11-27 10:12
    Ocena: 2.33 / 5
    Play w okresie testowanie zwiększa zasięg, po podpisaniu umowy wszystko działa o połowę wolniej lub wogòle, każą np. zmienić ustawienia na innego operatora w urządzeniu gdzie nie ma takiej możliwości.
  • ~Marek / 2024-05-15 11:14
    Ocena: 2.33 / 5
    8 mają monter z Play podłączył mnie do sieci i powiedział że w ciągu 24 h internet i telewizja zacznie działać. Do dzisiaj nie ma sygnału w kablu to już jest tydzień. Nie ma z kim rozmawiać tz.spychologia i sciemnianie. Tak działa salon Play w Wałbrzychu w markecie B-1. Mało tego telefonów też nie odbierają. To jest normalnie żenada i rozpacz.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185