strona 23 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Jurek / 2025-01-30 17:59
Prosiłem konsultankę o wysłanie mi potwierdzenia zkupu telefonu a ona przez pomyłkę wysłał rezygnnnnację z usługi Po wielu rozmowacz stwierdzono pomyłkę ale w systemie nie mogą cofnąć i mam oddać samsunga s24ultra kuponeg 10 miesięcy temu -
-
~Justyna / 2021-07-11 18:54
Uważajcie na to co podpisujecie w salonie. Na e-maila dostalam inne warunki umowy niż niby podpisałam. Po zgłoszeniu reklamacji w odpowiedzi dostalam informacje że place tyle ile było w umowie podpisane gdzie na e-maila dostalam i inne informacje. Czekam na koniec umowy... -
~Kacper / 2021-07-30 21:40
Zerowy kontakt na abonamentem... Po kilku razowym przekroczeniu granicy UE, sieć ma " lagi" podczas jednego zdazenia, gdy przekroczyłem granicę Szwajcarską... W ciągu godziny wróciłem do Niemiec ( +- 1h ) po tym zdarzeniu nie dostawałem smsów/mmsow/wiadomości wirtualnych w ciągu kolejnych 24 godzin...
Zawiodłem się na tej sieci, korzystając z abonamentu w Play... Na własną rękę zakupiłem nowy telefon, więc w grę wchodzą tylko problemy od Was ( operator Play ). Telefon został zakupiony z Amazon'a, więc nie ma żadnych wątpliwości, że jest wadliwy, telefon prosto z produkcji... Proszę o jak najszybszą rekompensatę. Dzwoniąc do obsługi klienta polecono mi standardowe polecenia czyli ustawienia się i na ręczne... W każdej sieci tam mogę. Dziękuję dobranocZaletyDobry zasięg w UEWadySłaby kontakt z operatorem! -
~Kamil / 2023-03-05 21:38
internet działa jakby chciał a nie mógłdwawdawdawawwaddawawdawddawwdaawdawd ZaletyNie maWadyWszsytko -
~Kamil / 2023-08-03 06:30
Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta Zalety
Zasieg okWadyObsługa klienta -
~Karo / 2023-05-02 18:41
Cena za 100kb zużycia danych poza pakietem jest po prostu śmieszna. Już roaming w UE jest tańszy. Żenada.. -
~Kasia / 2022-03-02 18:02
Obsługa na infoliniach to masakra ,rozmawiając z 5 osobami każda mowi coś innego ,nowy sprzęt wadliwy nie podłączony na gwarancji a z wymianą problem przez prawie 2 tyg i sprawa nie rozwiązana -
~Kasia / 2023-10-30 10:06
Dzwonił do mnie pan z Play. Na początku rozmowa miła ale później gdy nie zgodziłam się na podpisanie umowy ponieważ znalazłam lepszą ofertę u innego operatora, pan obrzucił mnie obelgami. Nie polecam. WadyBardzo słaba telefoniczna obsługa klienta. Najpierw pan natarczywie wydzwania, a później obraża klienta. -
-
~kasia / 2023-11-13 11:51
nie polecam telewizji play dekoder sie zawiesza czesto trzeba aktualizowac i uwazajcie na pracownokow salonu gdyz oferuja abonamenty na telewizje nie wiedzac czy beda naliczane rabaty wskutek czego z malej kwoty abonamentu place teraz wiecej i rowniez nie uwzgledniaja reklamacji bledow swoich pracownikow -
~Kate / 2024-10-28 11:42
Konsultant po odmowie nawet nie powie do widzenia. Ludzie porażka. -
~Kemmo / 2023-11-15 23:54
Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy. -
~Kesil / 2020-04-16 18:37
Od prawie 8 lat jestem w tej sieci, a spotkała mnie taka przykra sytuacja. Kilkakrotne próby rozmów z konsultantami i prośbami o pomoc, kończyły się zwykłym zbyciem i zerową pomocą w sprawie.
Zablokowano mi połączenia, w dodatku nie z mojej winy. Różni konsultanci mówili, że co rusz coś innego jest przyczyną.
W końcu po przyjęciu reklamacji, mogę czekać 30 dni, dla pocieszenia może 7, bez połączeń, smsów, oraz Internetu. Dla osób nie opłacających faktur, Play ma możliwość 7-dniowego ściągnięcia warunkowo blokady połączeń, a dla dobrych płatników, z powodu błędu systemu, nic się nie da zrobić. Mimo próśb, ponieważ pracuje aktualnie zdalnie, głównie na rozmowach przez telefon. Kiedy chodziło o przedłużenie abonamentu, potrafiono dzwonić po kilka razy w ciągu dnia. W odwrotnej sytuacji niestety zero jakiejkolwiek reakcji, czy chociażby chęci pomocy w rozwiązaniu sprawy. Jednym słowem jestem rozczarowana podejściem do klienta, do jego spraw. -
~Kisiel / 2019-11-06 18:13
Wysyłają sms-y o ulepszeniach super szybki internet w telefonie płacę 30zł na miesiąc a przeglądarka laguje 4mb/s Internet, a na zwykłą kartę za 5zł jak kupię Internet to mam 60mb/s masakra ZaletyNwmWadyInternet -
~klient / 2022-06-27 12:11
Internet to pomyłka i koszmar!!!!Brak zasięgu,bez przerwy się wyłącza.Te same parametry w T-Mobile i internet działał bez zarzutu.Wielki błąd przeniesienie numerów do tej sieci. ZaletyMiła obsługa.WadyJakość a oferta dwie różne sprawy!! -
~Klient / 2024-10-17 18:27
Przedłużyłem umowe w play , wcześniej UPC. UPC o wiele lepsze było . W tv EPG lepsze było w UPC , w play mało intuicyjne , trzeba się naklikać i brak podglądu oglądanego programu. Nagrywanie programów na gło=ównym dekoderze to fikcja , trzeba nagrywać prze multiroom . Nie polecam WadyEPG , Nagrywanie programów , drogo -
~KLIENT PLAY / 2020-08-21 18:21
Najgorszy z dostawców jeśli chodzi o barak profesjonalnej obsługi.
Zamówiłem usługę internetu bezprzewodowego z instalacją bezpłatną w terminie dwóch dni i 30 dniowym okresem próbnym. Otrzymałem zestaw niekompletny bez bonów na instalację i a na instalację zamiast dwóch dni czekałem 10 dni, podczas instalacji okazało się że są pomylone numery karty sim i nikt na info linii nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja karty, a oczywiście terminy uciekają i dla PLAY jest to mój problem bo oni mają takie procedury, odwiedziłem najbliższy odział PLAY i ta sama odpowiedź w najbliższym terminie ?. Składam reklamację za reklamacją i otrzymuję tylko kolejne numery reklamacji.ZaletybrakWadybrak wsparcia dla klienta -
-
~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółkoZaletyżadnychWadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę -
~klim / 2023-10-02 10:15
Agenci telefoniczni wciskają masę promocji o wartości większej niż abonament play. Rzekomo darmowy miesiąc okazuje się opcją opt-out. Rzekomo zegarek za 1zł okazuje się +10 zł do każdego abonamentu. Dla mnie to oszustwo. -
~KosB12 / 2020-03-27 11:20
Drogie i totalnie nieopłacalne pakiety internetu, odnośnie samego internetu ping (dla mniej wtajemniczonych jest to opóźnienie) waha się w granicach 700-900 gdzie normalnie jest to 15-50, STANOWCZO ODRADZAM!!! ZaletyBrakWadyInternet jest bardzo niskiej jakości -
~Kros / 2022-05-12 20:06
Niestety strasznie oszukują wyłączyłem pakiet odnawialny internetu .I za każde.100kb zaczęło naliczać oplaty 0.12 groszy po czym przyszedł rachunek 400zl.A w przyszłym miesiącu będzie o ponad 600zl większy.Niestety nie informują o tym jak się taką usługę wyłączy.Zwykłe złodziejstwo zastanawiam się nad zmianą operatora. ZaletyNie maWadySame
strona 23 z 234
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »