Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4662 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jurek / 2025-01-30 17:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Prosiłem konsultankę o wysłanie mi potwierdzenia zkupu telefonu a ona przez pomyłkę wysłał rezygnnnnację z usługi Po wielu rozmowacz stwierdzono pomyłkę ale w systemie nie mogą cofnąć i mam oddać samsunga s24ultra kuponeg 10 miesięcy temu
  • ~Justyna / 2021-07-11 18:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Uważajcie na to co podpisujecie w salonie. Na e-maila dostalam inne warunki umowy niż niby podpisałam. Po zgłoszeniu reklamacji w odpowiedzi dostalam informacje że place tyle ile było w umowie podpisane gdzie na e-maila dostalam i inne informacje. Czekam na koniec umowy...
  • ~Kacper / 2021-07-30 21:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Zerowy kontakt na abonamentem... Po kilku razowym przekroczeniu granicy UE, sieć ma " lagi" podczas jednego zdazenia, gdy przekroczyłem granicę Szwajcarską... W ciągu godziny wróciłem do Niemiec ( +- 1h ) po tym zdarzeniu nie dostawałem smsów/mmsow/wiadomości wirtualnych w ciągu kolejnych 24 godzin...

    Zawiodłem się na tej sieci, korzystając z abonamentu w Play... Na własną rękę zakupiłem nowy telefon, więc w grę wchodzą tylko problemy od Was ( operator Play ). Telefon został zakupiony z Amazon'a, więc nie ma żadnych wątpliwości, że jest wadliwy, telefon prosto z produkcji... Proszę o jak najszybszą rekompensatę. Dzwoniąc do obsługi klienta polecono mi standardowe polecenia czyli ustawienia się i na ręczne... W każdej sieci tam mogę. Dziękuję dobranoc
    ZaletyDobry zasięg w UE
    WadySłaby kontakt z operatorem!
  • ~Kamil / 2023-03-05 21:38
    Ocena: 2.33 / 5
    internet działa jakby chciał a nie mógłdwawdawdawawwaddawawdawddawwdaawdawd
    ZaletyNie ma
    WadyWszsytko
  • ~Kamil / 2023-08-03 06:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta
    Zalety
    Zasieg ok
    WadyObsługa klienta
  • ~Karo / 2023-05-02 18:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Cena za 100kb zużycia danych poza pakietem jest po prostu śmieszna. Już roaming w UE jest tańszy. Żenada..
  • ~Kasia / 2022-03-02 18:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa na infoliniach to masakra ,rozmawiając z 5 osobami każda mowi coś innego ,nowy sprzęt wadliwy nie podłączony na gwarancji a z wymianą problem przez prawie 2 tyg i sprawa nie rozwiązana
  • ~Kasia / 2023-10-30 10:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzwonił do mnie pan z Play. Na początku rozmowa miła ale później gdy nie zgodziłam się na podpisanie umowy ponieważ znalazłam lepszą ofertę u innego operatora, pan obrzucił mnie obelgami. Nie polecam.
    WadyBardzo słaba telefoniczna obsługa klienta. Najpierw pan natarczywie wydzwania, a później obraża klienta.
  • ~kasia / 2023-11-13 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam telewizji play dekoder sie zawiesza czesto trzeba aktualizowac i uwazajcie na pracownokow salonu gdyz oferuja abonamenty na telewizje nie wiedzac czy beda naliczane rabaty wskutek czego z malej kwoty abonamentu place teraz wiecej i rowniez nie uwzgledniaja reklamacji bledow swoich pracownikow
  • ~Kate / 2024-10-28 11:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultant po odmowie nawet nie powie do widzenia. Ludzie porażka.
  • ~Kemmo / 2023-11-15 23:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy.
  • ~Kesil / 2020-04-16 18:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Od prawie 8 lat jestem w tej sieci, a spotkała mnie taka przykra sytuacja. Kilkakrotne próby rozmów z konsultantami i prośbami o pomoc, kończyły się zwykłym zbyciem i zerową pomocą w sprawie.
    Zablokowano mi połączenia, w dodatku nie z mojej winy. Różni konsultanci mówili, że co rusz coś innego jest przyczyną.
    W końcu po przyjęciu reklamacji, mogę czekać 30 dni, dla pocieszenia może 7, bez połączeń, smsów, oraz Internetu. Dla osób nie opłacających faktur, Play ma możliwość 7-dniowego ściągnięcia warunkowo blokady połączeń, a dla dobrych płatników, z powodu błędu systemu, nic się nie da zrobić. Mimo próśb, ponieważ pracuje aktualnie zdalnie, głównie na rozmowach przez telefon. Kiedy chodziło o przedłużenie abonamentu, potrafiono dzwonić po kilka razy w ciągu dnia. W odwrotnej sytuacji niestety zero jakiejkolwiek reakcji, czy chociażby chęci pomocy w rozwiązaniu sprawy. Jednym słowem jestem rozczarowana podejściem do klienta, do jego spraw.
  • ~Kisiel / 2019-11-06 18:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysyłają sms-y o ulepszeniach super szybki internet w telefonie płacę 30zł na miesiąc a przeglądarka laguje 4mb/s Internet, a na zwykłą kartę za 5zł jak kupię Internet to mam 60mb/s masakra
    ZaletyNwm
    WadyInternet
  • ~klient / 2022-06-27 12:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet to pomyłka i koszmar!!!!Brak zasięgu,bez przerwy się wyłącza.Te same parametry w T-Mobile i internet działał bez zarzutu.Wielki błąd przeniesienie numerów do tej sieci.
    ZaletyMiła obsługa.
    WadyJakość a oferta dwie różne sprawy!!
  • ~Klient / 2024-10-17 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużyłem umowe w play , wcześniej UPC. UPC o wiele lepsze było . W tv EPG lepsze było w UPC , w play mało intuicyjne , trzeba się naklikać i brak podglądu oglądanego programu. Nagrywanie programów na gło=ównym dekoderze to fikcja , trzeba nagrywać prze multiroom . Nie polecam
    WadyEPG , Nagrywanie programów , drogo
  • ~KLIENT PLAY / 2020-08-21 18:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy z dostawców jeśli chodzi o barak profesjonalnej obsługi.
    Zamówiłem usługę internetu bezprzewodowego z instalacją bezpłatną w terminie dwóch dni i 30 dniowym okresem próbnym. Otrzymałem zestaw niekompletny bez bonów na instalację i a na instalację zamiast dwóch dni czekałem 10 dni, podczas instalacji okazało się że są pomylone numery karty sim i nikt na info linii nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja karty, a oczywiście terminy uciekają i dla PLAY jest to mój problem bo oni mają takie procedury, odwiedziłem najbliższy odział PLAY i ta sama odpowiedź w najbliższym terminie ?. Składam reklamację za reklamacją i otrzymuję tylko kolejne numery reklamacji.
    Zaletybrak
    Wadybrak wsparcia dla klienta
  • ~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
    Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko
    Zaletyżadnych
    WadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę
  • ~klim / 2023-10-02 10:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Agenci telefoniczni wciskają masę promocji o wartości większej niż abonament play. Rzekomo darmowy miesiąc okazuje się opcją opt-out. Rzekomo zegarek za 1zł okazuje się +10 zł do każdego abonamentu. Dla mnie to oszustwo.
  • ~KosB12 / 2020-03-27 11:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Drogie i totalnie nieopłacalne pakiety internetu, odnośnie samego internetu ping (dla mniej wtajemniczonych jest to opóźnienie) waha się w granicach 700-900 gdzie normalnie jest to 15-50, STANOWCZO ODRADZAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyInternet jest bardzo niskiej jakości
  • ~Kros / 2022-05-12 20:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety strasznie oszukują wyłączyłem pakiet odnawialny internetu .I za każde.100kb zaczęło naliczać oplaty 0.12 groszy po czym przyszedł rachunek 400zl.A w przyszłym miesiącu będzie o ponad 600zl większy.Niestety nie informują o tym jak się taką usługę wyłączy.Zwykłe złodziejstwo zastanawiam się nad zmianą operatora.
    ZaletyNie ma
    WadySame
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4662
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3955
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3009
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2605
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.91, ilość opinii: 1068
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4487
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3504
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3205
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2023
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186