WadyBrak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji.
strona 23 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »
-
~Jeszcze chwilę / 2020-01-26 00:29
Brak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji. -
-
~Joga / 2025-05-19 17:14
Przedłużałam umowę na telefon z Play...rozmawiałam z kobietą wyrzucającą z siebie słowa z szybkością karabinu maszynowego, pomimo prośby o zwolnienie tempa wypowiedzi i nie "klepania na pamięć" kobieta nadal prowadziła "szybką transakcję". Zero normalnej rozmowy...bezpłciową, nie potrafiącą nic doradzić...AUTOMAT. 19.05.2025, połączenie o 16.47...koszmar -
~Jola / 2019-07-09 12:35
Żenująco niski poziom obsługi klienta.W salonie PLAY w Galerii Krakowskiej udzielono mi
błędnych informacji, co spowodowało konieczność mojej ponownej wizyty,w celu załatwienia sprawy.
W salonie - wyspie Play w Galerii Bonarka,pracownik obsługując klientów z gumą do żucia w ustach,poinformował mnie,że muszę poczekać na koleżankę bo ta ma przerwę.Po 20 - minutach koleżanka przyszła i wystawiła tabliczkę zapraszam do stanowiska obok,które było zajęte.Przez 10- minut koleżanka wykonywała jakieś czynności na telefonie,po czym wzięła torbę z jedzeniem z MCdonald"s i ponownie wyszła.
Podjęłam więc kolejną próbę załatwienia swojej sprawy 8.07.,w Galerii Krakowskiej - na wyspie ,
bo tam było mniej klientów niż w salonie,na moje słowa:ja w ubiegłym tygodniu w salonie tutaj - pracownik wyspy powiedział : to proszę iść tam ,bo my nie dysponujemy Pani danymi,co oczywiście było kłamstwem,bo jest jedna baza danych klientów,co potwierdziła mi pracownica salonu.
Strata czasu i zdenerwowanie przez Waszych niekompetentnych pracowników !!!!
-
~Jozef/joz / 2021-01-30 15:47
W sklepie Internetowym Play zakupilem ruter ZTE WF830 cat.6 i zaplacilem 409,00zl.Dokonalem zwrotu urzadzenia
w dniu 27.08.2020/dwa dni po terminie zakupu/.Otrzymalem potwierdzenie pisemne zwrocoego uradzenia w dniu
2020.09.05.Zwrot gotowki mial nastapic do 20 wrzesnia 2020roku,Wielokrotnie zwracalem sie do Sklepu Internetowego
i do Obslugi Klijenta z prosba 0 zwrot 409zl.Aktualnie Obsluga nie odpowiada na moje zgloszenia,Prosze o porade co mam robic.https://opiniuj.pl/play.html# -
~jshaicbsi, nsx / 2021-07-07 22:44
Internet poza miastem tragiczny, kiedys dzialal w porzadku, nie nazekalem, ale teraz? porazka, przy zwyklej grze wyrzuca mnie z discorda i ping skacze nawet do 150 tysiecy. Porazka. -
~Julita / 2023-10-21 22:50
Po prostu tragedia od 5 dni wiecej tego internetu nie ma niz jest, ciagle znika na kilka godzin, aktualnie nie ma internetu juz od 9h ZaletybrakWadyWięcej go nie ma niz jest, caly czas znika na kilka godzin, nie wiadomo kiedy wroci -
~Jurek / 2025-01-30 17:59
Prosiłem konsultankę o wysłanie mi potwierdzenia zkupu telefonu a ona przez pomyłkę wysłał rezygnnnnację z usługi Po wielu rozmowacz stwierdzono pomyłkę ale w systemie nie mogą cofnąć i mam oddać samsunga s24ultra kuponeg 10 miesięcy temu -
~Justyna / 2021-07-11 18:54
Uważajcie na to co podpisujecie w salonie. Na e-maila dostalam inne warunki umowy niż niby podpisałam. Po zgłoszeniu reklamacji w odpowiedzi dostalam informacje że place tyle ile było w umowie podpisane gdzie na e-maila dostalam i inne informacje. Czekam na koniec umowy... -
-
~Kacper / 2021-07-30 21:40
Zerowy kontakt na abonamentem... Po kilku razowym przekroczeniu granicy UE, sieć ma " lagi" podczas jednego zdazenia, gdy przekroczyłem granicę Szwajcarską... W ciągu godziny wróciłem do Niemiec ( +- 1h ) po tym zdarzeniu nie dostawałem smsów/mmsow/wiadomości wirtualnych w ciągu kolejnych 24 godzin...
Zawiodłem się na tej sieci, korzystając z abonamentu w Play... Na własną rękę zakupiłem nowy telefon, więc w grę wchodzą tylko problemy od Was ( operator Play ). Telefon został zakupiony z Amazon'a, więc nie ma żadnych wątpliwości, że jest wadliwy, telefon prosto z produkcji... Proszę o jak najszybszą rekompensatę. Dzwoniąc do obsługi klienta polecono mi standardowe polecenia czyli ustawienia się i na ręczne... W każdej sieci tam mogę. Dziękuję dobranocZaletyDobry zasięg w UEWadySłaby kontakt z operatorem! -
~Kamil / 2023-03-05 21:38
internet działa jakby chciał a nie mógłdwawdawdawawwaddawawdawddawwdaawdawd ZaletyNie maWadyWszsytko -
~Kamil / 2023-08-03 06:30
Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta Zalety
Zasieg okWadyObsługa klienta -
~Karo / 2023-05-02 18:41
Cena za 100kb zużycia danych poza pakietem jest po prostu śmieszna. Już roaming w UE jest tańszy. Żenada.. -
~Kasia / 2022-03-02 18:02
Obsługa na infoliniach to masakra ,rozmawiając z 5 osobami każda mowi coś innego ,nowy sprzęt wadliwy nie podłączony na gwarancji a z wymianą problem przez prawie 2 tyg i sprawa nie rozwiązana -
~Kasia / 2023-10-30 10:06
Dzwonił do mnie pan z Play. Na początku rozmowa miła ale później gdy nie zgodziłam się na podpisanie umowy ponieważ znalazłam lepszą ofertę u innego operatora, pan obrzucił mnie obelgami. Nie polecam. WadyBardzo słaba telefoniczna obsługa klienta. Najpierw pan natarczywie wydzwania, a później obraża klienta. -
~kasia / 2023-11-13 11:51
nie polecam telewizji play dekoder sie zawiesza czesto trzeba aktualizowac i uwazajcie na pracownokow salonu gdyz oferuja abonamenty na telewizje nie wiedzac czy beda naliczane rabaty wskutek czego z malej kwoty abonamentu place teraz wiecej i rowniez nie uwzgledniaja reklamacji bledow swoich pracownikow -
~Kate / 2024-10-28 11:42
Konsultant po odmowie nawet nie powie do widzenia. Ludzie porażka. -
-
~Kemmo / 2023-11-15 23:54
Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy. -
~Kesil / 2020-04-16 18:37
Od prawie 8 lat jestem w tej sieci, a spotkała mnie taka przykra sytuacja. Kilkakrotne próby rozmów z konsultantami i prośbami o pomoc, kończyły się zwykłym zbyciem i zerową pomocą w sprawie.
Zablokowano mi połączenia, w dodatku nie z mojej winy. Różni konsultanci mówili, że co rusz coś innego jest przyczyną.
W końcu po przyjęciu reklamacji, mogę czekać 30 dni, dla pocieszenia może 7, bez połączeń, smsów, oraz Internetu. Dla osób nie opłacających faktur, Play ma możliwość 7-dniowego ściągnięcia warunkowo blokady połączeń, a dla dobrych płatników, z powodu błędu systemu, nic się nie da zrobić. Mimo próśb, ponieważ pracuje aktualnie zdalnie, głównie na rozmowach przez telefon. Kiedy chodziło o przedłużenie abonamentu, potrafiono dzwonić po kilka razy w ciągu dnia. W odwrotnej sytuacji niestety zero jakiejkolwiek reakcji, czy chociażby chęci pomocy w rozwiązaniu sprawy. Jednym słowem jestem rozczarowana podejściem do klienta, do jego spraw. -
~Kisiel / 2019-11-06 18:13
Wysyłają sms-y o ulepszeniach super szybki internet w telefonie płacę 30zł na miesiąc a przeglądarka laguje 4mb/s Internet, a na zwykłą kartę za 5zł jak kupię Internet to mam 60mb/s masakra ZaletyNwmWadyInternet -
~klient / 2022-06-27 12:11
Internet to pomyłka i koszmar!!!!Brak zasięgu,bez przerwy się wyłącza.Te same parametry w T-Mobile i internet działał bez zarzutu.Wielki błąd przeniesienie numerów do tej sieci. ZaletyMiła obsługa.WadyJakość a oferta dwie różne sprawy!!
strona 23 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 21
- 22
- 23
- 24
- 25
- nastepna »