strona 222 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »
-
~Danuta / 2016-06-25 12:52
Najgorsza sieć jaką znam - aby złapać klienta obiecują złote góry, natomiast później nie dotrzymują warunków umowy, co innego usłyszysz przy podpisywaniu umowy, a zupełnie co innego w trakcie trwania umowy. Umowa ma moc wiążącą tylko w jedną stronę - zasad musi przestrzegać klient, firma ma prawo do wszelkich zmian, bez możliwości pozytywnego rozpatrzenia zażalenia. Dla stałych klientów brak jakichkolwiek promocji, egzystuje się na dużo gorszych warunkach niż świeżo pozyskany klient. Jakość usług zła, obsługa klienta jeszcze gorsza. Jakość połączeń również na minusie. Firma tylko i wyłącznie nastawiona na zyski, dlatego każdy kto zamierza przenieść numer powinien mocno się zastanowić - owszem pierwsza umowa będzie atrakcyjna, każda kolejna już nie. W PLAY jestem od 2010 r. ale tylko do końca bieżącej umowy. -
-
~greg / 2017-10-14 15:36
Tam gdzie mieszkam w Szczecine zasieg jest tragiczny, obsluga klienta sklada sie ze stada niekompetentnych imbecyli ktorzy przy najmniejszym problemie sie strasznie gubia. Rozmawialem z kilkoma (osmioma konsultantami) i prosze sobie wyobrazic ze kazdy na zadany temat mowil zupelnie cos innego. Niekonczace sie rozwiazywanie problemu i 4 wizyty w salonie i do tej pory numery ktore mialy byc przeniesione na karte z roznych wydumanych powodow nie sa nadal aktywne.
W skrocie odradzam ta siec z uwagi na bardzo slaba obsluge klienta (potrafia tylko wcisnac abonament pozniej juz nic dobrego z ich strony), niestety mysle ze sieci komorkowe sa jak partie w naszym kraju, nie ma w czym wybierac.ZaletybrakWadymnostwo, szkoda pisac -
~Jadzia / 2015-03-25 21:32
Uważajcie na salon PLAY w Rzeszowie w Hali Millenium. Oszukują klientów używając nie precyzyjnych sformułowań, aby nabrać i naciągnąć klientów. Walczę z nimi o swoje prawa. Na pewno się nie poddam, bo to Firma bez żadnych skrupułów. Liczy się tylko zaliczenie klienta bez profesjonalnej obsługi. ZaletybrakWadycałe mnóstwo. -
~kazimierz / 2015-11-24 19:23
otrzymałem fakturę 163 pln .w tym 83pln to abonament reszta to opłata poza abonamentem.na pytanie w punkcie obsługi klienta co to znaczy otrzymałem informację że to opłaty za sms premium .gdy poprosiłem o pokazanie mi na jakiej podstawie otrzymuję niezamówione sms za które mam płacić nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.DZIADOSTWO. -
~teleman / 2015-08-21 09:35
Od kiedy przeszedlem na kartę Numer wazny jeden rok ,przestałem mieć problemy z Play.Płace kiedy chće i ile .Nie mam kasy na koncie -nie zatelefonuję.Telefony ZA 1zł we wszystkich sieciach ,to wielkie kanciarstwo.Abonent zapłaci za pelną cenę telefonu podczas trwania abonamenty.Jezdze po róznych zadupiach i faktycznie z zasiegiem czasami sa problemy ZaletybrakWadybrak zalet
strona 222 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 220
- 221
- 222
- 223
- 224
- nastepna »