Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4616 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zła / 2021-08-31 09:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Zaluje ze przedłużyłam umowę!!! Nie dbają o stałego klienta, tak zakręcili gadka ze place o 100 zł więcej niż poprzednio!!! Telewizja niby w cenie a place za nią 20 zł i jeszcze poblokowane większość dodatkowych kanałów i trzeba wlaczyc pakiety!!!! Nigdy więcej! Będę odradzać każdemu tą sieć!
  • ~Zły / 2020-08-27 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo, oferta dla stałych klientów dopiero gdy się od nich ucieknie. Niesłusznie naliczane rachunki nawet gdy już nie jesteś w sieci. Złodziejstwo w biały dzień. Nie polecam. Trzymać się od nich z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyJest ich sporo
  • ~Zły / 2021-02-11 11:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia naciągacze. Przed podpisaniem drugiej umowy miałem internet cały czas bez żadnego pakietu. Zawewniano mnie że dalej tak będzie po podpisaniu umowy wyszło że mam tylko 20GB a później muszę wykupywać jakieś pakiety. Play to totalne dno czekam jak mi się umowa skończy i uciekam od tych zlodzieji.
    ZaletyBrak
    WadyInternet zasięg biuro obsługi salony
  • ~Zniesmaczona / 2020-11-06 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, naciągacze i niekompetentni ludzie. Klient musi płacić za błędy konsultantów. Umowy nie są rozwiązywane w terminie do tego przeznaczonym przez co klient ponosi dodatkowe koszty, często nawet nie wiedząc, że coś co miało być wyłączone w dalszym ciągu działa. Konsultanci mówią co im ślina na język przyniesie i nie ma to żadnego odzwierciedlenia w faktach. Składane reklamację nie są przyjmowane, dlatego wszystko stoi w miejscu a klient ponosi tego koszty. Jakoś usług jest w opłakanym stanie
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie reklamacji ( nie ma ich nawet w systemie)
    Przedłużanie ważności usług, nawet, gdy użytkownik składa rezygnacje
    Konsultanci nie posiadający wiedzy na temat wykonywanej pracy
    Brak konsekwencji za wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Zniesmaczona / 2024-09-21 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    2 miesiące temu zgłosiłam telefonicznie,że widze na korytarzu budynku w którym mieszkam niezabezpieczony kabel od internetu,który zwisa że sciany...konsultant przyjął zgłoszenie.. minęło 3 tygodnie i NIC,więc zadzwonilam ponownie..znow weryfikacja,itp..I okazuje się,że konsultant zle zakaLifikowal zgłoszenie,zostałam zapewniona,że tym razem będzie już to załatwione.. I co?..I wciąż NIC..kabel jak zwisał,tak zwisa dalej..
    To jakaś masakraa..jak było UPC..wszelkie sprawy były załatwiane w miarę sprawnie,a za PLAY..to ręce opadają...Nie zamierzam więcej dzwonic..a tym bardziej,że teraz występuje powodz..ale,aż strach się bać,jak play będzie naprawiał awarie na zalanych terenach,skoro przez ponad 2 miesiące nikt się nie pofatygował,aby zabezpieczyć kabel w suchym korytarzu wieżowca.BRAWO WY.
    ZaletyBrakkk
    WadyJe
  • ~Zniesmaczona / 2024-11-08 10:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak mi słów na to jaki denny poziom ma obecnie play.Nie będę się tu zbytnio rozwodzic nad tym...powiem tylko tyle,że poziom świadczonych usług i totalna niekompetencja konsultantów sięgnęła dna,lub je przebiła.MASAKRAAAA
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Zniesmaczony / 2023-12-12 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów. Wymiana uszkodzonego pilota do dekodera urasta do rangi państwowej. W kontakcie poprzez infolinię informacja, że można to załatwić w oddziale niezależnie od tego na kogo jest umowa.W oddziale zupełnie odrębną praktyka w której dowiadujesz się że potrzebne jest upoważnienie. Próby wyjaśnienia sprawy na nic. Pełna indolencja
    ZaletyBrak
    WadyPodejście do klienta
  • ~Znudzony zgłoszeniami / 2021-02-06 06:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Play po zakończeniu umów na czas określony narzuca zastąpienie numeru na abonament na usługę na kartę, tym samym wyłudza od byłych abonentów zapłatę za kolejny już po za abonamentowy okres, licząc na "siłowe" zatrzymanie byłego abonenta,,,
  • ~Zocha / 2021-05-16 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak mi się skończy umowa przechodzę do innej sieci mieszkam od 5 lat w jednym miejscu nic się nie zmieniło ciągle problemy zasięgu brak .Mamy 2021 wybaczcie ale już sentymentu nie mam.
    WadyZasięg
  • ~Zod / 2021-11-03 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem w Play Internet bezprzewodowy. Pry próbie dowiedzenia się przed zrobieniem zamówienia jakie są warunki itp. otrzymywałem sprzeczne informację z tymi co potem na stronie znajdywałem jak choćby cena za modem zakupiony. W rachunku miesięcznym tylko przy otrzymaniu 29 zł, wg konsultanta 20 zł co miesiąc przez 24 miesiące... Kolejna sprawa dziś przyszedł modem. Bez umowy i bez aktywnej karty. Nie mogę używać internetu a umowa ponoć już trwa!!! Przy próbie dowiedzenia się kiedy internet będę miał aktywny otrzymuje informację, że do 14 dni, a tyle czasu mam na rezygnację!!! Czyli rozumiem, że 14 dni mogę sobie na fajny modem popatrzeć bo o używaniu nie może być mowy jak nie jest karta sim aktywna!!! konsultanci (górnolotne słowo do tych ludzi co tam pracują) nie dość, że nie potrafią udzielić konkretnej informacji to jeszcze nieładnie się zachowują drwiąc sobie swoją niewiedzą i głupotą jak choćby p. Arkadiusz S. (nie rozmawiajcie z nim, nie warto i szkoda czasu).
    Zaletynie ma żadnych! play zniechęca nowych klientów zanim jeszcze ich złapie!!!!!
    Wadyniekompetentni pracownicy, brak ważnych informacji na stronie www, chat o d... potłuc, wprowadzanie w błąd klientów, i wiele wiele innych ale za długo pisać.
  • ~Zofia / 2021-01-05 14:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę mam prawie rok ciągle problemy to brak zasięgu to brak internetu za wszystko place a z niczego nie do. Końca korzystam. 300gb internetu ledwo100 dam radę wykorzystać bo się tnie i nie można więcej co najgorsze tylko na jednym urządzeniu bo jak już dwa idą z tego samego. Internetu to tragedia obsługa klienta masakra brak poprawy brak rozwiązania problemu ciągle to tylko moja wina nie ich odradzam wszystkim naprawdę
    ZaletyBrak
    WadyCała sieć to jedna wielka wada
  • ~Zohan / 2022-05-21 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo żałuję że podpisałam umowę na 2 lata !! Naciągacze i oszuści. A w dodatku dzwoniąc do nich na infolinię płaci się pieniądze to jest chore ???? być w Play i płacić za infolinię. Ja mam do zapłaty + 23 zł za 40 min połączenia bo składałam skargę. Skandal
    ZaletyBrak
  • ~zosia / 2023-11-21 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    witam nie podoba mi sie ta firma pozdrawiam mam slaby zasieg w telefonie
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
  • ~Zrobiona_W_Balona / 2024-01-05 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam pakiet internet światłowodowy + tv. Mimo umówionego terminu technik nie pojawił się przez prawie 2 tygodnie, bez żadnej informacji.. W końcu sama zadzwoniłam i kontaktowałam się z infolinią Play chyba z 15 razy, gdyż internet jest mi niezbędny w pracy zdalnej, nie da się wszystkiego zrobić na ekranie telefonu... Konsultanci nic nie wiedzieli, nikt nie brał odpowiedzialności, "bo się tym nie zajmuje.." i potrafili wysyłać tzw. "ponaglenia" do jakiegoś tajemniczego działu, z którym nikt nie mógł mnie połączyć, aby technik natychmiast się ze mną skontaktował celem umówienia nowego terminu. Po wielu telefonach wreszcie otrzymałam smsem "wyjaśnienie", że "nie ma dekoderów".... Znowu więc zadzwoniłam do Play z pytaniem, jak długo mam w takim razie czekać, Pani oczywiście nie wiedziała... Po kolejnych kilku telefonach dostałam następnego smsa, z terminem instalacji, który mi w ogóle nie pasował. Nikt nie zadzwonił i nie ustalił, czy akurat będę wtedy w domu, po prostu wyznaczono mi godzinę 13:00 w dzień powszedni, kiedy większość osób jest w pracy.. Po tym wydarzeniu przelała się czara goryczy. Zadzwoniłam ostatni raz żeby zrezygnować z usługi. Skontaktowałam się z konkurencyjnym operatorem, który mi zainstalował internet światłowodowy praktycznie z dnia na dzień a przedstawiciel był bardzo kompetentny i wiedział co sprzedaje
    ZaletyNajwiększą zaletą jest to, że wreszcie się uwolniłam od niekompetentnej infolinii
    WadyCały dział obsługi klienta to jakaś jedna wielka pomyłka
  • ~zs / 2023-12-22 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak totalna negatywna ocena jest słuszna .Dlatego zalecenia klientów ,aby trzymać się daleko od tej sieci są koniecznością ,aby nie dać się złapać w zastawione sieci do kłopotów dla klientów !?. Współpracowali z WhatsApp, przejmowali sfingowane obciążenia dla klientów. Dziś interia informuje w art. że UODO ukarał 100tys. MZ za niezgodne z prawem korzystanie z danych i przetwarzanie( W swojej decyzji zwrócił m.in. uwagę na fakt, że "przekazanie danych pozyskanych z rejestru nastąpiło przy pomocy komunikatora WhatsApp, co stworzyło też możliwość utraty kontroli nad tymi danymi, w tym ich bezpieczeństwem. Nie dość, że ten kanał komunikacji nie został wskazany w przeprowadzonej przez administratora analizie ryzyka, to nie jest on wskazany do komunikacji w administracji publicznej z uwagi na to, iż właściciel tego komunikatora był już karany przez irlandzki organ nadzorczy m.in. za brak przejrzystości w przetwarzaniu danych osobowych). Klienci i władze nadzoru nad operatorami wreście powinni się zając, takim bezprawiem w RP.22.12.23r
    WadySame wady w opisie klientów .
  • ~Zulu&Gula / 2024-03-30 08:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Play -siec nastawiona na łupienie klientów.Naciaganie na koszty bez próby informacji .Obsługa klienta -PLATNA!!!!Kierownictwo infolinii całkowicie zbyteczny etat bez możliwości pomocy i wsparcia.
    ZaletyBrak
    WadyNastawiona na łupienie klientów
  • ~Zuza / 2024-11-13 13:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka, korzystam z Internetu - bardzo często się zawiesza, i telewizji - mało intuicyjny, bardzo słaba opcja nagrywania i powtórek programów, obsługa klienta - totalna porażka. Podpisałam z nimi umowę po przejęciu przez nich UPC. Na koncie UPC, więc teraz Play, miałam nadpłatę. Okazało się, ze jako klient z umową z Play, żeby mi zwrócili nadpłatę, musze się... skontaktować z UPC. ??? Czyli jedna Pani na infolinii przełącza do drugiej, nie robią tego automatycznie. Trzymajcie się z daleka, szkoda nerwów a poziom usług i obsługi bardzo słaby
    ZaletyBrak
    Wadysłaba oferta, słaby poziom obsługi klienta
  • ~ZUZANNA / 2020-10-14 11:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Mam taką sytuację byłam klientką play ok 12 lat przy zakończeniu umowy chciałam wynegocjować bardziej korzystne warunki ale nie nowi klienci mogą ja stary nie ok. Przeniosłam numery do innej sieci. Ale to nie koniec cały czas przychodzą faktury do zapłaty myślałam że to pomyłka jednak okazało się że miałam jeszcze jeden nr o którym się dziś dowiedziałam pan określił go jako klej do tych wszystkich nr twierdzi że jest aktywny cały czas jakiś dramat jedno wielkie oszustwo.Ludzie nie ufajcie ludziom w urzędach czytajcie umowy po kilka razy.
    WadyBrak kompetentnych ludzi
  • ~Zuzia / 2024-06-15 13:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Zero profesjonalizmu, ciagle przekierowania, brak pomocy.
    ZaletyNie ma.
    WadyMnostwo.
  • ~Zyga / 2021-02-14 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to oszuści zwróciłem telefon i kartę do 14 dni nie korzystałem ani z karty ani z telefonu tak jak to przyszło tak to odesłałem.Teraz okazuje się że muszę zapłaci prawie trzysta złotych bo naliczyli mi abonament z którego nie korzystałem który był zwrócony do 14 dni.wiec nie polecam bo to złodzieje i oszuści
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4616
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3933
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1291
Lajt Mobile
Ocena: 3.95, ilość opinii: 1051
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4462
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2019
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186