Zatrudniają pato-celebrytów do reklam. Oferta tez taka sobie, na zmiane można liczyć jak sie już im podziękuje i powie, że przechodzi sie do innej sieci
Zalety-nie mam problemow z zasiegeim
Wady- patrz opis
~Dominik / 2020-02-15 14:01
Ocena: 2.33 / 5
Również odchodzę z Play, koniec że sponsorowaniem celebrytow z moich pieniędzy. Zamiast robić coś dla ludzi to robią reklamy z wojewódzkimi i innymi psedo gwiazdami.Telefony u nich wychodzą dużo drożej niż w sklepie, jak liczyłem samsunga s10 to w super ekstra cenie Play wychodzi ponad tysiąc złotych więcej niż w normalnym sklepie(połowa abonamentu bo to rata plus wpłata pierwsza). Co się stało z tą firmą masakra.
~Dominika / 2023-08-12 11:51
Ocena: 2.33 / 5
Telefoniczną obsługa klienta to kpina. Od 3 tygodni czekam na zatwierdzenie odstąpienia od umowy w ramach 14 dni, co było konsekfencja tego ze pracownik infolini beż mojej wiedzy i zgody dolaczyl do umowy jakieś słuchawki, za które okazało się za muszę płacić. Trzy razy zostałam wysłana przez pracowników infolini do punktu, aby podpisać umowę, po dodatrciu do punku okazywało się że nie mogę tego zrobić ponieważ odstąpienie nie zostało zatwierdzone. Każdy pracownik infolini mowi co innego i zbywa mnie żeby tylko pozbyć się problemu. Krótko mówiąc mają w d***e swoich klientów i wola podawać błędne informacje niż po prostu wziąć się do pracy i wykonywać swoje obowiązki.
~DP / 2023-02-07 13:36
Ocena: 2.33 / 5
Tak roznudowana sieć a same problemy z nia... Niby oferta super a obsluga kijenta taka ze szkoda uzywac wulgarnych słów
ZaletyOferta
WadyPracownicy
~Drwal / 2023-09-22 19:47
Ocena: 2.33 / 5
Porażka zamówiony sprzęt nie dotarł.
Mial dotrzeć po 3 dniach 0 odzewu że strony play
Minęły 2 tygodnie zadzwoniłem o sprawdzenie mojego zamówienia błąd systemu , nic nie przyszło i nic nie przyjdzie dostałem informację
Została złożona reklamacja miało trwać wszystko miesiąc miało być załatwione trą wszystko już ponad 2 miesiące i dalej nic nie otrzymałem A place dużo więcej
ZaletyObsługa
WadyCzas oczekiwania
~Fantomas / 2023-09-30 16:20
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo zły zasięg internetu reklamacje nie pomagaja
WadyZły zasięg słaby internet reklamacje niespecjalnie przynoszą skutek Jak przełączam na transmisję danych z innych sieci telefon z powrotem przerzuca mnie najsłabszy czyli Play
~GokuSan / 2018-09-09 13:09
Ocena: 2.33 / 5
Przeniosłem dwa numery ze względu na atrakcyjniejszą cenę i tutaj zastrzeżeń żadnych nie mam. Jednak jak wziąłem sobie jeszcze internet, to totalnie się zawiodłem. Średnia prędkość 400kb/s przez router a nie ma nawet wejścia żeby przez kabel podłączyć, po prostu tragedia. Korzystam z WiFi tylko na konsoli i laptopie a nawet YouTube przycina tak, że muzyki się nie da posłuchać. Miałem już od kilku operatorów internet i zawsze było ok ale tutaj jestem bardzo zawiedziony a płacić trzeba.
~GOŚĆ / 2023-04-18 11:02
Ocena: 2.33 / 5
Firma Play dolicza co miesiąc do mojej faktury dodatkowe opłaty za transmisję danych. Mimo iż wg umowy po przekroczeniu transmisji danych prędkość internetu miała zwolnić. Co miesiąc trzeba się z nimi kontaktować i wykłócać o faktury korygujące, dodatkowo konsultanci co miesiąc potwierdzają wyłączenie wszystkich dodatkowo płatnych pakietów, lecz mimo to co miesiąc jest to samo.
~Grażyna / 2021-11-23 09:29
Ocena: 2.33 / 5
Jestem klientem sieci Play od 4lat.Mam pakiet formuła unlimited konto zawsze jest doładowane.Niestety w tym miesiącu Play nie pobral należnej kwoty za aktywny pakiet.Kontakt z obsługą klienta średni.Z powodu długiego czasu rozpatrzenia zgłoszenia muszę zmienić operatora sieci.Z winy Play zablokowane mam konto straciłam kilkaset GB transferu.A przyjęcie zgłoszenia nic nie da gdyz dla Play klient nie jest ważny.
WadyBlokuje aktywne pakietu mimo że środki są na koncie,brak zrozumienia problemu przez obsługę klienta
~Greg / 2025-03-19 20:39
Ocena: 2.33 / 5
Uwzględniona kwota umowna, dokonanie doładowania dana kwota i wykonanie połączenie za chwilę może skutkować nie wywiązaniem się z umowy o doładowaniu ???? ok rozumiem doładowałem raz jeszcze za 5 zł by se pobrali z konta, nie oni nie mogą teraz więc jeszcze raz kwota 60zl i najlepiej nie używać urządzenia do czasu ich potwierdzenia to jest patologia.
~Gregi / 2024-01-13 23:32
Ocena: 2.33 / 5
Na poczatku stycznia podpisałem umowę na internet mobilny z PLAY. Karta którą fostalem w salonie nigdy nie zadziałała. Próbowałem ją aktywować niedlugo po zakupie, niestety nie mogłem sie polaczyc z internetem. Po konsultacji z obsługą klijenta miala zostać aktywowana nastepnego dnia. Niestety wciąż nie bylo polaczenia z internetem. Po kmtygodniu od tamtej pory I kilku konsiltacjach z obsługą klijenta karta wciąż nie dziala. Obsługa klijenta wydaje sie pomocna na samum poczatku ale szybko zbywa klijenta. Moj problem po 2 tygodniach wciąż nierozwiazany. Niestety trzeba zgłaszać do UOKiK. Stres - Nerwy - Brak uslugi tak mogę ocenic sieć PLAY
ZaletyOferta wyglada atrakcyjnie
WadyBrak uslugi - Internet nie dziala od poczatku, obsluga klijenta mila ale nie potrafi rozwiązać problemu.
~Grzegorz / 2021-01-08 17:31
Ocena: 2.33 / 5
To już jest szczyt wszystkiego żeby płacić za połączenia z obsługą klienta.Po końcu umowy zmieniam operatora.
ZaletyBrak
WadySłaby Internet
~Grzegorz z Krakowa / 2024-08-26 15:56
Ocena: 2.33 / 5
Cześć,
Obsługa - katastrofa.
Chciałem podpisać umowę na dwa telefony. I światłowód . Wreszcie się dogadałem , bo kłamią podczas rozmowy , że aż …..
Wysłali umowę pod zły adres !!!!!!
Po czym anulowali umowę i zlecenia.
Ciekawe jest to , że komunikują się przez sms tylko w jedną stronę, bez możliwości odpowiedzi.
„FAJNA” firma!!!!!!
Klient to jest chyba na końcu i tylko do płacenia.
Grzegorz
Wreszcie
~HejterPlay / 2022-03-02 16:36
Ocena: 2.33 / 5
Internet radiowy za 80 zł działa jak by był za 5 zł chociaz w sumie to ten za 5 lepiej dziala od tyogodnia juz mam pobieranie ponizej 1mb. Nie polecam!
~Hermiona / 2020-06-28 08:01
Ocena: 2.33 / 5
Smsy o 7 rano w niedzielę!! o końcu pakietu. Nosz kurczę, ustawcie te automatyczne smsy na jakąś ludzką porę.
A przy zakończeniu umowy namolność niesamowita, telefony kilka razy dziennie, a ignorowanie pogarsza sprawę i zwiększa częstotliwość. Konsultanci dzwoniący o przedłużenie umowy nie zawsze są szczególnie uprzejmi. Np. pan dzwoniący kilka dni po odmówieniu innej konsultantce mnie wręcz ofuknął jak powiedziałam, że musimy się z mężem zastanowić może nad jakąś inną wspólną ofertą to on na to - "a to nie prościej mnie było o to zapytać???!!!" ja mu na to, że nie bo myślę nad zmianą sieci.
Także jak chcecie sprzedawać umowy to nie tędy droga, więcej uprzejmości by się przydało
ZaletyCena
WadyNamolność i nie zawsze uprzejmi konsultanci
~Hq / 2021-09-30 19:14
Ocena: 2.33 / 5
Jak poprzednicy. Zamiast 5G, jedno wielkie G. ŚCIŚŁE CENTRUM MIASTA.
~Igor / 2020-04-15 17:13
Ocena: 2.33 / 5
Nie polecam!! Nie uczciwa i nie rzetelna firma. Dobra obsługa klienta.
~Irena / 2021-09-15 21:42
Ocena: 2.33 / 5
Czy ktoś z Państwa został obciązony przez operatora sieci Play za SMS- y , których fizycznie nie wysyłał, a jakimś trafem,czyli dzięki zdolnym hakerom , znalazły się w mojej historii połączeń telefonicznych. Jeżeli tak, to proszę o informacje.
W moim przypadku w okresie rozliczeniowym ponoć wysłałam 2487 SMS-ów ,w tym płatnych 1730 szt. Najwięcej wysyłanych ( co kilka/kilkanaście sekund ) było przez weekend w sierpniu. Operator nie uwzgłednił mojej reklamacji , sugerując ,że wina leży po mojej stronie.Skan nie wykrył wirusów w moim urządzeniu i uprzedzając, nie otwierałam tez żadnych linków, mimo,że jestem blondynką..
Smutna i żałosna to firma, ( Play Sp z o.o.)która obraca miliardami, a łaklomi się na kilkaset złotych, które dla niej są niczym w przeciwienśtwie do ograbionej emerytki.
Na nauki Prezesi Play –a powinni udać się do jakiegoś Banku i zobaczyć jak bankowcy dbają o swój Image. Często po atakach hakerskich zwracają klientom pieniądze ,w sposób, , że klient nawet nie ma pojęcia,że został shakowany i okradziony ,nawet jeżeli wina leży po stronie klienta.... No, ale, co klasa ,to klasa.
Natomiast w imieniu Play Pani specjalistka od reklamacji radzi:
cyt.” Nasze wskazówki
„Warto przeskanować telefon profesjonalnym programem antywirusowym oraz odinstalować zbędne aplikacje” oraz oświadcza „Opłaty naliczyliśmy prawidłowo. Niestety nie mogę ich anulować. Pani reklamację uznałam za niezasadną”
Ponadto Pani jw. powołuje się na regulamin w częsci „"10. Operator nie ponosi odpowiedzialności za:
a) treść informacji przekazywanych lub przesyłanych przez Abonenta korzystającego z Telefonu lub innych usług;
b) zabezpieczenie danych oraz oprogramowania używanego przez Abonenta znajdujących się w Telefonie oraz urządzeniach do niego przyłączonych;
c) szkody wynikłe z braku stosowania przez Abonenta zabezpieczeń danych oraz oprogramowania Telefonu i urządzeń do niego przyłączonych" czego Pani specjalistka nie udowodniła , gdyż moje urządzenie ,czyli telefon nie był przez nią (Play) zbadany na powyższą okolicznośc.
Natomiast na swoją pensję Pani Specjalistka zarobiła,przedstawiając w piśmie prawdy objawione i informując mnie ,co ile w Play-u kosztuje.
Zaletytani abonament
WadySMS do innych sieci płatne
~Irena / 2021-09-24 09:45
Ocena: 2.33 / 5
Jestem bardzo zawiedziona firmą Play . Myślę, że zmienię operatora. Zostałam oszukana w sprawie zasięgu internetu na laptop z modemem. Zapewniano mnie o dobrym zasięgu, a obecnie laptop jest bezużyteczny.
ZaletyZasięg na telefonie jest ale wzmocniony drugą siecią.
WadyBrak zasięgu sieci Play.
~Ivdbx / 2023-10-11 19:48
Ocena: 2.33 / 5
Potwierdzam trudności z odbiorem zgłaszam awarie podziała 3 dni i znowu nie działa zaoferowali bezpłatna wymianę sprzętu na nowy zobaczę czy to pomoże ale moja ocena tej sieci komórkowej i teraz po wejściu po UPC w skali 1-10 to ja daję 2