Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jshaicbsi, nsx / 2021-07-07 22:44
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet poza miastem tragiczny, kiedys dzialal w porzadku, nie nazekalem, ale teraz? porazka, przy zwyklej grze wyrzuca mnie z discorda i ping skacze nawet do 150 tysiecy. Porazka.
  • ~Julita / 2023-10-21 22:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Po prostu tragedia od 5 dni wiecej tego internetu nie ma niz jest, ciagle znika na kilka godzin, aktualnie nie ma internetu juz od 9h
    Zaletybrak
    WadyWięcej go nie ma niz jest, caly czas znika na kilka godzin, nie wiadomo kiedy wroci
  • ~Jurek / 2025-01-30 17:59
    Ocena: 2.33 / 5
    Prosiłem konsultankę o wysłanie mi potwierdzenia zkupu telefonu a ona przez pomyłkę wysłał rezygnnnnację z usługi Po wielu rozmowacz stwierdzono pomyłkę ale w systemie nie mogą cofnąć i mam oddać samsunga s24ultra kuponeg 10 miesięcy temu
  • ~Justyna / 2021-07-11 18:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Uważajcie na to co podpisujecie w salonie. Na e-maila dostalam inne warunki umowy niż niby podpisałam. Po zgłoszeniu reklamacji w odpowiedzi dostalam informacje że place tyle ile było w umowie podpisane gdzie na e-maila dostalam i inne informacje. Czekam na koniec umowy...
  • ~Kacper / 2021-07-30 21:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Zerowy kontakt na abonamentem... Po kilku razowym przekroczeniu granicy UE, sieć ma " lagi" podczas jednego zdazenia, gdy przekroczyłem granicę Szwajcarską... W ciągu godziny wróciłem do Niemiec ( +- 1h ) po tym zdarzeniu nie dostawałem smsów/mmsow/wiadomości wirtualnych w ciągu kolejnych 24 godzin...

    Zawiodłem się na tej sieci, korzystając z abonamentu w Play... Na własną rękę zakupiłem nowy telefon, więc w grę wchodzą tylko problemy od Was ( operator Play ). Telefon został zakupiony z Amazon'a, więc nie ma żadnych wątpliwości, że jest wadliwy, telefon prosto z produkcji... Proszę o jak najszybszą rekompensatę. Dzwoniąc do obsługi klienta polecono mi standardowe polecenia czyli ustawienia się i na ręczne... W każdej sieci tam mogę. Dziękuję dobranoc
    ZaletyDobry zasięg w UE
    WadySłaby kontakt z operatorem!
  • ~Kamil / 2023-03-05 21:38
    Ocena: 2.33 / 5
    internet działa jakby chciał a nie mógłdwawdawdawawwaddawawdawddawwdaawdawd
    ZaletyNie ma
    WadyWszsytko
  • ~Kamil / 2023-08-03 06:30
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragiczna obsługa klienta,nikt nic nie zrobił, totalny chaos i brak wiedzy. Kiedyś to była obsługa i jakość, dbano o klienta . Teraz trzymać się lepiej z dala - ignorancja , brak postawienia nawet argumentu przez osoby na lini obsługi klienta. Jednym słowem powinni mieć kontrolę i to minimum przez Urzad skarbowy i Ochronę konsumenta
    Zalety
    Zasieg ok
    WadyObsługa klienta
  • ~Karo / 2023-05-02 18:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Cena za 100kb zużycia danych poza pakietem jest po prostu śmieszna. Już roaming w UE jest tańszy. Żenada..
  • ~Kasia / 2022-03-02 18:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Obsługa na infoliniach to masakra ,rozmawiając z 5 osobami każda mowi coś innego ,nowy sprzęt wadliwy nie podłączony na gwarancji a z wymianą problem przez prawie 2 tyg i sprawa nie rozwiązana
  • ~Kasia / 2023-10-30 10:06
    Ocena: 2.33 / 5
    Dzwonił do mnie pan z Play. Na początku rozmowa miła ale później gdy nie zgodziłam się na podpisanie umowy ponieważ znalazłam lepszą ofertę u innego operatora, pan obrzucił mnie obelgami. Nie polecam.
    WadyBardzo słaba telefoniczna obsługa klienta. Najpierw pan natarczywie wydzwania, a później obraża klienta.
  • ~kasia / 2023-11-13 11:51
    Ocena: 2.33 / 5
    nie polecam telewizji play dekoder sie zawiesza czesto trzeba aktualizowac i uwazajcie na pracownokow salonu gdyz oferuja abonamenty na telewizje nie wiedzac czy beda naliczane rabaty wskutek czego z malej kwoty abonamentu place teraz wiecej i rowniez nie uwzgledniaja reklamacji bledow swoich pracownikow
  • ~Kate / 2024-10-28 11:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultant po odmowie nawet nie powie do widzenia. Ludzie porażka.
  • ~Kemmo / 2023-11-15 23:54
    Ocena: 2.33 / 5
    Chciałbym przestrzec wszystkich klientów zastanawiających się nad skorzystaniem z usług wyżej wymienionej firmy.
  • ~Kesil / 2020-04-16 18:37
    Ocena: 2.33 / 5
    Od prawie 8 lat jestem w tej sieci, a spotkała mnie taka przykra sytuacja. Kilkakrotne próby rozmów z konsultantami i prośbami o pomoc, kończyły się zwykłym zbyciem i zerową pomocą w sprawie.
    Zablokowano mi połączenia, w dodatku nie z mojej winy. Różni konsultanci mówili, że co rusz coś innego jest przyczyną.
    W końcu po przyjęciu reklamacji, mogę czekać 30 dni, dla pocieszenia może 7, bez połączeń, smsów, oraz Internetu. Dla osób nie opłacających faktur, Play ma możliwość 7-dniowego ściągnięcia warunkowo blokady połączeń, a dla dobrych płatników, z powodu błędu systemu, nic się nie da zrobić. Mimo próśb, ponieważ pracuje aktualnie zdalnie, głównie na rozmowach przez telefon. Kiedy chodziło o przedłużenie abonamentu, potrafiono dzwonić po kilka razy w ciągu dnia. W odwrotnej sytuacji niestety zero jakiejkolwiek reakcji, czy chociażby chęci pomocy w rozwiązaniu sprawy. Jednym słowem jestem rozczarowana podejściem do klienta, do jego spraw.
  • ~Kisiel / 2019-11-06 18:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Wysyłają sms-y o ulepszeniach super szybki internet w telefonie płacę 30zł na miesiąc a przeglądarka laguje 4mb/s Internet, a na zwykłą kartę za 5zł jak kupię Internet to mam 60mb/s masakra
    ZaletyNwm
    WadyInternet
  • ~klient / 2022-06-27 12:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet to pomyłka i koszmar!!!!Brak zasięgu,bez przerwy się wyłącza.Te same parametry w T-Mobile i internet działał bez zarzutu.Wielki błąd przeniesienie numerów do tej sieci.
    ZaletyMiła obsługa.
    WadyJakość a oferta dwie różne sprawy!!
  • ~Klient / 2024-10-17 18:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużyłem umowe w play , wcześniej UPC. UPC o wiele lepsze było . W tv EPG lepsze było w UPC , w play mało intuicyjne , trzeba się naklikać i brak podglądu oglądanego programu. Nagrywanie programów na gło=ównym dekoderze to fikcja , trzeba nagrywać prze multiroom . Nie polecam
    WadyEPG , Nagrywanie programów , drogo
  • ~KLIENT PLAY / 2020-08-21 18:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy z dostawców jeśli chodzi o barak profesjonalnej obsługi.
    Zamówiłem usługę internetu bezprzewodowego z instalacją bezpłatną w terminie dwóch dni i 30 dniowym okresem próbnym. Otrzymałem zestaw niekompletny bez bonów na instalację i a na instalację zamiast dwóch dni czekałem 10 dni, podczas instalacji okazało się że są pomylone numery karty sim i nikt na info linii nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja karty, a oczywiście terminy uciekają i dla PLAY jest to mój problem bo oni mają takie procedury, odwiedziłem najbliższy odział PLAY i ta sama odpowiedź w najbliższym terminie ?. Składam reklamację za reklamacją i otrzymuję tylko kolejne numery reklamacji.
    Zaletybrak
    Wadybrak wsparcia dla klienta
  • ~klient robiony w trąbę / 2024-03-20 10:57
    Ocena: 2.33 / 5
    DNO DNO i jeszcze raz DNO, jeśli nie musicie nie wybierajcie play
    Biuro obsługi klienta zbędne, nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko
    Zaletyżadnych
    WadyBiuro obsługi klienta zbędne nic nie załatwią i nic nie wiedzą tylko termin potrafią umówić ale dotrzymać już nie, technik umawiany nie przychodzi na pytanie dlaczego BOK nie wie i nie ma takich informacji tylko proponuje nowy termin a jak nie przyjdzie znowu to dadzą nowy i tak w kółko, prowadzona sms-owa gra w kotka i myszkę
  • ~klim / 2023-10-02 10:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Agenci telefoniczni wciskają masę promocji o wartości większej niż abonament play. Rzekomo darmowy miesiąc okazuje się opcją opt-out. Rzekomo zegarek za 1zł okazuje się +10 zł do każdego abonamentu. Dla mnie to oszustwo.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185