Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4731 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~WkurzonyCzłowiek / 2023-07-25 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno, jedyna fajna rzecz to która jest prowadzona na YT.
    Zaletyten fioletowy piesek z serii oswój internet z Play
    WadyPrawie wszystko
  • ~Wladek / 2019-07-01 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf jakich mało. Odradzam. Moje dane rejestracyjne zostały błędnie wprowadzone przez pracowników salonu Play, dzwoniąc na infolinie po podaniu swoich prawdziwych danych dostaje odpowiedz że ja to nie ja i że nie przeszedłem weryfikacji i nie są w stanie mi pomóc . Syf.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Wladek / 2023-03-05 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chodzi tylko o pieniądze jak płacisz to ok ????, Mój problem zaczął się po zgodnie małżonki Play zaczął kręcić wina nie jest z mojej strony, a pracownika sieci Play sprawa ciągnie się już ok 2 miesięcy i końca nie widać, każda inna sieć tylko nie Play
    ZaletyŻadne
    WadyLepiej nie pisać
  • ~Wladlena / 2020-05-06 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do klienta fizycznego, klient fizyczny nie ma żadnych praw - same zobowiązania. Żenada. Niby tanio, ale jakość usług super słaba, jak chcesz polepszyć jakość, to płać tyle samo jak w innej sieci, może nawet więcej. A i tak traktować ciebie lepiej nie będą oraz jakość za bardzo się nie polepszy.
    Zaletybrak
    Wadybardzo słaba obsługa klienta, gorszej jeszcze nigdzie nie spotkałam
    płatna infolinia
    prędkość internetu słaba, za szybką trzeba dopłacać 15 zł za każde 10 GB
    słaby zasięg
    przedłużyć/zmienić/zrezygnować z umowy online może tylko obywatel Polski


  • ~Włodzimierz. / 2021-11-10 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    "Szatanska" sieć. Dzięki Basiu. Wizerunkowa wpadka nie do odrobienia...
  • ~Wociech / 2024-09-19 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Studium przypadku - "obsługa" klienta przez PLAY:

    Wysłane zgłoszenie mailem, widać że dotarło, bo był telefon od operatora, chciał rozmawiać przez telefon. Jednak zależało mi na postaci pisanej. Spodziewałem się, że będzie odpowiedź mailowa, ale tam tylko informacja:
    "Dzień dobry,
    zajmujemy się Państwa zgłoszeniem numer ……………. z 2024-09-19 roku.
    Zapraszamy na Play24, gdzie na bieżąco mogą Państwo śledzić status zgłoszenia, a po jego rozpatrzeniu zapoznać się z naszą odpowiedzią.
    Z pozdrowieniami
    Obsługa Klienta PLAY"

    OK, nie ma bezpośredniej odpowiedzi, ale jest zgłoszenie, zawsze coś.
    No to udaję sie na Play24, loguję się na konto i tu niespodzianka - zgłoszenia tam nie ma ...
    OK, udaję się na chat to wyjaśnić. Miły Pan mi odpowiada, uwierzytelnił mnie solidnie, łącznie z numerem telefonu i peselem, poszukał zgłoszenia, znalazło się więc proszę żeby podpiął je pod moje konto. Kolejna niespodzianka, podobno NIEMOŻLIWE ?????? No cóż, może za słaby ten ich system informatyczny.

    Kontynuujemy wyjaśnienie sprawy, w toku rozmowy wydaje się, że będzie rozwiązana, help desk chyba zakłada kolejne zgłoszenie. Chyba, bo tego zgłoszenia też nie widzę na swoim koncie.
    Ciekawe te zgłoszenia-niewidki :)

    W końcu chcę zakończyć rozmowę i poczekać dzień-dwa na rozwój wypadków, ale chciałbym zachować treść chata. Otrzymuję informację, że jest taka opcja na "trzech kropkach". Trzy kropki są, opcja gdzieś uleciała :(
    No to kombinuję z jakimś copy/paste ale chyba jestem słaby w te klocki, bo chat mi zniknął. Musiałem błąd zrobić w przyjaznym interfejsie.
    Kolejny raz próba wejścia na chat, piszę że chciałbym odzyskać ten poprzedni i co za odpowiedź? NIEMOŻLIWE. Kolejny raz pokonałem system informatyczny, mogę być dumny :)

    Przydługi opis, ale może komuś się przyda.
    Niestety, moja ocena dla operatora: 000000000000.

    WadyBardzo zła obsługa klienta.
  • ~Wojciech / 2018-08-13 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne działanie operatora w centrali PLAY, koszmarnie długi czas reakcji i rozwiązywania problemów.
    Czekam ponad 30 dni na telefon który zamówiłem z centrali, ponieważ nie było danego modelu na magazynie u lokalnego przedstawiciela w Rzeszowie... po kilkunastu zgłoszeniach moich i pracownika lokalnego salonu mija 30 dzień jak centrala nic z tym nie zrobiła. Kolejny abonament na pewno przeniosę do innego operatora. Masakra!
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji zamówień
    problemy z reklamacjami
    czas działania centrali
    kilkumiesięczne rozwiązywanie problemów
  • ~Wojciech / 2020-04-17 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą SMS że za dwa dni pobieraja opłatę, po czym pobierają po jednym dniu i pakiet się zeruje i trzeba płacić 30 za włączenie pakietu.Reklamacja nie skutkuje. Drugi raz taka sytuacja...w środę o 11.00 dostaje SMS, a w czwartek popołudniu pakiety wyzerowane.Dwa dni to dwa dni. W najbliższym czasie zmieniam operatora.
  • ~Wojciech / 2020-06-05 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby aktywować kartę trzeba być osobiście w salonie. Natomiast 21 wiek dał tę możliwość, iż jest coś takiego jak "Profil Zaufany" który jest Dowodem Osobistym do posługiwania się w internecie, czyli bez konieczności fatygowania się osobiście aby nie tracić czasu. Kolejny przykład że to klient jest dla firmy, nie jak winni być, czyli firma dla klienta. Jak kupiłem kartę, tak wyrzucę ją do kosza.
    ZaletyNie znam
    WadyKlient traktowany jak zło koniecznie .
  • ~Wojciech / 2020-11-03 10:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu, ta sieć to dno. Czekam na zakończenie umowy i przenoszę numer. W większym syfie jeszcze nie byłem. Odradzam każdemu, brak zasięgu, obsługa klienta A raczej jej brak jest normalnym zjawiskiem w sieci. Ponadto naliczanie dodatkowych kosztów za usługi które zostały WYŁĄCZONE. Jednym słowem: dramat.
    ZaletyBrak.
    WadyObsługa klienta,
    Naliczane dodatkowych kosztów poza wiedzą abonenta,
    Zasięg,
    Brak korzystnych ofert dla stałych klientów,
    Ogl DNO
  • ~Wojciech / 2021-11-18 10:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Ze względu na to iż play nie zerwała umowy z Panią Barbara K-S, za jej skandaliczne wypowiedzi zrywam umowę z siecią Play i przenoszę numer do Orange.
  • ~Wojciech / 2022-03-31 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Zablokowano połączenia wychodzące i internet za rzekomo dużą ilość wysyłanych smsów. Niestety w żadnym regulaminie nie jest określona jaka to jest ilość a każdy z zapytanych pracowników czy konsultantów podaje inne ilości. Infolinia nie chce połączyć z odpowiednią kompetentną osobą. Pomimo kilkukrotnych monitów z mojej strony taki stan trwa już tydzień.
    Wygląda na to, że play chce mnie ukarać. Zablokowali internet a w przesyłanych wiadomościach piszą, że szczegóły można sprawdzić na stronie play. ŚMIECH NA SALI.
    Po 15 latach zmuszony jestem do przeniesienia wszystkich numerow telefonow i internetu do innej sieci.
    Tak Play dba o starych, wiernych klientów.
    Zaletybrak
    WadyBrak szacunku do klienta, niewiedza konsultantów, niejasne zapisy regulaminów, brak możliwości rozmowy z osobą kompetentną, kierownikiem lub dyrektorem pionu.
  • ~Wojciech / 2022-10-25 11:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko w tej sieci jest do niczego . Brak fachowej obsługi , klient traktowany jak piąte kolo u wozu . Czekam z utęsknieniem kiedy minie okres współpracy z tak niekompetentna siecią komórkowa.
    Przy podpisywaniu umowy dobrze jest robić to w obecności wykwalifikowanego notariusza !!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    Wadywszystko na nie
  • ~Wojciech / 2024-04-10 16:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, tyle moge powiedziec o tej firmie.
    Naliczyli mi juz drugi raz opłate w Szwajcarii, gdzie ja powiadam drugi, lokalny numer telefonu, żeby móc korzystać z internetu właśnie w Szwajcarii.
    Oczyiscie rozumiem, że czasem telefon i karta sim może się przełączyć na drugą, ale co jest jeszcze bardziej irytujące to fakt, że Play chwali się tym, że ma blokadę środków, żby chronić swojego klienta przed dużymi kosztami po za granicami EU.
    Super, tylko zapomnieli wspomnieć, że ta kwota jest z góry narzucona na 266zl i nie można sobie jej zmienić, można ją tylko wyłączyć lub włączyć.
    A jest to takie proste, wystarczy 5 linijek kodu i robi robotę, może Play potrzebuje programistów, może nie potrafia sami tego ogarnąć
    Ale oczywiście, lepiej chwalić się, że dbamy o klienta, a tak naprawdę, ich to nie obchodzi!!!
    Jak mogą to Ci naliczą ile tylko mogą
    Wracając do kosztów internetu w Szwajarii, ja posiadam druga francuską kartę, gdzie płace pakiet internetu na Szwajcarię w kwocie 5€ miesiecznie (około 24zl/miesiecznie) za 25GB, a co Play mi zaproponował to 166zl za pakiet 5GB, to jest chyba jakiś żart.

    Pozdrawiam serdecznie wszystkich pracujących w PLAY, mi byłoby wstyd tam pracować!!!!
  • ~WOJTAS / 2023-09-19 11:47
    Ocena: 1.00 / 5
    JAWNA LICHWA ! UMOWY FORMUŁOWANY W TAKI SPOSÓB BY NIKT NIC NIE WIEDZIAŁ ABONAMENT STAŁY ZMIENIA SIĘ CAŁY CZAS PO ODEJŚCIU JEDNEGO TELEFONU ABONAMENT W CUDOWNY SPOSÓB JESZCZE WYŻSZY MIAŁ BYĆ NIZSZY NIKT NIC NIEWIE ZŁODZIEJSKIE PRAKTYKI W TYCH CZASACH ŻE NIKT NIE CHCE SIĘ TYM ZAJAĆ TO ŻGROZA OGÓLNIE TO ZŁODZIEJE OSZUŚCI A ICH USŁUGI W MOJEJ OKOLICY TO PONIZEJ GODNOĄĆI ZERO ZASIĘGU ! SZKODA CZASU NA OSZUSTÓW PRZECHODZĘ DO ORANGE MAM DOSĆ SZARPANIA SIĘ Z DEBILAMI !!!
    ZaletyBRAK
    WadyZASIĘG INFOLINIA OSZUKAŃCZE PRAKTYKI NA ABONAMENCIE
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Wojtek / 2019-10-10 08:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
    ZaletyBRAK
    WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
  • ~Wojtek / 2020-10-29 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem u doradcy biznesowego tel w kolorze szarym a Play przysłał mi w kolorze zielonym zaproponowali mi 100 zł za pomyłkę której nie przyjęłem i poprosiłem o przysłanie telefonu w kolorze szarym takim jaki zamówiłem wtedy Play napisał że ma mnie w dupie i mam dzwonić z tego telefonu jaki mi przyslali.
    ZaletyBrak
    WadyZłodzieje
  • ~Wojtek / 2020-11-14 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się czy to polityka firmy, czy brak kompetencji pracowników? Zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne, odrzucili bez jakiejkolwiek diagnostyki. Zrobiłem kolejne, dotyczące innej kwestii, odrzucili jako odwołanie od pierwszego bo minęło 30 dni od odpowiedzi na poprzednie. Po reklamacji zgłoszenie przyjęte, ale na innym numerze usługi (posiadam abonament telefoniczny i Internet mobilny). To jakiś koszmar. A dodatkowo coraz gorszy zasięg i praktycznie nie działający Internet mobilny.
  • ~Wojtek / 2022-02-17 18:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Kuta* z playa bez mojej wiedzy przedłużył umowę 6 numerów bo przeszła na czas nieokreślony. Nawet nie wspomniał o tym. Nigdy wiecej tych oszustów.
    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4731
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3978
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187