SIEĆ PLAY TO JEST TOTALNA PORAŻKA INTERNET BEZ LIMITU PŁACISZ 90 ZŁ WYKORZYSTANE TYLKO 100GB A TERAZ NAWET NA ZWYKŁĄ STRONĘ WP NIE MOGĘ WEJŚĆ OKRADAJĄ TYLKO LUDZI . KONSULTANCI UDAJĄ ŻE COŚ ROBIA A TAK NAPRAWDĘ NIC TYLKO ŻEBY SIE ZBYĆ KLIENTA.NIE POLECAM CZEKAM TYLKO DO KOŃCA UMOWY
ZaletyBrak
WadySporo
~Zdzisio / 2021-12-15 14:57
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga przed zawarciem umowy, obiecują dużo a później jest coś innego.
~Zdzisław / 2022-05-16 12:32
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA NA SUPER OFERTY PLAY
Dzwoni do mnie konsultant Play i mówi, że ma super ofertę dla mojej firmy. Jak zwykle odpowiadam, że „jeśli rachunek będzie niższy a warunki lepsze to słucham”. Ku mojemu ogromnemu zdziwieniu facet mówi, że ok. - zwiększy mi na każdym numerze paczkę internetu do 20GB a całościowy rachunek obniży o 10 zł!!! Wow! PLAY staje się moim ulubionym dostawcą usług teleinformatycznych pomyślałam. Skoro oferta jest tak dobra, to może przeniosę kolejne 3 numery z T-mobile, bo po co płacić więcej? Konsultant zwala mnie z nóg – każdy nowy numer przeniesiony do PLAY będzie mnie kosztował… 5 zł.
Pytam 3 razy, potwierdzam mailowo, bo w końcu przenieść numery to nie jest sprawa prosta i cały czas otrzymuję zapewnienia że warunki będą takie jak potwierdzone na piśmie w korespondencji.
Przychodzi umowa i pierwszy rachunek…
Zamiast 105 zł widnieje 150 zł. Dzwonię do konsultanta i proszę o informacje na piśmie co się dzieje. „wszystko będzie ok, i zgodnie z tym co ustalone ale w pierwszym miesiącu są wyrównania niepełnych okresów a i paczki internetu zostaną zwiększone lada dzień, jak system to zaktualizuje.
Internet kończy się po zużyciu 5gb a kolejny rachunek wynosi 286 zł!
Wow myślę sobie, że to jednak jakiś przekręt, tym bardziej że konsultant nie odbiera już telefonów i nie odpisuje na e-maile. Wysyłam więc oficjalną reklamację.
Po paru dniach przychodzi odpowiedź: „Reklamacja uznana (już się cieszę, bo w końcu inaczej być nie może), że sprawdzili korespondencję i nagrania rozmów, z której wynika że (tutaj UWAGA) KONSULTANT PODAŁ NIEPRAWDZIWE INFORMACJE za które Play przeprasza” Ok, myślę sobie i czytam dalej… „niestety nie mamy możliwości wprowadzenia ustalonych warunków i proponujemy 2 rozwiązania:
1. Zaakceptować obecne warunki (5GB netu!!!) i podnieść opłatę do kwoty 170 zł (czyli o 60% większą!!! )
2. Uznać że aneksu nie było.
Naprawdę? Czytam i nie wierzę. Myślę sobie jak to jest, że duża firma z pięknymi reklamami w TV, dobrą renomą itd. itp. potrafi coś takiego zrobić? Jak można dzwonić do klienta, namawiać na super ofertę a potem proponować zupełnie inną albo przenosiny numerów z powrotem do innego operatora? Co więcej, 3-y krotne reklamowanie odpowiedzi na reklamację przynosi efekt porównywalny do rozmowy ze ścianą. Zero innych propozycji, rozwiązań sytuacji, w której to PLAY zawinił.
I teraz zastanawiam ilu konsultantów Play miało za zadanie namawiać klientów na super warunki, których nie ma? Dlaczego ktoś świadomie działa tak nieetycznie i nieuczciwie i nie ponosi za to żadnej konsekwencji? Nie ma też żadnego poczucia odpowiedzialności za prawnie zawartą umowę? (bo umowa ustna potwierdzona na piśmie w e-mailach też jest umową!)
No wiec jeśli tak to wygląda promocja w PLAY, to ja niestety się z tego klubu wypisuję szybko. Trudno, stracę, ale przenoszę wszystko z powrotem do T-mobile, który nie jest najtańszym operatorem ale zdecydowanie uczciwszym (no i mają szybszy internet ????).
A jeśli komuś z PLAY przyjdzie do głowy, że mój wpis jest działaniem nieuczciwej konkurencji to proszę o kontakt. Z przyjemnością porozmawiam z kimś kto nie jest „ścianą” działu reklamacji.
Miłego weekendu!
ZaletySUPER OFERTA (szkoda że nieprawdziwa a wręcz oszukańcza)
WadyFirma Play po raz kolejny oszukuje i to w bardzo prosty sposób. Oferuje nieprawdziwe warunki a potem namawia do ich akceptacji w nieatrakcyjnej formie.
~Zdzisław / 2024-03-14 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu UPC przez Play prawie całkowicie przestał chodzić internet wcześniej takich problemów nie było.
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywający się internet
~Zdzisław / 2024-03-14 23:18
Ocena: 1.00 / 5
Po przejęciu UPC przez Play prawie całkowicie przestał chodzić internet wcześniej takich problemów nie było.
ZaletyBrak
WadyCiągle zrywający się internet
~Zdzisław / 2025-01-04 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Proszę popatrzeć jak się reklamują . Jak ktoś zna tych pseudo celebrytów z reklam to proszę zapytać jakie jest ich samopoczucie taki kit świadomie reklamować.
ZaletyOd tej pory jak podpisałem umowę zmieniam kanał jak leci wasza reklama i perfekcyjnie opanowałem najgorsze wulgaryzmy.
WadyTylko wady ,
~Zen / 2022-06-29 08:07
Ocena: 1.00 / 5
,,Play'' to jedna z najgorszych sieci,marny zasięg,wysokie koszty kiepskich usług,ukryte "kruczki",oszustwo na potęgę!
Zaproponowano mi zgodę z mojej strony na dalsze dwa lata na korzystanie z usług w sieci "Play"i za to darowano mi dwa miesiące spłaty za telefon/200 zł miesięcznie,oraz 6 miesięcy bez żadnych opłat.Reasumując te oszczędności to będzie około 800 zł.Ale teraz sobie odbijają te koszty po 102 zł miesięcznie,czasem więcej.Umowa jest do 15 grudnia 2023.Gdybym chciał teraz zrezygnować to mój koszt byłby 600 zł.Lepiej nie trzeba.Wobec tego nikomu nie polecam sieci Play a wręcz odradzam.
Jestem użytkownikiem telewizji, internetu i abonamentu telefonicznego w sieci Play . Po około pół roku od podpisania umowy internet domowy przestał działać, internet w telefonie również, telewizja również okolice Ostroleki. Co uslyszelem na infolinii to fakt że tak może być bo jest dużo nowych abonentów i sieć jest przeciążona, zdecydowanie NIE POLECAM
ZaletyBrak
~zenon / 2022-10-13 02:36
Ocena: 1.00 / 5
Pobieranie: 0,43 mb/s, wysyłanie 3,03 mb/s. Super szybki internet lte play, curwo!
~Zenon57689 / 2024-11-12 17:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie wierzcie w to gadanie że "14 dni do odstąpienia z umory bez opłat".
Nie dość że za samą przesyłkę wyłożyłem 20 zł z własnej kieszeni, to teraz jeszcze przychodzi do mnie faktura, z opłatą aktywacyjną, bo na 5 minut odpaliłem router żeby sprawdzić jaki ma zasięg.
Nie dziwię się że UOKIK im co kilka lat śledztwa urządza.
ZaletyPóki co nie widzę
WadyNie informują jasno konsumenta o konsekwencjach zawierania umowy
~Zergu / 2023-11-04 00:08
Ocena: 1.00 / 5
Internet pobieranie 0.5. Wysyłanie 0.4. Pomóc z infolinii : " nie widzimy usterki. Zmienimy ustawienia" i nic. To samo dalej. Wywalone pieniądze w błoto na ten scammerski szajs. Odradzam serdecznie.
ZaletyZero
WadySame
~Zetor / 2023-11-11 00:08
Ocena: 1.00 / 5
DLATEGO JA NIGDY NIE KUPIĘ NA RATY ŻADNEGO SPRZĘTU U JAKIEGOKOLWIEK OPERATORA.
~Zetor / 2023-12-04 06:52
Ocena: 1.00 / 5
Jeśli coś jest dodatkowo uruchamiane bez dodatkowych opłat, to nie masz absolutnie nic do gadania. Śmiało rozwiązuj umowę dziwna kobieto.
~Zibi / 2021-11-12 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Jestem oburzony wypowiedzią pani Kurdej-Szatan! Nie dopuszczlne dla mnie jest by osoba o takich pogladach reprezentowała sieć ktorej jestem klientem od wielu lat.
Wstyd i hańba wyrażać tak krzywdzące słowa o Wojsku Polskim i Straży Granicznej.
A operatorowi sieci Play muszę podziękować za usługi bo nie chcę myśleć że choćby 1grosz z moich rachunków trafił do tej pani
~Ziemniaczek 3310 / 2020-05-01 18:47
Ocena: 1.00 / 5
Mówią najlepsza sieć w Polsce a tak naprawdę to jeśli się weźmie najlepszą ofertę np. umowa 3 lata to można dostać depresji gdy odpalam np instagrama to wejście zajmuje jakieś 30s zasięg zawsze cały wi-fi tez max kresek ale kurde i tak nie odpalsisz szkoda gadać internet w telefonie też jakości 2 na 10 nie polecam szczerze. Nawet telefony które mają najlepszą płynnoś i są w play to ta płynność leci na łeb na szyje c:
ZaletyMają fajne reklamy w TV
Wadyzasięg, internet pod względem jakości, umowy nie odzwierciedlają tego co się o nich mówi.
~Ziemowit Kaczyński / 2023-08-17 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Wizyta w salonie Play nie była zadowalająca. Po wejściu do salonu, nie zostałem powitany, co sprawiło, że poczułem się niekomfortowo i nieprzyjęty. Moim celem było jedynie zapytanie, czy mogę otrzymać nowy telefon. Niestety, konsultant nie okazał zrozumienia i zainteresowania, a wręcz przeciwnie – wykazywał arogancję i nieodpowiednią postawę.
Mimo mojego grzecznego zachowania, konsultant nie posiadał wystarczającej wiedzy, co wpłynęło negatywnie na całą sytuację. Zaproponowałem, że nie musi mnie obsługiwać, jednak finalnie powiedział mi, że mam opuścić salon, przestając mnie obsługiwać. Wyraziłem swoje zaniepokojenie faktem, że weryfikacja przeszła tylko na aktywację nowego numeru telefonu.
Jestem byłym pracownikiem i nigdy w życiu nie zachowałbym się w taki sposób. To doświadczenie bardzo negatywnie wpłynęło na moje postrzeganie firmy. Jestem rozczarowany tym, że pracownik o imieniu Jan Stanisław Dul, o numerze SID D001803081, nie tylko brakowało mu właściwej wiedzy, ale także zachował się arogancko i nieprofesjonalnie.
Bardzo chciałbym, aby Agnieszka Lesisz dowiedziała się o tym zdarzeniu, ponieważ uważam, że to było dla mnie bolesne doświadczenie. Z uwagi na tę sytuację, zamierzam podzielić się swoją opinią w internecie. Z mojej strony oczekiwałbym przynajmniej przeprosin oraz przemyślenia przez firmę tego incydentu. Z zaniepokojeniem wysyłam tę opinię.
Z poważaniem,
Ziemowit Kaczyński
ZaletyBrak
WadyOd groma.
~Zigniew woźniakowski / 2021-03-05 20:32
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam dasdasdasdasdasdasdasdasdasdaseqwerqwrwqrwr qweqw qw rwq eqwe qwe wq eqwewqeqweqwewqeqwewqeqweqwewq
Odkąd UPC zostało przejęte przez Play zaczęła się tragedia. Internet ledwo śmiga kontakt z tą siecią to następny dramat szkoda czasu i nerwów nie polecam omijać ta sieć z daleka oszuści nic więcej szkoda nerwów
ZaletyBrak zalet
WadyCała usługa jest wada za którą się płaci a oni mają to gdzieś.
~Zlyklient / 2023-07-05 12:31
Ocena: 1.00 / 5
Moim celem bylo dzisiaj porozmawiac z operatorem by odzyskac nadplacone pieniadze z konta Play. Z racji absurdalnych praw ktorymi posluguja sie operator Play , tych pieniedzy w zaden sposob nie mozna wykorzystac na korzysc klienta, gdyz ani do splaty telefonu jak rowniez przelania srodkow na konto klienta. Jestem rozczarowany i nie polecam nikomu tego operatora !!!