NIE POLECAM, SŁABA PRĘDKOŚĆ, CZĘSTE PRZERWY, DROGO, NIEKOMPETENTNA CHAMSKA OBSŁUGA!
Zaletybrak
Wadywszystko nie zgodne z obietnicami
~Weeee / 2023-11-15 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Ja mam 4nr i ciągłe problemy z zasiegiem. Nie wiem co już robić sms wysyłają się po 10min i przychodzą po czasie dzwonić nie można bo zasieg raz jest raz nie ma a umowa do września. Zgłaszam im i nic to nie daje. Miał ktoś taki problem? Co robić dalej?
~Weekend / 2021-05-28 00:44
Ocena: 1.00 / 5
Na prawdę nie polecam tej sieci, po zakończeniu ważności karty chciałem zwrot środków z karty na konto, w salonie usłyszałem że muszę czekać do wygaśnięcia numeru i podano mi konkretną datę po czym okazało się że to była błędna data i czas minął miesiąc wcześniej czyli akurat po okresie miesięcznym złożenia wniosku, zwykły błąd salonu?...przypadek?....i jedyne co mogłem we tej sytuacji zrobić to złożyć skargę na ten salon co zgaduję nic by raczej nie dało a pieniędzy i tak bym nie odzyskał.
ZaletyBrak
Wadyjak widać
~WEL / 2024-05-23 12:15
Ocena: 1.00 / 5
Mam umowę abonencką z Play, która jakieś 6 lat temu przekształciła się na czas nieokreślony. Do maja br płaciłam abonament 62zł . Jakie było moje zdziwienie po otrzymaniu następnej faktury,że ten abonament podnieśli mi prawie o 10zł. Podczas kontaktu z biurem Play panienka mnie poinformowała, że w miesiącu kwietniu wysłali do mnie na e-maila informację, że podnoszą mi abonament ze względu na inflację (nie otrzymałam takiego e-maila). Czy ktoś z czymś takim się spotkał, co należałoby zrobić z tym "fantem"? Powiem też, że robili różne podchody aby mi ten abonament zabrać bo jest ,jak na obecne warunki bardzo atrakcyjny.
ZaletyBrak
WadyNie szanują starego klienta
~Wełna / 2024-08-24 08:15
Ocena: 1.00 / 5
Dziadostwo,nie oddałam sprzętu na czas po internecie mam firmy windykacyjne, przez rok naliczyli ponad 5000 zł kary. Oszuści i złodzieje. Nie polecam. Dobrze,że zachodzą zmiany w prawie na korzyść klientów.????
ZaletyNic
WadySporo
~Wer / 2022-04-14 21:49
Ocena: 1.00 / 5
Jedno wielkie oszustwo. Najgorsza sieć, nagle po 4 latach umowa sama z siebie się zmienila a 30gb internetu wyparowało nawet 3gb internetu ktory jest do wykorzystania poza granicą Polski też wyparował w ciągu 5 dni mimo mojego nie przemiszczania sie poza granice.
~Wercia6037 / 2023-02-10 22:17
Ocena: 1.00 / 5
mam od 2 lat telefon u nich i żałuję że wg po słuchałam się kolegi bo nawet od kilku miesięcy się nie mogę do posic ich żeby mi przywrócili że mogę odbierać zdj i filmy a oni mają to gdzieś a posługa fatalna nie polecam kończę z nimi umowie i nie chce żadnych z nimi umówić podpisywać anic żałuję tego że dałam się na mówić
Zaletynie polecam
Wadyżałosna obsługa z ich strony
~Wercia6037 / 2023-02-10 22:17
Ocena: 1.00 / 5
mam od 2 lat telefon u nich i żałuję że wg po słuchałam się kolegi bo nawet od kilku miesięcy się nie mogę do posic ich żeby mi przywrócili że mogę odbierać zdj i filmy a oni mają to gdzieś a posługa fatalna nie polecam kończę z nimi umowie i nie chce żadnych z nimi umówić podpisywać anic żałuję tego że dałam się na mówić
Zaletynie polecam
Wadyżałosna obsługa z ich strony
~Werka / 2022-10-28 22:19
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.. napewno nie przedluze umowy , internet totalne dno
~Weronika / 2022-03-28 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Niestety w play co raz gorzej. Prawdą jest fakt iż nowe oferty są gorsze niż te które początkowo otrzymywali klienci (widać długoletnich klientów się nie szanuje)
Dodatkowo apogeum był fakt iż pobrałem aplikacje Legimi, na której subskrypcję postanowiłam zakupić za pomocą konta bankowego i cyk przychodzi faktura z Play, który dolicza mi do niej pieniędzy za usługę Legimi - zdezorientowana wchodzę w aplikacje i przeżywam szok, w aplikacji jasno jest napisane że formą płatności jest obciążenie konta bankowego i tylko takie płatności aplikacja odnotowała więc jakim prawem Play dopisał do rachunku za usługi telekomunikacyjne subskrybcje Legimi skoro taką forma płatności nie była przeze mnie wybrana? Od kiedy to pobierając aplikacje jest to równoznaczne z aktywowaniem usług dodatkowych u operatora sieci? W dodatku dlaczego nie raczyli poinformować chociażby smsem że dana usługa została aktywowana? Totalne dno, zapłaciłam dwa razy za subskrybcje konta gdzie jednej w ogóle nie wybierałam
Niestety muszę przyznać że w ostatnim czasie Play robi spore przekręty na klientach (licząc że Ci się nie zorientują). Przy podpisywaniu umowy lub jej przedłużaniu Pan/Pani informują klienta o kosztach za abonament po czym na pytanie czy są to pełne koszta usługi odpowiadają tak a później się okazuje że do amonamentu dopisywane są usługi dodatkowe, których o zgrozo nie da się wyłączyć "bo są przypisane do amonamentu" - przecież to istna niekompetencja i celowe wprowadzanie klientów w błąd, które nadaje się do zgłoszenia u rzecznika praw klienta
Proszę zmieńcie politykę firmy bo na tą chwilę nie można jej uznać za szczerą a już na pewno nie przyjazną klientowi. Jakością usług również państwo nie mają wiele wspólnego.
ZaletyBrak
Wady- jakość
- cena usług
- co raz mniej korzystne umowy dla stałych klientów
- celowe wprowadzanie klienta w błąd
- obciążanie klienta dodatkowymi kosztami związanymi z usługami których klient nie chciał
- brak informacji dot. Aktywowania usług dodatkowych
- brak jasnej podstawy prawnej obciążeń klienta dodatkowymi obciazeniami pieniężnymi
- brak możliwości wyłączenia usług dodatkowych (aktywowanych że facto przez operatora automatycznie) z poziomu konta internetowego co sprawia że klient musi specjalnie pofatygować się do salonu celem wyjaśnienie ja co właściwie zaszło i skąd się wzięły koszty dodatkowe
~Weronika / 2022-06-13 16:11
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści. Jedyne co to mogę żałować ze podjechać się drugi raz umowy z tą siecią. Do każdej faktury doliczane są niewyjaśnione opłaty dodatkowe.
ZaletyBrak
WadySłaby internet
Wysokie faktury
Oszukują przy podpisywaniu umowy kwota umowna była inna a na fakturze doliczają koszty dodatkowe
~Weronika / 2024-07-07 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Jakość usług internetu światłowodowego - dramat. Jakość obsługi klienta - dramat.
Zgłaszam problemy z internetem które uniemożliwiają mi pracę zdalną, dostaję informację, że MOŻE za 3 DNI ktoś się do mnie odezwie. To nie pierwszy TAKI SAM problem, jednak firma dalej sobie nie radzi i 3 dni zajmuje im żeby w ogóle się ze mną skontaktować. Ja nie pracuje, nie zarabiam, a pakiet wykupiłam najdroższy, żeby mieć pewność, że internet będzie sprawny. PORAŻKA
Zaletybrak
Wadynic nie działa
~Wielebny / 2021-12-04 10:16
Ocena: 1.00 / 5
Witam. Kilka lat temu miałem abonament w Play dostałem nowy telefon który zaraz sprzedałem a kartę przełożyłem do starego telefonu bez dostępu do internetu. Po kilku tygodniach dostałem rachunek który opiewał na sumę ponad 800pln za korzystanie internetu już nie pamiętam ile GB niby zużyłem ale kolega biegły w tych sprawach twierdzi że musiałbym oglądać Youtube non stop i to nie wiadomo czy bym to zużył. Sprawa odbyła się w sądzie gdzie młoda sędzina mnie olała i fakty do dziś nie zapłaciłem złodziejom na dziś mam do zapłaty ponad 2000 nie zapłacę choćby miał pójść do więzienia. Sprawa z 2013r. Pozdrawiam Tomasz.
ZaletyBrak
WadyNieuczciwość
~Wieloletni abonent. / 2021-12-29 09:15
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich.Uważajcie co robicie podpisując umowę z Play.Po kilku latach współpracy przy przedłużeniu umowy zostałem wmanewrowany w jakąś grupę.Po jakimś czasie padł internet.Okazało się że jakiś numer opuścił grupę i odebrano 25GB na numerze córki.Prosiłem o wyjaśnienie sprawy i dostałem od Play propozycję która była w ogóle niekorzystna.Zagrozili że jak zerwę umowę to zapłacę karę.Mam pismo od pracownika Play że wina leży po stronie operatora.Przeniosłem numery do innego operatora a Play obciążył mnie karą i sprzedał mój "dług" firmie która bombarduje i nęka mnie telefonami twierdząc że najpierw muszę zapłacić a później domagać się racji.Żenada.Szczerze odradzam.Oszuści i tyle.
~Wieloletni klient play / 2022-05-26 10:45
Ocena: 1.00 / 5
Przedłużenie umowy bezterminowej na terminową w lutym. Karta do internetu+2 karty do telefonów. Niby miało być to samo co było +dodatkowe opłaty za nowe aparaty (dlatego przejście na umowę terminową). W kolejnych fakturach zaczęły jednak pojawiać się jakieś dodatkowe opłaty za automatyczne dokupienie pakietów internetowych do karty do internetu, pomimo że nigdy nie wykorzystywałem limitów w abonamencie. Wyłączyłem to automatyczne dokupywanie i... przez dwa następne dni naliczyło dodatkowe 984 zł za internet do karty do internetu. Reklamacja uznana, ale po wielu bojach i próbach dowiedzenia się (osobny temat do opisania) co się stało, bo wprowadzono mnie w błąd przy przedłużaniu - i teraz uwaga, okazało się, że w nowej, przedłużonej umowie karta do internetu nie ma internetu, to znaczy jest, ale z praktycznie zerową prędkością, a z normalną prędkością za jakieś kosmiczne pieniądze (stąd te dodatkowe naliczenie 984 zł za dwa dni internetu), więc żeby mieć internet w karcie do internetu oprócz abonamentu trzeba dokupywać pakiety internetu. Kurtyna.
Odechciało mi się kopać z koniem, dotrwam do końca umowy i nigdy więcej. I będę ostrzegał innych.
Na szczęście (albo nieszczęście) mam drugie łącze internetowe z UPC... które zostało kupione przez Play. Od momentu przejęcia internet w UPC to tragedia, zrywa połączenie kilka razy dziennie, szczególnie popołudniami i wieczorem. A tyle lat było w miarę dobrze... z tym też czas się pożegnać.
Zaletyteraz już brak
Wadydałem się oszukać, więc za własną głupotę będę płacił do końca umowy - taką karę sobie wyznaczyłem :)
~Wieloletnia klientka / 2024-04-15 22:01
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam! Ludzie pracujący tam sami nie wiedzą co robią i co oferują ludziom po czym wypierają się tego że wciskają komuś wałek! Sieć zasypuje wiadomościami że niby niesamowita oferta za 15 zl 3 gb internetu na miesiąc śmiechu warte i żenująca oferta za taką kwotę! Ledwo doładujesz konto a już zasypują propozycjami spam okropny robią! Masz kase na koncie i pakiet ze wszystkim darmowym wykupiony ale zasypują cie wiadomościami o kończących się funduszach na koncie! Ile byś nie doładował to za chwilę zawalają cie smsami że masz mało na koncie! Nie potrafią rozwiązać żadnego problemu! Wiadomości dochodzą z ogromnym opóźnieniem a informacja o tym że ktoś próbował się skontaktować dociera tydzień później! Ta sieć zeszła na psy nie polecam absolutnie! Cenią się co raz drożej za co raz gorsze usługi! Oszuści i naciągacze!
ZaletyBRAK
WadyTA SIEĆ TO JEDNA WIELKA WADA
~Wiesiek / 2020-09-21 13:25
Ocena: 1.00 / 5
Pobrali kaucję 1000zl mieli mi zwrócić po trzech w płatach teraz okazało ze przedłużyli o następne trzy wpłaty to jest szantaz ze strony operatora nie polecam jego jak najdalej od tej firmy
ZaletyNiema
Wadyoszusci
~Wieslaw / 2022-06-04 18:49
Ocena: 1.00 / 5
Chciałem kupić telefon z opaska w salonie Play RABKA ZDROJ. Już prawie umowa była gotowa i pani mi mówi że mix 30zl nie przechodzi tylko 50zl bo przenoszę nr. To jest skandal że nie dostosowują się do strony pley. Skandal
ZaletyBrak
~WIESŁAW / 2020-12-20 14:40
Ocena: 1.00 / 5
Przy zawieraniu umowy pobrano o demnie 1000zl kalcji ktora mieli oddac po trzech wplatach minely trzy wplaty okazalo sie ze przedluzono o nastepne trzy wplaty minelo szesc miesiecy i nadal nie moge odebrac swojej kalcji jest to szantarz ze strony operatora play .Mam zamiar podac play do sadu o zwrot kaucji plus odsetki innego wyjscia niemam
Zaletybrak zalet
Wadybrak ucciwosci
~Wiesław / 2022-02-23 18:57
Ocena: 1.00 / 5
Play zrobił się dziadem brak zasięgu ,znowu wróciłem w lata 90 ,latam z telefonem jak głupek, czy w 2022 roku Play proponuję mi powrót w la tą 90 ,no to jak są taki zdolni to niech cofnom dla mnie lata,chętnie się na to zgadzam