Zaletybrak
strona 214 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- nastepna »
-
~Użytkownik play / 2023-09-20 08:39
Infolinia jak zwykle nic nie wie, w trakcie dzwonienia i prowadzenia rozmowy rozłącza się. Niekompetentne osoby. Pakiet został wykupiony, który odnawiał się co miesiąc po czym zostało doładowane konto (gdy pakiet nadal był ważny miesiąc), nie przyszedł mi żaden sms o informacji, że pakiet się skończył po czym pobrało mi z konta wszystkie pieniądze (te które zostały doładowane za wczasu), lecz nie na nowy pakiet. Po prostu. Pieniędzy brak, a infolinia gówno wie. -
-
~Użytkownik Play od kilku lat / 2019-06-10 13:47
Nie polecam- tragedia. Odpowiedzi ma pilne reklamacje po kilku dniach. Opryskliwi konsultanci. Znikają pieniądze z konta. ZaletyBrakWadyNiekompetentni kondultanci. Słaby zasięg. Pieniądze znikają z konta. Czas rozpatrzenia reklamacji długi -
~Użytkownik UPC / 2024-10-10 07:48
Absurdalne wymagania, zawracanie użytkownikom głowy z pierdolami, po które trzeba się wybrać osobiście do Play okazać dowód osobisty lub wysyłać go poczta. Nie życzę sobie żeby ktoś posiadał skan mojego dowodu osobistego. ZaletyBrakWadyŁamanie wrażliwych danych, angażowanie czasu użytkowników w nielogiczne warunki użytkowania do spełnienia -
~Użytkownik/Klient / 2021-02-14 01:20
Play ostatnie zło jakie może3 istnieć mamy XXI w dostawy internetu brak wq wykonanyn telefonów do Biura obsługi gdzie każdy gada co innego to po raz dwa wciskaja kit typu nie jest Pan w zasiegu operatora wq routera maksymalny zasieg LTE po trzy tlumaczenie typu korzysta Pan z nadajnika gdzie jest duzo uzytkowników podpietych w jednym czasie najczesciej
tlumaczą E-lekcjami itp Ale nie o 1:00 w nocy aktualny speed test Ookla Ping:75 Pbieranie 0.53Mb wysyłanie 3.01Mb drodzy państwo smiechy na sali Firma z ogromnym kapitałem nie posiada wlasnych nadajników wszywstko dzierżawione od konkurencjii najlepsze czasy P4 2016-2017 NIE POLECAM NIKOMU BANDA ZŁODZIEJII TYLKO ABY WCIAGNAC KLIENTA I PLACIC bo u nich wszystko gra ale jak pytam aby przysłali tecvhnika na miejsce to oczywiscie nie posiadamy takich możliwosci radz sobie sam ostatnio Pani z Biura obsługi zalecila mi na wlasny koszt zakupic maszt okolo 2000 zl i ja mam sie ubiegac o pozwolenie wzmacniacza zasiegu no ludzie w jakim swiecie my zyjemy kamienia łupanegoZaletyZalety BrakWadyzajechał bym tutaj klawiature od pisania -
~Valdi / 2024-03-10 15:21
Każą sobie płacić 130zl za internet radiowy a oferują kompletne gówno. Internet ma prędkość średnio 15-20 Mbit a w soboty i w niedzielę to praktyczne go nie ma mimo że mam nadajniki ok 3km po linii prostej. Nie wpakujcie się ten shit na 2 lata bo będziecie przeklinać po dwóch dniach ZaletyBrakWadyBrak -
~Valuś / 2025-03-21 22:30
Tragedia. Nieczytelnie, pracownicy nastawieni na zysk za wszelką cenę. Skończy się umowa - skończy się współpraca. Szkoda tylko moich pieniędzy. ZaletyBrak.WadyIstnienie tego operatora. -
~Vayet / 2021-03-01 20:56
NAJGORSZY SYF!!! nic w tym nie dziala nagle wyp***dala 20000 pingu najserdeczniej nie polecam!
-
~vdq / 2022-03-13 22:16
Ich prędkość internetu to żart, napisane w umowie że nawet do 300mb/s a tu gówno od ponad miesiąca mam mniej niż 0.5mb/s. A te świetne wrażenia za 150zl miesięcznie. Serdecznie nie polecam tej firmy :) -
-
~Vee / 2025-03-29 21:18
Mam ochotę ich zaj... Nic w tej jeb... firmie nie działa. Strona firmowa nie działa. Ci.y z z obsługi stacjonarnej nie działają. Nic k.. nie działa. Banda niskorosłych schodzących po drabinie ewolucji homo ledwo... Aż się dziwię, że z tym poziomem IQ potrafią sobie d... podetrzeć. A miałem się już nie wk... i nie przeklinać. Ja pdl... ZaletyNie śmierdziało -
~Velka / 2023-08-20 15:19
Nie polecam tego operatora wsparcie techniczne zero Zalety--- -
~velka / 2023-08-20 15:22
W salonie obsluga 0, obsługa zerowa, łącze kiepskie, znajomym w żadnym wypadku nie polecę tego operatora. Zalety---- -
~vic / 2022-09-04 01:53
pocałujcie mnie w dupe, intnernet jest tak samo porobiony, jak wasza sieć, a szczególnie odklejona obsługa klienta. Zaletynie maWadypieprzcie sie -
~Vick / 2022-02-17 17:45
Beznadziejna sieć. Zdzierają za każde połączenie z konsultantem, doliczają bzdurne dopłaty. Nigdy więcej Play !!! WadyWysokie opłaty -
~Viking / 2018-12-20 12:28
Play ? Oley.. Totalne dno .. Córka ma u nich numer na kartę . 4 . XI. 2018r wyleciała do Londynu , bo tam mieszka i pracuje. Polski numer wyłączyła już na lotnisku w Warszawie. Na koncie miała w dniu wylotu 75,oo zł.. Wczoraj przyleciała do Polski , włożyła kartę Play do telefonu a tam niecałe 13,oo zł ? Jak mogło zniknąć 62,oo zł z karty która cały czas byłe w portfelu ? Żadnych usług ani pakietów nie miała włączonych. Zgłosiłem reklamację do BOK Play , owszem konsultanci nie widza żadnych naliczeń od 4 listopada 2018 ale gdzie sa pieniądze z konta - nie wiedzą . Na reklamacje trzeba poczekać 5 dni. Po świętach ? Kiedy najbardziej potrzebny telefon , ten złodziejski Play , nie poczuwa się do winy . A powinien na czas reklamacji włączyć pakiet 7 dniowy , za który zapłaci strona która jest winna tej szopce .. Ostrzegam , - kradną pieniądze na potęgę , bo nie wszyscy zauważa ? A jak zauważa, to się najwyżej odda .. ZaletybrakWadymasa wad i błędów.. -
~viko / 2022-01-29 21:21
Rozwiązywanie problemów technicznych w sieci Play nie istnieje... Każdy kontakt z konsultantem kończy się radą, aby wyłączyć telefon, dać mu odpocząć 15 minut i znowu włączyć. Co oczywiście nic nie daje. Masakra jedna wielka.... Oferty na abonament przy takim podejściu na pewno nie warto wybierać... Usługi nie działają, ale płacić trzeba i to jak się okazuje chyba najdrożej w Polsce. Oferta tragiczna. Regulaminy niejasne. Nie polecam. Zaletynie dostrzegamWadyoferta droga, obsługa kiepska, -
~Viktor / 2022-09-17 04:19
Jestem klientem play ponad 5 lat. Już 2 raz za ten rok zmienili cenę za różne pakiety usług nie informując o tym klienta!???? Już 3 raz tak mam, że doładuję konto wprowadzam kombinację żeby podłączyć pakiet bezlimit internet/rozmowy i nie dostaję powiadomienia że pakiet nie jest podłączony i korzystam sobie A za parę dni SMS że brak pieniędzy ???????????? W tym sensie brak współpracy z klientem, tylko jak trzeba coś sprzedać to dzwonią... Także jeżeli chcesz zaoszczędzić swoi pieniądze i nerwy, wybierz innego operatora! -
-
~virginity2000 / 2023-03-19 18:50
Chciałbym, żeby mnie zamknęli w pomieszczeniu 2x2 na 10 min z dyrektorem, który jest odpowiedzialny za jakość świadczenia usług klientom. Myślę, żeby zrozumiał jak bardzo klienci są okradani :) Zaletybrak -
~Vito / 2020-05-24 00:31
Korzystając z tego badziewnego internetu LTE Ultra z Play przypominają się lata 90-te i modemy telefoniczne dial-up. Podobne prędkości ma ten ich g*wniany internet. Obsługa klienta też wręcz żałosna. Potrafią tylko recytować bzdurne regułki z szablonów i bez rozwiązania sprawy zamykają reklamacje. Tragedia nie sieć, najgorszemu wrogowi bym jej nie polecił. ZaletyBrakWadySieć zapchana, zamulona, że korzystać się z tego nie da i tak jest przez cały czas. -
~Vito / 2024-01-03 14:12
Uwaga, Play pomaga oszustom internetowym. Od miesięcy proszę o usunięcie opłat naliczanych na rzecz serwisu
efcfights.net i okazuje się to niemożliwe. -
~viva77 / 2023-01-18 21:47
Tragedia z Playem. Zablokowali mi telefon. Nie ma z kim rozmawiać i wyjaśniać. Kolejni konsultanci nic nie wiedza wysyłają jakieś kopiuj wklej. Nie szanują długoletniego klienta. Firma duch nie wiadomo kto zajmuje się moją sprawą, na co i ile i od kogo mam czekać. Tyle lat i tak jestem potraktowana. Wstyd, żenada i ręce opadają- jestem cały dzień bez telefonu, a prowadzę firmę wiec straty i nie wiem co dalej. Uważajcie nowi klienci, bo jak będziecie mieli problem tu w Playu jest zero wsparcia. WadyNie pomo
strona 214 z 237
- « poprzednia
- 1 ...
- 212
- 213
- 214
- 215
- 216
- nastepna »