Nie polecam nikomu, ta sieć to dno. Czekam na zakończenie umowy i przenoszę numer. W większym syfie jeszcze nie byłem. Odradzam każdemu, brak zasięgu, obsługa klienta A raczej jej brak jest normalnym zjawiskiem w sieci. Ponadto naliczanie dodatkowych kosztów za usługi które zostały WYŁĄCZONE. Jednym słowem: dramat.
ZaletyBrak.
WadyObsługa klienta,
Naliczane dodatkowych kosztów poza wiedzą abonenta,
Zasięg,
Brak korzystnych ofert dla stałych klientów,
Ogl DNO
~Wojciech / 2021-11-18 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Ze względu na to iż play nie zerwała umowy z Panią Barbara K-S, za jej skandaliczne wypowiedzi zrywam umowę z siecią Play i przenoszę numer do Orange.
~Wojciech / 2022-03-31 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Zablokowano połączenia wychodzące i internet za rzekomo dużą ilość wysyłanych smsów. Niestety w żadnym regulaminie nie jest określona jaka to jest ilość a każdy z zapytanych pracowników czy konsultantów podaje inne ilości. Infolinia nie chce połączyć z odpowiednią kompetentną osobą. Pomimo kilkukrotnych monitów z mojej strony taki stan trwa już tydzień.
Wygląda na to, że play chce mnie ukarać. Zablokowali internet a w przesyłanych wiadomościach piszą, że szczegóły można sprawdzić na stronie play. ŚMIECH NA SALI.
Po 15 latach zmuszony jestem do przeniesienia wszystkich numerow telefonow i internetu do innej sieci.
Tak Play dba o starych, wiernych klientów.
Zaletybrak
WadyBrak szacunku do klienta, niewiedza konsultantów, niejasne zapisy regulaminów, brak możliwości rozmowy z osobą kompetentną, kierownikiem lub dyrektorem pionu.
~Wojciech / 2022-10-25 11:32
Ocena: 1.00 / 5
Wszystko w tej sieci jest do niczego . Brak fachowej obsługi , klient traktowany jak piąte kolo u wozu . Czekam z utęsknieniem kiedy minie okres współpracy z tak niekompetentna siecią komórkowa.
Przy podpisywaniu umowy dobrze jest robić to w obecności wykwalifikowanego notariusza !!!!!!!!!
ZaletyBrak
Wadywszystko na nie
~Wojciech / 2024-04-10 16:37
Ocena: 1.00 / 5
Żenada, tyle moge powiedziec o tej firmie.
Naliczyli mi juz drugi raz opłate w Szwajcarii, gdzie ja powiadam drugi, lokalny numer telefonu, żeby móc korzystać z internetu właśnie w Szwajcarii.
Oczyiscie rozumiem, że czasem telefon i karta sim może się przełączyć na drugą, ale co jest jeszcze bardziej irytujące to fakt, że Play chwali się tym, że ma blokadę środków, żby chronić swojego klienta przed dużymi kosztami po za granicami EU.
Super, tylko zapomnieli wspomnieć, że ta kwota jest z góry narzucona na 266zl i nie można sobie jej zmienić, można ją tylko wyłączyć lub włączyć.
A jest to takie proste, wystarczy 5 linijek kodu i robi robotę, może Play potrzebuje programistów, może nie potrafia sami tego ogarnąć
Ale oczywiście, lepiej chwalić się, że dbamy o klienta, a tak naprawdę, ich to nie obchodzi!!!
Jak mogą to Ci naliczą ile tylko mogą
Wracając do kosztów internetu w Szwajarii, ja posiadam druga francuską kartę, gdzie płace pakiet internetu na Szwajcarię w kwocie 5€ miesiecznie (około 24zl/miesiecznie) za 25GB, a co Play mi zaproponował to 166zl za pakiet 5GB, to jest chyba jakiś żart.
Pozdrawiam serdecznie wszystkich pracujących w PLAY, mi byłoby wstyd tam pracować!!!!
~WOJTAS / 2023-09-19 11:47
Ocena: 1.00 / 5
JAWNA LICHWA ! UMOWY FORMUŁOWANY W TAKI SPOSÓB BY NIKT NIC NIE WIEDZIAŁ ABONAMENT STAŁY ZMIENIA SIĘ CAŁY CZAS PO ODEJŚCIU JEDNEGO TELEFONU ABONAMENT W CUDOWNY SPOSÓB JESZCZE WYŻSZY MIAŁ BYĆ NIZSZY NIKT NIC NIEWIE ZŁODZIEJSKIE PRAKTYKI W TYCH CZASACH ŻE NIKT NIE CHCE SIĘ TYM ZAJAĆ TO ŻGROZA OGÓLNIE TO ZŁODZIEJE OSZUŚCI A ICH USŁUGI W MOJEJ OKOLICY TO PONIZEJ GODNOĄĆI ZERO ZASIĘGU ! SZKODA CZASU NA OSZUSTÓW PRZECHODZĘ DO ORANGE MAM DOSĆ SZARPANIA SIĘ Z DEBILAMI !!!
ZaletyBRAK
WadyZASIĘG INFOLINIA OSZUKAŃCZE PRAKTYKI NA ABONAMENCIE
~Wojtek / 2019-10-10 08:35
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
ZaletyBRAK
WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
~Wojtek / 2019-10-10 08:38
Ocena: 1.00 / 5
Moim zdaniem najgorsza obsługa, w CH Blue City. Pracownicy niekompetentni kłamią i wykorzystują niewiedzę klientów,tym samym działają na szkodę firmy w której pracują. W rozmowie odniosłem wrażenie, że gość nie rozumie po polsku, tylko czyta gotowe odpowiedzi z ekranu komputera kompletny brak poszanowania dla stałych klientów.
ZaletyBRAK
WadyNIEKOMPETENCJA, brak zrozumienia klienta i dopasowania oferty do jego potrzeb
~Wojtek / 2020-10-29 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem u doradcy biznesowego tel w kolorze szarym a Play przysłał mi w kolorze zielonym zaproponowali mi 100 zł za pomyłkę której nie przyjęłem i poprosiłem o przysłanie telefonu w kolorze szarym takim jaki zamówiłem wtedy Play napisał że ma mnie w dupie i mam dzwonić z tego telefonu jaki mi przyslali.
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~Wojtek / 2020-11-14 15:56
Ocena: 1.00 / 5
Zastanawiam się czy to polityka firmy, czy brak kompetencji pracowników? Zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne, odrzucili bez jakiejkolwiek diagnostyki. Zrobiłem kolejne, dotyczące innej kwestii, odrzucili jako odwołanie od pierwszego bo minęło 30 dni od odpowiedzi na poprzednie. Po reklamacji zgłoszenie przyjęte, ale na innym numerze usługi (posiadam abonament telefoniczny i Internet mobilny). To jakiś koszmar. A dodatkowo coraz gorszy zasięg i praktycznie nie działający Internet mobilny.
~Wojtek / 2022-02-17 18:13
Ocena: 1.00 / 5
Kuta* z playa bez mojej wiedzy przedłużył umowę 6 numerów bo przeszła na czas nieokreślony. Nawet nie wspomniał o tym. Nigdy wiecej tych oszustów.
ZaletyBrak
~Wojtek paw / 2021-12-02 18:16
Ocena: 1.00 / 5
Niech dalej współpracują z kurdejem szatanem ja przenoszę moje konta do konkurencji
ZaletyZadne
WadyWiele
~Wojtekwpp / 2021-11-25 09:07
Ocena: 1.00 / 5
Oferta nie wykracza poza oferty konkurencji powinni uważać z kim podpisują umowy reklamowe patrz :kurdej-szatan
~Wojtol03 / 2020-06-08 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka istnieje mam abonament a podczas korzystania z internetu po prostu mi odcina dostęp do danych mobilnych i wyskakuje komunikat (wygląda na to że roaming danych jest wyłączony) i nic nie można z tym zrobić.
ZaletyBrak zalet.
WadyNiby zasięg 4 sieci a wszystko działa gorzej niż w Plusie. Szkoda gadać.
~Wójek dobra rada / 2022-04-11 09:20
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia skończył mi się abonament i przenosiłem abonament. Fv otrzymywałem tylko w aplikacji 24.Po przeniesieniu abonamentu nie miałem możliwości pobrania fv bo aplikacja została wyłączona na przeniesionym numerze.Po długich bataliach i nie kompetencji biura obsługi klienta otrzymałem fv. Wykonałem 12 telefonów zresztą płatnych do biura obsługin klienta. Dramat......
~WR / 2020-04-03 10:03
Ocena: 1.00 / 5
Masakra Tragedia Kpiny nigdy w życiu więcej sieć PLAY uprzedzam również innych chcących tam zawrzeć umowę. Po raz kolejny telefon został oddany do naprawy w Wejherowie w salonie Play w dniu 13-02-2020 roku jako rękojmia, polecono mi żebym nie brała telefonu zastępczego bo dziś czyli 13-03-2020 roku pracują ostatni dzień i sklep ze względu na epidemie zamykają. Dostałam pismo 27-03-2020 roku z Play że telefon został naprawiony i wgrany nowy system. Nie stety nie odesłano mi telefonu, po raz kolejny dzwonie do konsultantki i nic. Miałam jedno połączenie podczas gdy rozmawiałam ale po raz kolejny nikt do mnie nie zadzwonił. Po mimo moich próśb nie rozwiązany został problem mi odesłania telefonu, ani kontaktu ze mną. Konsultantka po 30 minutach ze mną powiedziała mi to samo co ja jej na początku swojej rozmowy w dniu 03-04-2020 roku rozmowa trwa 9:55
Reklamacja 227957419. Konsultanci pracujący w Play są nie kompetentni nie znają numerów do działu reklamacji nie znają kontaktów z działem reklamacji itd . Nie polecam PLAY ta umowa kończy mi się w listopadzie i jest ostatnią umową z Play byłam kilka lat w Plusie i nigdy nie było takich problemów ani problemów z telefonami żadnych reklamacji
~WR / 2020-04-08 14:22
Ocena: 1.00 / 5
NEGATYW - Nie polecam Play najgorsza sieć na rynku, czekam na zwrot naprawionego telefonu od marca do dziś nikt ze mną się nie kontaktował Play oświadcza iż telefon został wysłany do Serwisu Play ul Działkowa 62 Warszawa i tam nie mają z nią kontaktu ani telefonicznego ani @. Trudno przepadł pani telefon słyszę co ?
Ludzie to jakaś paranoja Play w Wejherowie Salon pracuje, poczty pracują, kurierzy jeszcze pracują koszmar jakiś.
moja reklamacja 227957419 POMOCY !
ZaletyŻadne
WadyJakie
~wsciekla / 2018-09-24 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Zacznijmy od tego ze zostalam OSZUKANA podczas przedłużania umowy. Mialo byc na takich samych warunkavh z doborem telefonu a okazalo sie ze wcisneli mi spowolniony internet. Niby nic. Ale jednak. Walczylam , i slyszalam "Jesli zawierala pani przedluzenie umowy telefonicznie musi Pani podac date, godzine polaczenia bo my nie jestesmy w stanie wyszukac" ze co? To ja mam sie ubiegac o to zebym byla zadowolona? Przyznano mi korekte. Okej. Z 200zl zrobilo sie 41 zl, mysle super rekompensata ZA POL ROKU OSZUKIWANIA. Chcialam przeniesc numer do innej sieci, a wlasciwie to trzy numery. Kara 2000tys? Przepraszam? Zablokowali mi konto za dzien zwłoki bo czekalam na przyznanie tej korekty (oczywiscie sms, telefonu od nich ze zostala przyznana nie dostalam). Wplacilam pieniadze w Piatek dzisiaj. Jest Poniedzialek nastepnego tygodnia i co? Na poczcie widnieje ze przelew dokonany. Nr konta sie zgadza i? Malo tego KLIENT PLACI ZA POLACZENIE DO BIURA OBSLUGI HAHA. ZART. Dzwonisz - siedzi jakas gowniara nic nie wie i tylko prosza o pozytywne opinie. Konsultanci w salonach tez tragedia, zero wiedzy. Nie przedluze z nimi umowy, niech sie pałują.
Zaletybez zalet, zeszli na psy.
WadyBrak profesjonalnej obslugi, brak wiedzy.
~Wstrzasnieta / 2025-02-02 14:14
Ocena: 1.00 / 5
Faktycznie siec play ZESZLA NA PSY,ale jednak chyba żadna negatywna opinia nie przebije tej..w której Pan pisał o tym,że monter zadzwonil z pytaniem,czy posiada koparkę lub kogoś do pomocy w wykonaniu dziury pod światłowód...no dosłownie TRAGIKOMEDIA...dosłownie aż się wierzyć nie chce,choć to zapewne prawda.
ZaletyBrak
WadyKażda mozliwa
~Wstrzasnieta / 2025-02-28 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Jestem takkkk wscieklaaa na operatora playy że chyba wypowiem umowe.To jest masakraaaaaaa,do tego strasznie droga infolinia,która uważam,że dla abonentów ich sieci powinna być darmowa,tak jak jest u wielu innych operatorów...a poza tym notorycznego problemy ,np przed chwilą internet niby działał,ale WiFi w telefonie już nie,w końcu jakoś zaskoczyło..
I tak w kółko coś nie tak.