Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4609 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wkurzona / 2018-11-21 06:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Karta sim przestala dzialac. Wymienili na nowa ktora tez nie dziala. Odmowili mi zlozenia reklamacji w tej sprawie, co juz mnie zagotowalo. Zlozylam ja przez play 24. Nadal nie moge wykonywac polaczen i okres ten zdaniem konsultanta moze trwac do 30 dni. Po moim pytaniu czy ten czas zostanie odliczony od abonamentu, bo co jak co,ale z uslug nie korzystam pracownik odpowiada ze nie...zenada
  • ~Wkurzona / 2021-02-11 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy jesteś ich klientem jest idealnie, ale kiedy przenosisz numer do innej sieci i maja zwrócić Ci środki na konto! (Nadpłata) to udają ze nie wiedza o czym mowa, uważają ze nadpłaty nie było. Wniosek? Ty musisz płacić faktury na czas, ale jak play ma zwrócić Ci Twoje pieniądze to udają ze nie wiedza o co chodzi! Oczywiście pomoc zerowa, udawanie i srodkow nadal brak.
    ZaletyBrak
    WadyWyżej.
  • ~Wkurzona / 2022-12-17 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno, najgorsza jakość internetu ever. Nie podpisujcie nigdy z nimi umowy! Nie mogę obejrzeć żadnego meczu, masakra.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna jakość świadczonych usług, obsługa klienta to żart, strata pieniędzy i nerwów
  • ~Wkurzony / 2024-02-20 18:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeszedłem z UPC do Play: TV, Internet, Multiroom. Miało być lepiej. Umówiliśmy się na 185 zł miesięcznie. Pierwsza faktura miała być wyższa, ale 487 zł mnie powaliło. Reklamacja nieuwzględniona, można sobie gadać. Jakość tej usługi to też porażka. Pozostaje mi tylko pogratulować sobie głupoty ????
    ZaletyBrak
    WadyCo innego w rozmowie z konsultantem, a co innego otrzymujesz
  • ~wkurzony byk / 2021-04-15 20:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Stałem się wrogiem firmy Play od kiedy zdecydowałem się na internet z tej sieci. Centrum Kalisza, okolice ulicy Poznańskiej i transfer 1Mb. Sprawdziłem czy czasem problem nie jest po mojej stronie i sprawdziłem działanie na innych modemach, wiec Play to kicha i nikomu nie polecam. W tym samym miejscu sieć orange ma transfer 30 Mb. Następnie zasięgnąłem opini innych użytkowników Pley, którzy korzystają z tego w centrum Kalisza i wszyscy są zawiedzeni.
    Zaletybrak
    Wadysłabiutki internet
  • ~Wkurzony Janusz / 2022-02-23 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    LTE Play centrum dużego miasta, speed test: pobieranie 0,46mb/s, wysyłanie 0,85mb/s, opoźnienie 280ms. Poziom jak za czasów modemów Tepsy w latach 90-tych. Nawet polączenia zrywa podobnie. Podsumowując, Play dostarcza usługi dla fanów mody vintage i masochistów.
    ZaletyMożna się poczuć jak dwadzieścia lat temu
    WadyJest super, jest super, więc o co ci chodzi.
  • ~Wkurzony klient / 2018-07-11 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Droższe oferty dla stałych klientów niż dla nowych
    Z każdą kolejną umową wyższy abonament
    Drogi abonament bez telefonu
    Drogie telefony
    Płaci sie za internet LTE gdzie dawno stracili możliwość korzystania z sąsiednich sieci
    Czeste problemy zasięgu
    Obsługa usiłuje robić z klientów idiotow
    ZaletyBrak
    WadyDroższe oferty dla stałych klientów niż dla nowych
    Z każdą kolejną umową wyższy abonament
    Drogi abonament bez telefonu
    Drogie telefony
    Płaci sie za internet LTE gdzie dawno stracili możliwość korzystania z sąsiednich sieci
    Czeste problemy zasięgu
    Obsługa usiłuje robić z klientów idiotow
  • ~Wkurzony klient / 2020-03-16 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Podpisaliśmy umowe na dwa nowe numery , wczesniej 10 lat byłem w plusie , podpisalismy na karte po 50zl 36msc i tel za złotówkę lg k50s , po 2 dniach internet nie chce sie ladować i tak już 3 tyg pokazuje 0.36/mb/s przychodzące , 0.i1mb/s wychodzące gdzie w plusie przy obniżonym internecie pokazuje mi 7,56mb/s przychodzące i 18,6mb/s wychodzace.. Telefon fajny ale intermet to porażka , na zasieg telefoniczny nie narzekamy ale na wsi internet w ogóle nie łapie zasiegu.. Dobrze ze wzielismy na karty bo mozna predzej splacic i uciekac z tej sieci
    ZaletyFajny telefon lg k50s
    W punkcie miła obsługa
    Załapaliśmy się na dodatki od LG z ich strony po zarejestrowaniu urządzenia
    WadyKiepski zasięg internetu
    Wolny internet
    Umowa na 36msc przy tak slabym internecie to porażka ,
  • ~Wkurzony klient / 2023-12-21 19:00
    Ocena: 1.00 / 5
    2 dzień braku dostępu do internetu. Już NIGDY nie skorzystam z oferty tej śmiesznej pseudo formy i odradzam każdemu jakichkolwiek interakcji z nimi. To jest oszustwo a nie firma. Żałosne.
    ZaletyBrak
    WadyPrzerwy w dostawie internetu.
  • ~wkurzony klijent / 2021-02-14 13:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć jaka istnieje. Płacę za szybki internet którego w zasadzie nie ma. Teraz w trakcie pandemii ludzie pracują na home office i potrzebują tego internetu. Problem był wielokrotnie zgłaszany, bez skutku. Proponują nowe oferty podczas gdy stare dobrze nie funkcjonują.
    Zaletybrak zalet
    WadyWolny, internet, wysokie opłaty, brak znalezienia rozwiązania problemu.
  • ~Wkurzony uzytkownik Play / 2023-06-20 18:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa zawarta dwa miesiące temu, wzięty "na próbę" modem. Przez pierwszy miesiąc działa wszystko super, wyobraźcie sobie LTE i w dzień transfer 70-80 Mb/s. Na modemie siła sygnału - 4 kreski (max). Po zakończeniu okresu próbnego nagle z dnia na dzień siła sygnału - 1 kreska lub wcale, transfer 1- 20 Mb /s - na tym samym BTSie żeby nie było.
    Kontakt z konsultantem - "oni u siebie problemu nie widzą". Pisze, by ostrzec innych - jak macie możliwość unikajcie takiego internetu i takich firm!!
    ZaletyPrzez 30 dni mialem "normalny" internet
    Wadyprzez pozostałe 23 miesiące umowy "bujaj się frajerze i zapraszamy do dalszego korzystania z naszych usług"
  • ~WkurzonyCzłowiek / 2023-07-25 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno, jedyna fajna rzecz to która jest prowadzona na YT.
    Zaletyten fioletowy piesek z serii oswój internet z Play
    WadyPrawie wszystko
  • ~Wladek / 2019-07-01 20:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf jakich mało. Odradzam. Moje dane rejestracyjne zostały błędnie wprowadzone przez pracowników salonu Play, dzwoniąc na infolinie po podaniu swoich prawdziwych danych dostaje odpowiedz że ja to nie ja i że nie przeszedłem weryfikacji i nie są w stanie mi pomóc . Syf.
    ZaletyZadnych
    WadyWszystko
  • ~Wladek / 2023-03-05 18:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Chodzi tylko o pieniądze jak płacisz to ok ????, Mój problem zaczął się po zgodnie małżonki Play zaczął kręcić wina nie jest z mojej strony, a pracownika sieci Play sprawa ciągnie się już ok 2 miesięcy i końca nie widać, każda inna sieć tylko nie Play
    ZaletyŻadne
    WadyLepiej nie pisać
  • ~Wladlena / 2020-05-06 14:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero szacunku do klienta fizycznego, klient fizyczny nie ma żadnych praw - same zobowiązania. Żenada. Niby tanio, ale jakość usług super słaba, jak chcesz polepszyć jakość, to płać tyle samo jak w innej sieci, może nawet więcej. A i tak traktować ciebie lepiej nie będą oraz jakość za bardzo się nie polepszy.
    Zaletybrak
    Wadybardzo słaba obsługa klienta, gorszej jeszcze nigdzie nie spotkałam
    płatna infolinia
    prędkość internetu słaba, za szybką trzeba dopłacać 15 zł za każde 10 GB
    słaby zasięg
    przedłużyć/zmienić/zrezygnować z umowy online może tylko obywatel Polski


  • ~Włodzimierz. / 2021-11-10 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    "Szatanska" sieć. Dzięki Basiu. Wizerunkowa wpadka nie do odrobienia...
  • ~Wociech / 2024-09-19 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Studium przypadku - "obsługa" klienta przez PLAY:

    Wysłane zgłoszenie mailem, widać że dotarło, bo był telefon od operatora, chciał rozmawiać przez telefon. Jednak zależało mi na postaci pisanej. Spodziewałem się, że będzie odpowiedź mailowa, ale tam tylko informacja:
    "Dzień dobry,
    zajmujemy się Państwa zgłoszeniem numer ……………. z 2024-09-19 roku.
    Zapraszamy na Play24, gdzie na bieżąco mogą Państwo śledzić status zgłoszenia, a po jego rozpatrzeniu zapoznać się z naszą odpowiedzią.
    Z pozdrowieniami
    Obsługa Klienta PLAY"

    OK, nie ma bezpośredniej odpowiedzi, ale jest zgłoszenie, zawsze coś.
    No to udaję sie na Play24, loguję się na konto i tu niespodzianka - zgłoszenia tam nie ma ...
    OK, udaję się na chat to wyjaśnić. Miły Pan mi odpowiada, uwierzytelnił mnie solidnie, łącznie z numerem telefonu i peselem, poszukał zgłoszenia, znalazło się więc proszę żeby podpiął je pod moje konto. Kolejna niespodzianka, podobno NIEMOŻLIWE ?????? No cóż, może za słaby ten ich system informatyczny.

    Kontynuujemy wyjaśnienie sprawy, w toku rozmowy wydaje się, że będzie rozwiązana, help desk chyba zakłada kolejne zgłoszenie. Chyba, bo tego zgłoszenia też nie widzę na swoim koncie.
    Ciekawe te zgłoszenia-niewidki :)

    W końcu chcę zakończyć rozmowę i poczekać dzień-dwa na rozwój wypadków, ale chciałbym zachować treść chata. Otrzymuję informację, że jest taka opcja na "trzech kropkach". Trzy kropki są, opcja gdzieś uleciała :(
    No to kombinuję z jakimś copy/paste ale chyba jestem słaby w te klocki, bo chat mi zniknął. Musiałem błąd zrobić w przyjaznym interfejsie.
    Kolejny raz próba wejścia na chat, piszę że chciałbym odzyskać ten poprzedni i co za odpowiedź? NIEMOŻLIWE. Kolejny raz pokonałem system informatyczny, mogę być dumny :)

    Przydługi opis, ale może komuś się przyda.
    Niestety, moja ocena dla operatora: 000000000000.

    WadyBardzo zła obsługa klienta.
  • ~Wojciech / 2018-08-13 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne działanie operatora w centrali PLAY, koszmarnie długi czas reakcji i rozwiązywania problemów.
    Czekam ponad 30 dni na telefon który zamówiłem z centrali, ponieważ nie było danego modelu na magazynie u lokalnego przedstawiciela w Rzeszowie... po kilkunastu zgłoszeniach moich i pracownika lokalnego salonu mija 30 dzień jak centrala nic z tym nie zrobiła. Kolejny abonament na pewno przeniosę do innego operatora. Masakra!
    Zaletybrak
    Wadyczas realizacji zamówień
    problemy z reklamacjami
    czas działania centrali
    kilkumiesięczne rozwiązywanie problemów
  • ~Wojciech / 2020-04-17 00:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszą SMS że za dwa dni pobieraja opłatę, po czym pobierają po jednym dniu i pakiet się zeruje i trzeba płacić 30 za włączenie pakietu.Reklamacja nie skutkuje. Drugi raz taka sytuacja...w środę o 11.00 dostaje SMS, a w czwartek popołudniu pakiety wyzerowane.Dwa dni to dwa dni. W najbliższym czasie zmieniam operatora.
  • ~Wojciech / 2020-06-05 18:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Żeby aktywować kartę trzeba być osobiście w salonie. Natomiast 21 wiek dał tę możliwość, iż jest coś takiego jak "Profil Zaufany" który jest Dowodem Osobistym do posługiwania się w internecie, czyli bez konieczności fatygowania się osobiście aby nie tracić czasu. Kolejny przykład że to klient jest dla firmy, nie jak winni być, czyli firma dla klienta. Jak kupiłem kartę, tak wyrzucę ją do kosza.
    ZaletyNie znam
    WadyKlient traktowany jak zło koniecznie .
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2987
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.55, ilość opinii: 1278
Lajt Mobile
Ocena: 3.96, ilość opinii: 1046
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2018
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186