Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4733 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2025-06-25 16:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwoniąc na infolinię mam jedynie opcję rozmowy z automatem. Za to jak chce kupić coś nowego u nich to od razu odbiera człowiek. Jednak gdy chcesz o coś zapytać to mówi że to nie pod tym numerem i przełacza na automat. Kompletny brak szacunku.
  • ~Tomasz K / 2019-06-06 04:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Pani ~Ewo, przychylam się do Pani opinii,że PLAY TO OSZUŚCI I ZŁODZIEJE i należy na nich uważać a najlepiej omijać ich z daleka. W dodatku banda baranów, którzy nie potrafią poradzić sobie z błachym problemem, ale naliczanie opłat za to świetnie im wychodzi.
    Żałuję, że nie poczytałem tych opinii zanim również dałem się wciągnąć w oszukańcze metody.

    Trzeba pisać do tych celebrytów, którzy tak pięknie ich reklamują. Niech zobaczą jak zaraz klienci będą ich postrzegali...jak współudziałowców w oszustwach.
    ZaletyŻadnych
    WadySame
  • ~Tomasz P / 2024-06-19 06:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Upc przynajmniej dla mnie ( Gdańsk) był najlepszym internetem w Polsce. Na szczęście wkroczył Play i teraz jest najgorszym guanem. Pracuję zdalnie. Właśnie wstałem i co? Telewizji brak, router rozłączony,ale przynajmniej można przywyknąć, bo tak jest co 2 dzień
    ZaletyNie dziala tak często, że można się przyzwyczaić
    WadyUOKiK nadal nie zakazał im działalności
  • ~Tomasz W / 2021-07-15 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce! Nie dość że w Polsce nie mają zasięgu nawet w swoich salonach to jeszcze cały czas naliczają jakieś dziwne opłaty za nie korzystanie z żadnych dodatkowych usług.
  • ~Tomazo / 2025-07-29 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    27 czerwca złożyłem w Play wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci. Przeniesienie nie doszło do skutku, ponieważ numer był zarejestrowany na firmę – otrzymałem informację, że konieczna jest zmiana na osobę fizyczną. Zrobiłem to zgodnie z instrukcją, a następnie złożono nowe wypowiedzenie z terminem rozwiązania umowy na 23 sierpnia.

    Tymczasem 27 lipca, czyli prawie miesiąc wcześniej, numer został bez ostrzeżenia wyłączony. Od tego czasu kilkukrotnie byłem w salonach Play, dzwoniłem na infolinię – za każdym razem otrzymywałem inne informacje, nikt nie potrafił mi pomóc, a tym bardziej nikt nie poczuwa się do odpowiedzialności za powstały bałagan i brak dostępu do usług. Kazali mi zasilić kartę co też zrobiłem i pójść do salonu po duplikaty karty... w salonie twierdzą, ze to nieporozumienie. Znowu zostałem okłamany przez pracowników Play.

    To skandaliczna sytuacja – kompletny brak profesjonalizmu, lekceważenie klienta i chaos informacyjny. Żałuję, że byłem klientem tej sieci i absolutnie nie polecam Play nikomu, kto ceni sobie rzetelność i szacunek do klienta. Może UOKiK i inne instytucje zainteresują się Playem skoro nikt nie potrafi zarządzać firmą.
  • ~Tomek / 2019-03-05 07:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej telefonu ani internetu od tego operatora trzymac sie z daleka
    to co on ma to tylko okrada i klientow na karte na internet i oszukuje ludzi
    ktorzy wzieli tani abonament mi naliczal oplaty za abonament za 60zl
    na 199zl miesiecznie i jezeli sobie ot tak doliczal za byle co to jest to BYDLE
    na ktore nalezy wziazc kamien jak tylko sie przyplącze do twojego domu .
    Zaletybrak
    Wadyjest to wadliwy operator ktory mysli ze wszyscy maja ogromne kwoty w Polsce placone za darmo nawet bezrobotnym po to zeby im wszystko oddawac .
  • ~Tomek / 2020-01-23 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat. Brak zasięgu w centrum dużych miast nie wspomnę o mniejszych miejscowościach. Odradzam pakowanie się w sieć play
  • ~Tomek / 2021-09-19 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat czat z Zuzia g. To jakiś żart potrafi wklejać jeden test. Zero profesjonalizmu. Otrzymałem ofertę na sms, a kiedy chce ja uruchomić mówią że nie mogę bo nie mam jej w umowie. To w jak celu otrzymuje ofertę handlowa od firmy, skoro nie jest dla mnie przeznaczona?
    ZaletyZero
    WadySame
  • ~Tomek / 2021-11-12 11:03
    Ocena: 1.00 / 5
    1 gwiazda za promowanie Pani Kurdej szatan. Nie można pozwolić na promowanie tak chamskich wypowiedzi szkalujących Polski mundur i wyborców partii rzadzacej
    ZaletyBrak
  • ~tomek / 2022-01-19 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo !!!
    Złodzieje i krętacze. Biling nie można wydrukować z konta tylko trzeba zamówić pocztą za 5zł. Wysłali listem zwykłym i nie doszedł. Załatwienie czegokolowiek przez infolinię graniczy z cudem. Słabe lącze internetowe.
    Aby do końca umowy i nigdy wiecej takiej gównianej sieci !!!
    NIE POLECAM
    Zaletybrak
    Wadyzbyt dużo żeby opisać
  • ~Tomek / 2022-01-23 15:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny wysokie za male uslugi.Obsługa witosa Rzeszów powinna stać w kolejce dla bezrobotnych.Internet kompletna porażka.
  • ~Tomek / 2022-09-14 19:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza obsługa klienta z jaką sie spotkałem. Tam nikt nic nie wie, oni tylko sprzedają
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
  • ~Tomek / 2023-01-16 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie gówno, brak zasięgu, brak internetu na routerze jak i na telefonie, 169 zł płace i CH*ja z tego mam. Oby do końca umowy
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko co idzie
  • ~Tomek / 2023-06-27 12:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od miliona lat korzystamm z usług tej sieci w końcu namówili mnie na internet. wszystko pieknie ładnie, przyjaechał instalator zlikwidował mi poprzedni internet zdemontował instalacje i ulożył nowa po czym poszedł na klatkę schodową i okazało się że skrzynka jest ale nie ma podłaczonego przewodu, dostałem zapewnienie zę nastepnego dnia będzie to załatwone. mijają dni i cisza pisze do nich na chcie że jest problem nie mam internetu bo usuneli stary i są ztego pwodu problemy odpisali mi kilku dniach że zajmują sie teamt ale potzrebują wnikliwej analizy taki tekst to mógłbym napisac w tym samym dniu albo nastepnego nic nie wnosząca informacja. Poczym znowu cisza pokusiłem sięo odwiedzenie salonu w którym to załatwiałem a tam nikt nic nie wie więcej okazało się że sami anulowali umowę nie informując o tym drugiej strony czyli mnie. Temat uważali za nie były . Usuneli stara instalację nie podłaczyli nowej po czym sami anulowali umowę . Brawo 21 wiek a załatwiane jak wśredniowieczu oczywiście zaproponowali że ktoś do mnie może przyjedzie ale dopiero za 3 tygodnie. Napisałem reklamację jednak nie wiem czy to coś da nie mniej poszedłem do salonu obok Orange i tam zrobiono mi to na nastepny dzień i jeszcze taniej o 20 zeta miesięcznie. Jestem załamany jakościa obsługi i z niedowierzaniem słuchałem co mi mówili albo czego nie wiedzieli
  • ~Tomek / 2023-10-09 20:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to nieśmieszny żart. Jakoś internetu - Play Netbox to porażka. Prędkości rzędu 1-4 Mb/s tak takie prędkości w 21 wieku :) - firma na reklamacje uznaje za niezasadne bo przecież świadczą świetne usługi :) Zgłaszaj za każdym razem problemy z internetem wtedy od razu masz podać jak długo trwały niedogodności. Szczerze odradzam, czekam aż umowa się zakończy
    ZaletyBRAK
    WadyPrędkość, Obsługa klienta,
  • ~Tomek / 2024-01-30 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie działa internet od 5 miesięcy naprawiają niby
    ZaletyNie mają żadnych
    WadyNie działa nigdzie internet
  • ~Tomek / 2024-04-10 20:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejściu z UPC do Play cena miała być taka sama po ustaleniu z konsultantem, co się okazało cena jest dużo większa pierwsza faktura ścięła mnie z nóg ok niepełny okres + instalator ok za 1,5 miesiąca w PLAY zapłaciłem za 2.5 miesiąca co bym miał w UPC, ale żeby było jeszcze miło podczas zawierania umowy musisz zaakceptować wszystkie zgody marketingowe bo nie dostaniesz rabatu! Gdzie w UPC nie trzeba było żadnych zgód po za efakturą. Żeby mieć rabaty na usługi łączone musisz mieć opłacone wszystkie faktury na bieżąco inaczej rabat nie przysługuje..., co robi PLAY ? Nie wysyła drugiej faktury do opłacenia na @ ani na tel. i po rabatach... ok temat wyjaśniony (się okaże) duplikat faktury faktury dociera po 4 dniach, sprawdzając fakture - bo wyższa o 20 zł, dodali po 10zł na TV i 10zł na internet niż podczas podpisania umowy nie wiedząc dlaczego. Po próbie kontaktu czat się urywa co chwile zostajesz przekierowany do innej osoby by na końcu zobaczyć komunikat PRZEAPRASZAMY MAMY OBECNIE PROBLEM PRZYJDZ JUTRO .... NIE POLECAM PLAY ! Zamierzam złościć sprawę do UOKIK
    Zaletyżadnych
    Wadyproblemy z fakturami nie docierają są zawyżone trzeba podpisać wszystkie zgody żeby dostać rabat
  • ~Tomi / 2021-01-28 17:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem przejść do Play ale zrezygnowałem ponieważ każdy konsultant telefoniczny mówi co innego przedstawia inną ofertę nie wiadomo kto ma rację który konsultant
    Przez to każdy konsultant telefoniczny telefoniczny mówi co innego w sprawie przeniesienia numeru telefonu to nie wiem kto ma rację.
    Więc nie mam zamiaru wchodzic to takiej formy gdzie pracownicy nie umieją zaoferować odpowiedzna pomoc podencjalnemu klientowi
    ZaletyBrak
    WadyNiech konsultanci zdecyduje jak się przeniosi numer telefonu to nich bo nikt nie będzie chciał przenieść numeru telefonu to tej firmy.
    Jak bym mógł nie dał bym żadnej gwiazdki
  • ~Tonik / 2024-03-07 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Wqrwić się tylko idzie na taką "firmę".
    18 lutego minął miesiąc wypowiedzenia na tv i net poprzedniego użytkownika.
    Do dzisiaj nie mogę uruchomić tv i neta na siebie, bo pokazuje, że usługa jest pod moim adresem aktywna.
    Wysyłacie listy, że dostaliście sprzęt, a nie dostaliście oświadczenia o wypowiedzeniu umowy. To wasza sprawa i błąd waszego pracownika, że nie macie glejtu.
    Ja mam.
    Byłem w salonie i pracownik potwierdził że umowa jest wypowiedziana.

    Dobrze,że mam jeszcze 2. usługodawcę, bo wy widać nie chcecie żeby wam klient opłacał rachunki.
    Dramat taki nieprofesjonalizm.
  • ~Topaz / 2023-12-16 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to porażka w obsłudze klienta. Od teraz będą tylko tracić. Jak najdalej od tej firmy.
    WadyFATALNA OBSŁUGA KLIENTA
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4733
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3066
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2636
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187