Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4605 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Drwal / 2023-09-22 19:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Porażka zamówiony sprzęt nie dotarł.
    Mial dotrzeć po 3 dniach 0 odzewu że strony play
    Minęły 2 tygodnie zadzwoniłem o sprawdzenie mojego zamówienia błąd systemu , nic nie przyszło i nic nie przyjdzie dostałem informację
    Została złożona reklamacja miało trwać wszystko miesiąc miało być załatwione trą wszystko już ponad 2 miesiące i dalej nic nie otrzymałem A place dużo więcej
    ZaletyObsługa
    WadyCzas oczekiwania
  • ~Fantomas / 2023-09-30 16:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Bardzo zły zasięg internetu reklamacje nie pomagaja
    WadyZły zasięg słaby internet reklamacje niespecjalnie przynoszą skutek Jak przełączam na transmisję danych z innych sieci telefon z powrotem przerzuca mnie najsłabszy czyli Play
  • ~GokuSan / 2018-09-09 13:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Przeniosłem dwa numery ze względu na atrakcyjniejszą cenę i tutaj zastrzeżeń żadnych nie mam. Jednak jak wziąłem sobie jeszcze internet, to totalnie się zawiodłem. Średnia prędkość 400kb/s przez router a nie ma nawet wejścia żeby przez kabel podłączyć, po prostu tragedia. Korzystam z WiFi tylko na konsoli i laptopie a nawet YouTube przycina tak, że muzyki się nie da posłuchać. Miałem już od kilku operatorów internet i zawsze było ok ale tutaj jestem bardzo zawiedziony a płacić trzeba.
  • ~GOŚĆ / 2023-04-18 11:02
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma Play dolicza co miesiąc do mojej faktury dodatkowe opłaty za transmisję danych. Mimo iż wg umowy po przekroczeniu transmisji danych prędkość internetu miała zwolnić. Co miesiąc trzeba się z nimi kontaktować i wykłócać o faktury korygujące, dodatkowo konsultanci co miesiąc potwierdzają wyłączenie wszystkich dodatkowo płatnych pakietów, lecz mimo to co miesiąc jest to samo.
  • ~Grażyna / 2021-11-23 09:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem klientem sieci Play od 4lat.Mam pakiet formuła unlimited konto zawsze jest doładowane.Niestety w tym miesiącu Play nie pobral należnej kwoty za aktywny pakiet.Kontakt z obsługą klienta średni.Z powodu długiego czasu rozpatrzenia zgłoszenia muszę zmienić operatora sieci.Z winy Play zablokowane mam konto straciłam kilkaset GB transferu.A przyjęcie zgłoszenia nic nie da gdyz dla Play klient nie jest ważny.
    WadyBlokuje aktywne pakietu mimo że środki są na koncie,brak zrozumienia problemu przez obsługę klienta
  • ~Greg / 2025-03-19 20:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Uwzględniona kwota umowna, dokonanie doładowania dana kwota i wykonanie połączenie za chwilę może skutkować nie wywiązaniem się z umowy o doładowaniu ???? ok rozumiem doładowałem raz jeszcze za 5 zł by se pobrali z konta, nie oni nie mogą teraz więc jeszcze raz kwota 60zl i najlepiej nie używać urządzenia do czasu ich potwierdzenia to jest patologia.
  • ~Gregi / 2024-01-13 23:32
    Ocena: 2.33 / 5
    Na poczatku stycznia podpisałem umowę na internet mobilny z PLAY. Karta którą fostalem w salonie nigdy nie zadziałała. Próbowałem ją aktywować niedlugo po zakupie, niestety nie mogłem sie polaczyc z internetem. Po konsultacji z obsługą klijenta miala zostać aktywowana nastepnego dnia. Niestety wciąż nie bylo polaczenia z internetem. Po kmtygodniu od tamtej pory I kilku konsiltacjach z obsługą klijenta karta wciąż nie dziala. Obsługa klijenta wydaje sie pomocna na samum poczatku ale szybko zbywa klijenta. Moj problem po 2 tygodniach wciąż nierozwiazany. Niestety trzeba zgłaszać do UOKiK. Stres - Nerwy - Brak uslugi tak mogę ocenic sieć PLAY
    ZaletyOferta wyglada atrakcyjnie
    WadyBrak uslugi - Internet nie dziala od poczatku, obsluga klijenta mila ale nie potrafi rozwiązać problemu.
  • ~Grzegorz / 2021-01-08 17:31
    Ocena: 2.33 / 5
    To już jest szczyt wszystkiego żeby płacić za połączenia z obsługą klienta.Po końcu umowy zmieniam operatora.
    ZaletyBrak
    WadySłaby Internet
  • ~Grzegorz z Krakowa / 2024-08-26 15:56
    Ocena: 2.33 / 5
    Cześć,
    Obsługa - katastrofa.
    Chciałem podpisać umowę na dwa telefony. I światłowód . Wreszcie się dogadałem , bo kłamią podczas rozmowy , że aż …..
    Wysłali umowę pod zły adres !!!!!!
    Po czym anulowali umowę i zlecenia.
    Ciekawe jest to , że komunikują się przez sms tylko w jedną stronę, bez możliwości odpowiedzi.
    „FAJNA” firma!!!!!!
    Klient to jest chyba na końcu i tylko do płacenia.
    Grzegorz
    Wreszcie
  • ~HejterPlay / 2022-03-02 16:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet radiowy za 80 zł działa jak by był za 5 zł chociaz w sumie to ten za 5 lepiej dziala od tyogodnia juz mam pobieranie ponizej 1mb. Nie polecam!
  • ~Hermiona / 2020-06-28 08:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Smsy o 7 rano w niedzielę!! o końcu pakietu. Nosz kurczę, ustawcie te automatyczne smsy na jakąś ludzką porę.

    A przy zakończeniu umowy namolność niesamowita, telefony kilka razy dziennie, a ignorowanie pogarsza sprawę i zwiększa częstotliwość. Konsultanci dzwoniący o przedłużenie umowy nie zawsze są szczególnie uprzejmi. Np. pan dzwoniący kilka dni po odmówieniu innej konsultantce mnie wręcz ofuknął jak powiedziałam, że musimy się z mężem zastanowić może nad jakąś inną wspólną ofertą to on na to - "a to nie prościej mnie było o to zapytać???!!!" ja mu na to, że nie bo myślę nad zmianą sieci.
    Także jak chcecie sprzedawać umowy to nie tędy droga, więcej uprzejmości by się przydało
    ZaletyCena
    WadyNamolność i nie zawsze uprzejmi konsultanci
  • ~Hq / 2021-09-30 19:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak poprzednicy. Zamiast 5G, jedno wielkie G. ŚCIŚŁE CENTRUM MIASTA.
  • ~Igor / 2020-04-15 17:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam!! Nie uczciwa i nie rzetelna firma. Dobra obsługa klienta.
  • ~Irena / 2021-09-15 21:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Czy ktoś z Państwa został obciązony przez operatora sieci Play za SMS- y , których fizycznie nie wysyłał, a jakimś trafem,czyli dzięki zdolnym hakerom , znalazły się w mojej historii połączeń telefonicznych. Jeżeli tak, to proszę o informacje.
    W moim przypadku w okresie rozliczeniowym ponoć wysłałam 2487 SMS-ów ,w tym płatnych 1730 szt. Najwięcej wysyłanych ( co kilka/kilkanaście sekund ) było przez weekend w sierpniu. Operator nie uwzgłednił mojej reklamacji , sugerując ,że wina leży po mojej stronie.Skan nie wykrył wirusów w moim urządzeniu i uprzedzając, nie otwierałam tez żadnych linków, mimo,że jestem blondynką..

    Smutna i żałosna to firma, ( Play Sp z o.o.)która obraca miliardami, a łaklomi się na kilkaset złotych, które dla niej są niczym w przeciwienśtwie do ograbionej emerytki.
    Na nauki Prezesi Play –a powinni udać się do jakiegoś Banku i zobaczyć jak bankowcy dbają o swój Image. Często po atakach hakerskich zwracają klientom pieniądze ,w sposób, , że klient nawet nie ma pojęcia,że został shakowany i okradziony ,nawet jeżeli wina leży po stronie klienta.... No, ale, co klasa ,to klasa.
    Natomiast w imieniu Play Pani specjalistka od reklamacji radzi:

    cyt.” Nasze wskazówki

    „Warto przeskanować telefon profesjonalnym programem antywirusowym oraz odinstalować zbędne aplikacje” oraz oświadcza „Opłaty naliczyliśmy prawidłowo. Niestety nie mogę ich anulować. Pani reklamację uznałam za niezasadną”

    Ponadto Pani jw. powołuje się na regulamin w częsci „"10. Operator nie ponosi odpowiedzialności za:
    a) treść informacji przekazywanych lub przesyłanych przez Abonenta korzystającego z Telefonu lub innych usług;

    b) zabezpieczenie danych oraz oprogramowania używanego przez Abonenta znajdujących się w Telefonie oraz urządzeniach do niego przyłączonych;

    c) szkody wynikłe z braku stosowania przez Abonenta zabezpieczeń danych oraz oprogramowania Telefonu i urządzeń do niego przyłączonych" czego Pani specjalistka nie udowodniła , gdyż moje urządzenie ,czyli telefon nie był przez nią (Play) zbadany na powyższą okolicznośc.

    Natomiast na swoją pensję Pani Specjalistka zarobiła,przedstawiając w piśmie prawdy objawione i informując mnie ,co ile w Play-u kosztuje.
    Zaletytani abonament
    WadySMS do innych sieci płatne
  • ~Irena / 2021-09-24 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona firmą Play . Myślę, że zmienię operatora. Zostałam oszukana w sprawie zasięgu internetu na laptop z modemem. Zapewniano mnie o dobrym zasięgu, a obecnie laptop jest bezużyteczny.
    ZaletyZasięg na telefonie jest ale wzmocniony drugą siecią.
    WadyBrak zasięgu sieci Play.
  • ~Ivdbx / 2023-10-11 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam trudności z odbiorem zgłaszam awarie podziała 3 dni i znowu nie działa zaoferowali bezpłatna wymianę sprzętu na nowy zobaczę czy to pomoże ale moja ocena tej sieci komórkowej i teraz po wejściu po UPC w skali 1-10 to ja daję 2
    ZaletyCos by tam może bylo
    WadyCiągle awarie
  • ~Iza / 2022-03-08 06:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam abonament w tej sieci... I nigdy więcej.. blokują połączenia za które I tak musisz zapłacić. Porazka
  • ~Ja / 2019-10-19 22:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta średnia, cena średnia, obsluga klienta masakryczna.Ludzie odchodza i odchodzic będą. Na BOK pracuja nie kompetentni ludzie ,nie potrafia znaleźć źródła problemu co sie łączy z nie rozwiązaniem go!!!Po 2 latach umowy z siecią mówię NIE!!!Nie polecam!!!Jeszcze chwila i play sie rozpadnie.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Jacek / 2022-01-04 09:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultanci dramat. Mam problem z zablokowanym moim numerem i od tygodnia codziennie tam dzwonię, że dalej nie działa. Każdy konsultant twierdzi , że teraz na 100% będzie działać. Na koniec oczywiście hasło " bardzo proszę o pozytywną opinię" Kłamcy i nieudacznicy. Nie polecam play
  • ~Jacek BCC24d / 2024-05-18 07:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wspaniała
    Telefon stacjonarny -tak
    Nagrywanie cofanie przerwy -tak
    Internet szybki i bezawaryjny.
    Rzeczywistość jest tragiczna
    Stacjonarny nie -tylko bezprzewodowy
    Nagrywanie ,cofanie,przerwy są tylko na niszowych programach brak w TVP TVN Polsat i najbardziej popularnych programach
    Internet stale ma kilkudniowe awarię o parogodzinnych nie wspomnę
    Np dzisiaj w nocy
    Od początku umowy wykonałem ponad 150 rozmów z biurem Obsługi play
    Panie są miłe ale mało kompetentne
    Od początku składane reklamacje uznawane są za zasadne ale nie zgadzają się na rozwiązanie umowy bez dodatkowej opłaty
    Panie piszą elaboraty w których podają ilość godzin rozmów i oglądania ale nie interesuje już ich jakość świadczonej usługi która jest gorzej niż za .
    Firmą reklamuje swoje usługi jako super dobre a to jest nieprawda
    Nie posiada programu instalacji weryfikacji usług dla osób niepełnosprawnych i seniorów
    Telewizja się zawiesza i jak osoba niepełnosprawna senior ma wykonać reset i inne obsługi
    Przedtem miałem na tym samym światłowodzie usługę od firmy Orange i nigdy nie miałem przez trzy lata żadnej awarii
    Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem umów w salonie bo wtedy jeśli usługa jest zła nie ma możliwości rozwiązania umowy
    Mój adwokat wysłał pismo do zarządu Play i do tej pory nie otrzymał odpowiedzi
    W zeszłym tygodniu chciał osobiście rozmawiać z kimś w siedzibie Play na ul wynalazek 1 w Warszawie ale nie został nawet wpuszczony do biura play bo nie był umówiony
    Ale jak można się umówić z biurem zarządu jeśli nikt nie poda telefonu do sekretariatu no mówiąc o prezesie
    Jacek BCC24d



    .

    ZaletyBrak
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186