Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~HejterPlay / 2022-03-02 16:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet radiowy za 80 zł działa jak by był za 5 zł chociaz w sumie to ten za 5 lepiej dziala od tyogodnia juz mam pobieranie ponizej 1mb. Nie polecam!
  • ~Hermiona / 2020-06-28 08:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Smsy o 7 rano w niedzielę!! o końcu pakietu. Nosz kurczę, ustawcie te automatyczne smsy na jakąś ludzką porę.

    A przy zakończeniu umowy namolność niesamowita, telefony kilka razy dziennie, a ignorowanie pogarsza sprawę i zwiększa częstotliwość. Konsultanci dzwoniący o przedłużenie umowy nie zawsze są szczególnie uprzejmi. Np. pan dzwoniący kilka dni po odmówieniu innej konsultantce mnie wręcz ofuknął jak powiedziałam, że musimy się z mężem zastanowić może nad jakąś inną wspólną ofertą to on na to - "a to nie prościej mnie było o to zapytać???!!!" ja mu na to, że nie bo myślę nad zmianą sieci.
    Także jak chcecie sprzedawać umowy to nie tędy droga, więcej uprzejmości by się przydało
    ZaletyCena
    WadyNamolność i nie zawsze uprzejmi konsultanci
  • ~Hq / 2021-09-30 19:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Jak poprzednicy. Zamiast 5G, jedno wielkie G. ŚCIŚŁE CENTRUM MIASTA.
  • ~Igor / 2020-04-15 17:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie polecam!! Nie uczciwa i nie rzetelna firma. Dobra obsługa klienta.
  • ~Irena / 2021-09-15 21:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Czy ktoś z Państwa został obciązony przez operatora sieci Play za SMS- y , których fizycznie nie wysyłał, a jakimś trafem,czyli dzięki zdolnym hakerom , znalazły się w mojej historii połączeń telefonicznych. Jeżeli tak, to proszę o informacje.
    W moim przypadku w okresie rozliczeniowym ponoć wysłałam 2487 SMS-ów ,w tym płatnych 1730 szt. Najwięcej wysyłanych ( co kilka/kilkanaście sekund ) było przez weekend w sierpniu. Operator nie uwzgłednił mojej reklamacji , sugerując ,że wina leży po mojej stronie.Skan nie wykrył wirusów w moim urządzeniu i uprzedzając, nie otwierałam tez żadnych linków, mimo,że jestem blondynką..

    Smutna i żałosna to firma, ( Play Sp z o.o.)która obraca miliardami, a łaklomi się na kilkaset złotych, które dla niej są niczym w przeciwienśtwie do ograbionej emerytki.
    Na nauki Prezesi Play –a powinni udać się do jakiegoś Banku i zobaczyć jak bankowcy dbają o swój Image. Często po atakach hakerskich zwracają klientom pieniądze ,w sposób, , że klient nawet nie ma pojęcia,że został shakowany i okradziony ,nawet jeżeli wina leży po stronie klienta.... No, ale, co klasa ,to klasa.
    Natomiast w imieniu Play Pani specjalistka od reklamacji radzi:

    cyt.” Nasze wskazówki

    „Warto przeskanować telefon profesjonalnym programem antywirusowym oraz odinstalować zbędne aplikacje” oraz oświadcza „Opłaty naliczyliśmy prawidłowo. Niestety nie mogę ich anulować. Pani reklamację uznałam za niezasadną”

    Ponadto Pani jw. powołuje się na regulamin w częsci „"10. Operator nie ponosi odpowiedzialności za:
    a) treść informacji przekazywanych lub przesyłanych przez Abonenta korzystającego z Telefonu lub innych usług;

    b) zabezpieczenie danych oraz oprogramowania używanego przez Abonenta znajdujących się w Telefonie oraz urządzeniach do niego przyłączonych;

    c) szkody wynikłe z braku stosowania przez Abonenta zabezpieczeń danych oraz oprogramowania Telefonu i urządzeń do niego przyłączonych" czego Pani specjalistka nie udowodniła , gdyż moje urządzenie ,czyli telefon nie był przez nią (Play) zbadany na powyższą okolicznośc.

    Natomiast na swoją pensję Pani Specjalistka zarobiła,przedstawiając w piśmie prawdy objawione i informując mnie ,co ile w Play-u kosztuje.
    Zaletytani abonament
    WadySMS do innych sieci płatne
  • ~Irena / 2021-09-24 09:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem bardzo zawiedziona firmą Play . Myślę, że zmienię operatora. Zostałam oszukana w sprawie zasięgu internetu na laptop z modemem. Zapewniano mnie o dobrym zasięgu, a obecnie laptop jest bezużyteczny.
    ZaletyZasięg na telefonie jest ale wzmocniony drugą siecią.
    WadyBrak zasięgu sieci Play.
  • ~Ivdbx / 2023-10-11 19:48
    Ocena: 2.33 / 5
    Potwierdzam trudności z odbiorem zgłaszam awarie podziała 3 dni i znowu nie działa zaoferowali bezpłatna wymianę sprzętu na nowy zobaczę czy to pomoże ale moja ocena tej sieci komórkowej i teraz po wejściu po UPC w skali 1-10 to ja daję 2
    ZaletyCos by tam może bylo
    WadyCiągle awarie
  • ~Iza / 2022-03-08 06:49
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam abonament w tej sieci... I nigdy więcej.. blokują połączenia za które I tak musisz zapłacić. Porazka
  • ~Ja / 2019-10-19 22:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta średnia, cena średnia, obsluga klienta masakryczna.Ludzie odchodza i odchodzic będą. Na BOK pracuja nie kompetentni ludzie ,nie potrafia znaleźć źródła problemu co sie łączy z nie rozwiązaniem go!!!Po 2 latach umowy z siecią mówię NIE!!!Nie polecam!!!Jeszcze chwila i play sie rozpadnie.
    ZaletyBrak
    WadyPełno
  • ~Jacek / 2022-01-04 09:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Konsultanci dramat. Mam problem z zablokowanym moim numerem i od tygodnia codziennie tam dzwonię, że dalej nie działa. Każdy konsultant twierdzi , że teraz na 100% będzie działać. Na koniec oczywiście hasło " bardzo proszę o pozytywną opinię" Kłamcy i nieudacznicy. Nie polecam play
  • ~Jacek BCC24d / 2024-05-18 07:47
    Ocena: 2.33 / 5
    Oferta wspaniała
    Telefon stacjonarny -tak
    Nagrywanie cofanie przerwy -tak
    Internet szybki i bezawaryjny.
    Rzeczywistość jest tragiczna
    Stacjonarny nie -tylko bezprzewodowy
    Nagrywanie ,cofanie,przerwy są tylko na niszowych programach brak w TVP TVN Polsat i najbardziej popularnych programach
    Internet stale ma kilkudniowe awarię o parogodzinnych nie wspomnę
    Np dzisiaj w nocy
    Od początku umowy wykonałem ponad 150 rozmów z biurem Obsługi play
    Panie są miłe ale mało kompetentne
    Od początku składane reklamacje uznawane są za zasadne ale nie zgadzają się na rozwiązanie umowy bez dodatkowej opłaty
    Panie piszą elaboraty w których podają ilość godzin rozmów i oglądania ale nie interesuje już ich jakość świadczonej usługi która jest gorzej niż za .
    Firmą reklamuje swoje usługi jako super dobre a to jest nieprawda
    Nie posiada programu instalacji weryfikacji usług dla osób niepełnosprawnych i seniorów
    Telewizja się zawiesza i jak osoba niepełnosprawna senior ma wykonać reset i inne obsługi
    Przedtem miałem na tym samym światłowodzie usługę od firmy Orange i nigdy nie miałem przez trzy lata żadnej awarii
    Przestrzegam wszystkich przed podpisywaniem umów w salonie bo wtedy jeśli usługa jest zła nie ma możliwości rozwiązania umowy
    Mój adwokat wysłał pismo do zarządu Play i do tej pory nie otrzymał odpowiedzi
    W zeszłym tygodniu chciał osobiście rozmawiać z kimś w siedzibie Play na ul wynalazek 1 w Warszawie ale nie został nawet wpuszczony do biura play bo nie był umówiony
    Ale jak można się umówić z biurem zarządu jeśli nikt nie poda telefonu do sekretariatu no mówiąc o prezesie
    Jacek BCC24d



    .

    ZaletyBrak
  • ~jaga / 2019-01-17 18:41
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam.
    Po kilku miesiącach w telefonie HTC na wyświetlaczu po prawej pojawiły się plamy od strony przycisków. Oddałam do reklamacji, pani przez telefon poinformowała,iż ich technik stwierdził,że jest to uszkodzenie mechaniczne od wewnętrznej strony wyświetlacza. Nie wiem jakim cudem,bo telefonu nie da się otworzyć !!!!!
    Za telefon zapłaciłam 480 zł, a zaproponowali mi naprawę za 920 zł !!!!!!
    Ewentualnie zakup od nich nowego telefonu na raty!!!! Olewanie klienta,kpina !!!!!
    Wygląda na to,że uważają swoich klientów za ćwierćinteligentów.
    Z taką bezczelnością i kłamstwem ze strony operatora nigdy się nie spotkałam !!!!
    Napewno tego tak nie zostawię i jak trzeba będzie spotkam się z nimi w sądzie.
    Po za tym pracuję w miejscu publicznym,więc będę uprzejmie informować o sytuacji jaka mnie spotkała.
  • ~Jan / 2018-04-01 13:54
    Ocena: 2.33 / 5
    W Play jestem całą rodziną od samego początku i byliśmy bardzo zadowoleni z jasnego czytelnego opisu ofert jak i cen za usługi. Aż do stycznia 2018 r. kiedy to weszło w życie ,opłaty roamingowe i tu dostałem szoku gdyż moja ulubiona sieć Play okazał się MISTRZEM złodziejstwa i oszustwa. Po 2,5 miesiąca (podróżowałem kamperem po Portugaki i Hiszpani) włączono mi płatny roaming i naliczenia nie raz za nieodebrane połączenia, internet rzekomo (tak wynikało z przysłanych smsów) 1,5 GB na miesiąć w roamingu. Przykładowo w jeden dzień zużycie 16 MB za krótką rozmowę na Messenger ,taka sama rozmowa na drugi zień i ściągnięta kwota z konta ok.4 zł. a inter. 0. Tych przypadków różnych było dość sporo (np. ktoś przysłał smsa a ja miałem w odbiorze mmsa) podstępne smsy sugerujące że nie mam już płatnego roamingu. Miałem w sieci formę wszystko bezlimitowe ,rozmowy,smsy,inter. 6 GB za 25 zł. Więc co miałem za granicą za to ,każdy może sobie dopowiedzieć sam. Postanowiłem przenieś wszystkie nr. rodzinne do innej sieci.
    ZaletyJuż nie widzę zalet w tej sieci
    WadySłaby zasięg w wielu miejscach, brak profesjonalizmu pracownikach w punktach, totalne oszustwo, złodziejstwo w płatnym roamingu.
  • ~Jan bajtel / 2025-01-08 18:17
    Ocena: 2.33 / 5
    30.12.24 zamówiłem online światłowód 600Mb/s 04.01.25 przybył technik i zaprezentował mi ruter FTTH-XGS od razu powiedziałem że tego rutera nie chcę technik że innego nie ma to kazałem mu uruchomić był problem bo za Chiny kod był błędny i zmienił kod na inny i pojechał pomiar był 500Mb/s a na drugi dzień Internetu brak zero zgłosiłem na info linę i zresetował ruter i ruszył ale pomiary były super 133Mb/s 68Mb/s prawdziwe dno Internet 600Mb/s w umowie dobrze że umowa obowiązuje od razu wypowiedzenie bo online to mnie uratował musiałem ponieś wydatek odesłać do Warszawy ruter ludzie odradzam to jest żenada nie polecam
    Zaletyżadnych
    Wadystare rutery z 2018r
  • ~Janek / 2021-05-31 22:11
    Ocena: 2.33 / 5
    Internet domowy (wifi) to jest jakaś porażka internet nawet przy pełnej prędkości zacina się i działał co najmniej tak jak by tej pełnej prędkości nie było co do internetu lte jest w miarę Ok
  • ~JARlot / 2022-05-09 11:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma okrada klientów w sposób perfidny. W umowie zawartej na okres 24 m-cy miałem spłatę ratalną aparatu telefonicznego, która powinna zakończyć się po tym okresie. Na moje monity telefoniczne,(raty za aparat były nadal naliczane pomimo jego spłaty!!!) odpowiedź była zawsze ta sama
    "nic nie możemy zrobić, musi Pan zawrzeć nową umowę" Po wypowiedzeniu umowy i przejściu do innego operatora PLAY naliczał opłatę w wys. 75,- zł za darmową kartę do internetu nie używaną od ponad roku!
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą.
    ZaletyŁatwy kontakt.
    WadyFirma okrada klientów.
  • ~jaxk / 2020-07-24 15:31
    Ocena: 2.33 / 5
    Zero zasięgu gdziekolwiek jestem. Oferta okej reszta do ****.
    WadyZasięg
    Prędkość internetu
  • ~Jeszcze chwilę / 2020-01-26 00:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Brak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji.
    WadyBrak darmowych mms-ów. Internet porażka odchodzę do konkurencji.
  • ~Jola / 2019-07-09 12:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Żenująco niski poziom obsługi klienta.W salonie PLAY w Galerii Krakowskiej udzielono mi
    błędnych informacji, co spowodowało konieczność mojej ponownej wizyty,w celu załatwienia sprawy.
    W salonie - wyspie Play w Galerii Bonarka,pracownik obsługując klientów z gumą do żucia w ustach,poinformował mnie,że muszę poczekać na koleżankę bo ta ma przerwę.Po 20 - minutach koleżanka przyszła i wystawiła tabliczkę zapraszam do stanowiska obok,które było zajęte.Przez 10- minut koleżanka wykonywała jakieś czynności na telefonie,po czym wzięła torbę z jedzeniem z MCdonald"s i ponownie wyszła.
    Podjęłam więc kolejną próbę załatwienia swojej sprawy 8.07.,w Galerii Krakowskiej - na wyspie ,
    bo tam było mniej klientów niż w salonie,na moje słowa:ja w ubiegłym tygodniu w salonie tutaj - pracownik wyspy powiedział : to proszę iść tam ,bo my nie dysponujemy Pani danymi,co oczywiście było kłamstwem,bo jest jedna baza danych klientów,co potwierdziła mi pracownica salonu.
    Strata czasu i zdenerwowanie przez Waszych niekompetentnych pracowników !!!!
  • ~Jozef/joz / 2021-01-30 15:47
    Ocena: 2.33 / 5
    W sklepie Internetowym Play zakupilem ruter ZTE WF830 cat.6 i zaplacilem 409,00zl.Dokonalem zwrotu urzadzenia
    w dniu 27.08.2020/dwa dni po terminie zakupu/.Otrzymalem potwierdzenie pisemne zwrocoego uradzenia w dniu
    2020.09.05.Zwrot gotowki mial nastapic do 20 wrzesnia 2020roku,Wielokrotnie zwracalem sie do Sklepu Internetowego
    i do Obslugi Klijenta z prosba 0 zwrot 409zl.Aktualnie Obsluga nie odpowiada na moje zgloszenia,Prosze o porade co mam robic.https://opiniuj.pl/play.html#
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185