Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4907 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rozczarowanie play / 2022-01-02 00:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś Play była super siecią poważną konkurencją dla innych, dziś żałuję że jestem w tej sieci, gdy tylko skończy mi się umowa zmieniam operatora. Wymuszają zakup pakietu Play now, ciągle problemy z zasięgiem. Limity na nielimitowane usługi.
    ZaletyBrak
  • ~Rozczarowany / 2020-12-04 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno jedynym zdaniem określić to co dziadowska sieć Play reprezentuje sobą.
    Jak bardzo niekompetentnych mają pracowników zarówno w salonach można przekonać się , wstępując tam i zadając elementarne pytania.
    Żenada , która bije na odległość.
    Nie polecam nikomu i szczerze odradzam współpracy z tą siecią. Jeśli ktokolwiek jest już tym nieszczęśliwcem związanym z nimi umową radzę mieć się na baczności bo sprytnie oszukują.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentna obsługa i pracownicy salonów.
  • ~Rozczarowany wielokrotnie / 2022-08-03 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam od lat wszystkich przed Play. Wszystko jest w miare ok do momentu, gdy jest reklamacja.
    Trzeba się bardzo polnować, bo potrafią zamiast przedłużyć umowę na kolejny okres - wysłać umowę nową na zupełnie nowy kolejny nr telefonu. Odkręcanie takich cyrków przy mocno zmotywowanej osobie (kliencie) to minimum pół roku przez który trzeba płacić dwa abonamenty. Oczywiście jeśli ktoś wyłapie w zawiłych małych druczkach , że jest błąd przed podpisaniem umowy to pół biedy. Ale jeśli tego nie wyłapiesz - masz kłopoty.
    Polecam nagrywanie rozmów z konsultantami i zapisywanie daty i godziny połączenia z nimi, bo oni nigdy nie wiedzą, kiedy do kogo dzwonili.
    Ja wolę nawet zapłacić więcej, ale trzymac sie od Play z daleka.
    ZaletyZalety? Hahaha chyba żart. Play i zalety?
    Wady-Błędy popełniane na każdym kroku np w dokumentach - trzeba wszystko uważnie czytać bo oni potem powiedzą, że skoro się podpisało to co by nie było to już wina klienta.
    - Masakryczna obsługa klienta. Składanie reklamacji, potem ze względów na długi czas oczekiwania lub kolejne błędy Play kolejne reklamacje do reklamacji, a potem wszystko robi się tak zawiłe, że żaden geniusz z Play już tego nie zrozumie.
    - Mega problem z przyznaniem się do błędu ma sieć Play. Zrobią wszystko by winny był klient.
    - Potrafią na tą samą reklamację wysłać list z uznaniem jej, a dzwoniąc do Biura obsługi usłyszymy, że reklamacja jest nieuznana. Mistrzostwo amatorszczyzny nadające się tylko do opowiadania w kabaretach.
  • ~Róża / 2022-05-10 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę Państwo, prawdziwa rewelacja!

    Dostałam odpowiedź na reklamację w sprawie nieaktywnego roamingu podczas mojego pobytu w Niemczech w dniach 2-5 maja 2022! Pani Alicja skoncentrowała się na obsłudze pomijając problem usługi - a konkretnie braku usług roamingowych mimo zapewnień obsługi!
    Poniżej odpowiedź Pani Alicji:

    Szanowna Pani,

    Dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło jakości obsługi.

    Uprzejmie informuję, że zleciłam odsłuchanie wskazanej rozmowy, z której wynika, że została Pani poinformowana, że roaming jest aktywny. Informacja przekazana w rozmowie była prawidłowa, gdyż usługa "roaming zagraniczny" była aktywna.

    Pozdrawiam

    Alicja W.xxxxxx

    Obsługa Klienta Play
  • ~Ruda / 2018-10-26 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w historii czekam tylko aż skończy mi się umowa i uciekam od nich jak najszybciej, jestem ich klientem ponad 7 lat jedyne co potrafili mi zaproponować to abonamet za 50 zł, już nowi klienci dostają lepsze oferty. Internet pojawia się i znika, beznadziejny zasięg. Mimo nielimitowanych rozmów i esemesów ciagle naliczają mi dodatkowe opłaty za 30 sekund rozmowy z bankiem naliczyło mi prawie 18 zł. Zwykłe złodziejstwo... Nie polecam.
    ZaletyBrak,brak,brak !!!
    WadyZbyt wysoka cena za tak beznadziejna jakość oferty.
  • ~Rufau / 2022-12-25 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu gdzie kolwiek a internet to tragedia nawet przy prędkości 100mb/s nic nie idzie zrobić od momentu kiedy zaczęli mnie nękać o podpisanie nowej umowy. Pracownicy tacy sami jak ta cała sieć.
    ZaletyBrak
    WadyChyba wszystko co mają w ofercie razem z pracownikami
  • ~Rumcajs / 2021-09-21 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ile problemów miałem z tą firmą w ostatnich miesiącach można wyliczać w nieskończoność, wymienię kilka:
    -Przy przedłużeniu abonamentu chciałem lepszą ofertę, jestem w play już 5 lat, zostałem wyśmiany, mimo tego, że oferty dla nowych klientów były zdecydowanie lepsze niż to, co mi proponowano. Kiedy złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci dostałem telefon z SUPER ofertą, dużo lepszą niż wcześniej, olałem to, bezczelność.
    -Miesiąc po przeniesieniu do innej sieci dostałem wiadomość, że mam jeszcze jeden numer widmo w play, który wcześniej był darmowym bonusem, który musiałem wziąć do mojego abonamentu a teraz będzie mnie kosztował 100zł/miesiąc. NIGDY Z NIEGO NIE SKORZYSTAŁEM. W punkcie play złożyłem rezygnację i chciałem złożyć reklamację bo nie chciałem płacić za coś, z czego nigdy nie korzystałem. Agent powiedział, że nie może mi pomóc i dał mi numer do działu reklamacji. Mimo wielu prób nie udało mi się dodzwonić.
    -Bezradny pojechałem do miasta, gdzie założyłem pierwotnie abonament, znalazłem pomocnego konsultanta który złożył za mnie reklamacje (czyli ten wcześniej też mógł ale nie zrobił tego) reklamacja została złożona. Tydzień później dostałem sms z wiadomością, że reklamacja rozpatrzona i mogę jej wynik sprawdzić pod podanym linkiem. Link prowadzi do appki play, nie mogę włączyć appki play bo nie mam numery w play. Razem z tą wiadomością dostałem sms z prośbą o ocenę konsultanta który się ze mną kontaktował XD jbc. żaden się ze mną nie kontaktował.
    Ilość problemów która mnie spotkała przy prostej próbie odejścia od dostawcy usług telekomunikacyjnych jest niesamowita. Ta firma to żart.
    ZaletyXDDD
    WadyAbsolutnie wszystko.
    Traktowanie klienta, nieczytelne zasady, słaba oferta, nieścisłości w fakturach, okropny kontakt telefoniczny z konsultantem, system reklamacji który nie działa, zasady wskazujące agentom, żeby nie proponowali dobrych ofert aż do czasu złożenia rezygnacji przez klienta
  • ~Rychu / 2023-11-19 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno w ch.uj internet niby zajebisty a n tel się muli i zawiesza na szczęście to ostatnie dni u tych nieudaczników. Nie polecam złodzieje i naciagacze
    WadyWszystkie
  • ~Rysiek1967 / 2025-10-03 20:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć Nigdy więcej nie podpiszę z nimi żadnej umowy.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyŻenada nie ma co opisywać
  • ~Ryszard / 2021-04-13 11:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetencja konsultantów. Od dnia 31go Marca 2021 próbuje odzyskać mój numer w play na karte który został odłączony 14go Marca. Niejednokrotnie byłem informowany że mój numer wróci do sieci oraz że nie będzie z tym problemu. Informowałem że mieszkam za granicą i bardzo zależy mi na odzyskaniu numeru i pozostaniu klientem sieci Play. Niestety brak postępu w tej sprawie sprawił że musiałem dzwonić co kilka dni. Jedyne co wciąż słyszałem od konsultantów to to że dadzą ponaglenie do działu technicznego i że mam cierpliwie czekać. Dziś sytuacje się zmieniła - po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się , że nie ma problemu i że numer zostanie mi przywrócony , jedyne co muszę zrobić to udać się do najbliższego punktu Play po duplikat karty. Nikt wcześniej mnie nie poinformował o konieczności odebrania duplikatu karty , tym bardziej , że podkreślam - uprzedzałem że mieszkam za granicą. Straciłem sporo czasu i nerwów na rozmowy prosząc o pomoc ale z powodu niekompetencji konsultantów bez rezultatu.
    Wadyniekompetencja
    brak pomocy
  • ~Ryszard / 2023-12-10 14:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Kolejny frajer nabity w butelkę .
    18 zeszłego miesiąca podpisałem z play umowę na odległość bo połączenie telefonu na kartę z internetem było beznadziejne . Mam nadajnik play w prostej linii ok 1300 m . Myślałem , że jeżeli założę radiówkę będzie ok .I tak było do wczoraj .22 listopada przyjechał kurier dał mi do podpisu świstki i paczkę a zapytany o umowę dla mnie - powiedział , że jest w kartonie , w którym był ruter , antena i dekoder do telewizji . Oczywiście w kartonie umowy nie było.Na drugi dzień przyjechał monter , zainstalował antenę itp.itd. , konfigurację musiałem sam zrobić bo inaczej dodatkowe koszty . Ok .zrobiłem , internet działa ale telewizja tylko do wczoraj - 8.12.2023 . W międzyczasie kilkakrotnie dzwoniłem do obsługi w sprawie umowy , kilka dni temu dostałem pocztą ale tylko część - nie obejmującą cen , limitów i tym podobnych a muszę zaznaczyć , że wybrałem opcję najdroższą - bez limitu . Sprytnie to uknuli , bo minęło już 14 dni od możliwości rezygnacji przeze mnie z usługi bez finansowych konsekwencji. W dniu wczorajszym t.j. 8.12.2023 nagle telewizja przestaje działać - dzwonię dzisiaj i słyszę:proszę zrobić reset systemu : ok. robię - i tak kilku krotnie w ciągu godziny .
    Nie wytrzymuję i dzwonię ... jakie było moje zaskoczenie ::: kupił Pan internet bez limitu ale po przekroczeniu 250 gigabajtów ma Pan internet zwolniny (do opcji ślimaka na dystansie 100 metrów). ??? Jakierz było moje zdziwienie gdy to usłyszałem ??? Podsumujmy : brak wglądu do umowy w dniu jej formalnego podpisania przy kurierze,po interwencji-umowa nie pełna,bez istotnych szczegółów.
    Dobrze , że wszystkie rozmowy mam nagrywane na osobnym nośniku ... , każdy sąd obali ich argumenty a odszkodowanie będzie spore .
  • ~Ryszard / 2023-12-10 16:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiejszego dnia już czterokrotnie dzwoniłem do BOK i za każdym razem miałem inną opinię . Świadczy to o bardzo słabym przygotowaniu i wyszkoleniu pracowników. Bardzo źle to świadczy o całej firmie play .
    Chcecie nas kasować ale pomocy żadnej z waszejstroy. Niestety firma play nie umie wywiązać się z umów.
    Od 23.11.2023 do dnia dzisiejszego nie mam umowy , co tej firmie wydaje się za skuteczne w sytuacj gdybym chciał ją zerwać . Oni nagrywają... Ja też
  • ~Ryszard / 2024-08-28 00:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to jedno wielkie oszustwo. Osobie głuchoniemej wciśnięto pakiet internet + tv obiecując że będzie odbierać programy z napisami dla niesłyszących.
    Okazuje się że nie ma możliwości wyświetlania tych napisów a Play umywa ręce od roku twierdząc że nad tym pracuje. Jest to perfidne oszukańcze wykorzystywanie osób niepełnosprawnych. Najwyższy czas by tą firmą zajął się prokurator.
  • ~Ryszard / 2025-07-09 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Problem pojawił się po usunięciu błędu Play z głośnością: Gdy dekoder Play wyłączam pilotem on się wyłącza, a telewizor nie. Dopiero po 15 minutach ekran gaśnie. Dekoder Play przejął kontrolę nad telewizorem, pilot telewizora nie działa. Próba zmiany wejść, kabla, dekodera i pomocy w Play skończyła się niczym. Problem pozostał, a Play twierdzi że to wina telewizora choć wcześniej przez dziesięć miesięcy wszystko działało. Gdy odłączyłem dekoder Play, pilot telewizora dział poprawnie.
    Proszę o pomoc
    Może ktoś ma doświadczenie z tym temacie
    Dzięki
    ZaletyMoże kiedyś będzie miał
    WadyWadliwy produkt eksperyment na klientach
  • ~Ryszard H / 2022-04-02 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam play 24 z 5 lat. W tym czasie posłużyłem się zapytaniem *500 ze 100 razy. Aktywując doładowanie przez firmę na fakturę i uzgadniając 3-ci numer przynajmniej 10 razy pytałem konsultantów. Na koniec to konsultant za mnie robi a e- numer mam aktywować w plusie bo play nie świadczy takiej usługi. Proponuje Play 24 zgłosić do Księgi Guinessa jako wzorcową anty usługę.
    ZaletyMyślisz że coś możesz.
    WadyWejście tam to tyle minut z życia mniej
  • ~rzepcia / 2022-11-08 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    horror to ja mam z waszymi niedoinformowanymi konsultantami Play i z odpowiedziami automatycznymi na reklamacje, która wyniknęła z winy Waszego konsultanta, ponieważ udzielił mi nieprawidłowych informacji odnośnie przeniesienia mojego internetu stacjonarnego na inny - konkretnie podany adres. konsultant ów nie raczył mnie poinformować, ze owszem - swiadczycie tam usługi ale z ramienia UPC, a nie z Vectry. specjalnie wcześniej pytałam o taka możliwość, wymieniając kilka lokalizacji, ponieważ przenoszę biuro. a tu po podpisaniu umowy najmu - niespodzianka - nie da się przenieść, bo nie i na kazde odwołanie do zgłoszenia dostaje te sama formułkę, ze tam nie można i mam sobie dalej płacić za internet w tym samym miejscu co był założony. szkoda ze nie mam już dostępu do tego miejsca bo zostało sprzedane, ja z niego korzystać nie mogę, a Was to chu* obchodzi. a tym bardziej was chu* obchodzi to, ze Wasz konsultant sobie powiedział co tam mu się przywidziało (więcej - napisał na czacie, poczytajcie sobie nasza konwersacje), a ja teraz jestem z internetem którego nie mogę przenieść i lokalem za ktory płace ogromne pieniądze i z którego mogę zrezygnowac po 3 miesiącach, a w dodatku - kto bogatemu zabroni - musze sobie wziąć kolejna usługę. wszystko przez to ze Wasz konsultant na Waszym czacie, przez Wasza aplikacje powiedział ze jak najbardziej mogę przenieść tam usługi internetu stacjonarnego. brawo Play, na pewno polecać Was będę wszystkim tym co maja za dużo kasy.
  • ~S / 2020-05-10 16:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni miesiąc z Play. Nigdy więcej. Porażka. Internet słaby,wieczny brak zasięgu.
    ZaletyZalety? Śmieszne
    WadyJ.w
  • ~S. / 2019-06-10 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Natręctwo w niemożliwy sposób.Do końca umowy zostały mi 4 miesiące a oni dzień w dzień wydzwaniaja mimo,ze mowie -narazie dziekuje nie jestem narazie zainteresowana.Ludzie maja milion spraw na głowie a oni ciągle blokują linie i wydzwaniają. A żeby ich spławić????milion pytań i tak ze rozmowa nie zakończy się wcześniej niż po 10minutach. Szkoda czasu na tą firme.Nie polecam!!!!
  • ~S3ka / 2021-07-20 00:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wybrałeś internet play? Nie martw się gdy tylko oferta się skończy pójdziesz do innego operatora c:
    ZaletyŻadne
  • ~Sabina / 2022-03-21 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i dwa metry mułu. Najgorszy internet dostępny na rynku, a ceny z kosmosu. A miałam okazję korzystać z różnych sieci. Nie polecam !
    ZaletyHaha
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2699
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187