Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4907 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Robert / 2020-03-20 13:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Play - opowiadają niestworzone rzeczy do momentu podpisania umowy. A potem:
    1. Brak działania internetu i przerwy w transmisji (największy pakiet mam) - to nie wina play.
    2. Winny jest router, który też mam od PLAY
    3. mogę go reklamować, ale muszę oddać urządzenie na 2 tyg.
    4. ekspresowa obsługa - dwa tygodnie do mnie dzwonili i zwodzili zanim powiedzieli, że to nie ich wina
    5. miała być przepustowość 1 giga a jest od 30 do 72 mega i to czasami (w Ząbkach).
    6. w Śremie nie ma zasięgu... ale to też nie ich wina...
    7. biorą kasę za niedostarczanie usług, ale w umowie jest zapis, że mogę kupić i płacić za wszystkie usługi, które oni dostarczą, albo i nie dostarczą...
    WIĘC CZEMU SPRZEDAJĄ COŚ, CZEGO NIE SĄ W STANIE DOSTARCZYĆ?
    ZaletyNIE MAJĄ ZALET
    WadyJAK CHUCK NORRIS - WSZYSTKIE
  • ~Robert / 2020-09-13 12:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jestem w pley od początku nie polecam tego syfu. To co się dzieje teraz u mnie przekracza ludzkie pojęcie podpisałem umowę w pakiecie trzy abonamenty po 40 zł bez limitu ,okazuje się że za każdą minutę wychodząca musimy płacić 29 gr .polaczenia do Play gratis
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
  • ~Robert / 2021-02-24 16:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści, którzy nie rozumieją podstawowych informacji kierowanych do obsługiwanej infolinii.
    Brak kompetencji totalny.

    Błąd pracownika i zły opis rozwiązania umowy kończy się dla mnie karą finansową oraz groźbami windykacji oraz procesem sądowym.
    Jest to napaść na mnie, gdy ja ze swojej strony zrobiłem wszystko jak należy.
    Wielokrotnie tłumaczyłem kolejnym słuchaczom obsługującym infolinię o oszukaniu mnie w tej sytuacji i że nie czuję tego by płacić za błędy pracowników sieci salonu Play.
    Nienawiść do własnego i wieloletniego klienta jest przerażająca. Brak nawet chęci zrozumienia całego problemu. To my klienci jesteśmy największym problemem sieci Play, więc powinno nas tu być jak najmniej !!!
    Straszony jestem windykacją i wpisami w rejestry ! Sprawa zdecydowanie skończy się w sądzie. Tak należy postępować z nieuczciwymi podmiotami gospodarczymi, których nie powinno być na rynku.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta, gdy ten chce wypowiedzieć umowę
  • ~Robert / 2021-11-10 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Reakcja na obraźliwe słowa względem naszego wojska zbyt słaba. Wizerunkowo lipa
    ZaletyNie zauważyłem
    WadyBrak rozwiązania umowy z celebrytka
  • ~Robert / 2022-02-13 16:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu jakość internetu telewizji zaśęgu porażka obsługa klienta bez doświadczenia czekam na koniec umowy.
    ZaletyBrak
    WadyBardzo dużo
  • ~Robert / 2022-04-01 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze ponad tysiąc złotych opłaty za 900 Mb internetu ,cena z kosmosu ponoć nie miałem włączonego jakiegoś pakietu ,pani z obsługi mówi ze zgodnie z cennikiem , gdzie takie ceny chyba na marsie
    ZaletyBrak
    WadyTylko czekają na okazje żeby cię skroić z kasy
  • ~Robert / 2023-01-27 17:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Dowiedziałem się właśnie, że posiadam w Play 2 konta - jedno obsługiwane przez aplikację Play24 i regularnie opłacane o którym mi wiadomo i jedno niby stare tylko na internet o którym nic nie wiedziałem. Od 2 miesięcy zacząłem otrzymywać 2 maile z załącznikami od Play, lecz widząc kwoty otwierałem tylko załączniki z wiadomości na której kwota była taka jak w aplikacji. Drugiego maila z większą kwotą uznałem za spam lub próbę oszustwa więc nie ryzykowałem otworzenia załączników. Dziś odwiedziłem salon Play i się dowiedziałem, że mam już 2 konta bo ze starego nie zrezygnowałem przedłużając umowę!!! Czuję się oszukany przez Play jako wieloletni klient za brak informacji i "wyłudzenie" pieniędzy!!! Jestem też stałym klientem UPC więc jak tylko będzie możliwe zakończę współpracę z Play oraz dzięki Play z usług UPC!
  • ~Robert / 2023-02-21 21:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Podczas podpisywania umowy zostałem wprowadzony w błąd, a kiedy chciałem wyjaśnić sytuację sieć Play wszystkiego nie wyparła . Naliczają koszta połączeń z własnym baniekm .
    WadyOrange bije na głowę Play
  • ~Robert / 2023-06-21 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w play od 8 lat. W tym roku wkur...ili mnie na maxa . Liczy sie tylko nowy klient . Tv to wielka poraszka a internet to dno . Sumujac jak mam placic za gowna 60 zl to wole przejsc do Nju M9bile i placic za to samo 19 zl ... nie polecam nic z tej firmy . Do konca umowy i koniec !!!!!!!!!!!!
    ZaletyBrak
    WadyWieczne problemy z zasiegiem
  • ~Robert / 2023-12-31 21:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Play od ok. 10 lat. O ile usługa telefoniczna była ok, tak zgodziłem się na usługę internet/tv. Boże uchroń!!!! Największa porażka od dekad... jak pamiętam. Problemy od początku zawarcia umowy, Internet ok, ale TV masakra!!! Reset Routera co tydzień obowiązkowy. Teraz Sylwester, AWARIA! zostałem bez TV i Internetu, obsługa klienta bezradna. Z daleka od tej usługi !!!
    ZaletyTylko telefon.
    WadyWszystko inne.
  • ~Robert / 2025-02-06 10:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Pragnę wszystkich ostrzec przed tą siecią. Totalny brak weryfikacji podpisujących umowy. Na moja żonę ktoś podpisał sześć umów na telefony i sprzet znacznej wartości,roszczenie Play do tych umów to ok 60 tysięcy złotych,niewyobrażalna kwota. O sprawie dowiedzieliśmy się dopiero jak komornik pozajmował wszystkie konta. Pytanie jak to możliwe że ktoś ten sprzęt dostarczył ,ktoś nie zweryfikował danych podpisującego umowę i odbierającego sprzęt,wszystko zostało dostarczone na jakiś lewy adres. Żeby było bardziej strasznie to na naszą babcię która ma 82 lato również zawarto tyle umów. Ona maa w Play tylko internet i zupełnie przypadkiem dowiedziała się że ma na jakimś innym koncie ogromne zaległości.Nie miało prawa to się wydarzyć gdyby była należyta staranność w weryfikacji klientów.Przestrzegam wszystkich,pilnujcie się. My będzziemy wytaczać P4 Play powództwo o odszkodowanie. Bez współpracy z procownikiem nie było by możliwe takie oszustwo. Robert Klimczyk
  • ~Robert / 2025-02-20 10:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Pley to zrobiła się sieć złodziejka,
    Jeśli kto może niech unika tej sieci zwłaszcza na kartę
  • ~Robert / 2025-08-23 08:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Play zablokował numer za masowe wysłanie SMS-ów mimo,że nie posiadam oferty no-linit.Powołali się na jakąś ofertę z której nie korzystam.Odblokowali ale nie umieli wyjaśnić dlaczego blokada.Ponoć błąd algorytmu.Za wysłanie 50 sms-ów w ciągu dnia na jeden numer to kpina i jeszcze co ciekawe numer 15lat w sieci.Odpowiedzi są udzielane szablonowo wszystko że strony Play w porządku
    ZaletyŻadne
    WadyWyciągnąć jak najwięcej
  • ~Robert1313 / 2023-10-02 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem Play od 10 lat. Do tej pory raczej nie miałem problemów z siecią. Dwa lata temu zawarłem umowę na internet stacjonarny z Play / Vektra / 4.10bm upływa termin umowy.28.08 br wypowiedziałem umowę z dniem jej wygaśnięcia i zawarłem nową umowę na internet światłowodowy Play / UPC/ 29.09 miałem umówioną wizytę montera. Monter nie podjął instalacji ponieważ stwierdził że nie ma czasu - dosłownie. Złożyłem skargę na montera w salonie i na infolinii z prośbą o wyznaczenie niezwłocznie nowego terminu gdyż do 4.10 pozostanę bez internetu. W salonie w Szczecinie dowiedziałem się że moja sprawa jest bezdnadziejna i nic nie da się zrobić. Konsultant wyjaśnił mi że firma instalująca światłowód to firma zewnętrzna i oni nie mają wpływu na nic, a poza tym instalator nie zamknął zlecenia i ono jest otwarte więc nie można wyznaczyć nowego terminu. Po moim naleganiu na określenie przybliżonego terminu konsultant z biura obsługi stwierdził że to prawdopodobnie będzie przyszły tydzień. Rozmowa była rejestrowana o czym nie zapomniano mnie uprzedzić. Mam wrażenie że obudziłem się w świecie z powieści Kafki Nie polecam sieci Play
  • ~robi / 2019-10-02 10:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Straszne gówno - sieć słabo działa , oszukują na rachunkach
    Zaletybrak
    Wadysieć słabo działa , oszukują na rachunkach
  • ~Robson / 2021-03-01 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć w Polsce Żaden konsultant i pracownik tego burdelu nie zna podstawowego regulaminu haremu play W dodatku kradną jak tylko mogą oszukując na taryfach ofertach opłatach Unikać jak ognia Widać że U.O.K.I.K za małe kary na ten burdel nakłada Czas to zmienić
    ZaletyŻadnych
    WadyMiliony
  • ~Robson / 2023-02-02 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam numer na kartę - w styczniu otrzymałem pismo z Playa że od 24.01.2023r. zmieniają się zasady dotyczące kwot i ważności doładowań - wg informacji kwota od 100zl. i więcej miała przyznawać 365 dni okresu ważności połączeń wychodzących i 455dni dla połączeń przychodzących. W dniu 02.02.2023r. doładowałem konto kwotą 101zł. i ważności konta została mi przedłużona nie na obiecany cały rok a na jedynie 4 miesiące - do 02.04. Play to zwykli oszuści.
  • ~Rodez / 2021-08-23 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Poniżej zera.
    Konsultanci nie wiedzą o czym mówią , aktywują usługi a potem mówią że nie da się ich anulować , naliczają kary za diabli wie co to jest totalna katastrofa .
    Niech ktoś się tym w końcu zajmie .
    Nie polecam.
    Za Panią Kurdej Szatan w reklamie dodatkowo -10 punktów .
    Zastanówcie się 10 razy zanim podpiszecie coś z Play
  • ~Roger / 2021-12-06 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę nie zawierać umów w tej firmie oszukują jak mogą konsultant złożył zamówienie za klienta bez jego wiedzy blokują czat bez powodu.OSZUSCI!!!ROZWIAZUJE UMOWE MAM JUZ DOSC
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo naciąganie i klamstwa
  • ~Roksana / 2021-01-14 19:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem wręcz wku*wiona sytuacja która mnie spotkała. Kiedyś myślałam że Play jest najlepsza siecią dopuki nie zrobili mnie w ch*ja. Przedłużyła abonament Pani która zemna rozmawiała informowała mnie że będę miała 20GB Internetu po wykorzystaniu, Internet będzie DZIAŁAŁ ALE WOLNO po czym GB się kończą A Internetu nie ma ! W dodatku Pani ujęła " ma Pani teraz 10 GB A będzie Pani miała 20GB. Kilka razy zglaszalam sprawę A oni tylko odrzucają. Dziś dostałam wiadomość że przekroczylam limit zgłoszeń , kur... śmiech na sali
    ZaletyBrak zalet
    WadyBardzo dużo wad
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4907
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4082
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3158
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2698
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4612
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187