Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4741 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~spejson / 2019-03-06 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka pomyłka, najgorsza siec w kraju. Wysyłam smsy, nie dochodza do odbiorcy - wysyłam screena momentalnie dochodzi. Potwierdzenie wysłania smsa dostaje, po czym okazuje się ze odbiorca smsa nie dostał . Dlugo by wymieniac problemy z playem
    Zaletyzero zalet
    Wadysame wady
  • ~SpinCere / 2021-04-02 20:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf nie ma nigdzie zasięgu a internet chodzi tak wolno ze szkoda gadac
    ZaletyBrak
    WadyZa duzo
  • ~sprawiedliwy / 2020-03-14 22:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatni raz wybrałem tą siec nigdy więcej PLAYA oszukują na pakietach internetowych
    Zaletynie ma zalet
    Wadytylko wady same wady
  • ~sss / 2022-04-07 21:10
    Ocena: 1.00 / 5
    jeb*** internet w ogóle nie działa ciagle przerywa to g****
    Zaletynic
    Wadywszystko
  • ~ssss / 2021-10-19 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje za 2 min internetu zabrali 25 zł i mówią że to jest normalne
  • ~st / 2022-12-06 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    internet jest bardzo nie stabilny i są skoki pingu
    ZaletyNie ma
    WadyCENA
    STABILNOSC
    PING
  • ~Stach / 2021-09-08 15:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie, nadziałem się na dwa lata. Zasięg tragiczny, różne dodatkowe opłaty o których nie mówią. Tragedia ta sieć, największemu wrogowi nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu, dodatkowe koszty
  • ~Stacho / 2018-12-05 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    3 lata w tej sieci rachunki płacone terminowo nawet wcześniej niż okres rozliczeniowy i na koniec umowy płacę jeszcze raz za coś za co już zapłaciłem doliczając to do kwoty abonamentu
  • ~Stały Klient / 2019-06-17 10:41
    Ocena: 1.00 / 5
    PLAY to najgorsza z sieci
    Jestem w play ponad 10 lat i na tym koniec Od dwóch miesięcy toczę walkę o rozwiązanie umowy na dostawę internetu.
    W ramach reklamacji w lutym oddałam zestaw Net Box do serwisu po kilku dniach dostałam nowy zestaw ,który nadal nie działał.04.04.19 roku złożyłam zgłoszenie o rozwiązanie umowy . 25.04.19.oddałam do pley zestaw gdyż było to warunkiem zgody na odstąpienie od umowy' Dziś jest 17.06.2019 r do dziś nie mam zestawu ,nie mam internetu oczywiście rachunki płacę zero informacji ,obsługa klienta o niczym nie wie i lakoniczna odpowiedź od pana Karola M.
    że niema podstaw do rozwiązania umowy ponieważ w lutym wymienił mi sprzęt na nowy.Odradzam wszystkim podpisywanie umów z tą siecią .wszystko dobrze do puki wszystko działa.jeśli coś się psuje zero kompetencji ze strony konsultantów.Brak współpracy pomiędzy pracownikami , nie ma możliwości uzyskać konkretnych informacji .
    ZaletyCAŁKOWITY BRA.
    WadySAME WADY
  • ~Stan / 2023-04-05 02:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Teraz jak jestem w trakcie zmiany operatora komórkowego to znalazła się korzystna oferta,a przez kilka lat to nic nie proponowali.Teraz to z wami nie chcę mieć nic wspólnego.Teraz to nawet stwarzają problemy.
  • ~Stanisław / 2021-11-29 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Praedopobnie moje dane wyciekły ponieważ ktoś złożył zamówienie a napewno nie ja przysłali fakturę na 130 zł z terminem płatności za 2 dni i teraz ciągle przypomnienia o płatności mam dość tej sieci ciągle oszustwa i naciagnie i co chwila coś nie działa zdecydowanie nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyOsuzstwo naciąganie ciągle coś nie działa
  • ~STANISŁAW / 2023-11-29 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    naciągacze , oszuści i mają wszystko najdroższe, bo miliony zł. dla celebrytów występujących w reklamach, płacą oczywiście klienci.
  • ~Stanlej / 2019-08-09 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało, dla tej durnej firmy Polska nie należy do euro i za rozmowy zagraniczne trzeba płacić ciężkie pieniądze.
    ZaletyTotalny brak jakichkolwiek zalet.
    WadyTa cała firma to jedna wielka wada.
  • ~Stary / 2021-12-20 21:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Władowałem się na dwa lata i ostrzegam innych uważajcie co podpisujecie i co mówią pracownicy nikomu tej firmy nie polecam.
    ZaletyBrak kolejek
    Wadynie można ufać nie są partnerami dla klienta.
  • ~Stary trzeźwy / 2021-11-06 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Usługi dno. Dopełnieniem wszystkiego jest osoba, która was reklamuje i jednocześnie pluje na Polskę i Polaków.
    ZaletyBrak
    WadyBól w klatce blondi
  • ~Stasiu / 2023-08-31 02:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam ich dosyc. Kupilem doladowanie za 100 zeby przedluzyc waznosc konta na rok. Po troche ponad pol roku zdezaktywowali mi numer i wyzerowali konto bez zadnego uprzedzenia.
  • ~Staszek / 2023-09-27 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Po dwóch miesiącach dalej mój problem z telewizją nie został rozwiązany, pomimo już chyba pięciu albo sześciu zgłoszeń zarówno przez maila jak i aplikację. Mówiąc problem, mam na myśli że jej po prostu nie mam. Tak, płacę za coś do czego nie mam dostępu i nikt nie jest mi w stanie pomóc, zbywając tylko tymi samymi formułkami które nic nie dają. Na moje pytanie czy dostanę może coś w zamian, nie uzyskałem żadnej odpowiedzi... Powstaje tylko pytanie czy to jeszcze sprawa cywilna czy już karna.
    Zaletynie wiem bo nie widziałem
    Wadypłacisz za to czego nie masz
  • ~Staszek / 2023-10-13 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedna wielka katastrofa, omijać firmę Play szerokim łukiem , na montaż internetu czekałem 3 tyg. i 3 razy był przekładany termin ponieważ montażysta nie zdołał dojechać a co najlepsze nawet nie poinformował mnie otym. 2 razy brałem urlop z pracy żeby przyjąć godnie montażystę a on nie raczył nawet mnie o tym fakcie poinformować.Po założeniu internetu jest jeszcze gorzej z 600mb mam tylko 40mb skladana reklamacja od 3 tyg i dzwonienie na infolinię nie przynosi efektu. Ludzie którzy tam pracują wogole nie wiedzą gdzie jest problem , brak kompetencji i doświadczenia, próbuje przez prawnika wypowiedzieć umowę. OMIJAC PSEUDO FIRME PLAY !!!
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~Stefan / 2023-03-19 02:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Wydawało się, że Virgin Moblie to największe telefoniczne gówno w tym kraju. Ale po przejęciu przez Play powstał Kapitan Megagównofoniczny.
    Obsługa klienta i zachowanie konsultantów przez telefon - żenada i pokaz niekompetencji.
    Obsługa w salonach - zmanierowana, dająca cały czas do zrozumienia, że pracują za karę, nie znają zakresu swoich obowiązków i nie potrafią rozwiązać najprostszych zagadnień.
    Obsługa przez stronę - bug, horror, lewizna.
    ZaletyBrak
    WadySam fakt istnienia tego żartu jest jego największą wadą.
  • ~Stefan / 2023-06-14 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    obsługa tragedia pani pracująca tam nic nie wie robi babole i nie potrafi później przyznać się do błędu i odkręcić sytuacji
    Zaletybrak
    Wadywysłać panią na szkolenie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4741
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3980
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3076
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2637
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1181
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4531
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2039
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187