WadyWszystkie
strona 201 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- nastepna »
-
~Rychu / 2023-11-19 13:31
Dno w ch.uj internet niby zajebisty a n tel się muli i zawiesza na szczęście to ostatnie dni u tych nieudaczników. Nie polecam złodzieje i naciagacze -
-
~Ryszard / 2021-04-13 11:41
Niekompetencja konsultantów. Od dnia 31go Marca 2021 próbuje odzyskać mój numer w play na karte który został odłączony 14go Marca. Niejednokrotnie byłem informowany że mój numer wróci do sieci oraz że nie będzie z tym problemu. Informowałem że mieszkam za granicą i bardzo zależy mi na odzyskaniu numeru i pozostaniu klientem sieci Play. Niestety brak postępu w tej sprawie sprawił że musiałem dzwonić co kilka dni. Jedyne co wciąż słyszałem od konsultantów to to że dadzą ponaglenie do działu technicznego i że mam cierpliwie czekać. Dziś sytuacje się zmieniła - po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się , że nie ma problemu i że numer zostanie mi przywrócony , jedyne co muszę zrobić to udać się do najbliższego punktu Play po duplikat karty. Nikt wcześniej mnie nie poinformował o konieczności odebrania duplikatu karty , tym bardziej , że podkreślam - uprzedzałem że mieszkam za granicą. Straciłem sporo czasu i nerwów na rozmowy prosząc o pomoc ale z powodu niekompetencji konsultantów bez rezultatu. Wadyniekompetencja
brak pomocy -
~Ryszard / 2023-12-10 14:49
Kolejny frajer nabity w butelkę .
18 zeszłego miesiąca podpisałem z play umowę na odległość bo połączenie telefonu na kartę z internetem było beznadziejne . Mam nadajnik play w prostej linii ok 1300 m . Myślałem , że jeżeli założę radiówkę będzie ok .I tak było do wczoraj .22 listopada przyjechał kurier dał mi do podpisu świstki i paczkę a zapytany o umowę dla mnie - powiedział , że jest w kartonie , w którym był ruter , antena i dekoder do telewizji . Oczywiście w kartonie umowy nie było.Na drugi dzień przyjechał monter , zainstalował antenę itp.itd. , konfigurację musiałem sam zrobić bo inaczej dodatkowe koszty . Ok .zrobiłem , internet działa ale telewizja tylko do wczoraj - 8.12.2023 . W międzyczasie kilkakrotnie dzwoniłem do obsługi w sprawie umowy , kilka dni temu dostałem pocztą ale tylko część - nie obejmującą cen , limitów i tym podobnych a muszę zaznaczyć , że wybrałem opcję najdroższą - bez limitu . Sprytnie to uknuli , bo minęło już 14 dni od możliwości rezygnacji przeze mnie z usługi bez finansowych konsekwencji. W dniu wczorajszym t.j. 8.12.2023 nagle telewizja przestaje działać - dzwonię dzisiaj i słyszę:proszę zrobić reset systemu : ok. robię - i tak kilku krotnie w ciągu godziny .
Nie wytrzymuję i dzwonię ... jakie było moje zaskoczenie ::: kupił Pan internet bez limitu ale po przekroczeniu 250 gigabajtów ma Pan internet zwolniny (do opcji ślimaka na dystansie 100 metrów). ??? Jakierz było moje zdziwienie gdy to usłyszałem ??? Podsumujmy : brak wglądu do umowy w dniu jej formalnego podpisania przy kurierze,po interwencji-umowa nie pełna,bez istotnych szczegółów.
Dobrze , że wszystkie rozmowy mam nagrywane na osobnym nośniku ... , każdy sąd obali ich argumenty a odszkodowanie będzie spore .
-
~Ryszard / 2023-12-10 16:58
Dzisiejszego dnia już czterokrotnie dzwoniłem do BOK i za każdym razem miałem inną opinię . Świadczy to o bardzo słabym przygotowaniu i wyszkoleniu pracowników. Bardzo źle to świadczy o całej firmie play .
Chcecie nas kasować ale pomocy żadnej z waszejstroy. Niestety firma play nie umie wywiązać się z umów.
Od 23.11.2023 do dnia dzisiejszego nie mam umowy , co tej firmie wydaje się za skuteczne w sytuacj gdybym chciał ją zerwać . Oni nagrywają... Ja też
-
~Ryszard / 2024-08-28 00:05
Play to jedno wielkie oszustwo. Osobie głuchoniemej wciśnięto pakiet internet + tv obiecując że będzie odbierać programy z napisami dla niesłyszących.
Okazuje się że nie ma możliwości wyświetlania tych napisów a Play umywa ręce od roku twierdząc że nad tym pracuje. Jest to perfidne oszukańcze wykorzystywanie osób niepełnosprawnych. Najwyższy czas by tą firmą zajął się prokurator. -
~Ryszard / 2025-07-09 11:11
Problem pojawił się po usunięciu błędu Play z głośnością: Gdy dekoder Play wyłączam pilotem on się wyłącza, a telewizor nie. Dopiero po 15 minutach ekran gaśnie. Dekoder Play przejął kontrolę nad telewizorem, pilot telewizora nie działa. Próba zmiany wejść, kabla, dekodera i pomocy w Play skończyła się niczym. Problem pozostał, a Play twierdzi że to wina telewizora choć wcześniej przez dziesięć miesięcy wszystko działało. Gdy odłączyłem dekoder Play, pilot telewizora dział poprawnie.
Proszę o pomoc
Może ktoś ma doświadczenie z tym temacie
DziękiZaletyMoże kiedyś będzie miałWadyWadliwy produkt eksperyment na klientach -
~Ryszard H / 2022-04-02 11:19
Mam play 24 z 5 lat. W tym czasie posłużyłem się zapytaniem *500 ze 100 razy. Aktywując doładowanie przez firmę na fakturę i uzgadniając 3-ci numer przynajmniej 10 razy pytałem konsultantów. Na koniec to konsultant za mnie robi a e- numer mam aktywować w plusie bo play nie świadczy takiej usługi. Proponuje Play 24 zgłosić do Księgi Guinessa jako wzorcową anty usługę. ZaletyMyślisz że coś możesz.WadyWejście tam to tyle minut z życia mniej -
~rzepcia / 2022-11-08 14:46
horror to ja mam z waszymi niedoinformowanymi konsultantami Play i z odpowiedziami automatycznymi na reklamacje, która wyniknęła z winy Waszego konsultanta, ponieważ udzielił mi nieprawidłowych informacji odnośnie przeniesienia mojego internetu stacjonarnego na inny - konkretnie podany adres. konsultant ów nie raczył mnie poinformować, ze owszem - swiadczycie tam usługi ale z ramienia UPC, a nie z Vectry. specjalnie wcześniej pytałam o taka możliwość, wymieniając kilka lokalizacji, ponieważ przenoszę biuro. a tu po podpisaniu umowy najmu - niespodzianka - nie da się przenieść, bo nie i na kazde odwołanie do zgłoszenia dostaje te sama formułkę, ze tam nie można i mam sobie dalej płacić za internet w tym samym miejscu co był założony. szkoda ze nie mam już dostępu do tego miejsca bo zostało sprzedane, ja z niego korzystać nie mogę, a Was to chu* obchodzi. a tym bardziej was chu* obchodzi to, ze Wasz konsultant sobie powiedział co tam mu się przywidziało (więcej - napisał na czacie, poczytajcie sobie nasza konwersacje), a ja teraz jestem z internetem którego nie mogę przenieść i lokalem za ktory płace ogromne pieniądze i z którego mogę zrezygnowac po 3 miesiącach, a w dodatku - kto bogatemu zabroni - musze sobie wziąć kolejna usługę. wszystko przez to ze Wasz konsultant na Waszym czacie, przez Wasza aplikacje powiedział ze jak najbardziej mogę przenieść tam usługi internetu stacjonarnego. brawo Play, na pewno polecać Was będę wszystkim tym co maja za dużo kasy. -
-
~S / 2020-05-10 16:07
Ostatni miesiąc z Play. Nigdy więcej. Porażka. Internet słaby,wieczny brak zasięgu. ZaletyZalety? ŚmieszneWadyJ.w -
~S. / 2019-06-10 10:16
Natręctwo w niemożliwy sposób.Do końca umowy zostały mi 4 miesiące a oni dzień w dzień wydzwaniaja mimo,ze mowie -narazie dziekuje nie jestem narazie zainteresowana.Ludzie maja milion spraw na głowie a oni ciągle blokują linie i wydzwaniają. A żeby ich spławić????milion pytań i tak ze rozmowa nie zakończy się wcześniej niż po 10minutach. Szkoda czasu na tą firme.Nie polecam!!!! -
~S3ka / 2021-07-20 00:57
Wybrałeś internet play? Nie martw się gdy tylko oferta się skończy pójdziesz do innego operatora c: ZaletyŻadne -
~Sabina / 2022-03-21 18:53
Dno i dwa metry mułu. Najgorszy internet dostępny na rynku, a ceny z kosmosu. A miałam okazję korzystać z różnych sieci. Nie polecam ! ZaletyHaha -
~Salon / 2023-09-11 18:01
Radze trzymac sie z daleka. Niekompetentny staff orsz obsluga klienta -
~Sandra / 2023-03-17 13:44
Dramat po kilkunastu latach przeniosłam się do plusa / zmiana numeru w play podczas abonamentu 500 zł w plusie 60 . W plusie o wiele lepsze oferty . Play dramat WadyCała sieć jest wada -
~santogold / 2019-08-24 12:25
Kiedy Plus wymówił Play użytkowanie ich nadajników zaczął się koszmar z zasięgiem. Praktycznie w mojej miejscowości go nie ma . W związku z tym zgłosiłam do Play chęć rozwiązania z Nimi umowy, albowiem prowadząc firmę jestem narażona na straty nie tylko emocjonalne ale i finansowe. Na złożone w lipcu tego roku zgłoszenie otrzymałam odmowną odpowiedz .Pani powoływała sie na to ,że rok temu w sierpniu zgłaszałam problem z zasięgiem i wtedy powinnam złożyć reklamacje. To są kpiny i rozbój w biały dzień, to co wyprawia Play . Będę wszem i wobec głosiła nierzetelność tego operatora. Proszę unikać zawierania umów z Play, bo tak jak kiedyś był to jeden z lepszych , to teraz jest NAJGORSZYM Operatorem!!! Zaletyna chwile obecna BRAKWadyBrak możliwości wykonywania połączeń z racji braku zasięgu. Play nie stara się postawić szybko swoich nadajników -
~Satan / 2021-11-11 22:09
Internet wolny i rwie, kiepska obsługa na infolinii, nie polecam ZaletyBrakWadySame -
-
~Sawa / 2024-02-08 12:38
Witam świeżo zakupiona karta w Play zarejestrowana i tu zdziwienie telefon z firmy ultimo windykacja za przedawniony dług 15 lat temu ale nie z Play dlug a więc wychodzi na to że Play handluję danymi osobowymi na szczęście to tylko karta i została wyrzucona a sieci Play podziękuję i zgłoszę to gdzie trzeba jeżeli ktoś chce aby dane jego były sprzedane to zapraszam do sieci Play ZaletyBrakWadySprzedadzą twoje dane osobowe -
~Sd / 2022-12-18 17:39
NIE POLECAM , słaby internet cały czas a rachunki wysokie,odradzam ZaletyBRAKWadyWszystko -
~Seb / 2022-04-12 16:41
Najgorsza sieć z jakiej w życiu korzystałem pobierają koszt za usługę która nie nadają WadyOszuści -
~Seba / 2020-07-28 12:34
Ocena: 1.00 / 5"2 miesiące trwało, żeby przenieść numer z firmy na osobę prywatną. Regularnie co 2 tygodnie składana była reklamacja na działania firmy Play. W końcu jak się udało to po dwóch dniach zablokowano mi rozmowy wychodzące tłumacząc, że za dużo rozmawiam i według systemu mogę być potencjalnym oszustem! Mam abonament z nielimitowanymi minutami do wszystkich sieci, nielimitowane sms i 20GB internetu SOLO PLAY M. Dodatkowo okazuje się, że pomimo tego co mam w abonamencie, za każdą minutę, sms i internet naliczane są opłaty! Przez 2 dni nabiłem ponad 300PLN i to było przyczyną wyłączenia rozmów wychodzących! Pani z obsługi klienta powiedziała, że muszę zapłacić fakturę i czekać do 30 dni na rozpatrzenie reklamacji. To chyba jakieś kpiny. Play wyłudza pieniądze od klientów? Nie zapłacę złotówki zanim nie zostanie rozpatrzona reklamacja."
Edit do mojej wypowiedzi.
Przyszła faktura na kwotę 717Pln zamiast na 55PLN. To kwota za 3 dni użytkowania telefonu. Panie z Obsługi klienta przyznają mi racje, że coś jest nie tak... Czekam już drugi trzeci tydzień aż ktoś łaskawie zadzwoni. Żenada. PLAY schodzi na psy.
Zalety
brak
Wady
tylko wady
reklamacja nr 232293560
Kolejny edit. Otrzymałem 4 dni temu fakturę korygującą i przeprosiny... Są na tyle bezczelni, że postawili mi warunek! Odblokujemy jak pan zapłaci fakturę... Zapłaciłem i do tej pory nie odblokowali. Oszuści i złodzieje. Najpierw próbowali mnie naciągnąć na kwotę ponad 10x większą niż byłą w rzeczywistości a teraz okłamali mnie z odblokowaniem usług! Chyba przejdę się do prawnika i rozwiążę umowę. Olewanie klienta to powinno być ich motto.ZaletybrakWadyolewactwo i brak profesjonalizmu ze strony obsługi.
strona 201 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 199
- 200
- 201
- 202
- 203
- nastepna »