Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4747 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Roman / 2022-02-22 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna infolinia i punkt obsługi. Od dwóch tygodni router wyłącza się bez przerwy, podobno mozna go wymienic tylko w punkcie, ale tam w ogóle nie wiedzą o takiej usłudze. W związku z tym nie mam internetu.
  • ~roman / 2023-05-13 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    syf dno ścierwo kondon bagno w Danii na zadupiu mają lepszy zasięg jak to ścierwo w ceelntrum Polski i te ch uje wciskają 5 g jak ich 4gównogie ledwo sie czołga,virgin po przejęciu przez to gówno P4 ledwo pełza JE B A Ć P4 PLAY!!!!!!
    Zaletybrak
    Wadyw c h u j
  • ~Roman / 2023-10-07 16:48
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA !!! Dzwonią, namawiają na migrację z UPC do Play. Zrobiłem duży błąd zgadzając się. Miało być to samo, ale taniej i lepszy sprzęt. Sprzęt okazał się gorszy. Pilot to jakiś żart. Uciekło wiele usług (np. cofanie programów, personalizowanie kanałów itp), a program i inne ich strony bardzo nieczytelne i trudny do nich dostęp ( skąpy pilot, beznadziejne menu). Zrezygnowałem więc, prosząc o powrót do UPC. Zapewniali że nie będzie z tym najmniejszego problemu. Jednak zaraz po porśbie powrotu do UPC wyłączono mi wszystkie usługi. Bez internetu i telewizji prawie 3 doby. Na dodatek sprzęt ( dekoder i ruter) musiałem odesłać na własny koszt. Nie ja się prosiłem o tą igrację, dlaczego więc muszę ponosić jakie kolwiek koszty. Dodam też, żeby cokolwiek się dowiedzieć czy wyjaśnić, wykonywałem po kilka połączeń telefonicznych dziennie. Tam nikt nic nie wie. Przełączają jeden do drugiego. Jednego dnia dowiaduję się od konsultanta że wysłał zgłoszenie o przywrócenie niesłusznie wyłączonych usług, na drugi dzień że nie ma żadnego zgłoszenia. Usług nie przywrócono. Dopiero podłączył technik, który przywióżł sprzęt UPC. Zero kompetencji. OMIJAĆ P4 DUUUŻŻŻYM ŁUKIEM.
    ZaletyBrak
    WadyNie sposób wszystkich wymienić.
  • ~Roman / 2024-03-08 08:29
    Ocena: 1.00 / 5
    PRZESTRZEGAM przed podpisywaniem. Jakiejkolwiek umowy. Przez telefon, czy też z pato przedstawicielami !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Banda oszustów i złodziei to mało powiedziane. Nie chcę używać wulgarnych słów, Bo mogą tu czytać nieletni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyPo sfinalizowaniu z oszustami żadnych.
    WadyCena.
  • ~Roman / 2024-05-31 20:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga nie polecam nic z sieci Play ponieważ są nie wiarygodni i nos stop udają że mają problem z awaria ogólnopolska żeby nie było można zerwać z nimi umowy. Posiada od sieci Play jeden numer tel, telewizję oraz internet światłowodowy co tydzień zgłaszam awarię telewizji i internetu i zawsze słyszę że robią wszystko co w ich mocy aby naprawić usterkę, a trwa to zazwyczaj ponad 20 godzin a jak wypada weekend to nawet do 48 godzin. Pełen szacun dla takiej firmy śmiech na sali????????????
    WadyBrak słów
  • ~Roman / 2024-12-17 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mają klientów w głębokim poważaniu,obsługa nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem.
    WadyBrak zalet
  • ~ROMAN / 2025-07-01 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Lata korzystam z takich usług , gorszej oferty na rynku nie ma - nie polecam !!!
  • ~ROMAN / 2025-07-01 16:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiej kupy to nie widziałem a jestem klientem takich usług od ponad 20 lat , z daleka od firmy play , celowo z małej ...
  • ~ROMAN / 2025-07-01 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf , jeden wielki syf ta usługa , nie polecam nikomu tej usługi , jeden wielki , nieustający problem
  • ~ROMAN / 2025-07-02 09:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego gówna jeszcze nie miałem , co chwila kolejne problemy , a na infolinii , dzieci zwane konsultantami , nie mają nic do powiedzenia , odnośnie problemów technicznych
  • ~Romek / 2021-11-11 21:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet nie nadaje się do grania ping wysoki a o pobieraniu czego kolwiek to już nie wspomnę
    ZaletyNie istnieją
    WadyWszystko
  • ~Romek / 2023-01-17 18:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie warto, zacina się, muli i żadnego pożytku nie ma z internetu, nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Rozbawiony / 2023-11-13 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    ~Pokot / 2023-11-08 15:03 - tu wypowiadają się klienci nie autochtoni Play :)) Nie ma takiej opcji aby klient ocenił firmę na więcej niż 2. Po kontakcie z Play wypowiedziałem umowę jeszcze z UPC momentalnie :)
    Zaletyfajne logo
    Wadysame - poza logo :)
  • ~Rozczarowana / 2022-05-06 14:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby zasięg, problemy z internetem, brak wsparcia przy próbie rozwiązania problemów z internetem. Odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyBeznadziejny zasieg, antyklienckie podejście, słaby internet
  • ~Rozczarowana / 2024-08-27 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś czas temu wykupiłam pakiet HBO z max ,w zeszłym tygodniu zrezygnowałam ,dostałam smsa że wyłączą usługę z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego a następnego dnia już było wyłączone ,kasę wzięli max wyłączyli dwa tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego,niedługo kończy mi się umowa na szczęście nigdy więcej Play
    ZaletySzybko wysyłają faktury do zapłaty ha,ha
    WadyInternet do kitu i w telefonie i przez router
  • ~Rozczarowanasytuacja / 2020-03-06 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej sieci. W play jestem już od kilku lat zepsuł mi się telefon więc postanowiłam wziąść telefon na abonament w play to był mój najgorszy błąd zapłaciłam za aktywacje w salonie 69 zł a później przyszła mi faktura do zapłaty za aktywację śmiech na sali mimo tego było jeszcze gorzej przez 10 miesięcy miałam nie płacić ani złotówki a okazało się że miesięcznie przez te 10 miesięcy miałam płacić ale 20 zł może nie dużo ale jeżeli zero to zero wniosłam skargę bo pani w salonie nie poinformowała mnie o tym oczywiście płacić i tak musiałam bo było słowo przeciwko słowie także już na samym początku zostałam źle poinformowana wszystko miało działać poprawnie i działało przez pierwsze trzy miesiące później wszystko zaczęło się psuć zasięgu nie miałam telefon się wyłączał przy połączeniach leżeli ktoś próbował się do mnie dodzwonić to sygnał i poczta mimo że telefon był włączony internet to już jakieś okrutne szaleństwo już wygrany w cipsach by lepiej działam niż ten w play żeby człowiek w środku miasta nie miał internetu i musiał stać przy oknie żeby coś złapalo porażka. Dzwoniłam wielokrotnie do obsługi klienta i nic z tym nie zrobili wkoncu jakąś pani doradziła zebym poszła do salony po duplikat karty pierwszy miał być darmowy okazało się że musiałam zapłacić za niego 20 zł po co te rozmowy są nagrywane skoro obsługa mówi coś co nie jest prawda. Oddałam wkoncu telefon na gwarancje nie dali mi zastępczego urządzenia bo zapomnieli wysłać kuriera dopiero po półtora miesiąca wysłali mi zastępczy telefon po codzienym wypisywaniu do nich na maila. Oni deklarują się dać nielimitowane rozmowy i internet a wychodzi ze nic nie działa i trzeba za nic płacić Wstyd nigdy więcej nie skorzystam z ich usług teraz przeniosłam do Orange i jestem zadowolona
    ZaletyBrak jakich kolwiek zalet
    WadyBrak zasięgu w centrum miasta. Nie mili ludzie w salonie czy w obsłudze klienta. Kłamstwo, oszczustwo, naciągacze, złodzieje,brak zrozumienia klijeta
  • ~Rozczarowanie play / 2022-01-02 00:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedyś Play była super siecią poważną konkurencją dla innych, dziś żałuję że jestem w tej sieci, gdy tylko skończy mi się umowa zmieniam operatora. Wymuszają zakup pakietu Play now, ciągle problemy z zasięgiem. Limity na nielimitowane usługi.
    ZaletyBrak
  • ~Rozczarowany / 2020-12-04 15:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno jedynym zdaniem określić to co dziadowska sieć Play reprezentuje sobą.
    Jak bardzo niekompetentnych mają pracowników zarówno w salonach można przekonać się , wstępując tam i zadając elementarne pytania.
    Żenada , która bije na odległość.
    Nie polecam nikomu i szczerze odradzam współpracy z tą siecią. Jeśli ktokolwiek jest już tym nieszczęśliwcem związanym z nimi umową radzę mieć się na baczności bo sprytnie oszukują.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentna obsługa i pracownicy salonów.
  • ~Rozczarowany wielokrotnie / 2022-08-03 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam od lat wszystkich przed Play. Wszystko jest w miare ok do momentu, gdy jest reklamacja.
    Trzeba się bardzo polnować, bo potrafią zamiast przedłużyć umowę na kolejny okres - wysłać umowę nową na zupełnie nowy kolejny nr telefonu. Odkręcanie takich cyrków przy mocno zmotywowanej osobie (kliencie) to minimum pół roku przez który trzeba płacić dwa abonamenty. Oczywiście jeśli ktoś wyłapie w zawiłych małych druczkach , że jest błąd przed podpisaniem umowy to pół biedy. Ale jeśli tego nie wyłapiesz - masz kłopoty.
    Polecam nagrywanie rozmów z konsultantami i zapisywanie daty i godziny połączenia z nimi, bo oni nigdy nie wiedzą, kiedy do kogo dzwonili.
    Ja wolę nawet zapłacić więcej, ale trzymac sie od Play z daleka.
    ZaletyZalety? Hahaha chyba żart. Play i zalety?
    Wady-Błędy popełniane na każdym kroku np w dokumentach - trzeba wszystko uważnie czytać bo oni potem powiedzą, że skoro się podpisało to co by nie było to już wina klienta.
    - Masakryczna obsługa klienta. Składanie reklamacji, potem ze względów na długi czas oczekiwania lub kolejne błędy Play kolejne reklamacje do reklamacji, a potem wszystko robi się tak zawiłe, że żaden geniusz z Play już tego nie zrozumie.
    - Mega problem z przyznaniem się do błędu ma sieć Play. Zrobią wszystko by winny był klient.
    - Potrafią na tą samą reklamację wysłać list z uznaniem jej, a dzwoniąc do Biura obsługi usłyszymy, że reklamacja jest nieuznana. Mistrzostwo amatorszczyzny nadające się tylko do opowiadania w kabaretach.
  • ~Róża / 2022-05-10 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę Państwo, prawdziwa rewelacja!

    Dostałam odpowiedź na reklamację w sprawie nieaktywnego roamingu podczas mojego pobytu w Niemczech w dniach 2-5 maja 2022! Pani Alicja skoncentrowała się na obsłudze pomijając problem usługi - a konkretnie braku usług roamingowych mimo zapewnień obsługi!
    Poniżej odpowiedź Pani Alicji:

    Szanowna Pani,

    Dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło jakości obsługi.

    Uprzejmie informuję, że zleciłam odsłuchanie wskazanej rozmowy, z której wynika, że została Pani poinformowana, że roaming jest aktywny. Informacja przekazana w rozmowie była prawidłowa, gdyż usługa "roaming zagraniczny" była aktywna.

    Pozdrawiam

    Alicja W.xxxxxx

    Obsługa Klienta Play
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4747
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3986
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3080
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2639
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1191
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4534
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2041
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187