Firma PLAY, to firma nierzetelna z fatalną obsługą Klienta. Zaproponowali mi umowę, która z winy ich pracownika została błędnie wprowadzona (umowa spisana przez telefon). W konsekwencji, Kurier dostarczył umowę o 20 PLN droższą i bez aparatu w cenie. Przepraszając za całe zajście, obiecali, ze jak paczka wróci, wprowadzą umowę raz jeszcze, dzwonić do mnie. Zadzwonili, owszem, z ofertą droższą o 10 PLN, i bez aparatu, ponieważ poprzednia, się już skończyła. Reklamacja nie odniosła skutku.
ZaletyŻadnych
WadyPóki co, dostrzegam tylko wady.
~com / 2024-08-26 21:25
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo żałuję, że dałem się namówić na przejście z UPC do Play. Teraz nie mogę się nawet zalogować (komunikat Ups... nie działa), na infolinii ludzie niekompetentni i kłamliwi. Byle wcisnąć umowę kolejnemu. Telewizję założyli mi na wf-fi nie na kablu i cały czas są przerwy. Niestety minął czas na odstąpienie 14 dni i muszę znaleźć jakiś sposób żyby się ich pozbyć. Nigdy nie przeniosę do nich abonamentów na telefony !
Zaletyszybki internet
WadyBardzo nieprzyjazne strony do logowania po migracji z UPC. Nie da się wybrać programów TV głosowo jak w UPC. Nie da się powrócić do oglądanego z odtworzenie programu TV w miejscu którym się przerwało jak było w UPC, tylko trzeba oglądać od nowa. Na infolinii mają słodkie głosiki ale nic się nie załatwi - podają nr rozwiązania mojej sprawy na stronie na której nie mogę się zalogować :)
~CORVO ANTONIO / 2021-06-02 12:43
Ocena: 2.33 / 5
Konsultacji z tej firmy to banda jakiś idiotów? Każdy mówi coś innego, wprowadzaj w błąd, nie znają podstawowych zasad komunikacji z klientem. Czekam aż mi się umowa skończy i idę do konkurencji. Jakość usług 1/10 . Chociaż jedynka to i tak dużo. Nie pozdrawiam
~Damian / 2023-04-16 10:04
Ocena: 2.33 / 5
Witam. Sieć Play to porażka. Mieszkam w strefie deklarowanego zasięgu Play. A internet to koszmar! Z roku na rok jest gorzej! Pisałem skargi, to napisali mi że minimalne wymogi spełniają. A te minimalne wymogi, w XXI wieku według Play to kilkadziesiąt kB! Dzwonie na infolinię, żeby problem rozwiązali, to słyszę ze z ich strony wszystko jest zgodne. Już dwa razy zdazylo mi się, że Pani z infolini powiedziała że nie ma nic więcej do dodania i się rozłączyła! Zenada! Zastanówcie się poważnie zanim wybierzecie ta sieć. Oferta jest bardzo kusząca, ale standardy internetu oraz obsługi to koszmar. Prosiłem również o sprawdzenie moich urządzeń do internetu, skoro sieć twierdzi że wszystko dobrze. Odmówiono mi serwisanta. A przypomnę że montaż przeprowadzał ich serwisant.
ZaletyOferta
WadyBardzo słaba jakość świadczonych uslug, niekompetentna i niemiła obsluga.
~Damian Kowalczyk / 2024-02-09 10:15
Ocena: 2.33 / 5
Niestety po wieloletniej klientem tego operatora i niestety ostatni raz podpisalem z nim umowe. Przy ostatnim przedłużeniu nie chciałem telewizji ze wzgledu ze mam internet swiatlowodowy z telewizja w cenie wynajmowanego mieszkania, ale Pani powiedziala ze ta telewizja jest ZA DARMO i nie ma opcji podpisania umowy bez wyzej wymienionej telewizji. Po dwóch miesiacach okazalo sie ze do faktury jest doliczone 35 zlotych w imie nie używanej usługi. Jest to dramat i wprowadzanie klienta w błąd. Polecam przy podpisywaniu umowy nagrywac rozmowe z konsultantem i do sadu z dziadami.
Internet w tej sieci to jakaś pomyłka nie wspominając o zasięgu. Ocena bardzo źle, nie przedłużę na kolejny rok
WadyBrak zasiegu i słaby internet
~Dar / 2022-10-11 14:20
Ocena: 2.33 / 5
Płaciłem za ochronę wyświetlacza i jak już mi się popsuł to nic z tego nie wynikło tylko kasę brali a wyświetlacz muszę i tak na własną rękę wymienić nie polecam tej oferty
~Dawid / 2023-06-09 20:56
Ocena: 2.33 / 5
Dziwna sprawa , wziąłem 2 telefony na abonament , gdzie kaucji za aparaty zapłaciłem 6000zl.
Przez 6 miesięcy płaciłem rachunki w wysokości 430zl , ale gdy po okresie 6miesiecy poprosiłem o zwrot tej kaucji , co nie było takie łatwe bo prosili o potwierdzenia , wypłacali to na raty (temat rzeka) to nagle rachunki wzrosły żona 200zl i dziś płace 625zl .
Wiem ze gdy tylko skończy mi się umowa pójdę do innego operatora bo to jest legalne okradanie ludzi.
~doit / 2021-11-08 13:19
Ocena: 2.33 / 5
Zatrudniają pato-celebrytów do reklam. Oferta tez taka sobie, na zmiane można liczyć jak sie już im podziękuje i powie, że przechodzi sie do innej sieci
Zalety-nie mam problemow z zasiegeim
Wady- patrz opis
~Dominik / 2020-02-15 14:01
Ocena: 2.33 / 5
Również odchodzę z Play, koniec że sponsorowaniem celebrytow z moich pieniędzy. Zamiast robić coś dla ludzi to robią reklamy z wojewódzkimi i innymi psedo gwiazdami.Telefony u nich wychodzą dużo drożej niż w sklepie, jak liczyłem samsunga s10 to w super ekstra cenie Play wychodzi ponad tysiąc złotych więcej niż w normalnym sklepie(połowa abonamentu bo to rata plus wpłata pierwsza). Co się stało z tą firmą masakra.
~Dominika / 2023-08-12 11:51
Ocena: 2.33 / 5
Telefoniczną obsługa klienta to kpina. Od 3 tygodni czekam na zatwierdzenie odstąpienia od umowy w ramach 14 dni, co było konsekfencja tego ze pracownik infolini beż mojej wiedzy i zgody dolaczyl do umowy jakieś słuchawki, za które okazało się za muszę płacić. Trzy razy zostałam wysłana przez pracowników infolini do punktu, aby podpisać umowę, po dodatrciu do punku okazywało się że nie mogę tego zrobić ponieważ odstąpienie nie zostało zatwierdzone. Każdy pracownik infolini mowi co innego i zbywa mnie żeby tylko pozbyć się problemu. Krótko mówiąc mają w d***e swoich klientów i wola podawać błędne informacje niż po prostu wziąć się do pracy i wykonywać swoje obowiązki.
~DP / 2023-02-07 13:36
Ocena: 2.33 / 5
Tak roznudowana sieć a same problemy z nia... Niby oferta super a obsluga kijenta taka ze szkoda uzywac wulgarnych słów
ZaletyOferta
WadyPracownicy
~Drwal / 2023-09-22 19:47
Ocena: 2.33 / 5
Porażka zamówiony sprzęt nie dotarł.
Mial dotrzeć po 3 dniach 0 odzewu że strony play
Minęły 2 tygodnie zadzwoniłem o sprawdzenie mojego zamówienia błąd systemu , nic nie przyszło i nic nie przyjdzie dostałem informację
Została złożona reklamacja miało trwać wszystko miesiąc miało być załatwione trą wszystko już ponad 2 miesiące i dalej nic nie otrzymałem A place dużo więcej
ZaletyObsługa
WadyCzas oczekiwania
~Fantomas / 2023-09-30 16:20
Ocena: 2.33 / 5
Bardzo zły zasięg internetu reklamacje nie pomagaja
WadyZły zasięg słaby internet reklamacje niespecjalnie przynoszą skutek Jak przełączam na transmisję danych z innych sieci telefon z powrotem przerzuca mnie najsłabszy czyli Play
~GokuSan / 2018-09-09 13:09
Ocena: 2.33 / 5
Przeniosłem dwa numery ze względu na atrakcyjniejszą cenę i tutaj zastrzeżeń żadnych nie mam. Jednak jak wziąłem sobie jeszcze internet, to totalnie się zawiodłem. Średnia prędkość 400kb/s przez router a nie ma nawet wejścia żeby przez kabel podłączyć, po prostu tragedia. Korzystam z WiFi tylko na konsoli i laptopie a nawet YouTube przycina tak, że muzyki się nie da posłuchać. Miałem już od kilku operatorów internet i zawsze było ok ale tutaj jestem bardzo zawiedziony a płacić trzeba.
~GOŚĆ / 2023-04-18 11:02
Ocena: 2.33 / 5
Firma Play dolicza co miesiąc do mojej faktury dodatkowe opłaty za transmisję danych. Mimo iż wg umowy po przekroczeniu transmisji danych prędkość internetu miała zwolnić. Co miesiąc trzeba się z nimi kontaktować i wykłócać o faktury korygujące, dodatkowo konsultanci co miesiąc potwierdzają wyłączenie wszystkich dodatkowo płatnych pakietów, lecz mimo to co miesiąc jest to samo.
~Grażyna / 2021-11-23 09:29
Ocena: 2.33 / 5
Jestem klientem sieci Play od 4lat.Mam pakiet formuła unlimited konto zawsze jest doładowane.Niestety w tym miesiącu Play nie pobral należnej kwoty za aktywny pakiet.Kontakt z obsługą klienta średni.Z powodu długiego czasu rozpatrzenia zgłoszenia muszę zmienić operatora sieci.Z winy Play zablokowane mam konto straciłam kilkaset GB transferu.A przyjęcie zgłoszenia nic nie da gdyz dla Play klient nie jest ważny.
WadyBlokuje aktywne pakietu mimo że środki są na koncie,brak zrozumienia problemu przez obsługę klienta
~Gregi / 2024-01-13 23:32
Ocena: 2.33 / 5
Na poczatku stycznia podpisałem umowę na internet mobilny z PLAY. Karta którą fostalem w salonie nigdy nie zadziałała. Próbowałem ją aktywować niedlugo po zakupie, niestety nie mogłem sie polaczyc z internetem. Po konsultacji z obsługą klijenta miala zostać aktywowana nastepnego dnia. Niestety wciąż nie bylo polaczenia z internetem. Po kmtygodniu od tamtej pory I kilku konsiltacjach z obsługą klijenta karta wciąż nie dziala. Obsługa klijenta wydaje sie pomocna na samum poczatku ale szybko zbywa klijenta. Moj problem po 2 tygodniach wciąż nierozwiazany. Niestety trzeba zgłaszać do UOKiK. Stres - Nerwy - Brak uslugi tak mogę ocenic sieć PLAY
ZaletyOferta wyglada atrakcyjnie
WadyBrak uslugi - Internet nie dziala od poczatku, obsluga klijenta mila ale nie potrafi rozwiązać problemu.
~Grzegorz / 2021-01-08 17:31
Ocena: 2.33 / 5
To już jest szczyt wszystkiego żeby płacić za połączenia z obsługą klienta.Po końcu umowy zmieniam operatora.
ZaletyBrak
WadySłaby Internet
~Grzegorz z Krakowa / 2024-08-26 15:56
Ocena: 2.33 / 5
Cześć,
Obsługa - katastrofa.
Chciałem podpisać umowę na dwa telefony. I światłowód . Wreszcie się dogadałem , bo kłamią podczas rozmowy , że aż …..
Wysłali umowę pod zły adres !!!!!!
Po czym anulowali umowę i zlecenia.
Ciekawe jest to , że komunikują się przez sms tylko w jedną stronę, bez możliwości odpowiedzi.
„FAJNA” firma!!!!!!
Klient to jest chyba na końcu i tylko do płacenia.
Grzegorz
Wreszcie