strona 20 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Beata / 2019-03-13 22:38
Obsluga klienta fatal a, kasuja zgloszenia i reklamacje, zamiast rozwiazywac problem, odpowiadaja ze problem nie moze byc rozwiazany i usowaja zgloszenia, masakra, tylko dla wytwalych -
-
~BEEEEEEEEEE / 2023-12-25 21:09
Internet praktycznie nie działa. Opoźnienie jest bardzo wysokie WadyPrędkość internetu
Opoźnienie internetu
Słaba jakość w porównaniu do ceny -
~Bob / 2023-01-17 13:06
Oferty niektore mają fajne... Alee obsluga klijenta fatalna
Siedza i biora kase nie wiem za vi PORAŻKAZaletyOfertyWadyBiuro obsługi -
~Bravehart / 2019-07-30 14:07
Internet w miarę zasięg w granicach tolerancji .Jednak obsluga to jakaś katastrofa dzwonią i oferują jakieś nowe telefony mimo iż non stop odmawiam ZaletyW miarę dobry zasięg mimo iż mieszkam w miejscu gdzie nie powinien być jakiś dobryWadyObsluga,Internet -
~Bumtararara / 2019-01-12 18:01
Połaszczyłam się na tego playa i to jest moja najgorsza decyzja jaką podjęłam. Przez pół roku mam za darmo i na to poleciałam...co z tego. Jak zasięg w tej beznadziejnej sieci jest beznadziejny nie mówiąc już o internecie który mi zanika nawet gdybym była w centralnym centrum... Play to dno i nie polecam nikomu. Jak szybko tam weszłam tak szybko chce się od nich uwolnić!!!!!!!!! ZaletyBrak!!!!!!WadyWszystko - zasięg,internet,telefon,nawet sama ich nazwa to jedna wielka wada!!!!! -
~Bylyklient / 2020-05-01 22:38
Posiadam telefon na karte. Doładowuje kiedy chce, uruchamiam usługę kiedy chce.
Pobrano mi opłatę za usługę poinformowano o jej uruchomieniu jednocześnie po chwili zamknięto.
O niczym nie zostałem poinformowany, naliczano mi koszty za internet, sms, połączenia telefoniczne - które w myśl umowy zawartej podczas urchuomienia usługi winny być darmowymi. W Biurze Obsługi Klienta jedynie pomogą napisać reklamacje i informują że mają czas 30 dni na rozpatrzenie, natomiast usługa sama w sobie tyle trwa.
Fajnie wziąć pieniążki, ale trudno pomóc komuś w wypadku złego rozporządzania majątkiem.
Zalecam zgłaszanie skarg do UOKiK w takich sytuacjach, które otwierają drogę na postępowanie sądowe.Zaletydo pewnego momentu działaWadysłabe rozwiązywanie problemów, trwa smieszny czas
narażanie swoich klientów na dodatkowy koszt
klient play musi zapłacić za kontakt z biurem obsługi klienta -
~Cezar / 2019-01-26 16:02
Pod koniec 2018r.podpisałem umowę o przedłużenie abonamentu na trzy numery w sieci Play. Miał być darmowy abonament przez pół roku (w abonamencie mam full opcje) a dostaję rachunki po ponad 100zł.
Szczerze nie polecam. -
~ChaosPiotr / 2021-12-04 09:52
JESTEŚMY ZAWIEDZENI PRZEKAZ OBRAZU. TV JESTT BEZNADZIEJNY KIEDY SKŁADAMY REKLAMACJE KOLEJNE OTRZYMUJEMY ODPOWIEDZI Z PEŁNĄ IGNORANCJĄ ŻE USŁUGA JEST PRAWIDŁOWA A SIEĆ PLEY NIE ODPOWIADA Z WEWNĄTRZBUDYNKOWĄ JAKOŚĆ .CO TO SUGERUJE ŻE ZIMĄ NA BALKONIE MAMY OGLĄDAĆ TELEWIZJĘ ZGROZA .CHCIELIŚMY ROZWIĄZAĆ UMOWĘ ALE GROŻĄ NAM KARAMI FINANSOWYMI TEN TOWAR JEST ZŁEJ JAKOŚCI WYBIERAJCIE INNEGO OPERATORA OBIECALIŚMY W TYCH ROZMOWACH ŻE BĘDZIEMY OSTRZEGALI ZaletyNie mamy problemu z telefonami działają prawidłowo .chcieliśmy pozbyć się kabla INTERNETOWEGO .S.SYGNAŁ NIE DOCIERAWadyBardzo zła jakość obrazu zawiesza się fonia i wizja po kilka razy na np.jednych wiadomościach.Ta sieć nie ma żadnej obsługi TECHNICZNEJ W TERENIE JESTEŚ SKAZANY NA SIEBIE -
-
~Chris / 2019-01-08 01:48
Firma PLAY, to firma nierzetelna z fatalną obsługą Klienta. Zaproponowali mi umowę, która z winy ich pracownika została błędnie wprowadzona (umowa spisana przez telefon). W konsekwencji, Kurier dostarczył umowę o 20 PLN droższą i bez aparatu w cenie. Przepraszając za całe zajście, obiecali, ze jak paczka wróci, wprowadzą umowę raz jeszcze, dzwonić do mnie. Zadzwonili, owszem, z ofertą droższą o 10 PLN, i bez aparatu, ponieważ poprzednia, się już skończyła. Reklamacja nie odniosła skutku. ZaletyŻadnychWadyPóki co, dostrzegam tylko wady. -
~com / 2024-08-26 21:25
Bardzo żałuję, że dałem się namówić na przejście z UPC do Play. Teraz nie mogę się nawet zalogować (komunikat Ups... nie działa), na infolinii ludzie niekompetentni i kłamliwi. Byle wcisnąć umowę kolejnemu. Telewizję założyli mi na wf-fi nie na kablu i cały czas są przerwy. Niestety minął czas na odstąpienie 14 dni i muszę znaleźć jakiś sposób żyby się ich pozbyć. Nigdy nie przeniosę do nich abonamentów na telefony ! Zaletyszybki internetWadyBardzo nieprzyjazne strony do logowania po migracji z UPC. Nie da się wybrać programów TV głosowo jak w UPC. Nie da się powrócić do oglądanego z odtworzenie programu TV w miejscu którym się przerwało jak było w UPC, tylko trzeba oglądać od nowa. Na infolinii mają słodkie głosiki ale nic się nie załatwi - podają nr rozwiązania mojej sprawy na stronie na której nie mogę się zalogować :) -
~CORVO ANTONIO / 2021-06-02 12:43
Konsultacji z tej firmy to banda jakiś idiotów? Każdy mówi coś innego, wprowadzaj w błąd, nie znają podstawowych zasad komunikacji z klientem. Czekam aż mi się umowa skończy i idę do konkurencji. Jakość usług 1/10 . Chociaż jedynka to i tak dużo. Nie pozdrawiam -
~Damian / 2023-04-16 10:04
Witam. Sieć Play to porażka. Mieszkam w strefie deklarowanego zasięgu Play. A internet to koszmar! Z roku na rok jest gorzej! Pisałem skargi, to napisali mi że minimalne wymogi spełniają. A te minimalne wymogi, w XXI wieku według Play to kilkadziesiąt kB! Dzwonie na infolinię, żeby problem rozwiązali, to słyszę ze z ich strony wszystko jest zgodne. Już dwa razy zdazylo mi się, że Pani z infolini powiedziała że nie ma nic więcej do dodania i się rozłączyła! Zenada! Zastanówcie się poważnie zanim wybierzecie ta sieć. Oferta jest bardzo kusząca, ale standardy internetu oraz obsługi to koszmar. Prosiłem również o sprawdzenie moich urządzeń do internetu, skoro sieć twierdzi że wszystko dobrze. Odmówiono mi serwisanta. A przypomnę że montaż przeprowadzał ich serwisant. ZaletyOfertaWadyBardzo słaba jakość świadczonych uslug, niekompetentna i niemiła obsluga. -
~Damian Kowalczyk / 2024-02-09 10:15
Niestety po wieloletniej klientem tego operatora i niestety ostatni raz podpisalem z nim umowe. Przy ostatnim przedłużeniu nie chciałem telewizji ze wzgledu ze mam internet swiatlowodowy z telewizja w cenie wynajmowanego mieszkania, ale Pani powiedziala ze ta telewizja jest ZA DARMO i nie ma opcji podpisania umowy bez wyzej wymienionej telewizji. Po dwóch miesiacach okazalo sie ze do faktury jest doliczone 35 zlotych w imie nie używanej usługi. Jest to dramat i wprowadzanie klienta w błąd. Polecam przy podpisywaniu umowy nagrywac rozmowe z konsultantem i do sadu z dziadami. ZaletyDobry zasiegWadyInternet tragedia
Wciskanie klientom niby darmowej uslugi -
~Daniel / 2022-07-07 11:03
Internet w tej sieci to jakaś pomyłka nie wspominając o zasięgu. Ocena bardzo źle, nie przedłużę na kolejny rok WadyBrak zasiegu i słaby internet -
~Dar / 2022-10-11 14:20
Płaciłem za ochronę wyświetlacza i jak już mi się popsuł to nic z tego nie wynikło tylko kasę brali a wyświetlacz muszę i tak na własną rękę wymienić nie polecam tej oferty -
~Dawid / 2023-06-09 20:56
Dziwna sprawa , wziąłem 2 telefony na abonament , gdzie kaucji za aparaty zapłaciłem 6000zl.
Przez 6 miesięcy płaciłem rachunki w wysokości 430zl , ale gdy po okresie 6miesiecy poprosiłem o zwrot tej kaucji , co nie było takie łatwe bo prosili o potwierdzenia , wypłacali to na raty (temat rzeka) to nagle rachunki wzrosły żona 200zl i dziś płace 625zl .
Wiem ze gdy tylko skończy mi się umowa pójdę do innego operatora bo to jest legalne okradanie ludzi. -
-
~doit / 2021-11-08 13:19
Zatrudniają pato-celebrytów do reklam. Oferta tez taka sobie, na zmiane można liczyć jak sie już im podziękuje i powie, że przechodzi sie do innej sieci Zalety-nie mam problemow z zasiegeimWady- patrz opis -
~Dominik / 2020-02-15 14:01
Również odchodzę z Play, koniec że sponsorowaniem celebrytow z moich pieniędzy. Zamiast robić coś dla ludzi to robią reklamy z wojewódzkimi i innymi psedo gwiazdami.Telefony u nich wychodzą dużo drożej niż w sklepie, jak liczyłem samsunga s10 to w super ekstra cenie Play wychodzi ponad tysiąc złotych więcej niż w normalnym sklepie(połowa abonamentu bo to rata plus wpłata pierwsza). Co się stało z tą firmą masakra. -
~Dominika / 2023-08-12 11:51
Telefoniczną obsługa klienta to kpina. Od 3 tygodni czekam na zatwierdzenie odstąpienia od umowy w ramach 14 dni, co było konsekfencja tego ze pracownik infolini beż mojej wiedzy i zgody dolaczyl do umowy jakieś słuchawki, za które okazało się za muszę płacić. Trzy razy zostałam wysłana przez pracowników infolini do punktu, aby podpisać umowę, po dodatrciu do punku okazywało się że nie mogę tego zrobić ponieważ odstąpienie nie zostało zatwierdzone. Każdy pracownik infolini mowi co innego i zbywa mnie żeby tylko pozbyć się problemu. Krótko mówiąc mają w d***e swoich klientów i wola podawać błędne informacje niż po prostu wziąć się do pracy i wykonywać swoje obowiązki. -
~DP / 2023-02-07 13:36
Tak roznudowana sieć a same problemy z nia... Niby oferta super a obsluga kijenta taka ze szkoda uzywac wulgarnych słów ZaletyOfertaWadyPracownicy
strona 20 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »