WadyBrak zalet
strona 195 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- nastepna »
-
~Roman / 2024-12-17 20:10
Mają klientów w głębokim poważaniu,obsługa nie ma nic wspólnego z profesjonalizmem. -
-
~Romek / 2021-11-11 21:05
Internet nie nadaje się do grania ping wysoki a o pobieraniu czego kolwiek to już nie wspomnę ZaletyNie istniejąWadyWszystko -
~Romek / 2023-01-17 18:42
Nie warto, zacina się, muli i żadnego pożytku nie ma z internetu, nie polecam ZaletyBrak -
~Rozbawiony / 2023-11-13 12:31
~Pokot / 2023-11-08 15:03 - tu wypowiadają się klienci nie autochtoni Play :)) Nie ma takiej opcji aby klient ocenił firmę na więcej niż 2. Po kontakcie z Play wypowiedziałem umowę jeszcze z UPC momentalnie :) Zaletyfajne logoWadysame - poza logo :) -
~Rozczarowana / 2022-05-06 14:46
Bardzo słaby zasięg, problemy z internetem, brak wsparcia przy próbie rozwiązania problemów z internetem. Odradzam. ZaletyBrakWadyBeznadziejny zasieg, antyklienckie podejście, słaby internet -
~Rozczarowana / 2024-08-27 19:27
Jakiś czas temu wykupiłam pakiet HBO z max ,w zeszłym tygodniu zrezygnowałam ,dostałam smsa że wyłączą usługę z ostatnim dniem okresu rozliczeniowego a następnego dnia już było wyłączone ,kasę wzięli max wyłączyli dwa tygodnie przed końcem okresu rozliczeniowego,niedługo kończy mi się umowa na szczęście nigdy więcej Play ZaletySzybko wysyłają faktury do zapłaty ha,haWadyInternet do kitu i w telefonie i przez router -
~Rozczarowanasytuacja / 2020-03-06 19:04
Nie polecam tej sieci. W play jestem już od kilku lat zepsuł mi się telefon więc postanowiłam wziąść telefon na abonament w play to był mój najgorszy błąd zapłaciłam za aktywacje w salonie 69 zł a później przyszła mi faktura do zapłaty za aktywację śmiech na sali mimo tego było jeszcze gorzej przez 10 miesięcy miałam nie płacić ani złotówki a okazało się że miesięcznie przez te 10 miesięcy miałam płacić ale 20 zł może nie dużo ale jeżeli zero to zero wniosłam skargę bo pani w salonie nie poinformowała mnie o tym oczywiście płacić i tak musiałam bo było słowo przeciwko słowie także już na samym początku zostałam źle poinformowana wszystko miało działać poprawnie i działało przez pierwsze trzy miesiące później wszystko zaczęło się psuć zasięgu nie miałam telefon się wyłączał przy połączeniach leżeli ktoś próbował się do mnie dodzwonić to sygnał i poczta mimo że telefon był włączony internet to już jakieś okrutne szaleństwo już wygrany w cipsach by lepiej działam niż ten w play żeby człowiek w środku miasta nie miał internetu i musiał stać przy oknie żeby coś złapalo porażka. Dzwoniłam wielokrotnie do obsługi klienta i nic z tym nie zrobili wkoncu jakąś pani doradziła zebym poszła do salony po duplikat karty pierwszy miał być darmowy okazało się że musiałam zapłacić za niego 20 zł po co te rozmowy są nagrywane skoro obsługa mówi coś co nie jest prawda. Oddałam wkoncu telefon na gwarancje nie dali mi zastępczego urządzenia bo zapomnieli wysłać kuriera dopiero po półtora miesiąca wysłali mi zastępczy telefon po codzienym wypisywaniu do nich na maila. Oni deklarują się dać nielimitowane rozmowy i internet a wychodzi ze nic nie działa i trzeba za nic płacić Wstyd nigdy więcej nie skorzystam z ich usług teraz przeniosłam do Orange i jestem zadowolona ZaletyBrak jakich kolwiek zaletWadyBrak zasięgu w centrum miasta. Nie mili ludzie w salonie czy w obsłudze klienta. Kłamstwo, oszczustwo, naciągacze, złodzieje,brak zrozumienia klijeta -
~Rozczarowanie play / 2022-01-02 00:30
Kiedyś Play była super siecią poważną konkurencją dla innych, dziś żałuję że jestem w tej sieci, gdy tylko skończy mi się umowa zmieniam operatora. Wymuszają zakup pakietu Play now, ciągle problemy z zasięgiem. Limity na nielimitowane usługi. ZaletyBrak -
-
~Rozczarowany / 2020-12-04 15:04
Trudno jedynym zdaniem określić to co dziadowska sieć Play reprezentuje sobą.
Jak bardzo niekompetentnych mają pracowników zarówno w salonach można przekonać się , wstępując tam i zadając elementarne pytania.
Żenada , która bije na odległość.
Nie polecam nikomu i szczerze odradzam współpracy z tą siecią. Jeśli ktokolwiek jest już tym nieszczęśliwcem związanym z nimi umową radzę mieć się na baczności bo sprytnie oszukują.ZaletyBrakWadyNiekompetentna obsługa i pracownicy salonów. -
~Rozczarowany wielokrotnie / 2022-08-03 16:24
Ostrzegam od lat wszystkich przed Play. Wszystko jest w miare ok do momentu, gdy jest reklamacja.
Trzeba się bardzo polnować, bo potrafią zamiast przedłużyć umowę na kolejny okres - wysłać umowę nową na zupełnie nowy kolejny nr telefonu. Odkręcanie takich cyrków przy mocno zmotywowanej osobie (kliencie) to minimum pół roku przez który trzeba płacić dwa abonamenty. Oczywiście jeśli ktoś wyłapie w zawiłych małych druczkach , że jest błąd przed podpisaniem umowy to pół biedy. Ale jeśli tego nie wyłapiesz - masz kłopoty.
Polecam nagrywanie rozmów z konsultantami i zapisywanie daty i godziny połączenia z nimi, bo oni nigdy nie wiedzą, kiedy do kogo dzwonili.
Ja wolę nawet zapłacić więcej, ale trzymac sie od Play z daleka.ZaletyZalety? Hahaha chyba żart. Play i zalety?Wady-Błędy popełniane na każdym kroku np w dokumentach - trzeba wszystko uważnie czytać bo oni potem powiedzą, że skoro się podpisało to co by nie było to już wina klienta.
- Masakryczna obsługa klienta. Składanie reklamacji, potem ze względów na długi czas oczekiwania lub kolejne błędy Play kolejne reklamacje do reklamacji, a potem wszystko robi się tak zawiłe, że żaden geniusz z Play już tego nie zrozumie.
- Mega problem z przyznaniem się do błędu ma sieć Play. Zrobią wszystko by winny był klient.
- Potrafią na tą samą reklamację wysłać list z uznaniem jej, a dzwoniąc do Biura obsługi usłyszymy, że reklamacja jest nieuznana. Mistrzostwo amatorszczyzny nadające się tylko do opowiadania w kabaretach. -
~Róża / 2022-05-10 17:48
Proszę Państwo, prawdziwa rewelacja!
Dostałam odpowiedź na reklamację w sprawie nieaktywnego roamingu podczas mojego pobytu w Niemczech w dniach 2-5 maja 2022! Pani Alicja skoncentrowała się na obsłudze pomijając problem usługi - a konkretnie braku usług roamingowych mimo zapewnień obsługi!
Poniżej odpowiedź Pani Alicji:
Szanowna Pani,
Dziękuję za zgłoszenie, które dotyczyło jakości obsługi.
Uprzejmie informuję, że zleciłam odsłuchanie wskazanej rozmowy, z której wynika, że została Pani poinformowana, że roaming jest aktywny. Informacja przekazana w rozmowie była prawidłowa, gdyż usługa "roaming zagraniczny" była aktywna.
Pozdrawiam
Alicja W.xxxxxx
Obsługa Klienta Play -
~Ruda / 2018-10-26 11:57
Najgorsza sieć w historii czekam tylko aż skończy mi się umowa i uciekam od nich jak najszybciej, jestem ich klientem ponad 7 lat jedyne co potrafili mi zaproponować to abonamet za 50 zł, już nowi klienci dostają lepsze oferty. Internet pojawia się i znika, beznadziejny zasięg. Mimo nielimitowanych rozmów i esemesów ciagle naliczają mi dodatkowe opłaty za 30 sekund rozmowy z bankiem naliczyło mi prawie 18 zł. Zwykłe złodziejstwo... Nie polecam. ZaletyBrak,brak,brak !!!WadyZbyt wysoka cena za tak beznadziejna jakość oferty. -
~Rufau / 2022-12-25 23:30
Brak zasięgu gdzie kolwiek a internet to tragedia nawet przy prędkości 100mb/s nic nie idzie zrobić od momentu kiedy zaczęli mnie nękać o podpisanie nowej umowy. Pracownicy tacy sami jak ta cała sieć. ZaletyBrakWadyChyba wszystko co mają w ofercie razem z pracownikami -
~Rumcajs / 2021-09-21 15:24
Ile problemów miałem z tą firmą w ostatnich miesiącach można wyliczać w nieskończoność, wymienię kilka:
-Przy przedłużeniu abonamentu chciałem lepszą ofertę, jestem w play już 5 lat, zostałem wyśmiany, mimo tego, że oferty dla nowych klientów były zdecydowanie lepsze niż to, co mi proponowano. Kiedy złożyłem wniosek o przeniesienie numeru do innej sieci dostałem telefon z SUPER ofertą, dużo lepszą niż wcześniej, olałem to, bezczelność.
-Miesiąc po przeniesieniu do innej sieci dostałem wiadomość, że mam jeszcze jeden numer widmo w play, który wcześniej był darmowym bonusem, który musiałem wziąć do mojego abonamentu a teraz będzie mnie kosztował 100zł/miesiąc. NIGDY Z NIEGO NIE SKORZYSTAŁEM. W punkcie play złożyłem rezygnację i chciałem złożyć reklamację bo nie chciałem płacić za coś, z czego nigdy nie korzystałem. Agent powiedział, że nie może mi pomóc i dał mi numer do działu reklamacji. Mimo wielu prób nie udało mi się dodzwonić.
-Bezradny pojechałem do miasta, gdzie założyłem pierwotnie abonament, znalazłem pomocnego konsultanta który złożył za mnie reklamacje (czyli ten wcześniej też mógł ale nie zrobił tego) reklamacja została złożona. Tydzień później dostałem sms z wiadomością, że reklamacja rozpatrzona i mogę jej wynik sprawdzić pod podanym linkiem. Link prowadzi do appki play, nie mogę włączyć appki play bo nie mam numery w play. Razem z tą wiadomością dostałem sms z prośbą o ocenę konsultanta który się ze mną kontaktował XD jbc. żaden się ze mną nie kontaktował.
Ilość problemów która mnie spotkała przy prostej próbie odejścia od dostawcy usług telekomunikacyjnych jest niesamowita. Ta firma to żart.ZaletyXDDDWadyAbsolutnie wszystko.
Traktowanie klienta, nieczytelne zasady, słaba oferta, nieścisłości w fakturach, okropny kontakt telefoniczny z konsultantem, system reklamacji który nie działa, zasady wskazujące agentom, żeby nie proponowali dobrych ofert aż do czasu złożenia rezygnacji przez klienta -
~Rychu / 2023-11-19 13:31
Dno w ch.uj internet niby zajebisty a n tel się muli i zawiesza na szczęście to ostatnie dni u tych nieudaczników. Nie polecam złodzieje i naciagacze WadyWszystkie -
~Ryszard / 2021-04-13 11:41
Niekompetencja konsultantów. Od dnia 31go Marca 2021 próbuje odzyskać mój numer w play na karte który został odłączony 14go Marca. Niejednokrotnie byłem informowany że mój numer wróci do sieci oraz że nie będzie z tym problemu. Informowałem że mieszkam za granicą i bardzo zależy mi na odzyskaniu numeru i pozostaniu klientem sieci Play. Niestety brak postępu w tej sprawie sprawił że musiałem dzwonić co kilka dni. Jedyne co wciąż słyszałem od konsultantów to to że dadzą ponaglenie do działu technicznego i że mam cierpliwie czekać. Dziś sytuacje się zmieniła - po rozmowie z konsultantem dowiedziałem się , że nie ma problemu i że numer zostanie mi przywrócony , jedyne co muszę zrobić to udać się do najbliższego punktu Play po duplikat karty. Nikt wcześniej mnie nie poinformował o konieczności odebrania duplikatu karty , tym bardziej , że podkreślam - uprzedzałem że mieszkam za granicą. Straciłem sporo czasu i nerwów na rozmowy prosząc o pomoc ale z powodu niekompetencji konsultantów bez rezultatu. Wadyniekompetencja
brak pomocy -
-
~Ryszard / 2023-12-10 14:49
Kolejny frajer nabity w butelkę .
18 zeszłego miesiąca podpisałem z play umowę na odległość bo połączenie telefonu na kartę z internetem było beznadziejne . Mam nadajnik play w prostej linii ok 1300 m . Myślałem , że jeżeli założę radiówkę będzie ok .I tak było do wczoraj .22 listopada przyjechał kurier dał mi do podpisu świstki i paczkę a zapytany o umowę dla mnie - powiedział , że jest w kartonie , w którym był ruter , antena i dekoder do telewizji . Oczywiście w kartonie umowy nie było.Na drugi dzień przyjechał monter , zainstalował antenę itp.itd. , konfigurację musiałem sam zrobić bo inaczej dodatkowe koszty . Ok .zrobiłem , internet działa ale telewizja tylko do wczoraj - 8.12.2023 . W międzyczasie kilkakrotnie dzwoniłem do obsługi w sprawie umowy , kilka dni temu dostałem pocztą ale tylko część - nie obejmującą cen , limitów i tym podobnych a muszę zaznaczyć , że wybrałem opcję najdroższą - bez limitu . Sprytnie to uknuli , bo minęło już 14 dni od możliwości rezygnacji przeze mnie z usługi bez finansowych konsekwencji. W dniu wczorajszym t.j. 8.12.2023 nagle telewizja przestaje działać - dzwonię dzisiaj i słyszę:proszę zrobić reset systemu : ok. robię - i tak kilku krotnie w ciągu godziny .
Nie wytrzymuję i dzwonię ... jakie było moje zaskoczenie ::: kupił Pan internet bez limitu ale po przekroczeniu 250 gigabajtów ma Pan internet zwolniny (do opcji ślimaka na dystansie 100 metrów). ??? Jakierz było moje zdziwienie gdy to usłyszałem ??? Podsumujmy : brak wglądu do umowy w dniu jej formalnego podpisania przy kurierze,po interwencji-umowa nie pełna,bez istotnych szczegółów.
Dobrze , że wszystkie rozmowy mam nagrywane na osobnym nośniku ... , każdy sąd obali ich argumenty a odszkodowanie będzie spore .
-
~Ryszard / 2023-12-10 16:58
Dzisiejszego dnia już czterokrotnie dzwoniłem do BOK i za każdym razem miałem inną opinię . Świadczy to o bardzo słabym przygotowaniu i wyszkoleniu pracowników. Bardzo źle to świadczy o całej firmie play .
Chcecie nas kasować ale pomocy żadnej z waszejstroy. Niestety firma play nie umie wywiązać się z umów.
Od 23.11.2023 do dnia dzisiejszego nie mam umowy , co tej firmie wydaje się za skuteczne w sytuacj gdybym chciał ją zerwać . Oni nagrywają... Ja też
-
~Ryszard / 2024-08-28 00:05
Play to jedno wielkie oszustwo. Osobie głuchoniemej wciśnięto pakiet internet + tv obiecując że będzie odbierać programy z napisami dla niesłyszących.
Okazuje się że nie ma możliwości wyświetlania tych napisów a Play umywa ręce od roku twierdząc że nad tym pracuje. Jest to perfidne oszukańcze wykorzystywanie osób niepełnosprawnych. Najwyższy czas by tą firmą zajął się prokurator. -
~Ryszard H / 2022-04-02 11:19
Mam play 24 z 5 lat. W tym czasie posłużyłem się zapytaniem *500 ze 100 razy. Aktywując doładowanie przez firmę na fakturę i uzgadniając 3-ci numer przynajmniej 10 razy pytałem konsultantów. Na koniec to konsultant za mnie robi a e- numer mam aktywować w plusie bo play nie świadczy takiej usługi. Proponuje Play 24 zgłosić do Księgi Guinessa jako wzorcową anty usługę. ZaletyMyślisz że coś możesz.WadyWejście tam to tyle minut z życia mniej
strona 195 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 193
- 194
- 195
- 196
- 197
- nastepna »