Byłam z ta siecią wiele lat, płaciłam 150zl abonamentu miesięcznie, ale byłam zadowolona więc nie marudziłam. Do czasu. Skończyła się umowa, miałam wcześniej telefon huawai p10 chciałam tej samej firmy, bo byłam z niego zadowolona. Przez telefon pan doradził mi tel p40 nie informując mnie, że ten telefon nie ma dostępu do Google, do sklepu play nawet do faktur swoich. Ponieważ wzięłam na firmę nie mogę go zwrócić w ciągu 14 dni. Moje dwie reklamacje zostały odrzucone. Uzasadnienie BO SIĘ NIE ZAPYTAŁAM O TO!!! To klient ma wiedziec o takich rzeczach, ja akurat się nie interesuje elektronika. Nie mam czasu śledzić co się dzieje, a to jest tak istotna informacja, że powinnam zostać poinformowana o tym szczególnie, że powiedziałam że zależy mi na takich samym modelu, żeby miał to samo tylko nowszy model, zostałam OLANA, NIGDY WIĘCEJ PLAY. BEZNADZIEJNA FIRMA. AAA a kiedy w starym telefonie pospusl mi się ekran, mając ochronę i płacąc za nią ekranu chciałam wymienić ekran i miałam dostać telefon zastępczy NIGDZIE W ŻADNYM SALONIE PLAY W JAKIM BYŁAM NIE MIELI TELEFONÓW ZASTĘPCZYCH. Odradzam odradzam odradzam
WadyCENY
OBSŁUGA KILENTA
~Konrad / 2020-06-23 22:40
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka w kompletnie każdym calu.
80zl za internet mobilny gubiący zasięg co godzinę z wiecznymi skokami pingu od 200 do 1500ms. Po 2 tygodniach zwodzenia zmieniony na najwyższa ofertę z pseudo " antena " która Play wycenia na ponad 1000zl daje jeszcze bardziej śmieszne efekty. Może i jest wzrost szybkości danych ale w parze dodali kolejne opóźnienia łączą. TOTALNA PORAŻKA. Pomijając nawet fakt załatwiania umowy na infolini na które straciłem ponad 4/5 h na rozmowe z wiecznie nie poinformowanymi konsultantami którzy nawet adresu dostawy urządzenia nie potrafili zapisać. Kurier dotarł cudem za 3 nadaniem i to bezpośrednio w salonie.
NIE POLECAM PLAY NIKOMU kto szuka internetu mobilnego (tereny podmiejskie albo co gorszą na wieś)
ZaletyBrak
WadyInfolinia
Kontakt z klientem
Jakość usług
Czas realizacji zamówień
Pomoc techniczna
~Martyna / 2020-06-22 22:53
Ocena: 1.00 / 5
Internet mobilny "LTE" to porażka totalna, prędkość wysylania 1Mb/s, prędkość pobierania 10,8/s.
Odrazu po zakończeniu umowy przenoszę się do innej sieci, szybciej juz mi działa internet z Nju na kartę.
ZaletyBrak.
WadyBardzo wolny internet
Ciagly brak zasięgu (a mieszkam w Warszawie)
~Maciej / 2020-06-22 15:59
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli ktokolwiek rozważa internet mobilny od Play, polecam poszukać gdzie indziej. Mieszkam w centrum Krakowa, maszty wszędzie dookoła, niby LTE a jakość z epoki modemów. Podpisanie umowy z Play to zdecydowanie jedna z najgorszych decyzji w moim życiu
Zaletybrak
Wadynie istnieje gorszy internet na rynku
~Piwonia / 2020-06-22 14:58
Ocena: 1.33 / 5
Bardzo się rozczarowałam tą siecią. Nie mam nigdzie zasięgu, a Internet jest okropny!!
~Jacek / 2020-06-21 16:57
Ocena: 2.00 / 5
Oszukali mnie poprzez nierzetelne sporzadzenie umowy przedluzajacej przez co zostalem narazony na znaczne straty finansowe. Oczywiscie nie poczowaja sie do zadnej odpowiedzialnosci. Konwersacja i reklamacja Strata czasu na poziomie rozmowy z ameba. Chodzi o ubezpieczenie telefonu w play.
WadyOszusci I kretacze
~Były klient / 2020-06-20 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Banda oszustów, patrzy tylko jak skroić klienta, najpierw kłamią, obiecują złote góry a po podpisaniu umowy mają Cię w dupie... Płać i płacz, minuta rozmowy w pierwszej strefie w uni 2zl hahaha żal.... Naliczanie opłat za niewiadomo co po spłaceniu abonamentu.... Żałuję że podpisałem umowę z tą firmą... Nie polecam i zawsze będę odradzał!!!!!
ZaletyNie posiada
WadyWszystko
~Niezadowolony klient / 2020-06-20 14:51
Ocena: 2.00 / 5
Play działał jakiś czas bardzo ładnie, ale ewidentnie w dobie pandemii i kryzysu nie potrafią sobie poradzić z dobrym działaniem internetu, co jest niezbędne do pracy oraz studiów. Dzwoniąc na infolinię udało się coś wskórać, lecz nowy miesiąc te same problemu. Dobrze, że za niedługo kończy się umowa....
~Niezadowolona / 2020-06-19 13:46
Ocena: 2.33 / 5
Mialam u nich numer wiele lat, ostatnio na karte. Wyjechalam za granice i przez kilka miesiecy nie doladowywalam konta, wiec zostalo zdeaktywowane. Chcialam naprawic moj blad i odzyskac numer, ale pani z obslugi klienta do ktorej zadzwonilam powiedziala tylko, ze moje nazwisko nie jest przypisane do numeru i nie moze udzielic mi zadnych infirmacji!!! Zadzwonilam do T-MOBILE skad oryginalnie przenosilam numer do Play i stamtad dowiedzialam sie wiecej. Numer zamrozony, nieaktywny i nie przypisany do nikogo. Mozliwe bedzie moze odzyskanie go po jakims czasie, kiedy wroci do puli dostepnych numerow (z powrotem u nich). Jestem gleboko rozczarowana postawa obslugi klienta Play, bo nie wierze ze nie mogla mi takiej informacji przekazac, skoro numer nie nalezal w tej chwili do nikogo, a tyle lat byl przypisany do mnie. Czyje ona dane chronila? Czemu byla taka niepomocna? Zwlaszcza ze chcialam do nich powrocic jako klient. A jak to sie skonczylo? Mam ten numer z powrotem (nagle sie okazuje ze jak sie chce to sie da, choc nie dzieki obsludze klienta do ktorej zadzwonilam z moim problemem).
WadyObsluga klienta odmawia pomocy. Chroni informacje, ktore nie musza podlegac ochronie (numer byl zamrozony i nie nalezal do nikogo)
~Tigrak / 2020-06-18 14:45
Ocena: 3.00 / 5
Firma po raz kolejny ma problem z naliczaniem opłat. Po ponad roku czasu dowiaduje się o nocie obciazeniowej na prawie 400 zł za sytuację gdzie odstapilem od przedłużenia umowy, odesłałem sprzęt dokonując wszelkich obowiązków z mojej strony a tu nagle informacja że należy zapłacić za to że towar był uszkodzony. Cyrk i smiech na sali. Po półtora roku ktoś stwierdza że telefon wrócił uszkodzony. Przecież to naciąganie i śmiech z abonenta w oczy. Nie polecam firmy. Po zakończeniu obecnej umowu nie mam zamiaru kontynuować wspolpracy. To nie pierwsza sytuacja w której znowu trzeba walczyć o ich dziwne naliczenia
Pozwolę sobie dodać panie Play dosyć obszernie właśnie na forum iż telefon został zwrócony w czasie 14 dni od zakupu ale na zasadzie zwrotu spowodowanego wada fabryczna telefonu. Sprzęt został przyjęty i został dokonany zwrot środków za niego. Oczywiście potem miesiąc boksowania by naliczyly się opłaty zgodnie z planem taryfowym ponieważ każdy SMS i minuta oraz internet naliczyly się jako opłata dodatkowa. Ciągle coś jakiś rok przed zwrotem telefonu też był problem z błędnie naliczona faktura i informacja od was że trzeba sobie ja zapłacić a wy to rozliczycie w ciągu trzech miesięcy, też były przepychanki o korektę faktury i tak w nieskończoność coś. Nigdy wiecej nikomu nie polecę play bo to jakaś katastrofa jeżeli chodzi o płatności, zakupy itd.
W moim odczuciu skoro odstępuje od umowy bo sprzęt posiadał wadę a mam do tego pełne prawo zgodnie z obowiązującymi przepisami, w następstwie dokonywany jest zwrot środków i dostaje informacje o cofnięciu aneksu i także moje usługi wracają do poprzedniego stanu oraz faktu że sprzęt został przyjęty to jakim prawem po roku dostaje notę za rzekoma naprawę tegoż sprzętu skoro nie został przeze mnie uszkodzony, spełniłem warunki zwrotu. Co najśmieszniejsze dzieje się to w niedługim czasie po przedłużeniu faktycznie umowy i Play nie pisze wyjaśnienia, nie dzwoni, nie pyta... Po prostu wrzuca na play24 opłatę wysyła notę i jak ta lala czeka aż frajer zapłaci
WadyNaciąganie
~ja / 2020-06-16 18:03
Ocena: 1.00 / 5
Witam Dostałem ofertę z play i dostałem sprzęt lecz był uszkodzony od razu to zgłosiłem kazali odesłać a teraz po roku karzą płacić z zepsuty sprzęt
ZaletyBrak
Wadysame kanalie
~Marcin / 2020-06-14 13:47
Ocena: 1.33 / 5
Jestem klientem Play 8 lat mam u nich 4 numery tel i jeden internetowy od zawsze odkąd pamiętam jest tak że po podpisaniu umowy wszystko ok przez pierwsze parę miesięcy później zaczynają się problemy i Internetem albo to nie ma w ogóle albo jest bardzo wolny w granicach 1.25mb A nawet mniej dodam że pomiary dokonane za pośrednictwem aplikacje Play. Niby masz tyle A tyle giga A nawet połowy nie wykorzystasz prawidłowo bo zwalnia.Masakra.Na zgłoszenie problemu przez mnie po jakimś czasie dostałem odpowiedź że nie są w stanie nic zrobić bo planuje postawić nadajnik w mojej okolicy ale jeszcze nie wiedzą kiedy to są jakieś jaja !!!!! Nie uznaje rozwiązanie umowy gdyż twierdza że z ich strony jest wszystko ok ponieważ w umowie jest napisane że gwarantuje swoje usługi tylko w zasięgu sygnału i jedynie mogę zerwac umowę koszt 2180zl.dopowiem tylko że sprawa się tyczy miasta Krakowa nie jakiś wiejskich okolic.na zakończenie po 8latach w Play nigdy więcej!!!!!!
ZaletyBrak
WadyNie ma szacunku dla starych klientów.podejscie do człowieka tylko jak do platnika
~Andrzej / 2020-06-14 13:16
Ocena: 3.67 / 5
Słaba oferta w play mało mało internetu konkurencja ma za 360 zeta płacisz raz na rok i masz rozmowy SMS MMS bez limitu 1025GB przez rok do wykonywania i ponad 150GB za doładowanie konta i 35 GB w Unii Europejskiej na rok to jest w Orange
~Jakiś / 2020-06-13 17:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia!!!Czekam na koniec umowy i więcej się nie zobaczymy.To coś co oferujecie jako Internet,Internetem nazwać nie można.Jednak sprzedawanie danych osobowych do firm wychodzi wam najlepiej!!!
ZaletyŻadne
WadyInternet w abonamencie komórkowym porażka!!!
~Monq / 2020-06-13 07:46
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu dno,zasieg 5G możecie sobie wsadzic....bo nawet zwyklego nie ma.Za granica nie idzie sie dodzwonić w zadna strone,a gdyby na nawigacji trzeba bylo jechać to zostaje czarna dupa.Obsluga nic nie moze oprocz wciskania dodatkowych usług.Grupy....najlepiej na 40 osob i na umowach kwoty ulgi warte tyle ze włosy staja deba.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Tomasz / 2020-06-10 16:26
Ocena: 2.67 / 5
Posiadam interent mobilny z Play ponieważ nawet nie mogę mieć zwykłego internetu po kablu na swoim zaznaczam NOWYM osiedlu. W umowie jest zawarte tak, że po wykorzystaniu 100GB internet zwalnia. W dobie kwarantanny uczę się z domu. W wolnej chwili kiedy gram w CS GO a to nie jest wymagająca gra pod względem sieci (zużywa ok 300 mb/h) potrafi ping skakać mi do 700 a nawet czasami rozłączyć z serwerem. Jest prawdą, że w tym okresie sieci są przeciążone, ale bez przesady.
Wady-w ofercie jest dostępny stary router od D-Link, który ogranicza przepustowość
-duża niestabilność, dwa razy lepszą mam w telefonie
-rzekomy maksymalny limit 100GB/mies
~Zawiedziona PLAY / 2020-06-09 20:24
Ocena: 1.00 / 5
Najlepszy internet w Polsce? Naprawdę?? Dawno takiego dna nie widziałam. Nigdy nie ma zasięgu, wiecznie trzeba wydzwaniać do Play. Mało tego, pomoc w salonach żadna bo albo nikt nie obiera albo mają Cię w poważaniu. To samo jest z telefonem. Płacisz, ale usługi tylko na piśmie. Dzwonisz? Nie dodzwonisz się! Ktoś do Ciebie dzwoni - nie ma nawet sygnału! Internet w cenie - jaki internet? Zzpomnij! A koszty jak za złoto. Oszustwo! Chcąc rozwiązać umowę czeka Cię kara obciążeniowa (nawet jeśli to nie Ty wywiązujesz się z umowy). Pieniądze są pobierane, nawet w nadmiarze (nielimitowany internet, ale jednak limit jest! Hit! Gorszej sieci nie widziałam. Play Orange i wszystkim innym sieciom nie dorasta do pięt. Nie wiem czym się tak chwalicie, ale dawno takiego shitu nie widziałam.Byle do końca umowy i NIGDY więcej. Nie polecam!!!
Zaletybrak
WadyNiewiadomo od czego zacząć...
- BRAK ZASIĘGU!!
- wysokie opłaty
- straszna i niezbyt bogata w wiedzę obsługa
- brak zasięgu po raz kolejny!!!!
-
-
~Wojtol03 / 2020-06-08 16:45
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć jaka istnieje mam abonament a podczas korzystania z internetu po prostu mi odcina dostęp do danych mobilnych i wyskakuje komunikat (wygląda na to że roaming danych jest wyłączony) i nic nie można z tym zrobić.
ZaletyBrak zalet.
WadyNiby zasięg 4 sieci a wszystko działa gorzej niż w Plusie. Szkoda gadać.
~Piotr / 2020-06-08 15:17
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, jest to najgorsza sieć w Polsce, zasięg praktycznie nie istniej i piszę tu o Warszawie, niestety dałem się namówić przeniosłem 7 numerów i modem, i jestem w czarnej..., obsługa tragiczna, w kółko umawiają się na pomiary i olewają mnie jako klienta. Nigdy więcej, nerwy i zdrowie ważniejsze od pieniędzy.
ZaletyBrak
WadyZASIĘG
~Marcin / 2020-06-08 12:20
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam dramat chciałem zerwać umowę bo mam podstawy bo nie takie telefony dostałem jak konsultant mi mówił ale nie można umowa na kupno zerwana ale umowy świadczeń telekomunikacyjnych się nią da