nie zawierajcie umów z Play w Galerii Młociny Warszawa, chciałem przedłużyć umowę do tej pory płaciłem 25 zł ale pani która mnie obsługiwała powiedziała że nie ma już takiej opcji, więc podpisałem umowę za 35 zł, od kolegi dowiedziałem się że są tańsze ale było po herbacie bo umowę podpisałem,to jest moja ostatnia umowa z tą firmą.
Zaletymiła pani z infolinii.
Wadysame wady, nie polecam.
~Agatabab21 / 2024-02-29 19:34
Ocena: 2.33 / 5
Tragedia! Tragedia ! Tragedia!
Szerokim łukiem omijajcie PLAY.
Kłamią przy składaniu oferty przy przejściu z UPC do play.
Twierdzą że te same warunki proponują co UPC.
I niestety szanowni państwo, gówno prawda!
Nagrywanie? Niby zdecydowanie lepsze w Play a jest to kłamstwo. Nie można nagrywać na podstawowych kanałach, nie można również odtwarzać . A jak zrezygnowałam z play w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy to rzucają kłody pod nogi. Na każdym kroku problem.
Mało tego, mają nieaktualne dane klientów.
Kilka lat temu zmieniłam nazwisko i umowę z UPC miałam podpisaną na nowe nazwisko a w play mają state i każą mi udać się do ich punku, skserować dowód osobisty ???? i zaktualizować nazwisko.
No Bóg ich opuścił!
I tak na marginesie, niezły burdel tam mają.
Uczcie się na cudzych błędach !!!!
ZaletyBrak
WadyOszuści !!!!
~Agnieszka / 2020-05-15 19:42
Ocena: 2.33 / 5
Witam. Nie polecam nikomu i przestrzegam przed zawarciem umowy o TV box oraz internet stacjonarny w play. 11 miesięcy internetu oraz telewizji bez zastrzeżenień. Choć czasem zdarzało się,ze trzeba było resetować router.
Nie polecam danej usługi,ponieważ od dokładnie 8 marca nie mam internetu co uniemożliwia mi oglądanie telewizji oraz korzystanie z Wi-Fi. Po mimu wielu zgłoszeń (telefonicznych,mailowych,oraz osobistych w salonach) nikt z tym nic nie robi.
Wykonując synchronizację routera podczas rozmowy telefonicznej nic szczególnego nie zostało ustalone.
Jedyne informacje jakie otrzymuje to takie,ze mam czekać na telefon od jakiegoś konsultanta.
Jedyne co mi doradziła Pani X to to,aby wyciągnąć kartę SIM z anteny . Oczywiście tłumacząc jej,ze antenta znajduje się na wysokości 4 metrów to stwierdziła żeby mąż bądź jakiś inny mężczyzna z domu wszedł na drabinę i wyciągnął kartę SIM i przełożył do innego urządzenia.
Oczywiście się nie zgodziłam,bo nie mam zamiaru być pociągnięta do jakiejkolwiek odpowiedzialności za nawet drobne uszkodzenie sprzętu (anteny) ,która ma wartość ok 1100zł.
Prosząc również o korektę faktury otrzymalam negatywną odpowiedz ,ponieważ rzekomo wszystkie ich nadajniki w pobliżu działają prawidłowo i muszę opałacic fakturę.
Kilka dni później na ponowne zgłoszenie otrzymałam odpowiedź na e-mail,ze karta SIM jest wylogowana. Czyli ewidentnie jest to wina sprzętu. Lecz oczywiście wspaniały Play wypiera się,ze to wina firmy TELMOR z którą ma podpisaną umowę odnośnie wypożyczania sprzętu i nakazuje mi kontaktować się właśnie z tą firmą. Czytając formularz podłączenia sprzętu w pierwszym punkcie jest informacja ,ze firma Play odpowiada za sprzęt wiec nie rozumiem dlaczego odsyła mnie do podwykonawcy. Dodam również,ze firma Play nie daje umów papierowych tylko wysyła na e-mail. Niestety ja owej do dzisiaj nie otrzymalam. A idąc do salonu i prosząc o papierową wersje pan tam pracujący mówi mi,ze umowę może mi wydać tylko i wyłącznie pani z którą ja podpisalam.
Absurdem dla mnie jest fakt,ze to ja bede musiała zapłacić za jakikolwiek montaż i demontaż anteny ,ponieważ play nie pokrywa takich kosztów.
Powiem tak czekam na kolejna korektę faktury ,ponieważ nie vede płacić za coś czego nie mam i z tego nie korzystam.
Dodam,ze jakiś czas temu mialam światłowód z orange i każda usterka bądź nawet zmiana miejsca zamieszkania nie wiązała się z żadnymi kosztami. Nawet za nowe ciągnięcie kabli w mieszkaniu.
Nikomu ich nie polecam. Chyba,ze ktoś chce płacić za coś czego nawet nie ma i nie korzysta.
~Aguś / 2020-05-16 23:00
Ocena: 2.33 / 5
Skusiłam się i wykupiłam internet domowy w PLAY. Telefon mam w innej sieci. Za nic w świecie nie mogę założyć konta na PLAY24. Kontaktowałam się już (nie przesadzam!) kilkanaście razy z obsługą klienta, nic to nie dało. Żałuję, że skorzystałam z ich usługi, pierwszy i ostatni raz. Zdecydowanie odradzam korzystania z tej sieci!!!
ZaletyZasięg jest niezły. Świecą się trzy schodki, w Plusie miałam tylko jeden schodek.
~albert / 2020-08-01 14:45
Ocena: 2.33 / 5
od 3 dni mam z nimi wspóprace 1 dnia ok 2 dnia zmieniam ruter bo troche słaby (odziwo dostałem go 5 godz po tym). No i chój nie działa wzywam typka od sprawdzania i mówi niedziała ruter. Ja zdenerwowany dzwonie i muwie przysłana wadliwy produkt no i mówią do salonu jeć. Przyjeżdżam i muwie dziendobry dostałem wadliwy produkt i miałem tu przyjechać i żeby pan coś z tym zrobił. No i pan mówi , a jakby ktos do pana zadzwonił i powiedział wygrał pan 1000000 to by pan uwieżył? wychodze i mówie dowidzenia dzwonie do playa i pani mówi cały czas że nie ma uprawnień bo umowe zacząc może ale skonczyć jej nie.
ZaletyBrak.
Wadywszystko co może być w stronach do internetu czyli np. zła obsłóga klijenta itp.
~Aleksandra / 2021-03-13 12:29
Ocena: 2.33 / 5
Zmieniła mi się sytuacja życiowa i potrzebowałam większej ilości internetu. Każdy konsultant w obsłudze klienta mówi co innego. Jeden kazał się udać do salonu w celu zmiany umowy, w salonie powiedzieli, że oni nie mają takiej opcji, drugi konsultant telefoniczny stwierdził, że on to załatwi i do 24 h usługa powinna się pojawić. Po 24 h kolejny telefon i kolejny konsultant stwierdził, że nie ma takiej zmiany w systemie. Na koniec jeszcze się okazało, że ofertę można owszem zmienić, ale pod warunkiem wydłużenia umowy o czas obecnie trwającej plus jeszcze dwa lata i to tylko pod warunkiem, że kupię od Was telefon. Oczywiście samego pakietu na internet bez zmieniania umowy na abonament brak w waszej ofercie. Niniejszym po latach korzystania z Waszej oferty zmieniam operatora, bo jesteście niepoważni. Moglibyście chociaż doinformować swoich pracowników co do tego kto ma jakie uprawnienia (salon/konsultant tel), bo nikt nic nie wie i nawet nie ma do kogo mieć pretensji, bo za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Nie, żebym miała pretensje do pracowników, to nie ich wina, że pracują w takiej firmie.
ZaletyW miarę dobre ceny, zasięg ok
WadyNiedoinformowany personel, niczego nie da się załatwić, próba wymuszania kupienia telefonu od operatora (kto to jeszcze robi w 21 roku?)
~Andrzej / 2019-09-16 18:21
Ocena: 2.33 / 5
Polecam Orange na kartę za 300 rozmowy i SMS-y bez limitu przez rok i nawet 93 GB około na miesiąc konto ważne rok
ZaletyDobry zasięg
WadySłaba oferta
~Andrzej / 2021-12-19 20:13
Ocena: 2.33 / 5
To porażka i tyle! Roaming dno telefon nie działa kilka dni a jak na infolinię dzwonisz to wysłuchaniu litanii rozłącza 57sek. Ja będę rezygnować z tego Play a byłem 7lat.
ZaletyBrak
WadyKomunikacja
~aneta / 2023-06-05 17:16
Ocena: 2.33 / 5
Padłam ofirą oszustów - otrzymałam z nr 92574 smsm jakobym wykupiła dostęp do gier za 30 zł. Zgłosiłam sprawe na infolinie - niestety uznano,że sama jestem sobie winna bo albo w coś kliknęłam albo jednak sms wysłałam. Nie pomogła argumentacja,że internetu w telefonie nie używam. Jak powiedziano mi "play nei ma nic do tego" - chyba jednak ma skoro smsm który ja otrzymałam w play24 widnieje jako wysłany przez mnie - czyli klient nie jest chroniony...
~Anna / 2019-09-07 20:16
Ocena: 2.33 / 5
Dzwonienie z tego operatora coraz gorsze tak samo odbiór rozmów,często poza zasięgiem,????
ZaletyKiedyś było dobrze
WadyTeraz jest źle
~AREQ / 2021-05-19 14:26
Ocena: 2.33 / 5
NAPISZĘ WSZYSTKO OD POCZĄTKU. ZAWSZE MIAŁEM T-MOBILE, ALE KTOŚ MI POWIADZIAŁ, ŻE PLAY JEST LEPSZY I ŻEBYM SOBIE ZMIENIŁ NA PLAYA, WIĘC ZMIENIŁEM. OD POCZĄTKU BARDZO TEGO POŻAŁOWAŁEM, PRĘDKOŚĆ INTERNETU TRAGICZNA, PING NIE RAZ MIAŁEM NAWET 700 MS, OBSŁUGA BYŁA MIŁA, ALE ZA KAŻDYM RAZEM GDY TAM DZOWNIŁEM, TO ŚCIĄGAŁO MI NIEBOTYCZNE KWOTY. OSTATNIO WSTAŁEM RANO I CHCIAŁEM POOGLĄDAĆ YOUTUBE, WSZEDŁEM, ZACZĄŁEM OGLĄDAĆ I NAGLE SIĘ ZACZĘŁO ZACINAĆ, WIĘC POMYŚLAŁEM, ŻE MOŻE ZA DUŻA JAKOŚĆ, ZMNIEJSZYŁEM JAKOŚĆ I NIE POMOGŁO, MOGŁEM OGLĄDAĆ JEDYNIE PRZY JAKOŚCI 144P HAHA. WKURZYŁEM SIĘ, KARTĘ ZŁAMAŁEM I WRZUCIŁEM DO KOSZA. TERAZ MAM T-MOBILE I BADZO GO CHWALE, MOGĘ OGLĄDAĆ FILMY W JAKOŚCI HD I WSZYSTKO DZIAŁA. POZDRAWIAM I NIE POLECAM PLAYA
ZaletyKARTA SIĘ FAJNIE ŁAMIE HAHA
WadyOHOHO, NIE ZMIEŚCIŁY BY SIĘ CHYBA WSZYTSKIE.
~Arni / 2022-12-31 11:32
Ocena: 2.33 / 5
Oferta taka se.Jakość jak narazie,b.słaba.Obsługa klienta to totalne dno.Zero profesjonalizmu,olewanie klienta.
ZaletyMiły Pan w salonie Play.
WadyObsługa klienta,na infolini,to jakiś żart.Klienta mają gdzieś.
~Beata / 2019-03-13 22:38
Ocena: 2.33 / 5
Obsluga klienta fatal a, kasuja zgloszenia i reklamacje, zamiast rozwiazywac problem, odpowiadaja ze problem nie moze byc rozwiazany i usowaja zgloszenia, masakra, tylko dla wytwalych
~BEEEEEEEEEE / 2023-12-25 21:09
Ocena: 2.33 / 5
Internet praktycznie nie działa. Opoźnienie jest bardzo wysokie
WadyPrędkość internetu
Opoźnienie internetu
Słaba jakość w porównaniu do ceny
~Bob / 2023-01-17 13:06
Ocena: 2.33 / 5
Oferty niektore mają fajne... Alee obsluga klijenta fatalna
Siedza i biora kase nie wiem za vi PORAŻKA
ZaletyOferty
WadyBiuro obsługi
~Bravehart / 2019-07-30 14:07
Ocena: 2.33 / 5
Internet w miarę zasięg w granicach tolerancji .Jednak obsluga to jakaś katastrofa dzwonią i oferują jakieś nowe telefony mimo iż non stop odmawiam
ZaletyW miarę dobry zasięg mimo iż mieszkam w miejscu gdzie nie powinien być jakiś dobry
WadyObsluga,Internet
~Bumtararara / 2019-01-12 18:01
Ocena: 2.33 / 5
Połaszczyłam się na tego playa i to jest moja najgorsza decyzja jaką podjęłam. Przez pół roku mam za darmo i na to poleciałam...co z tego. Jak zasięg w tej beznadziejnej sieci jest beznadziejny nie mówiąc już o internecie który mi zanika nawet gdybym była w centralnym centrum... Play to dno i nie polecam nikomu. Jak szybko tam weszłam tak szybko chce się od nich uwolnić!!!!!!!!!
ZaletyBrak!!!!!!
WadyWszystko - zasięg,internet,telefon,nawet sama ich nazwa to jedna wielka wada!!!!!
~Bylyklient / 2020-05-01 22:38
Ocena: 2.33 / 5
Posiadam telefon na karte. Doładowuje kiedy chce, uruchamiam usługę kiedy chce.
Pobrano mi opłatę za usługę poinformowano o jej uruchomieniu jednocześnie po chwili zamknięto.
O niczym nie zostałem poinformowany, naliczano mi koszty za internet, sms, połączenia telefoniczne - które w myśl umowy zawartej podczas urchuomienia usługi winny być darmowymi. W Biurze Obsługi Klienta jedynie pomogą napisać reklamacje i informują że mają czas 30 dni na rozpatrzenie, natomiast usługa sama w sobie tyle trwa.
Fajnie wziąć pieniążki, ale trudno pomóc komuś w wypadku złego rozporządzania majątkiem.
Zalecam zgłaszanie skarg do UOKiK w takich sytuacjach, które otwierają drogę na postępowanie sądowe.
Zaletydo pewnego momentu działa
Wadysłabe rozwiązywanie problemów, trwa smieszny czas
narażanie swoich klientów na dodatkowy koszt
klient play musi zapłacić za kontakt z biurem obsługi klienta
~Cezar / 2019-01-26 16:02
Ocena: 2.33 / 5
Pod koniec 2018r.podpisałem umowę o przedłużenie abonamentu na trzy numery w sieci Play. Miał być darmowy abonament przez pół roku (w abonamencie mam full opcje) a dostaję rachunki po ponad 100zł.
Szczerze nie polecam.
~ChaosPiotr / 2021-12-04 09:52
Ocena: 2.33 / 5
JESTEŚMY ZAWIEDZENI PRZEKAZ OBRAZU. TV JESTT BEZNADZIEJNY KIEDY SKŁADAMY REKLAMACJE KOLEJNE OTRZYMUJEMY ODPOWIEDZI Z PEŁNĄ IGNORANCJĄ ŻE USŁUGA JEST PRAWIDŁOWA A SIEĆ PLEY NIE ODPOWIADA Z WEWNĄTRZBUDYNKOWĄ JAKOŚĆ .CO TO SUGERUJE ŻE ZIMĄ NA BALKONIE MAMY OGLĄDAĆ TELEWIZJĘ ZGROZA .CHCIELIŚMY ROZWIĄZAĆ UMOWĘ ALE GROŻĄ NAM KARAMI FINANSOWYMI TEN TOWAR JEST ZŁEJ JAKOŚCI WYBIERAJCIE INNEGO OPERATORA OBIECALIŚMY W TYCH ROZMOWACH ŻE BĘDZIEMY OSTRZEGALI
ZaletyNie mamy problemu z telefonami działają prawidłowo .chcieliśmy pozbyć się kabla INTERNETOWEGO .S.SYGNAŁ NIE DOCIERA
WadyBardzo zła jakość obrazu zawiesza się fonia i wizja po kilka razy na np.jednych wiadomościach.Ta sieć nie ma żadnej obsługi TECHNICZNEJ W TERENIE JESTEŚ SKAZANY NA SIEBIE