strona 19 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Fratello / 2025-03-05 08:37
Nowy dekoder. Dekoder jest brzydki i duży . Wgląda jak przerośnięty krążek hokejowy . Poprzedni ,do którego wymiany zostałem zmuszony był cieniutki i mieścił się przyklejony za telewizorem bez widocznego kabla . A ten potworek cofa w w instalacyjnym czasie o kilka lat . -
-
~Kasia / 2021-11-08 18:26
Co tą siecią?????Juz dwa tygodnie coś się dzieję, prosze z tym coś zrobić ,, za co człowiek płaci pieniądze. WadyDużo -
~OLA / 2021-11-11 20:33
chciałam przejsc do was z innej sieci ale poki jeat reklama Barbara kurde szatan dziekuje rezygnuje robi reklame w tv wqaszej scieci i pluje na wojsko POLSKIE NIE JEDNA MATKA WYSLALA TAM SYNAsa mlode ladne studentki inteligentne moga ja zastapic w reklamie to wtedy przejde do waszej sieci poglady niech sobie zachowa a nie pluje na wojsko jezyk uliczny wstyd bardzo prosze zastapic ja inna mloda ladna dziewczyna z klasa z kultura osobista a w waszej reklamie nie umie sie wyslowic wstyd naleze do ORANGE i nie zmienie scieci bo operator jest wiarygodny jest ostrazny politycznie WadyZMIENIC W REKLAMIE ZAMIAST KURDE SZATAN INNA MLODA STUDENTKA DZIEWCZYNA -
~A.C. / 2019-10-28 11:35
Radzę uważać na przedstawicieli, którzy oferują telefoniczne przedłużenie umowy.
W moim przypadku ewidentnie zostałem wprowadzony w błąd - wziąłem dwa telefony w ramach abonamentu na firmę - w rozmowie telemarketer zapewniał że przedstawione warunki są znacznie lepsze niż mogą zaoferować przedstawiciele w punktach stacjonarnych i powinienem być bardzo zadowolony z nowej umowy.
Telefonicznie potwierdziłem umowę a potem przy kurierze podpisałem umowę papierową. Nic dziwnego, że nie przeczytałem jej bo kurier siedziałby u mnie pewnie ponad godzinę.
Kiedy sobie wszystko spokojnie policzyłem okazało się za za wzrost abonamentu mógłbym spokojnie kupić nie dwa a trzy iPhony. Teoretycznie z umowy przez telefon można się wycofać w ciągu 14 dni, ale rezygnacji mi nie uznano - wg P4 możliwość rezygnacji dotyczy tylko osób fizycznych. Reklamacji umowy również mi nie uznali jako, że potwierdziłem warunki przez telefon i podpisałem umowę. Poprosiłem o udostępnienie nagrania rozmowy - w której telemarketer zapewniał, że jest dla mnie bardzo korzystna - dostałem plik uszkodzony, którego nie można rozpakować mimo podania właściwego hasła.
Nawet ktoś z infolinii na którą zadzwoniłem stwierdził że zostałem zrobiony w trąbę i postara się to odkręcić, ale kiedy poszedł po akceptację do kierownika wrócił z wiadomością że nic się nie da zrobić.
Reasumując - bądźcie czujni z przedstawicielami licencjonowanymi w rozmowach przez telefon. Zawsze lepiej ich zbyć i pójść do punktu stacjonarnego gdzie rozmawiacie z żywym człowiekiem i spokojnie ustalicie warunki. Taka osoba nie chce mieć do czynienia z klientem, który później będzie się czuł oszukany.
Kontakt z telemarketerem kończy się na kilku grzecznościowych formułkach z jego strony (muszą być uprzejmi) i udzieleniu rady, że można złożyć reklamację. A w dziale reklamacji zaprzyjaźnione koleżanki wiedzą co zrobić - lepiej nich P4 zarobi kilkaset lub kilka tysięcy dodatkowo a czy klient będzie zadowolony czy nie to już przestało być dla Play istotne.
Liczy się kasa w najbliższym czasie a potem choćby potop.
Na pewno po zakończeniu umowy zmienię operatora, ale już poprzednio miałem numer w Plusie potem w Orange i wszędzie doświadczyłem tego, że starych klientów traktuje się gorzej niż nowo pozyskanych.
Metodą jest skakanie z sieci do sieci - zawsze można wtedy coś ugrać metodą szantażu.ZaletyCzytelna obsługa mailowa i internetowa.
W stosunku do innych sieci niezłe ceny pod warunkiem że nie są podrasowane przez różne dodatki.WadyKrętactwo telefonicznych licencjonowanych przedstawicieli Play.
Stronnicze rozpatrywanie reklamacji.
W moim wypadku brak udostępnienia nagrania dźwiękowego rozmowy z telemarketerem.
Słaba jakość połączeń i internetu. -
~ad / 2021-09-02 19:16
Omijajcie salony PLAY .Zanim podpisałem umowę na przeniesienie dwóch numerów z innych sieci zadałem pytanie , kiedy będę mógł przejść na ten same numery w sieci PLAY , przedstawicielka przekazała mi ,że po północy . Umowę podpisałem a nazajutrz okazało się ,że został przeniesiony tylko jeden numer , na drugi nie było zgody ORANGE . Chciałem wycofać się z umowy na dwa numery a pozostać przy jednym , dlatego , że drugi - nieprzeniesiony - jest mi potrzebny do działalności gospodarczej .Okazało się , że nie ma takiej możliwości (odpowiedź w salonie i na infolinii ).Teraz będę zmuszony opłacać faktury przez dwa lata za dwa numery , w tym jeden niepotrzebny . Zastanawiam się ,jak przedstawicielka PLAY prowadząca salon sprzedaży , może spojrzeć sobie w lustro , mając świadomość ,że codziennie w pracy naciąga klientów , naraża na dodatkowe koszty finansowe i zwyczajnie oszukuje . -
~Adam / 2018-10-30 13:50
Zdecydowanie NIE POLECAM korzystać z ich usług. Nie ma mowy o jakimkolwiek szanowaniu klienta. Obsługa klienta poziom żenujący. Nic nie można załatwić. ZaletyBrakWadyFatalna obsługa klienta,
Częste problemy, a rozwiązań próżno szukać przy takiej obsłudze -
~Adam / 2023-02-17 22:07
Nie wiem o co chodzi bo w tym miesiącu mnie i dwoje moich znajomych okradli na podwójne doładowanie żeby uruchomić pakiet solo m .Długo byłem w Play ale rezygnuje nie pozwolę się okradać -
~afrykaner / 2023-05-24 10:01
nie zawierajcie umów z Play w Galerii Młociny Warszawa, chciałem przedłużyć umowę do tej pory płaciłem 25 zł ale pani która mnie obsługiwała powiedziała że nie ma już takiej opcji, więc podpisałem umowę za 35 zł, od kolegi dowiedziałem się że są tańsze ale było po herbacie bo umowę podpisałem,to jest moja ostatnia umowa z tą firmą. Zaletymiła pani z infolinii.Wadysame wady, nie polecam. -
-
~Agatabab21 / 2024-02-29 19:34
Tragedia! Tragedia ! Tragedia!
Szerokim łukiem omijajcie PLAY.
Kłamią przy składaniu oferty przy przejściu z UPC do play.
Twierdzą że te same warunki proponują co UPC.
I niestety szanowni państwo, gówno prawda!
Nagrywanie? Niby zdecydowanie lepsze w Play a jest to kłamstwo. Nie można nagrywać na podstawowych kanałach, nie można również odtwarzać . A jak zrezygnowałam z play w ciągu dwóch tygodni od podpisania umowy to rzucają kłody pod nogi. Na każdym kroku problem.
Mało tego, mają nieaktualne dane klientów.
Kilka lat temu zmieniłam nazwisko i umowę z UPC miałam podpisaną na nowe nazwisko a w play mają state i każą mi udać się do ich punku, skserować dowód osobisty ???? i zaktualizować nazwisko.
No Bóg ich opuścił!
I tak na marginesie, niezły burdel tam mają.
Uczcie się na cudzych błędach !!!!ZaletyBrakWadyOszuści !!!! -
~Agnieszka / 2020-05-15 19:42
Witam. Nie polecam nikomu i przestrzegam przed zawarciem umowy o TV box oraz internet stacjonarny w play. 11 miesięcy internetu oraz telewizji bez zastrzeżenień. Choć czasem zdarzało się,ze trzeba było resetować router.
Nie polecam danej usługi,ponieważ od dokładnie 8 marca nie mam internetu co uniemożliwia mi oglądanie telewizji oraz korzystanie z Wi-Fi. Po mimu wielu zgłoszeń (telefonicznych,mailowych,oraz osobistych w salonach) nikt z tym nic nie robi.
Wykonując synchronizację routera podczas rozmowy telefonicznej nic szczególnego nie zostało ustalone.
Jedyne informacje jakie otrzymuje to takie,ze mam czekać na telefon od jakiegoś konsultanta.
Jedyne co mi doradziła Pani X to to,aby wyciągnąć kartę SIM z anteny . Oczywiście tłumacząc jej,ze antenta znajduje się na wysokości 4 metrów to stwierdziła żeby mąż bądź jakiś inny mężczyzna z domu wszedł na drabinę i wyciągnął kartę SIM i przełożył do innego urządzenia.
Oczywiście się nie zgodziłam,bo nie mam zamiaru być pociągnięta do jakiejkolwiek odpowiedzialności za nawet drobne uszkodzenie sprzętu (anteny) ,która ma wartość ok 1100zł.
Prosząc również o korektę faktury otrzymalam negatywną odpowiedz ,ponieważ rzekomo wszystkie ich nadajniki w pobliżu działają prawidłowo i muszę opałacic fakturę.
Kilka dni później na ponowne zgłoszenie otrzymałam odpowiedź na e-mail,ze karta SIM jest wylogowana. Czyli ewidentnie jest to wina sprzętu. Lecz oczywiście wspaniały Play wypiera się,ze to wina firmy TELMOR z którą ma podpisaną umowę odnośnie wypożyczania sprzętu i nakazuje mi kontaktować się właśnie z tą firmą. Czytając formularz podłączenia sprzętu w pierwszym punkcie jest informacja ,ze firma Play odpowiada za sprzęt wiec nie rozumiem dlaczego odsyła mnie do podwykonawcy. Dodam również,ze firma Play nie daje umów papierowych tylko wysyła na e-mail. Niestety ja owej do dzisiaj nie otrzymalam. A idąc do salonu i prosząc o papierową wersje pan tam pracujący mówi mi,ze umowę może mi wydać tylko i wyłącznie pani z którą ja podpisalam.
Absurdem dla mnie jest fakt,ze to ja bede musiała zapłacić za jakikolwiek montaż i demontaż anteny ,ponieważ play nie pokrywa takich kosztów.
Powiem tak czekam na kolejna korektę faktury ,ponieważ nie vede płacić za coś czego nie mam i z tego nie korzystam.
Dodam,ze jakiś czas temu mialam światłowód z orange i każda usterka bądź nawet zmiana miejsca zamieszkania nie wiązała się z żadnymi kosztami. Nawet za nowe ciągnięcie kabli w mieszkaniu.
Nikomu ich nie polecam. Chyba,ze ktoś chce płacić za coś czego nawet nie ma i nie korzysta.
-
~Agnieszka / 2025-03-17 17:13
ODRADZAM. Nie podpisujcie umów na telewizję. Place 334 zł i bardzo często nie mam internetu, telewizji po 2 dni nie ma. Podpisałam umowę na 2 lata i nie można z niej zrezygnować. Koszmar!!!! Jak poszłam do punktu z prośbą o pomoc, to próbowano zrobić ze mnie wariatkę. ODRDZAm WadySame wady. W użytkowaniu TRAGEDIA!!!!!! -
~Aguś / 2020-05-16 23:00
Skusiłam się i wykupiłam internet domowy w PLAY. Telefon mam w innej sieci. Za nic w świecie nie mogę założyć konta na PLAY24. Kontaktowałam się już (nie przesadzam!) kilkanaście razy z obsługą klienta, nic to nie dało. Żałuję, że skorzystałam z ich usługi, pierwszy i ostatni raz. Zdecydowanie odradzam korzystania z tej sieci!!! ZaletyZasięg jest niezły. Świecą się trzy schodki, w Plusie miałam tylko jeden schodek. -
~albert / 2020-08-01 14:45
od 3 dni mam z nimi wspóprace 1 dnia ok 2 dnia zmieniam ruter bo troche słaby (odziwo dostałem go 5 godz po tym). No i chój nie działa wzywam typka od sprawdzania i mówi niedziała ruter. Ja zdenerwowany dzwonie i muwie przysłana wadliwy produkt no i mówią do salonu jeć. Przyjeżdżam i muwie dziendobry dostałem wadliwy produkt i miałem tu przyjechać i żeby pan coś z tym zrobił. No i pan mówi , a jakby ktos do pana zadzwonił i powiedział wygrał pan 1000000 to by pan uwieżył? wychodze i mówie dowidzenia dzwonie do playa i pani mówi cały czas że nie ma uprawnień bo umowe zacząc może ale skonczyć jej nie. ZaletyBrak.Wadywszystko co może być w stronach do internetu czyli np. zła obsłóga klijenta itp. -
~Aleksandra / 2021-03-13 12:29
Zmieniła mi się sytuacja życiowa i potrzebowałam większej ilości internetu. Każdy konsultant w obsłudze klienta mówi co innego. Jeden kazał się udać do salonu w celu zmiany umowy, w salonie powiedzieli, że oni nie mają takiej opcji, drugi konsultant telefoniczny stwierdził, że on to załatwi i do 24 h usługa powinna się pojawić. Po 24 h kolejny telefon i kolejny konsultant stwierdził, że nie ma takiej zmiany w systemie. Na koniec jeszcze się okazało, że ofertę można owszem zmienić, ale pod warunkiem wydłużenia umowy o czas obecnie trwającej plus jeszcze dwa lata i to tylko pod warunkiem, że kupię od Was telefon. Oczywiście samego pakietu na internet bez zmieniania umowy na abonament brak w waszej ofercie. Niniejszym po latach korzystania z Waszej oferty zmieniam operatora, bo jesteście niepoważni. Moglibyście chociaż doinformować swoich pracowników co do tego kto ma jakie uprawnienia (salon/konsultant tel), bo nikt nic nie wie i nawet nie ma do kogo mieć pretensji, bo za każdym razem rozmawia się z kimś innym. Nie, żebym miała pretensje do pracowników, to nie ich wina, że pracują w takiej firmie. ZaletyW miarę dobre ceny, zasięg okWadyNiedoinformowany personel, niczego nie da się załatwić, próba wymuszania kupienia telefonu od operatora (kto to jeszcze robi w 21 roku?) -
~Andrzej / 2019-09-16 18:21
Polecam Orange na kartę za 300 rozmowy i SMS-y bez limitu przez rok i nawet 93 GB około na miesiąc konto ważne rok ZaletyDobry zasięgWadySłaba oferta -
~Andrzej / 2021-12-19 20:13
To porażka i tyle! Roaming dno telefon nie działa kilka dni a jak na infolinię dzwonisz to wysłuchaniu litanii rozłącza 57sek. Ja będę rezygnować z tego Play a byłem 7lat. ZaletyBrakWadyKomunikacja -
-
~aneta / 2023-06-05 17:16
Padłam ofirą oszustów - otrzymałam z nr 92574 smsm jakobym wykupiła dostęp do gier za 30 zł. Zgłosiłam sprawe na infolinie - niestety uznano,że sama jestem sobie winna bo albo w coś kliknęłam albo jednak sms wysłałam. Nie pomogła argumentacja,że internetu w telefonie nie używam. Jak powiedziano mi "play nei ma nic do tego" - chyba jednak ma skoro smsm który ja otrzymałam w play24 widnieje jako wysłany przez mnie - czyli klient nie jest chroniony... -
~Anna / 2019-09-07 20:16
Dzwonienie z tego operatora coraz gorsze tak samo odbiór rozmów,często poza zasięgiem,???? ZaletyKiedyś było dobrzeWadyTeraz jest źle -
~AREQ / 2021-05-19 14:26
NAPISZĘ WSZYSTKO OD POCZĄTKU. ZAWSZE MIAŁEM T-MOBILE, ALE KTOŚ MI POWIADZIAŁ, ŻE PLAY JEST LEPSZY I ŻEBYM SOBIE ZMIENIŁ NA PLAYA, WIĘC ZMIENIŁEM. OD POCZĄTKU BARDZO TEGO POŻAŁOWAŁEM, PRĘDKOŚĆ INTERNETU TRAGICZNA, PING NIE RAZ MIAŁEM NAWET 700 MS, OBSŁUGA BYŁA MIŁA, ALE ZA KAŻDYM RAZEM GDY TAM DZOWNIŁEM, TO ŚCIĄGAŁO MI NIEBOTYCZNE KWOTY. OSTATNIO WSTAŁEM RANO I CHCIAŁEM POOGLĄDAĆ YOUTUBE, WSZEDŁEM, ZACZĄŁEM OGLĄDAĆ I NAGLE SIĘ ZACZĘŁO ZACINAĆ, WIĘC POMYŚLAŁEM, ŻE MOŻE ZA DUŻA JAKOŚĆ, ZMNIEJSZYŁEM JAKOŚĆ I NIE POMOGŁO, MOGŁEM OGLĄDAĆ JEDYNIE PRZY JAKOŚCI 144P HAHA. WKURZYŁEM SIĘ, KARTĘ ZŁAMAŁEM I WRZUCIŁEM DO KOSZA. TERAZ MAM T-MOBILE I BADZO GO CHWALE, MOGĘ OGLĄDAĆ FILMY W JAKOŚCI HD I WSZYSTKO DZIAŁA. POZDRAWIAM I NIE POLECAM PLAYA ZaletyKARTA SIĘ FAJNIE ŁAMIE HAHAWadyOHOHO, NIE ZMIEŚCIŁY BY SIĘ CHYBA WSZYTSKIE. -
~Arni / 2022-12-31 11:32
Oferta taka se.Jakość jak narazie,b.słaba.Obsługa klienta to totalne dno.Zero profesjonalizmu,olewanie klienta. ZaletyMiły Pan w salonie Play.WadyObsługa klienta,na infolini,to jakiś żart.Klienta mają gdzieś.
strona 19 z 231
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »