Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4609 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~plej / 2024-12-02 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od 3 tygodni nie działa. Nikt nie chce przyjąć reklamacji- usilnie przez telefon żądają mojego numeru PESEL celem uwiarygodnienia, którego zgodnie z prawem nie powinni żądać w całości. Pani na infolinii sprawia wrażenie jakby nie chciała ze mną rozmawiać - nie interesuje jej że opłacam usługę ,która nie działa.Po ok 4 latach bycia ich klientem zobaczyłem jak traktują swoich klientów w przypadku potrzeby usunięcia awarii.Chciałem tylko zgłosić brak usługi ale po takim potraktowaniu jestem zmuszony zrezygnować i ogólnie nie polecam.
    Wadyodmowa przyjęcia reklamacji
    nie miła obsługa.
  • ~pley oszuści / 2020-07-25 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje doładowałem sobie karte za 30 złoty zadzwoniłem do kolegi tylko na 2 minuty i już mi zeżarło 6 zł kolega mieszka w polsce a więc niepowinno tyle żreć
    Zaletyzero
    Wadywszystko
  • ~Po przejściach / 2023-12-07 01:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to obsługowe dnooo. Nie mam pojęcia co robią ludzie na infolinii i za co biorą wypłatę. Ta firma jest w obecnym kształcie do zaorania. To scam. Omijać jeśli zależy Wam na psychicznym zdrowiu i dobrze wydanych pieniądzach.
    WadyDNOOOOOO
  • ~Poirytowany_2021 / 2021-01-17 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Dzwoni konsultant oferuje umowe telefon internet, wszystko w najlepszym zasiegu LTE.
    Pięknie i ładnie przez okres umowy. Ostatnie pół roku do konca umowy w play a operator ma Cie gdzie?
    Jedna wielka ściema z Tym zasiegiem LTE. Czyżby ktoś w to ingerował, dzwonisz do Play zrestartujemy Państwu Router za 15 min prosze zrestartować router internet bedzie działał.
    Codziennie od pół roku sie z Tym g....m męczę. Skończy mi umowa i rezygnuje całkowicie z tego dziadostwa.

    Ping: 3 000 ms
    Download: 0,10 MB
    Upload: 0,15 MB

    Zaznaczam ze te dane ze speed testu na okli. Druga sprawa pakiet internetu 200 GB nie wykorzystany i 100 GB w pakiecie dodatkowym również nie wykorzystane.

    Wg mnie ktos siedzi i tam grzebie nie wiem moze jakis krecik, stuka w taborecik ze net jest potem go nie ma. W grach skacze do takiego momentu ze ani pograc ani porozmawiac nie idzie bo inni cie słysza jakbys robota udawał.

    Jestem zmeczony uzytkowaniem tego dziadostwa.
    ZaletyPapier Toaletowy szybciej sie rozwija
    WadyMnóstwo, Książke by napisac i to bedzie mało.
  • ~pol / 2018-12-10 16:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej PLAY, dla nich jesteś cacy dopuki nie podpiszesz umowy potem spadaj
    Zaletybrak
    Wadyklient to zło konieczne
  • ~polaccorobacco / 2021-05-16 11:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet LTE play - pobieranie 0,49 mb/s wysyłanie 4,54 mb/s. Jest super, jest super, więc o co wam chodzi? Zamiast się denerwować obejrzyjcie sobie coś fajnego na jutubie w rozdzielczości 144p, tylko niech się najpierw zbuforuje, w międzyczasie zróbcie sobie kawusię albo coś.
    ZaletyFull ultra hd 144p lte internet nowej generacji modem aż wrze od szalonych prędkości
    WadyZa tanio sobie liczą za te luksusy, powinni jeszcze podwyższyć ceny, wynająć więcej celebrytów itp
  • ~Polak / 2024-09-01 15:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Po rejestracji numerów zaczyna się nękanie po kilka tel na dzień z niebezpiecznych zgłaszanych numerów. Najgorsza sieć w Polsce.
    WadyNękanie
  • ~polala / 2023-12-06 11:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie! Zastanówcie się 100 razy zanim podpiszecie umowę z play. Po podpisaniu umowy mają klienta gdzieś. Nie wywiązują się z umowy. Internet światłowodowy nie działa 5 dzień! Ciężko im wysłać obiecanego na infolinii technika, teraz się dowiaduję że nawet 14 dni mogę czekać, a jak się przedłuży i 30 bez internetu. 14 lat z orange były max godzinne przerwy, a jak trzeba było to technik max na drugi dzień był. To plucie i śmianie się w twarz klientowi. Mam umowy na telefony na 350 zł i tylko czekam do końca. Nigdy więcej play! Uważajcie.
  • ~Poldek / 2023-04-29 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Blokuja numer za wyslanie 87 smsow i nazywaja to spamem/oferta masowa
  • ~Pollack / 2024-03-30 23:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Wieczne problemy awarie brak internetu i telewizji
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Polski katolik bardzo polski / 2022-08-05 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    ukradli mi pięniadze, tak po prostu.

    nie dostalem doladowania
  • ~Polskiii / 2020-08-06 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza siec w jakiej byłem, przy 4km od BTS mam stale 4000 MS (Pingu), do tego zrywa połączenie do 40 razy na dzień. Na moment pisania mam 0,0kB/s i dziwie się że strona została załadowana.
    ZaletyŻadne
    WadyWszystko
  • ~Porażka PLAY / 2024-07-10 04:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada zasięg i usługi do kitu... A nie wspominając obsługi klienta i dzialu technicznego porazka a zarazem dramat.
    Robic zgłoszenia to wszystko jest nigy u nich perfekt przyjdzie ci do czego to kicha.
    ZaletyŻadne
    WadyMnóstwo
  • ~Poszkodowany przez PLAY / 2023-12-13 18:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasięg jest tragiczny, co chwila brak połączenia z internetem mimo że jest 5 kresek!
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Poszkodpwany / 2019-10-02 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddajcie 47 zł złodzieje bo sprawę na policję zgłoszę jak można pieniądze z kąta ukraść i internet zablokować.play najgorsza sieć złodzieje i banda w biały dzień oszuści wyłudzacze nieslowni chamy
    ZaletyBrak zalet jakichkolwiek
    WadyKradną Ogóle na wszystko wada za wada żadnych zalet internet źle chodzi a 120zl co miesiąc biorą
  • ~Potocka / 2021-08-24 21:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Po podpisaniu umowy na 2 numery za 35zł łącznie, otrzymałam fakturę po 35zł za każdy numer.
    Miałam dostać odpowiedź na maila, ale nie dostałam. Po kontakcie z infolinią przesłano mi taką:

    "Szanowna Pani,

    otrzymaliśmy zgłoszenie, które dotyczyło wysokości abonamentu po podpisaniu nowej umowy dla numerów ...... i ......
    Dziękuję za rozmowę z 19 sierpnia 2021 roku. Poniżej przedstawiam jej podsumowanie.

    Nasza decyzja
    Pani reklamację uznałam za zasadną.

    Co sprawdziłam
    10 lipca 2021 roku zawarła Pani nową umowę na numerach ...... i ...... w ofercie promocyjnej „RODZINA II 2.0" w taryfie „GRUPA L 5G".

    Odsłuchałam Pani rozmowę z 10 lipca 2021 roku. Nasz konsultant poinformował Panią, że za oba numery będzie Pani płaciła łącznie 35 zł. Ta informacja była błędna. Przepraszam za tę sytuację.

    Zgodnie z regulaminem oferty za każdy numer w ofercie „RODZINA II 2.0" naliczamy opłatę po 35 zł.

    Co proponuję
    Niestety nie mamy oferty, którą zaproponował Pani nasz konsultant. Nie mamy możliwości włączenia takich warunków. Dlatego proponuję jedno z poniższych rozwiązań:
    Pozostanie przy obecnych warunkach oferty „RODZINA II 2.0" oraz jednorazowy rabat do faktury na zł.
    Rozwiązanie umowy bez naliczenia opłaty specjalnej. Jeżeli zdecyduje się Pani rozwiązać umowę, uznamy ją za niezawartą i zwrócimy naliczone opłaty."

    DRAMAT- brak numeru zgłoszenia, brak kwot o których była mowa podczas rozmowy telefonicznej z konsultantem, Play może rozwiązać umowę bez kary umownej a ja nie mogę. Mam u nich jeszcze 4 numery i czekam na koniec umowy!!!!
    Mam ustosunkować się do reklamacji i wybrać jedną z opcji ale nie mam do czego się odnieść( brak numeru zgłoszenia) MASAKRA!!!

    ZaletyBRAK
    WadySAME PROBLEMY
  • ~pppop998 / 2023-11-17 21:22
    Ocena: 1.00 / 5
    play to gowno........................................................................................
    Zaletyzalety? ten internet nie ma zadnych zaletXD
    Wadycaly czas mam 200ms k**wa nie da sie grac przez to gowno a nie internet, bo internetem to moznaby to nazwac gdyby to jakoś działało
  • ~Pppp / 2024-02-13 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści , wyłudzają pieniądze , pobierają za pakiet , który w rzeczywistości nie działa i to już nie pierwszy raz kiedy 40 zł poszło do kosza . Zmieniam na Orange , a w tej sieci nigdy więcej żadnej umowy .
    ZaletyBrak
  • ~PracArt / 2024-03-13 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja mała firma miała podpisaną umowę z upc na internet, tv i telefon stacjonarny. Zadzwonił pan z play i zaproponował, że w związku z tym, iż play przejęło upc proponuje nam przejście z tymi usługami do play. Miało być wszystko tak samo tylko lepiej i taniej. Dość szybko pojawił się pan monter i zainstalował nowy modem. Okazało się że wszystko działa oprócz telefonu stacjonarnego. Monter stwierdził, że powinni ten telefon szybko uruchomić, ale żeby na wszelki wypadek zadzwonić pod nr 813813813 i to zgłosić. Po krótkiej wymianie zdań z botem odebrała tel miła pani i stwierdziła, ze nie może mi pomóc i połączyła mnie z innym działem. Takich połączeń z kolejnym działem było 6. W tych kolejnych połączeniach dowiedziałem się, że play nie podłącza tel. stacjonarnych i że pan który proponował nam przejście do play po prostu nas okłamał. Kiedy już dość mocno zdenerwowany rozmawiałem przy ostatnim połączeniu z panem, który odpowiadał za odstąpienie od umowy dowiedziałem się, że owszem mogę odstąpić od umowy i internet oraz tv będą takie jak w upc, ale nie ma możliwości powrotu do telefonu stacjonarnego. Pan mnie poinformował, że mogę złożyć reklamację, ale powrotu tel. stacjonarnego i tak nie będzie. Po prostu firma play pozbawiła moją firme kontaktu z klientami i na koniec dowiedziałem się "nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobi"
  • ~Prawda / 2022-03-21 21:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Po 1 podpisujesz umowę i spłacasz telefon przez 2 lata (np. 10 złotych miesięcznie), jak po 2 latach nic nie zrobisz to umowa staje się bezterminowa i dalej płacisz za ten telefon który już spłaciłeś - sami się nie odezwą tylko doją kasę? Po 2 jak wpiszesz siebie jako osobę kontaktową a właścicielem jest inna osoba to będą do ciebie wydzwaniać i pisać chociaż i tak nie jesteś osobą decyzyjną i żadnej umowy nie możesz podpisać - gdzie tu logika? Po 3 jak masz gorszy Internet to polecają iść do salonu i kupić nową kartę SIM bo zmieniali nadajniki, twoja jest stara - tak czy inaczej płać 20 złotych za to, że nie przystosowali swojego sprzętu do nowej technologii? Po 4 mają płatną infolinię od jakiegoś czasu (może przez to, że ludzie mówili co im się nie podoba?) nawet dla SWOICH klientów, rozumiem gdyby osoby z innej sieci musiały płacić ale swoi - dzwoń do swojego operatora i płać za połączenie? Po 5 jak przenosisz numer do innej sieci, zrobisz najpierw przelew, potem dostaniesz maila o korekcie czyli że musisz zapłacić mniej ALE już zapłaciłeś pełną kwotę, to tej różnicy sami nie zwrócą - musisz dzwonić do Obsługi i podawać numer konta, chociaż mają twój numer w systemie, nie mogą tego zrobić z automatu?
    Podsumowując - moim zdaniem najgorsza sieć w Polsce, zero orientacji na klienta a chcą tylko kasy. Jak zrobisz jakiś błąd to nikt ci nie pomoże, nie upomni, nie doradzi. Nie polecam, nie pozdrawiam.
    ZaletyTo, że można zrezygnować z ich usług.
    To, że można nauczyć się jak pilnować pieniędzy.
    To, że masz wiedzę praktyczną którego operatora odradzać znajomym.
    WadyPlay ma jedną wadę - nie ma zalet.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186