Oferta na kartę to non stop wyłączane wcześniej pakiety. Obsługa klienta tłumaczy ze mielem złe info o ważności pakietu a miałem go z smsa Play. Kpina internet w certum miasta chodzi jak krew z nosa.
ZaletyBrak
WadyZnikające dni ważności pakietów, obsługa bok, szybkość internetu.
~Paw / 2021-11-06 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Dno, odwołać Kurdej , gdyby obraziła LGBT już by miała papiery na łopacie
~Pawcio / 2021-07-22 12:04
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy zasięg, najgorsza obsługa (powolna, nieznająca procedur i nieuprzejma). Nigdy więcej.
ZaletyKiedyś cena, dzisiaj nic.
Wadysłaby zasięg i prędkość internetu, ceny, obsługa.
~Pawcio / 2021-10-01 19:01
Ocena: 1.00 / 5
Syf i tyle jak można traktować stałego klienta jak śmiecia człowiek 10 lat płaci w terminie a oni nadal drożej i drożej porażka syf syf syf
ZaletyNie ma
WadyInternet zasięg tragedia
~Pawel / 2019-10-17 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Mam internet na karte co miesiac doladowuje 50zl lub 100zl. Biore pakiet za 49zl na sam internet , internet jest tak ch*Jowy ze glowa az boli. Dzwonie na infolinie ze skarga to jestem splawiany i coraz to nowsze bajeczki wysluchuje.. W przyszlym miesiacu odchodze z tego g*wna
ZaletyZero
WadyWszystko
~Pawel / 2020-08-28 22:28
Ocena: 1.00 / 5
Siać najdroższa na rynku oferty dla stałych klientów przeraża.teraz widać jak ludzie uciekają od nich. Nie polecam
ZaletyDobrzy naciagacze
WadySamo zło
~Pawel / 2021-09-10 19:06
Ocena: 1.00 / 5
Zasieg sieci komorkowej jak i internetu firmy Play jest na bardzo niskom poziomie w porownaniu do Orange. Niedawno zmienilem siec z Orange na Play i tam gdzie Orange bez problemu dawal rade tam Play totalnie sie wyklada
~Pawel / 2022-09-30 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Naliczają opłaty a poźniej nie uznają reklamacji. Złodziejska firma.
~pawel / 2022-11-24 11:28
Ocena: 1.00 / 5
złodzieje miałem internet i telefon po 2 latach internet samoczynnie wygasł po nastęonych 2 latach zrezygnowałem z telefonu to włączyli internet i kazali,płacić podali mnie do windykacji nic tam już niewezmę złodzieje naciągacze
~pawel / 2023-09-01 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Play ma niezłą ofertę na papierze i nie jest to plus ale minus, gdyż jest ona w praktyce nieprawdziwa.
Testowałem internet mobilny z play z 30 dni (pin 25 ms, transfery 80Mb/s). To było dla mnie super, biorąc pod uwagę okolicę w jakiej jestem. Po podpisaniu umowy ping 400ms !!!!! a transfery 1-2 Mb/s.
Jak dla mnie wałek. Chcecie tego, Play zaprasza.
Mogłem wziąć T-Mobile transfery było 20-30 Mb/sek przy pingu 25 ms.
ZaletyBrak
Wadyprędkość transferu SKANDAL
opóźnienie odpowiedzi DRAMAT
~Pawel / 2024-03-27 15:45
Ocena: 1.00 / 5
Miałem do czynienia z tą pseudo firmą.
Zakupiłem abonament z telefonem na raty ale oferta nie bardzo mi pasowała więc korzystając z opcji wcześniejszego zwrotu tak też zrobiłem.
Zwrot urządzenia jak i dokumentów przebiegł zgodne z umową.
Po jakimś czasie dostałem od Play fakturę do zapłaty.
Pomyślałem,że to pomyłka gdyż wszystko było uregulowane z mojej strony i nie miałem żadnej zaległości.
Po jakimś czasie otrzymałem informację od śmiesznej firmy Windykacyjnej.
Zadzwoniłem na infolinię w celu weryfikacji tej kwoty.Okazało się,że naliczyli mi ratę za telefon który zwróciłem i zwrot został uwzględniony,już nie wspomnę o kompetencji Pani która stwierdziła,że muszę zapłacic ratę za urządzenie którego nie mam,no komentować tego nie trzeba ????
Dziwi mnie tylko fakt,że nasi celebryci tak chętnie reklamują ten szajs,nie polecam i szczerze odradzam.
~Pawelec / 2023-11-15 11:55
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Chciałbym się podzielić moimi przykrymi doświadczeniami z Play i tym samym przestrzec potencjalnych nowych klientów przed fatalną jakością dostarczanych usług internetowych i telewizyjnych i bałaganem jaki panuje w tej firmie.
Byłem zadowolonym klientem UPC, nigdy nie miałem żadnych problemów z tym dostawcą usług. Z UPC kończy mi się już umowa, a z racji, iż niestety interes przejął Play to z nimi rozmawiałem na temat nowej. W salonie Play doradca klienta przedstawił mi nową ofertę, oczywiście znacznie mniej korzystną od tej z UPC (zmniejszenie prędkości internetu z 750 do 600, zabranie pakietów Viaplay, HBO, Polsat Sport Premium – oczywiście wszystko w tej samej cenie jak dotychczas), „bo promocje się kończą, bo to, bo tamto, bla bla bla…”, zawsze trzeba klientowi nawijać makaron na uszy. Nie od dzisiaj wiadomo, że w tej branży stałych klientów zawsze traktuje się gorzej niż nowych. Niezbyt zadowolony skontaktowałem się telefonicznie z działem utrzymania klienta Play i udało mi się na tym wytargować o 10 zł niższy abonament za to samo, WOW!
Zawarłem umowę poprzez rozmowę telefoniczną, kilkukrotnie podkreślając konsultantce w jej trakcie, że najbardziej zależy mi na pakiecie Canal+, ponieważ te programy oglądam najczęściej. Tydzień później przyjechał monter, zabrał sprzęt UPC i podłączył Play. Okazało się, że nie działa mi pakiet kanałów Canal+. Złożyłem reklamację i powiedziano mi, że jeszcze tego samego dnia powinno być wszystko tak jak należy. Oczywiście nie było, więc następnego dnia zadzwoniłem ponownie aby się czegoś dowiedzieć i przekazano mi, że jednak potrzebują trochę więcej czasu, bo muszą przeanalizować odsłuch rozmowy, w trakcie której zawierana była umowa.
Skontaktowano się ze mną dopiero po czterech dniach od złożenia reklamacji. Konsultant powiedział, że reklamacja została uznana, jako Play przyznali się do błędu, ALE przy obecnej umowie nie są w stanie włączyć mi pakietu Canal+, określił to jako pomyłka konsultantki, z którą zawierałem umowę. Strasznie zirytowany postanowiłem odstąpić od umowy w związku z fatalną jakością obsługi klienta oraz dostarczanych usług. Mam teraz czekać na telefon od montera, który przyjedzie zabrać sprzęt Play i podłączyć mi ponownie mój stary sprzęt UPC, z którego będę korzystał jeszcze przez ostatni miesiąc trwania poprzedniej umowy.
Żeby tego było mało jeszcze tego samego dnia po odstąpieniu przeze mnie od umowy (nie dlatego, że ja się rozmyśliłem, tylko ewidentnie z winy Play i niedotrzymaniu przez was obietnic) odłączono mi 90% kanałów i zostałem praktycznie tylko z kanałami telewizji naziemnej do czasu, aż łaskawie przyjedzie monter z moim starym sprzętem!!!
I co? Teraz mam czekać tydzień na waszego człowieka mając w telewizorze jedynie TVP?? To jest po prostu skandal. Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak żenującą obsługą.
Dodatkowo pragnę wspomnieć, że w trakcie większości rozmów z waszymi konsultantami słyszałem w słuchawce pogłos, z którym żaden z nich nie potrafił nic zrobić, to było strasznie irytujące.
Nie pozdrawiam.
~Paweł / 2018-06-20 16:24
Ocena: 1.00 / 5
To tragiczna sieć radzę się zastanowić poczytać przed podpisaniem jakiej kolwiek umowy Play to oszusci
ZaletyBrak
WadyWszystkie
~Paweł / 2019-01-05 20:37
Ocena: 1.00 / 5
2 lata temu podpisaliśmy umowę na internet nielimitowany o szybkiej predkosci . płacone regularnie 50 zl . Super internet sprawował sie znakomicie przez pierwsze 12 miesiecy elegancko . Potem ? hah potem jak krew w piach . Nowy router i nie mozna grać w najgorsze gry przez interent jednoczesnie sluchajac muzyki z Yt czy tez co kolwiek inne robic nawet głupia przegladare wlaczyc bo co ? ? ? Ping wysokosci 10 tysiecy i zapominamy o korzystaniu z interentu wieczorem to juz w ogoole. Film 90 minutowy mozemy ogladac z 900 minut :D Bardzo nie polecam , czekamy tylko konca umowy.
ZaletyBRAK!
Wady1. słaby internet pomimo wzietej najlepszej oferty
2. Brak jakiej kolwiek reakcji ze strony firmy na zglaszane problemy
3. NIE POLECAM!
~Paweł / 2019-03-29 14:22
Ocena: 1.00 / 5
Dramatyczne podejście do klienta
Naliczanie opłat za rozmowę z infolinią
Podnoszenie ofert dla starych klientów (nowy użytkownik dostaje lepsze oferty aniżeli stary)
Słaby zasięg (kolejka do innych nadajników play jest ostatni)
Beznadziejnie słaby net
I tak w nieskończoność
Nie polecam sieci Play
ZaletyBrak
WadyZbyt wiele aby wymienić
~Paweł / 2020-03-27 09:23
Ocena: 1.00 / 5
Miałem problem z zasięgiem w miejscu zamieszkania więc zgłosiłem problem. Pley zgodził się na rezygnację 3 numerów z 5 bez dodatkowych kosztów , myślałem super gest ze strony Pley do czasu gdy do następnej faktury naliczyli 90zł za nie pełną grupę. Na reklamacje odpisali że wszystko naliczyli zgodnie z umową i moja reklamacja jest niezasadna. Obecni nie mam zasięgu przez wyłączone nadajniki plus i muszę płacić tylko za to że jestem posiadaczem 2 kart sim bez możliwości korzystania. Przestrzegam nie podpisujcie umowy w Pley bo może się okazać że będziecie płacić za niewiadomo co. Play rezygnuje z partnerów roamingowych w ubiegłym roku zrezygnował z plusa w niedługim czasie ma również rezygnować z Orange i t-mobile, ale o tym nie informuje że może pojawić się problem z zasięgiem w niektórych lokalizacjach. Więc jeszcze raz przeszczegam nie zróbcie takiego błędu jak ja.
~Paweł / 2020-05-02 10:27
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry
Zdecydowanie nie polecam firmy play
Ich podejście do "stałego klienta" to kpina
Mam 6 numerów w firmie a zostałem potraktowany zdecydowanie gorzej aniżeli nowy klient z jednym numerem...
Odp że strony play :"ma Pan przydzieloną jakąś literkę do swojego konta bodajże" U" tym samym stwierdzono że korzystam z internetu oraz z rozmów i nie dostanę lepszej oferty. Innymi słowy gdybym nie korzystał z internetu oraz mniej dzwonił dostał bym lepsza ofertę.
W takim razie co oznacza u was słowo no limit?? jesteście najbardziej niepoważną firemką z jaką miałem do czynienia.
Żegnam ten sray play ozięble
ZaletyBrak
WadyAbsolutnie wszystko
~Paweł / 2020-05-11 05:53
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma z jaką miałem doczynienia. To już wywóz śmieci utrzymuje lepsze relacje z klientem niż to apogeum. Mam wrażenie jak bym był klientem jednej z firm krzak, która próbuje wyssać że mnie każdy grosz.
p.s, DZIĘKI ZA USUNIECIE MOJEJ POPRZEDNIEJ OPINI
Zaletypo 3 latach żadnej nie ujrzałem
Wadybandycka polityka firmy.
~Paweł / 2020-09-08 17:52
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć . Brak zasięgu zaledwie 5 km od miasta. Nie polecam.internet nielimitowany? Haha dobre sobie. 10 giga i koniec oglądania. Nie kupujcie
ZaletyBrak
WadyBrak Internetu za miastem. Telefony psują się po wygaśnięciu umowy. Gówno wielkie A nie sieć
~Paweł / 2020-12-31 07:24
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Brak zasięgu od ok 1 roku. Kilka reklamacji na ten temat i nic. Brak możliwości rozwiązania umowy z winy operatora. Dla mnie osobiście są to wymierne straty finansowe. Moja firma działa głównie internetowo. Brak dostępu do Internetu w tych czasach to żenada.