Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4763 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~bonks1235 / 2020-09-12 11:32
    Ocena: 1.67 / 5
    Pierwsze umowy i jak połowa ówczesnej przebiegły w dobrych warunkach, ale aktualnie to jest DRAMAT!!!
    Ciągły brak zasięgu, internet słaby.... Zgłosiłam 3 reklamację, które zostały uznane za niezasadne bo !wykorzystałam 2,5 GB internetu przez miesiąc! gdzie w normalnych warunkach 10 mi nie wystarczało... Chciałabym też zauważyć że człowiek z reguły się przemieszcza, nie spędza całego życia w jednym miejscu, ale według operatora PLAY ludzie chyba tylko powinni być w jednym miejscu?!
    Obsługa może miła ale co z tego jeśli nie spełnia swoich zadań.
    Brak słów, czekam tylko do końca umowy i już nigdy więcej!
    Zaletybrak zalet!
  • ~jaki / 2020-09-11 09:43
    Ocena: 1.33 / 5
    Play od nowa zabiera mi minuty z

    rozmowy w Play wytłumaczenie błąd systemu
    Zaletyjuż nie ma
    Wadyoszustwo klientów
  • ~Paweł / 2020-09-08 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć . Brak zasięgu zaledwie 5 km od miasta. Nie polecam.internet nielimitowany? Haha dobre sobie. 10 giga i koniec oglądania. Nie kupujcie
    ZaletyBrak
    WadyBrak Internetu za miastem. Telefony psują się po wygaśnięciu umowy. Gówno wielkie A nie sieć
  • ~kashmir / 2020-09-08 17:04
    Ocena: 1.67 / 5
    najgorszy operator pod słońcem. Oferty to lichwa. Wciskaja produkty ktorych nie uzywam niby za darmo, co z tego jak wszystko ląduje w kwocie ulgi abonenckiej. Dlugoletnich klientow maja za zero, burdel nieogar, niczevo sie nie da zalatwic.
    WadySame wady
  • ~Play / 2020-09-07 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam oszuści place 360play a okazuje się że trzeba tel zbić żeby ubezpieczenia naprawili innej opcji niema
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
  • ~Kaczor / 2020-09-06 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam serdecznie tak jak się dzwoni z awarią to zamykajazlecenie a awarią dalej jest.okradaja klientów kłamią podczas rozmowy każdym konsultant gadacie innego i postów nie daje a jak dadzą z łaski to20 zł.niepolecam tej sieci nikomu ceny telefonów dla starych klientów maja duże a dla nowych niższe.pozdrawiam
  • ~Fryzier / 2020-09-05 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    W skrócie nie rozpisując się, ciągłe problemy z internetem... Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Cezaryna / 2020-09-04 21:40
    Ocena: 1.33 / 5
    Umowa miała być przez pół roku bez żadnych opłat, a do tego możliwość korzystania przez pół roku bezpłatnie z Tidala. Naliczają cały czas opłaty za aplikację Tidal i twierdzą, że pracownik pomylił się. Po paromiesięcznych przepychanka chce e-mail-owych zaproponowano 100 zł. rekompensaty i 3 mies bezpłatnego korzystania z Tidala. Zgodziłam się i.... właśnie po 2 tyg. otrzymałam informację, że jednak nie mogą mu dać rekompensaty.
    Ręce opadają. Sprawa toczy się od mają 2020. Dla mnie to bezczelność i okradanie klientów.
    ZaletyŻadnych
    WadyOszustwo, niekompetencja.
  • ~Barth / 2020-09-04 11:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Kiedyś było super, teraz mają gdzieś klienta. Gdy dzwonisz z informacją że jest problem z zasięgiem z różnych telefonów pani prosi o podanie wszystkich informacji hasło pesel adres zameldowania. Po co im to do weryfikacji awarii transmiterów.
    Po za tym internet LTE chodzi wolniej niż babcia 100 letnia. Nie polecę już nikomu tej sieci.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO ( CAŁY PLAY)
  • ~aaaaa / 2020-09-02 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i kłamy.Dzwonią na sraczkę jak wypowiesz umowę. Niesłusznie naliczane rachunki nawet gdy już nie jesteś w sieci - niby kary. Złodziejstwo w biały dzień. Nie polecam, najgorsza sieć.
  • ~SzymonL / 2020-08-30 11:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch i pół miesiąca nie potrafią rozwiązać żadnego ze zgłoszonych prolemów. Zamykają zgłoszenia od tak twierdząc że naprawione a jak nie działało tak nadal nie dział, a ty człowieku trać czas i pieniądze
    ZaletyAplikacja ma czarny motyw
    WadyTotalne olewanie klienta, brak odpowiedzi w terminie, notoryczne kłamstwa że problem został naprawiony i zamykanie zgłoszeń
  • ~Piotr / 2020-08-29 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam państwa

    Zaczne moze od poczatku mojej historii z państwa firma Play .
    Więc kilka ,,KILKA ,, miesięcy temu zgłaszałem ciagle problem z prędkością internetu który to miał być najlepszy i najszybszy na rynku .Co okazalo sie brednia i oszustwem .
    Wiec postanowilem udac sie w koncu do salonu celem oddania państwa nowoczesnego routera z dodatkowa antena . Model ZTE WF830 . Poniewaz wszystkie państwa prace proby naprawienia lub poprawienia funkcjonowania nie przyniosły skutku .
    Numer zgłoszenia 229808820 z dnia 05.05.2020.Do dzis dnia nie dostałem od państwa żadnej odpowiedzi zwrotnej. Dlaczego przez niemal pół roku mój internet był tak wolny że plik o wielkości 4GB ściągnięcie zajmowało ponad godzinę . No ale duza firma duże problemy więc gdzie tu czas dla zwykłego człowieka .
    Udalo mi sie w koncu przedluzyc umowe z nowym sprzetem ktory mial byc demonem prędkości .I dzieckiem nowoczesnej technologii.
    Umowa z dnia 21.05.2020 do wiec dostałem modem wraz z laptopem ale karty sim już nie .
    I mało tego czekalam miesiac myślałem że dojdzie osobno może .Ale tak sie nie stalo .
    Więc zgłosiłem podczas rozmowy z państwa działem obsługi ze nie mam do dziś dnia karty .
    I dziś jest 29.08.2020 zaplacilem juz 500 zl a karty dalej nie widac .
    Powiem więc tak do końca tygodnia składam przeciwko firmie Play pozew Sądowy i będę sie domagał odszkodowania . . Dość mam państwa dość . Bede ta cala historie umieszczał w mediach społecznościowych tak aby ostrzec ludzi przed państwem Firma.
    Wadyskandal zachowanie jak z bramy
  • ~Pawel / 2020-08-28 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Siać najdroższa na rynku oferty dla stałych klientów przeraża.teraz widać jak ludzie uciekają od nich. Nie polecam
    ZaletyDobrzy naciagacze
    WadySamo zło
  • ~antek / 2020-08-28 19:30
    Ocena: 1.33 / 5
    NIE POLECAM!! po doladowaniu konta na karte pakiet solo l otrzymalem wiadomosc ze pakiet doladowany, ale ani internetu ani pieniedzy nie bylo, nastepnego dnia ponowna sytulacja bo ponownie doladowalem konto i aktywowalem pakiet tak jak mi polecila obsuga z play namawiajac mnie na abonamet bo wtedy nie byloby takich problemow i niestety to samo dwa dni bez internetu strata czasu a na reklamacje trzeba czekac kiedy internet jest potrzebny wszystkim przenioslem sie do innej sieci i jest wszystko tak jak byc powinno tragedia to cale przereklamowane play
  • ~Adam / 2020-08-27 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Będąc od kilkunastu lat w Play na kartę uszkodziłem sobie telefon i wydawało mi się normalne , że po następny poszedłem do salonu Play chcąc go kupić i dalej korzystsać z opcji na kartę. Pracownik w salonie poinformował mnie , że płacąc przez 24 miesiące po 30 zł będę miał ten telefon za 1 zł i będę miał takie warunki jak dotychczas na kartę za 25 zł. W swojej naiwności podpisałem umowę a jaką zobaczyłem dopiero w domu na emailu.Oczywiscie nie mogę odstąpić od umowy bo podpisałem w siedzibie firmy i mamy cię. Pracownik kłamał ale to nie
    szkodzi bo podpisałem , uważajcie na Play. Nie muszę dodawać , że nie 24*30 zł a od 13 tego doładowania 60 zł i tylko 200 minut do innych sieci.
    ZaletyBrak
    WadyJawne oszustwo , brak możliwości odstąpienia od złej umowy, bardzo kiepski kontakt z działem reklamacji i odpowiedzi nie na temat na zasadzie kopiuj wklej
  • ~olo / 2020-08-27 14:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Byłem Play na kartę i przeniosłem się do konkurencji Ogólnie byłem zadowolony Wkurzyła mnie jedna sprawa Korzystałem z pakietu bez limitu Przy każdym doładowaniu otrzymywałem złotówki na konto promocyjne których i tak nie wykorzystam Wolałbym GB (jak to jest np w Orange) Sugerowałem w BOK konkretne rozwiązania ale bez powodzenia Wymyślili promocję wakacyjną 100GB na 30 dni za 5 zł dla nowych klientów Mogli przecież połączyć to z doładowaniem ale nie W tej sytuacji robi się tak Kupojemy starter za 5zł odpalamy zmieniamy na odNowa i uruchamiamy promocję 100 GB Po 30 dniach zmieniamy ofertę na kartę i po 14 dniach karta jest martwa Nie wiem czy już wszedł przepis który pozwali odzyskać te 5zł w taki sposób możemy bujać się do końca promocji Czy nie jest bezsens A mogli połączyć to z doładowaniem Wniosek W miarę możliwości unikać abonamentów Dlaczego Po pierwsze za to samo trzeba zapłacić prawie dwa razy więcej Po drugie zmiana operatora to 24 godziny Po trzecie żadnych zabowiązań
    Zaletyoferta na kartę
    Wadynie istotne
  • ~Zły / 2020-08-27 07:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogo, oferta dla stałych klientów dopiero gdy się od nich ucieknie. Niesłusznie naliczane rachunki nawet gdy już nie jesteś w sieci. Złodziejstwo w biały dzień. Nie polecam. Trzymać się od nich z daleka.
    ZaletyBrak
    WadyJest ich sporo
  • ~Ada / 2020-08-25 09:36
    Ocena: 1.67 / 5
    Podczas próby kontaktu z B.obslugi klienta przelaczają na płatny numer bez poinformowania o opłatach.
    Bardzo sprytny i zakamuflpwany sposób wyciągania pieniędzy od klientow
    Jestem niestety pierwszy raz klientem tej sieci lecz na pewno ostatni.
    W żadnym wypadku nie jest to operator godny polecenia.
    ZaletyZadnych
  • ~Patryk / 2020-08-22 20:13
    Ocena: 1.67 / 5
    Bardzo słaba jakość oferowanych produktów. Internet to żart w tej sieci
    ZaletyNie znalazłem
    WadyWiele
  • ~KLIENT PLAY / 2020-08-21 18:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Najgorszy z dostawców jeśli chodzi o barak profesjonalnej obsługi.
    Zamówiłem usługę internetu bezprzewodowego z instalacją bezpłatną w terminie dwóch dni i 30 dniowym okresem próbnym. Otrzymałem zestaw niekompletny bez bonów na instalację i a na instalację zamiast dwóch dni czekałem 10 dni, podczas instalacji okazało się że są pomylone numery karty sim i nikt na info linii nie może mi powiedzieć kiedy nastąpi aktywacja karty, a oczywiście terminy uciekają i dla PLAY jest to mój problem bo oni mają takie procedury, odwiedziłem najbliższy odział PLAY i ta sama odpowiedź w najbliższym terminie ?. Składam reklamację za reklamacją i otrzymuję tylko kolejne numery reklamacji.
    Zaletybrak
    Wadybrak wsparcia dla klienta
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4763
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187