najgorsza siec jaka istnieje wiecznie problemy od startu usługi internetu światłowodowego żałuje decyzji podpisania umowy wiecznie te same awarie a jak mówię że chce zerwać umowę z winy operatora to grożą mi karami śmiech na sami. Nigdy w życiu nie wezmę nic więcej w play i będę dążył do zmiany operatora wszystkich moich numerów oraz internetu światłowodowego
Zaletybrak zalet sam szajs i nagorsze ścierwo
Wadyza dużo ich żeby wymieniać
~Patti / 2022-01-02 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie kupujcie nabijanie ludzi w butelkę ,zawieszające się rutery od telewizji i internetu wprowadzenie w błąd konsumenta przy próbach rozwiązaniu nie jednokrotnie wielu problemów Infolinia rozkłada ręce przełączając z działu do działu dla nich każde rozwiązanie wygląda tak że trzeba zapłacić więcej i oczywiście przy rozwiązaniu umowy kolosalne ceny kary bo to nie wina Play jednym krótkim słowem tragedia .
~Paubrz / 2023-09-09 21:14
Ocena: 1.00 / 5
Mamy wykupiony internet i telewizje , internet tragedia , telewizja non stop się zacina nie idzie nic obejrzeć , nawet jeśli mam swój internet wykupimy jest to samo, zacina się . Wiele razy byliśmy w Play i nic z tym nie robią . Człowiek płaci a nic z tego nie ma . Nie polecam Play !! Tragedia !!!
ZaletyBrak
WadyInternet się non stop zacina
~Paul / 2021-10-26 09:33
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga! To są złodzieje! Przedłużyłem u nich umowę przez telefon, miał być abonament z telefonem 130 zł okazało się, że podłożyli dodatkowy nr za 90 zł i muszę teraz płacić do końca umowy! Uważajcie na tą sieć, złodzieje i krętacze!
ZaletyBrak
WadyCała sieć play oraz obsługa to banda złodzieji!
~Paula / 2021-03-03 10:37
Ocena: 1.00 / 5
Masakra uważajcie na umowy. Nie zauważyłam, że wpisali mi kartę na internet. Karty nie dostała i nigdy nie aktywowałam co potwierdziła mi Pani z Play. Numery przeniosłam do T-Mobile, a oni dalej naliczali za kartę której nie ma. Rachunek doszedł do 600 zł. Najwieksi złodzieje jakich znam.
WadyBardzo słaby zasięg, złodziejskie umowy
~paula / 2022-06-04 10:00
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Faktura wciąż rośnie gdzie internet stacjonarny nie jest podłączony ponieważ nie świadczą usług w mieście w którym miesiąc wcześniej podłączyli mi ten sam internet ale po przeprowadzce stwierdzili ze tutaj takich usług nie świadczą. NIGDY W ZYCIU NIE POLECE NIKOMU!!!!
Zaletyżadnych
~Paula / 2024-02-01 07:18
Ocena: 1.00 / 5
Zostałam oszukana przez Play warunki umowy są zupełnie inne niż mi obiecywano , wizyty w salonie czy kotespondecja na czacie , infolini bez skutku nikt nic nie wie tragedia nigdy więcej tej sieci , internet nom stop nie działa, niekompetentni konsultanci . Omijać szerokim łukiem .
ZaletyBrak
WadyOszukujq klientów
Ogromną niekompetencja
Brak pomocy dla klienta
~Paula99 / 2021-10-19 17:14
Ocena: 1.00 / 5
TRAGEDIA, od tego roku ta sieć to porazka. Nie dość, że podpisywałam umowę na mniejszą kwotę, to co miesiąc mam 20 zł więcej do płacenia, mimo że byłam w punkcie i mam wszystkie usługi wyłączone to cały czas muszę dopłacać za nie wiadomo co. Zasięg BRAK SŁÓW, praktycznie ciagle brak internetu, wskakuje E a co za tym idzie to zero dostępu do internetu. Zdjęcia, filmy w internecie mi się nie ładują , mimo dobrego zasięgu i tak nie może się nic załadować. W dodatku od jakiegoś miesiąca nie mogę się do nikogo dodzwonić a w słuchawce słyszę „Połączenie nie może zostać zrealizowane z tego telefonu” i dopiero po 8/9 próbie mogę się dodzwonić . NIE POLECAM !!! Odradzam jak najbardziej .
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Paulina / 2020-01-23 17:40
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują starszych ludzi. Pomoc w salonach - żadna.
Zasięg - brak
Opłaty pozaabonamnetowe - regularnie ... za co? Nie wiadomo, w salonie również nie wiadomo skąd wzięła się naliczona kwota.
ZaletyNie ma zalet
~Paulina / 2020-10-29 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Chciałabym opisać przykrą sytuację jaka mnie spotkała. Postanowiłam przedłużyć umowę z siecią Play. Zawarłam przez telefon umowę. Konsultant w imieniu sieci Play w trakcie rozmowy telefonicznej zapewnił mnie, że przedmiotem naszej umowy, poza usługami telekomunikacyjnymi, będzie Iphone 12 256 GB kolor biały. Byłam ogromnie zaskoczona, kiedy otwierając przesyłkę kurierską okazało się, że telefon ma kolor czerwony. Podczas przeglądania umowy wysłanej drogą elektroniczną nie zwróciłam uwagi na kolor, ponieważ sugerowałam się rozmową ze sprzedawcą, podczas której moim głównym warunkiem przedłużenia umowy był kolor biały. Sprzedawca zapewnił mnie, że tak w istocie będzie. Oczywiście zgłosiła problem sieci Play, która postanowiła sprawdzić nagrania z rozmowy. Okazało się, że miałam rację, jednak cyniczna odpowiedź konsultanta sieci była taka, że umowy trzeba czytać. Zaproponowano mi 100 zł rekompensaty, zamiast wymiany towaru. Towar zamawiałam jako osoba prowadząca działalność gospodarczą, dlatego nie przysługuje mi prawo 14-dniowego odstąpienia od umowy. Uważam, że sprzedawca celowo wprowadził mnie w błąd, zdając sobie sprawę, że firma nie dysponuje w chwili zawierania umowy telefonem koloru białego. Moim zdaniem jest to celowa polityka sieci Play, która nie liczy się z interesem klienta i w ten wyrachowany i cyniczny sposób stara się maksymalizować swoje zyski. Poinformowano mnie oczywiście, że w przypadku odstąpienia od umowy zapłacę kare. Praktyki firmy Play uważam za żenujące i każdemu będę odradzała korzystania z usług tego operatora.
ZaletyOszuści
WadyOszuści
~Paulina / 2021-07-05 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta na poziomie zerowym. Złodzieje, którzy bez wcześniejszych ustaleń podnoszą koszt abonamentu na każdym z telefonów o 40 zł, a później nikt nie wie o co chodzi i jak to się stało. Co więcej okazuje się że w ich ofercie nie ma takich abonamentów ... Rozmowy telefonicznej "nie chce im się odsłuchać". Podejście do klienta skandaliczne, totalny brak kultury. Nie polecam nikomu.
~Paulina / 2022-03-04 07:36
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje!! W momencie przeniesienia umowy wystąpił błąd w formie podania złych danych. Operator poprzedni nie przeniósł nr do play a ten dodał mi drugi abonament. Warunkiem umowy było przeniesienie nr a teraz place dwa abonamenty. Za moimi plecami na pocztę wysłanie umowę (która nie widzialam) w takim sprawach się dzwoni a nie wysyła wiadomości które trafiają do spamu. Nie da się z nimi dogadać oszuści.
ZaletyBrak
WadyBrak możliwości dogadania
~Paulina / 2022-11-29 16:20
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator, jaki może być! Umowa podpisana w lipcu na rok ( internet , TV i nowy numer ) . Opłaty robione na czas , zero zaległości. Nagle zerwanie przez nich umowy i wyjaśnienie, że nie świadczą usług pod naszym adresem . Pytając o konkretny powód, nikt nic nie wie ! Nowe faktury przyszły, zostały opłacone, a na kolejny dzień odłączyli wszystko bez jakiejkolwiek informacji !!! Sprawa została zgłoszona do Rzecznika praw konsumenckich , zajmującego się usługami telekomunikacyjnymi . Nigdy więcej nic od tej firmy !
WadyOszuści
~Paulina / 2023-04-30 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Zero zasięgu, kłamstwa na temat ofert, naciąganie
~Paulina / 2025-07-14 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Dno i wiadro mułu. Po 9 latach przeniosłam numery do innej sieci i nie wrócę do nich choćbym nie wiem jaka ofertę musieli mi złożyć. Nagle się okazało że płaciłam nie za numery które użytkowałam regularnie tylko za numer który po 2 miesiącach wyrzuciłam bo wg ich pracownika mogę z nim zrobić co chce. Play to oszuści, krętacze i naciągacze. Nie dość że podnieśli mi rachunek to jeszcze za tyle lat nie było w stanie zaproponować żadnych porządnych warunków. Ich infolinia to jedna wielka żenada. Kazdy kolejny rozmówca twierdzi że kolejny konsultant pomoże po czym przełącza z powrotem. Na konkretne pytania odpowiadają wymijająco. Szczerze im współczuję takiej pracy bo codziennie muszą świecić oczami słuchać wkurzonych klientów i radzić sobie z czymś o czym nie mają pojęcia.
ZaletyBrak
WadyOferta niedostosowana do rynku
Słaba obsługa klienta
~Paulina Lewandowska / 2022-10-16 11:19
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tej firmy, rozwiązanie czegokolwiek na czacie zajmuje godzine, a i tak sprawa nie zostaje do końca wyjaśniona i musi człowiek sam szukać na necie co i jak ???? że nie wspomnę o włączaniu samoistnie różnych funkcji bez zgody klienta, przez tyle lat byłam zadowolona z usług oferowanych przez playa - teraz... zdecydowanie radzę przenieść się gdziekolwiek indziej.
Zaletybrak
WadyNie polecam tej firmy, rozwiązanie czegokolwiek na czacie zajmuje godzine, a i tak sprawa nie zostaje do końca wyjaśniona i musi człowiek sam szukać na necie co i jak ???? że nie wspomnę o włączaniu samoistnie różnych funkcji bez zgody klienta, przez tyle lat byłam zadowolona z usług oferowanych przez playa - teraz... zdecydowanie radzę przenieść się gdziekolwiek indziej.
~Paulina W. / 2022-07-12 21:14
Ocena: 1.00 / 5
OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!
Gdybym mogła dałabym 0*.
Internet dno! Zdarzało się ze miałam 0,15 mb/s prędkości przy rzekomo pełnej prędkości.
Rzucanie słuchawką przez konsultantów to widzę z innych opinii u Playa jest normą. W dzisiejszych czasach?!?! Naprawdę???
Mi 2x rzucono słuchawka gdy próbowałam dochodzić swoich praw. Za każdym razem składałam skargę.
Wypowiedziałam umowę jak tylko mogłam. Dopilnowała wszystkich terminów, złożyłam odpowiednio napisane wypowiedzenie. I? Po zakończeniu umowy przyszła faktura za kolejny okres.
W czasie próby złożenia reklamacji pan próbował mnie przekonywać ze nie wiem co mówię i ze ta FV mi się po prostu należała. Naprawdę uważają, że ludzie są półgłówkami? Coś niebywałego.
W końcu reklamację przyjął. Została rozpatrzona pozytywnie. Po czym… korekta została wystawiona na 46 zł z groszem zamiast na 50.
Przysięgłam sobie, że ani grosza im nie podaruję, nawet jakbym miała na telefony setki wydać.
Wiec kolejna reklamacja. Kolejny buc rzucający mi słuchawkę. Kolejny telefon, skarga na buca (przy okazji dowiedziałam się, że procedury przewidują mozliwosc rzuceni słuchawką!!!!! Naprawdę?!?!?!?) i dopięcie swego.
Przez dwa lata tkwienia w umowie złożyłam min. 10 reklamacji. Nigdy z nikim nie miałam takich przebojów. Zmarnowane pieniądze, czas, nerwy, a internetu i tak przez większość czasu nie miałam.
Gdzie będę mogła napiszę skargi, opinie. Będę przestrzegać przed zwykłymi oszustami i złodziejami. bo to co wyprawiają po prostu się w głowie nie mieści. Oszukują, sprzedają usługę, której nie dostarczają. Są bezczelni.
Sęk w tym, ze na tych swoich gierkach pewnie krocie zarabiają, bo pewnie rzadko tego się tak upierdliwy klient jak ja, który za wszelką cenę (dosłownie, bo cena połączeń tania nie jest) chce zawalczyć o swoje.
OMIJAĆ Z DALEKA!!!!
ZaletyAni jednej!!!!
WadyOszukują
Sprzedają usługi, których nie są w stanie dostarczyć
Są bezczelni i chamscy
Traktują klientów jak śmieci
Manipulują
~Paulona / 2020-03-31 23:30
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa klienta ? Na poziomie zerowym. Każdy mówi coś innego, wielki chaos i bałagan. Gdzie można zgłosić takie traktowanie klienta.
Produkty ? Oferta? Bez komentarza.
Poza tym zasięg kiepski, oferta analizując do innych ? „Drooogo”.
Usuwanie opinii przez moderatora, no cóż pisze do skutku.
ZaletyBrak
WadyBrak słów...
~Paulus / 2022-09-01 14:21
Ocena: 1.00 / 5
Oferta na kartę to non stop wyłączane wcześniej pakiety. Obsługa klienta tłumaczy ze mielem złe info o ważności pakietu a miałem go z smsa Play. Kpina internet w certum miasta chodzi jak krew z nosa.
ZaletyBrak
WadyZnikające dni ważności pakietów, obsługa bok, szybkość internetu.
~Paw / 2021-11-06 14:01
Ocena: 1.00 / 5
Dno, odwołać Kurdej , gdyby obraziła LGBT już by miała papiery na łopacie