Kupiłem usługę internet bez limitu z pełną prędkością w rozmowie telefonicznej konsultant stwierdził że prędkość w moim miejscu zamieszkania to co najmniej 25Mb/s, a po zainstalowaniu nie przekracza 10Mb/s, po reklamacji usługi odpisali że prędkość 10Mb/s to jest dla mnie komfortowa prędkość i że wszystko jest ok, a jak chcę rozwiązać umowę to trzeba zapłacić karę.
Dla potwierdzenia tego co napisałem wklejam odpowiedź sieci Play;
"Zgłaszali Państwo, że od 2 października 2020 roku na numerze 533504082 uzyskują Państwo niską prędkość internetu. Natomiast w mailu opisali Państwo, że prędkość pobierania wynosi około 10 Mb/s oraz prędkość wysyłania około 1 Mb/s i wartość pingu to 27 ms. Prędkości oraz ping są na prawidłowym poziomie i umożliwia Państwu komfortowe korzystanie ze zdecydowanej większości funkcjonalności aplikacji i serwisów internetowych."
Zaletybrak