Naciągają klientów na koszty. Przy przenoszeniu nr do innej sieci nie przenoszą nr dodatkowej karty internetowej przez co obciążają klienta nieadekwatna ceną usługi i robią problemy z jej wypowiedzeniem
WadyNaciąganie na koszty
Wysokie ceny za usługi
~P / 2020-10-10 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z poprzednią opinią transfer to dno, zasięg to dno tylko w mieście jako tako na obrzeżach brak. To najgorszy operator.
ZaletyBrak
WadyZa mało miejsca żeby wymienić wszystkie
~P / 2024-05-19 15:22
Ocena: 1.00 / 5
Jestem klientem play od lat co zmieni się już niebawem. To co przez ostatni czas się wyprawia to jakaś kpina. Sieć zamiast się rozwijać jeżeli chodzi o jakość usług to się zwija. Posiadam ofertę na kartę od lat. Konto systematycznie doładowane i z miesiąca na miesiąc z automatu przedłużała się oferta unlomited na kartę na kolejne 30 dni. Tym razem oferta nie przedłużyła się, a GB internetu które miałem przyoszczędzone poszły się paść. Wcześniej po doładowaniu konta zdążyło się coś dziwnego bo zawsze konto przedłużało się od 17 do 17. W między czasie potrzebowałem podładować żeby wysłać smsa premium i tu zdążyła się niespodzianka bo doładowanie było za 20 zł, a konto z automatu przedłużyło się do 10. Ogólnie przez tyle lat byłem bardzo zadowolony aż do teraz. Infolinia nic nie może zrobić i proponuję inną taryfę ale naddatek GB poszedł do śmietnika.
~p@ula / 2020-12-22 14:37
Ocena: 1.00 / 5
Play, to firma która nie reprezentuje żadnych wartości. Nie mają szacunku do klienta ani jego portfela. Wręcz przeciwnie, stosują sprytny system niedomówień i kruczków, dzięki któremu naliczają wysokie kwoty bez opcji ich odzyskania. Nie dbają o klientów, a osoby ze słabą pamięcią pozwolą im najeść się do syta. Jeżeli cenisz uczciwość i rzetelność w żadnym razie nie wybieraj tego operatora. Nie bez powodu mają tak niechlubną opinie w sieci. Nauka na naszych błędach powinna wystarczyć, tym bardziej, że jak widać jest nas tutaj wielu.
ZaletyBrak
~Pac / 2021-12-04 20:33
Ocena: 1.00 / 5
Play to jnaczej Vectra to się nie dziwię że chu..... chodzi.Panowie z obsługi technicznej robiom sobotę żarty z ludzi wchodzonc na,Rutery ludzi i bawionc się na stronach kture przeglądamy robiąc lagi na przeglondarkach i stronach .????????????????
ZaletySzybka wymiana:RUTERA.
WadyW Ch..z Vectrom.
~packman / 2022-03-12 00:00
Ocena: 1.00 / 5
ta firmavi jej internet to jakaś kpina. NIE POLECAM
Zaletybrak
Wadyza mało mam czasu aby opisać wszystkie
~Padre / 2018-11-01 22:43
Ocena: 1.00 / 5
Hmm jako klient oczekiwałem bez skutku dziś czyli 1 listopada 2018 na infolinii zenada
ZaletyBrak
WadyPlay
~Paha / 2020-01-22 11:41
Ocena: 1.00 / 5
Ofert różnych dużo a internet nie działa w ogóle
~Pajac / 2022-05-23 21:17
Ocena: 1.00 / 5
Mół,dno księżyc,Moskwa.Tragedia to bardzo łagodne określenie tej tragicznej sieci.Polecam wszystkie ale ta to jest nie mam okreenia.Mól mół mój dno próż ia i nic,masakra.
WadySame
~Palina / 2023-07-31 15:01
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy operator jaki działa na terenie Wrocław Różanka. Niby płacimy za światłowód, a w domu zwykły kabel podłączony. Telewizja nie działa poprawnie. Czasem w ogóle się wyłącza i jest niebieski ekran. Nie ma jak się dogadać z obsługą. Nikt nie przyszedł żeby sprawdzić w czym jest problem. Internet u córki w pokoju obok nie działa. Nawigacja w podróży również.
~Pam / 2025-08-04 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Jako nowy klient pierwszy kontakt z obsługą klienta oceniam fatalnie. Zostawiłam numer na stronie gdzie Play informuje że ktoś oddzwoni w ciągu 5min. Niestety nic bardziej mylnego. Po jakimś czasie zostawiłam numer ponownie. Finalnie konsultantka do mnie oddzwoniła ale nie była w stanie mi pomóc z powodu technicznego mój adres był już zajęty przez kogoś innego jednak nie zostało mi wyjaśnione w jaki sposób mogę rozwiązać problem i nie został mi zaoferowany follow up. Jednocześnie dostawałam ciągle telefony z tego samego numeru od innych konsultantów którzy w kółko pytali mnie o to samo że zostawiłam numer i w czym mogą pomóc. Minęło 3 tyg a ja ciągle nie mam rozwiązania pomimo ,że już rozmawiałam z conajmniej 5 osobami. Obsługa klienta nie szanuje czasu klientów obiecuję że ktoś oddzwoni w preferowanej godzinie jednak tak się nie dzieje. Nie prowadzą żadnych rejestrów i historii rozmów a bardzo by tu ułatwiło rozwiązanie problemu i frustracji klienta. Znowu jestem w kropce i jeśli ktoś nie oddzwoni dziś to wtedy rezygnuje z rozważania usług Play i przerzucę się na ofertę T-mobile.
~Pamela / 2022-07-10 21:08
Ocena: 1.00 / 5
Banda złodziei i tyle. Niekompetentne osoby które tam pracują mowia jedni jest drugie przez ich błąd place 100 zł dodatkowo jestem w pley 10 lat i już żałuję.
WadyNiekopetecja
~Pamela / 2024-07-18 12:39
Ocena: 1.00 / 5
Firma dziad pracownicy jeszcze gorsi nic nie potrafią po zerowym szkoleniu z pierwszej łapanki nie polecam
ZaletyBrak
Wady Opryskliwi konsultanci
~Pan g / 2022-07-18 10:19
Ocena: 1.00 / 5
Mam ofertę solo L 5g za 80 zł, a faktura przychodzi na 165. Złodzieje
ZaletyZero zalet
~Pan Gość / 2022-04-23 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Najbardziej skurwiały dostawca Internetu w Polsce wraz z Plusem.
ZaletyŻeby jeszcze jakieś były.
WadyWiele i tak bez końca.
~Pan Gość / 2022-06-02 17:27
Ocena: 1.00 / 5
Wielka jeb#na firma jak ten cały pie#dolony PIS. Nic dodać nic ująć.
ZaletyCh#jstwo.
~Pan Gość / 2022-06-13 02:37
Ocena: 1.00 / 5
~Kamil
Do konkurencji czyli do kogo PLUSA to taki sam zwis jak T-Mobile, Orange itd. Na twoim miejscu bym pomyślał nad Mobile Viking a jak nie to od Elona Maska - StarLink albo jakieś inne firmy najlepiej ze śwaitłowodem.
Firma bardzo nie lojalna wobec klienta. Przyjmują oni pracowników na infolinie osoby nie doszkolone gdzie nie potrafią się określić! Nic doradzić ,ni poinformować. Jest problem z rezygnacja abonamentu i masz płacić za coś z czego nie chcesz korzystać ,a umowa Ci się kończy!!! Czuje się oszukana! Najgorsza sieć! Przyjmują nie doszkolone osoby ,poprostu złodzieje i naciągacze przy podpisywaniu umowy jest co innego ,a wychodzi co innego niestety nie na korzyść klienta tylko ich ! Serdecznie nie polecam i pozdrawiam ;)
WadyPoprostu okradają i naciągają własnych klientów. Przy podpisywaniu umówiły mówią Ci co innego ,a na koniec nawet nie możesz zrezygnować!
~Paola84 / 2022-10-13 19:17
Ocena: 1.00 / 5
Jestem bardzo zdegustowana w ostatnim czasie siecią play. Byłam w stanie wytrzymać brak zasięgu czy brak nowych atrakcyjnych ofert chociaż jestem klientka od kilkunastu latoraz to ze po zakonczeniu umowy ktora przeszla na czas nieokreslony caly czas placilam za telefon ktory wedlug mnie został juz dawno splacony przez okres trwania umowy. Czara goryczy przelała się kiedy to dzisiaj poszłam z babcia aby mogła przejąć swój numer na siebie. Zacznę od początku. Miesiąc temu udałyśmy się do salonu Play w Częstochowie żeby zrobić cesje na jej numer aby mogła mieć go spowrotem na siebie, w tym dniu nie dokonałyśmy tego bo coś nie działało poproszono żebym przyszla następnego dnia, więc tak uczyniłam. Podpisałam dokument poczym zostałam poinformowana żeby przyjść za miesiąc z babcia to podpiszemy nowa umowę. Nadszedl ten dzień przyszłyśmy do salonu po czym okazało się że cesja nie została przeprowadzona. Pracownik salonu wykonał ją niby wyjatkowo w ekspresowym tempie, poczym moglysmy przejsc do podpisywania nowej umowy. Babcia zdecydowała się na telefon na kartę( co miesiąc doładowanie) . Przy końcu podpisywania dopytałam się kiedy należy wykonać doładowanie dostalam informacje, że ostateczny termin mija za 4 dni ale jakie było moje zdziwienie kiedy okazało się że nie można już wykonywać połączeń dzisiaj. Pracownicy są niedoinformowani, za wszelką cenę działają na niekorzyść klienta, bo pewnie jakaś prowizja za każdą umowę. Czekam na koniec mojej obecnej umowy i będę ostrzegać każdego kto będzie się zastanawiać nad play. Mam nadzieję że Play czyta te opinie i zastanowi się nad polityka swojej firmy.