Nie polecam nikomu, ta sieć to dno. Czekam na zakończenie umowy i przenoszę numer. W większym syfie jeszcze nie byłem. Odradzam każdemu, brak zasięgu, obsługa klienta A raczej jej brak jest normalnym zjawiskiem w sieci. Ponadto naliczanie dodatkowych kosztów za usługi które zostały WYŁĄCZONE. Jednym słowem: dramat.
ZaletyBrak.
WadyObsługa klienta,
Naliczane dodatkowych kosztów poza wiedzą abonenta,
Zasięg,
Brak korzystnych ofert dla stałych klientów,
Ogl DNO
~Xyz / 2020-11-02 15:13
Ocena: 1.00 / 5
Play najgorsza sieć jaka tylko jest nigdy jej nie wybierajcie. Od miesiąca ciągle jakieś awarie zasięgu nie mam danych nie mam wifi nie mam a place:) nie działa mi internet za który place dlatego wysyłają mi nowe oferty byłam w punkcie i dalej to samo :) NIE MAM JAK OGLĄDAĆ NETLIXA
DLATEGO NIE POLECAM SIECI PLAY I ODRADZAM JĄ
ZaletyŻadne
WadyWszystko
Brak zasięgu danych i wifi
~Shadou / 2020-11-01 07:47
Ocena: 5.00 / 5
Zdecydowanie najlepsza sieć w Polsce. Korzystam z oferty Play na kartę solo M 25zł/miesiąc nielimitowane rozmowy oraz SMS do wszystkich sieci i 10 GB internetu. Mogę spać spokojnie, bo nigdy nie zapłacę ani grosza więcej niż 25zł. Obsługa profesjonalna i bardzo sympatyczna, w salonie oraz przez telefon. Każdy jest traktowany indywidualnie, zależnie od potrzeb, dziękuję, że macie ofertę spełniającą wszystkie moje wymagania!
Zaletymiła oraz profesjonalna obsługa, dobra oferta, uczciwa firma, indywidualne podejście do każdego, brak spamu reklam, nie nękają telefonami
Wadybrak wad :)
~Mario / 2020-10-31 23:45
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia. Tragedia. Tragedia. Play to pomyłka telekomunikacyjna. Brak kompetentnych konsultantów. Bardzo skany zasięg. Od v trzech miesięcy przenoszone są nr z innej sieci. Po rozstrzygniętych na moją korzyść reklamacji, dalej nie mają pojęcia jak zakończyć przenoszenie nr. Porażka. Wielka porażka.
ZaletyPorazka
WadyTragedia
~Akila / 2020-10-31 08:03
Ocena: 1.67 / 5
Płacisz za wszystko a obsługa onsultant zamiast rozwiązać problem życzy miłego dnia żenada brak zasięgu w centrum miasta dzwoniłam z drugiej karty bo obsługa płatna żenada nie kupicie zmieniam sieć
ZaletyBrak
WadyBrak zasięgu sieci nawet w centrum miasta
~Monika / 2020-10-30 13:57
Ocena: 1.33 / 5
Dzień dobry
Przedłużyłam umowę, chociaż nie chciałam, ale Pan konsultant przekonał mnie, że będę miała super hiper internet, ponieważ otrzymam super ruter. Otrzymałam nowy ruter, więc płace teraz za 2, gdzie jeden i drugi mają słabą prędkość, więc nic praktycznie się nie zmieniło, ale pomyślałam no trudno, dałam się omamić. Ale wkurzyłam się jak przyszedł rachunek zwiększony o ubezpieczenie, które było doliczone i nikt mnie o to nie zapytał. Też opiekun, ten miły Pan, który mnie namówił na przedłużenie umowy jak chciałam to wyjaśnić nie odbierał telefonu. Wysłałam smsa nie oddzwonił. Oczywiście zadzwoniłam na infolinie i załatwiłam sprawę, ale sam fakt, jak mnie potraktował. Te 2 Lata przeżyje, ale to jest ostatnia umowa w Playu.
ZaletyBrak
WadyKosmiczne rachunki i słaby zasięg i internet
~Bogusz / 2020-10-29 23:29
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam rachunki za telefon kosmiczne zasięg brak nie polecam
ZaletyNie macie co chcecie
WadyZasięg
~Paulina / 2020-10-29 19:12
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry.
Chciałabym opisać przykrą sytuację jaka mnie spotkała. Postanowiłam przedłużyć umowę z siecią Play. Zawarłam przez telefon umowę. Konsultant w imieniu sieci Play w trakcie rozmowy telefonicznej zapewnił mnie, że przedmiotem naszej umowy, poza usługami telekomunikacyjnymi, będzie Iphone 12 256 GB kolor biały. Byłam ogromnie zaskoczona, kiedy otwierając przesyłkę kurierską okazało się, że telefon ma kolor czerwony. Podczas przeglądania umowy wysłanej drogą elektroniczną nie zwróciłam uwagi na kolor, ponieważ sugerowałam się rozmową ze sprzedawcą, podczas której moim głównym warunkiem przedłużenia umowy był kolor biały. Sprzedawca zapewnił mnie, że tak w istocie będzie. Oczywiście zgłosiła problem sieci Play, która postanowiła sprawdzić nagrania z rozmowy. Okazało się, że miałam rację, jednak cyniczna odpowiedź konsultanta sieci była taka, że umowy trzeba czytać. Zaproponowano mi 100 zł rekompensaty, zamiast wymiany towaru. Towar zamawiałam jako osoba prowadząca działalność gospodarczą, dlatego nie przysługuje mi prawo 14-dniowego odstąpienia od umowy. Uważam, że sprzedawca celowo wprowadził mnie w błąd, zdając sobie sprawę, że firma nie dysponuje w chwili zawierania umowy telefonem koloru białego. Moim zdaniem jest to celowa polityka sieci Play, która nie liczy się z interesem klienta i w ten wyrachowany i cyniczny sposób stara się maksymalizować swoje zyski. Poinformowano mnie oczywiście, że w przypadku odstąpienia od umowy zapłacę kare. Praktyki firmy Play uważam za żenujące i każdemu będę odradzała korzystania z usług tego operatora.
ZaletyOszuści
WadyOszuści
~Wojtek / 2020-10-29 12:24
Ocena: 1.00 / 5
Zamówiłem u doradcy biznesowego tel w kolorze szarym a Play przysłał mi w kolorze zielonym zaproponowali mi 100 zł za pomyłkę której nie przyjęłem i poprosiłem o przysłanie telefonu w kolorze szarym takim jaki zamówiłem wtedy Play napisał że ma mnie w dupie i mam dzwonić z tego telefonu jaki mi przyslali.
ZaletyBrak
WadyZłodzieje
~Prawy / 2020-10-26 15:46
Ocena: 2.67 / 5
Biorąc smartfon i abonament po spłacie umowy (w tym urządzenia) koszty raty za telefon nie są odliczane od abonamentu. Nawet jeżeli wywiążecie się z umowy. To dalej płacicie tą samą kwotę. Przykładowo płacisz 35 zł abonament i 65 zł rata za urządzenie razem 100 zł po np. 24 miesiącach, kiedyś płaciło się już tylko cenę abonamentu, bo niemal logiczne jest to że urządzenie zostało już spłacone i zostaje sam abonament, ale obecnie już tak to nie działa. Po spłacie umowy nadal będziecie płacić tą samą cenę zanim się kapniecie i wypowiecie umowę to już jesteście w plecy z kasą x tysiące klijentów i interes się kręci. Ogólnie mówiąc mają was gdzieś jako klijenta, bo wiedzą, że większośc osób nie czyta umów i nie ma rozeznania w ofertach operatora - na tym padlinożercy bazują stosując takie praktyki marketingowe. Rozumiem, że trzeba zarabiać, ale żeby odrazu twarz gównem wycierać ?
~Anna / 2020-10-25 12:25
Ocena: 1.00 / 5
Ta sieć to masakra mam ofertę na kartę. Doladowalam telefon i zanim wbiłem kod na promocyjna taryfę środków juz na koncie nie mialam bylam w domu wiec internet byl z domowego wiec nie z play i czary kasy nie ma taryfa nie dziala bo nie ma środków masakra
ZaletyBrak
~Ifosd / 2020-10-25 03:51
Ocena: 1.00 / 5
Przy zakupie umowy nie informują ze za duet czy trio lub kwartet na końcu umowy trzeba dodatkowo zapłacić od osoby 75zl a poza tym każdy każdemu zaśmiecać telefon stronami jakie otwiera
~Agata / 2020-10-24 18:41
Ocena: 1.00 / 5
Umowę mam od czerwca I po kilku miesiącach mam serdecznie dosyć firmy. Nie poinformowali, że pierwsza faktura będzie podwójna (za miesiąc z góry). Wszędzie problem z zasięgiem. A teraz pomimo próby rezygnacji z usługi dodatkowej I tak mam ją wliczoną do faktury. Nie wspominając już o wysokich kosztach połączenia z infolinią co jest nieudanym żartem. Bardzo bardzo nie polecam.
~Grzegorz / 2020-10-23 23:31
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich,
Po kilku letnim użytkowaniu sieci Play, jestem w stanie stwierdzić, że jest to masakryczna sieć ,ponieważ płaci się umiarkowanie a w zamian za to dostaje się internet i jakość połączenia z Marsa!!! Jest to BARDZO słaba marka sieci "Play" ,która tylko potrafi doprowadzić człowiek do rozpaczy.
Zaletybrak oszuści
Wadyoszuści
~Nowy Klient T-Mobile / 2020-10-23 14:11
Ocena: 1.67 / 5
W Sierpniu 2020 złożyłam pisemne wypowiedzenie umowy w salonie Play w Arkadii w Warszawie. Pracownik Play w systemie odhaczył tylko jeden numer z dwóch. Po miesiącu przy kolejnej wizycie w salonie Play okazało się, że umowa nie została w pełni wypowiedziana. Złożyłam reklamację, ale została ona odrzucona z powodu braku dokumentu z pisemnym wypowiedzeniem umowy. Pracownik Play zgubił moje pisemne wypowiedzenie umowy i nie wystawił mi należytych dokumentów potwierdzających rozwiązanie umowy. Dopiero przy trzeciej wizycie w salonie otrzymałam potwierdzenie złożenia wypowiedzenia ale z datą ok 2 miesięcy późniejszą przez co przez kolejne miesiące muszę płacić za abonament nieadekwatny do oferowanych usług (zawyżony o ratę za telefon, nawet po 24 m-cach!!!). Nie polecam, pracownicy Play uniemożliwili mi dokonanie skutecznego wypowiedzenia umowy, nie dokonali odpowiednich zmian w systemie, nie dostałam kompletnych dokumentów potwierdzających wypowiedzenie umowy a moje pisemne wypowiedzenie umowy zostało zgubione. Nigdy więcej nie skorzystam z usług Play w obawie przed kolejnym oszustwem.
WadyZa błędy pracowników Play płacą klienci
~Były urzytkownik / 2020-10-21 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Unikajcie salonów Play przy podpisywaniu umowy miałem płacić 170 zł za 2 telefony w abonamencie rachunek co miesiąc 240 zl po upływie 24 msc po wizycie w salonie i powiadomieniu ekspedientki że nie przedłużamy umowy myślałem że koniec z płaceniem tym złodzieja. Myliłem się gdy zobaczyłem do za płaty 210 zł pani w salonie stwierdziła że nie wypowiedziano umowy.. pytam ja jakim prawem place kolejny miesiąc jak telefony są splacone w odp usłyszałem ,, bo my mamy inaczej niż inne sieci i u nas nie ma rat za telefon tylko całość abonamentu dlatego mam 210zl zapłacić za abonament za miesiąc '' odradzam wszystkim banda zlodzieji
ZaletyBrak
WadyUkryte koszta i jeszcze raz koszta
~Jolanta / 2020-10-21 13:21
Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu i niemiła obsługa.Jestsm wściekła .że nie mogę zrezygnować i kupiłam do tego nowy telefon.
ZaletyBrak
WadyZły zasięg
~Koma / 2020-10-20 07:44
Ocena: 1.33 / 5
Jeżeli w sieci nie poprawi się zasięg to będę zmuszony przenieś numer bo to jest tragedia z tym zasięgiem jeszcze rok temu był dobry zasięg A teraz nie ma go
ZaletyBrak zasięgu
WadyBrak zasięgu
~Tom / 2020-10-19 23:01
Ocena: 1.00 / 5
numer na karte mialem nascie lat...
przenioslem do play bo miala byc taka dobra oferta - a tu caly czas problem z zasiegiem, rzadko uzywany i raptem sie okazuje ze nie zaplaciwszy kilku zl. stracilem go, a pajac w salonie mi mowi ze powinieniem tego pilnowac i nie moge go odzyskac bo to moja wina, a zl. ktore mialem przepadly - nikomu nie polecam
Zaletynie widze
Wadyproblem zasiegu, kiepska obsluga
~Andy / 2020-10-18 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Konsultanci w salonie, bardzo nieuprzejmi, wiedza konsultantów na poziomie zera nie potrafią poprawnie wypełnić wniosku o przeniesienie numerów telefonu z innej sieci gdzie po ich błędzie pozostaje się samym z tym problemem. Co jakiś czas dziwne maile o numerze telefonu, lub płatności. Jeśli ktoś nie chce żyć w stresie i niepewności to niech ucieka od Play jak najdalej.