Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4762 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niedoszły klient / 2020-11-17 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    1/10 jeśli chodzi o profesjonalizm. Zamówiłem internet w salonie i miałem jedynie czekać nas instalację (za 12 dni bo wtedy przenosiłem się na nowe mieszkanie). Monter się nie zjawił, więc do instalacji nie doszło. Anulowali sobie bez powodu. Wizyta do salonu, a tam napisano skargę i zaoferowano mi rozwiązanie - internet na kartę. Niestety nie mając routera, nie dało się tego zainstalować. Skarga mówi o zwolnieniu z miesiąca opłat (55zl)... Mnie te dwa dni bez internetu kosztują ponad 1500zl, a mojego pracodawcę pewnie ze dwa razy tyle. Infolinia i chat to jakaś pomyłka - zero kompetencji i zero chęci pomocy klientowi. Nigdy więcej!!! Amatorzy!
    WadyWszystko
  • ~Magdadem / 2020-11-16 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Co chwilę podnoszenie cen. Wiecznie problem z netem bo się tnie. Słabe oferty jeśli chodzi o formuły na miesiąc. Zdecydowanie ay jest za drogi.
  • ~Axfv / 2020-11-16 18:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam play na karte. Kupilem oferte za 35 zl nielimitowany internet.. pierwsze 20 gb z bajszybsza predkoscia. Z tym ze po 2h juz zaczal sie zacinac i nie da sie nic ogladac takze poeniadze wyrzucone. NIE POLECAM!
    ZaletyBrak zalet
    WadyOszustfo
  • ~Mirr711 / 2020-11-16 00:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam mobilny play w pakiecie c+ od jakiegoś czasu jest żenada brak całkowity internetu od godziny 6- 20 prędkość 0.12 max 2 Mb/s nie polecam tego operatora chyba że ma ktoś za dużo kasy. Obsługa na info jest ok ale nie mogą pomóc wina jest po stronie operatora. Operator play tłumaczy się że jest to wina lokalizacji i przeciążenia w tym czasie serwerów a Mieszkam w Bydgoszczy
    ZaletyBrak
    WadyDno
  • ~Kalif / 2020-11-14 17:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam w mojej ocenie to jeden z najgordzych operatorow na rynku.Reguloeanie predkosci internetu to miedzy innymi spodob na drenowanie portfeli.Za 20gb internetu na dwa telefony to cena 90 zl.smiechu warte!!!
    Wady99%
  • ~Wojtek / 2020-11-14 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Zastanawiam się czy to polityka firmy, czy brak kompetencji pracowników? Zrobiłem zgłoszenie reklamacyjne, odrzucili bez jakiejkolwiek diagnostyki. Zrobiłem kolejne, dotyczące innej kwestii, odrzucili jako odwołanie od pierwszego bo minęło 30 dni od odpowiedzi na poprzednie. Po reklamacji zgłoszenie przyjęte, ale na innym numerze usługi (posiadam abonament telefoniczny i Internet mobilny). To jakiś koszmar. A dodatkowo coraz gorszy zasięg i praktycznie nie działający Internet mobilny.
  • ~Franek / 2020-11-14 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pracy zdalnej ta sieć nie nadaje. Kupiłem starter na kartę, bo abonament to ryzyko. I po miesiącu powiem szczerze nie warto pakować pieniędzy w tego operatora. Z pomocą przyszedł inny operator za 50zl i to na kartę mam 100GB w dzień i 200GB w nocy oraz 5G bez opłat i lojalki. Dodatkowo rozmowy za 15zl w sumie. 65zl płacę. A Play za 100GB i no-limit chce 99zl na abonament
    ZaletyDrożyzna i ściema
    WadyKręcenie bajek o 5G
    Brak LTE w terenach zabudowanych
    Niski stan jakości połączeń
  • ~Klient / 2020-11-13 21:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Kiedy chcesz cos kupic to dzwonią, proponują, ale kiedy masz problem to plac i sie martw sam. Skladanie reklamacji to udreka, a ten ich czat to żenada. Konsultant mowi jedno, salon wyśmiewa, nie chce przyjac sprzetu ktory zdemontowal ich serwis. Obsluga fatalna. Ponad tydzien nie mam internetu za który slono place, moze bedzie w przyszlym tygodniu jak ktos rozpatrzy reklamacje.
    ZaletyPani konsultantka playa po zgloszeniu problemu przez telefon poleca kupic bardziej stabilny internet po kablu (czyli od innego dostawcy internetu)
    WadyFatalna obsluga
  • ~Klient / 2020-11-12 15:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie i absolutnie już nie polecam tego operatora nikomu. Odradzam wizyt w salonach i rozmów z konsultantami. Jeszcze parę lat temu było w miarę Ok. Teraz od ponad tygodnia nie działa mi karta sim. Sprzedawcy w salonach i konsultanci kompletnie nie słuchają co się do nich mówi. Nawet nie potrafią poprawnie zapisać nr telefonu, który mają przed nosem na monitorze komputera. Żenada. Prostych spraw nie potrafią naprawić. Tym powinien zająć się UOKiK i Rzecznik Praw Konsumentów. Zalecam.
    ZaletyŻadnych
    WadyOpieszałość, brak szacunku do klienta, niechęć do rekompensaty strat przez klienta, brak kontaktu z poszkodowanym klientem
  • ~Janusz / 2020-11-10 13:16
    Ocena: 1.67 / 5
    Niestety po latach zmieniam sieć. Karta do internetu która miała być darmowa okazuje się karta główną i mimo odłączenia numerów trzeba ją wypowiedzieć osobno o czym Play Was nie poinformuje i będziecie dalej płacić cały abonament. Dodatkowo wykasowali mi konto na play24 bo 3 numery telefoniczne zostały przeniesione do plusa a internet pozostał, ale mimo to nie mogę mieć wglądu do swoich rachunków
    TOTALNA PORAŻKA
    Proszę WAS pamiętajcie o NIBY DARMOWYM NUMERZE INTERNETU !!!!!!!!!!!
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyMiałem trzy numery
    WadyBrak chęci współpracy na dłużej
  • ~Yeti / 2020-11-10 06:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety po 10 latach zmieniam sieć. Karta do internetu która miała być darmowa okazuje się karta główną i mimo odłączenia numerów trzeba ją wypowiedzieć osobno o czym Play Was nie poinformuje i będziecie dalej płacić cały abonament. Szyję i nic więcej. Omijać ta sieć z daleka. Zasięg mega słaby a internet z reguły nie działa. Poza tym traktowanie stałego klienta gorzej niż nowego i w kwestii oferty jak i obsługi. Omijać szerokim łukiem!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa
    Internet
    Zasięg
    Oszustwa w umowie
  • ~Maciek / 2020-11-08 16:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Przy pakiecie Solo XL oferują nielimitowany internet po wykorzystaniu pakietu z prędkością 1Mb/s. W rzeczywistości prędkość internetu to 1/10 obiecywanej prędkości. Oszuści. Opuszczam tą sieć i wam również radzę.
    ZaletyBrak
    WadyInternet działa bardzo wolno.
  • ~D. / 2020-11-08 12:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalny balagan. Po przedłużeniu umowy, na kolejne 2 lata, minęło 1.5 miesiaca i mój abonament za trzy telefony zmienil sie w opcje na doładowania. Chcąc wykomac polaczenie - brak srodkow na koncie. Reklamacja i świetna informacja , przybliony czas oczekiwania do 30 dni. Ha czyli prowadzac dzialalnosc jak nie doladuje tel to jestem odlaczony mimo wszystko ze mam abonament i umowe. Najlepsze jest to , ze nikt nie wie jak to sie mogło stac. Zaluje jednego , ze przy podpisaniu aneksu nie bylo brane zadne urządzenie. Musze jeszcze sie dowiedziec jakie sa kary umowne dla play za bezpodstawne zerwanie umowy i calkowita jej zmiane.
    ZaletyZadne
    WadyTotalny brak wydzkolenia konsultantow
  • ~Wojciech / 2020-11-07 20:25
    Ocena: 1.67 / 5
    Po wyjechaniu poza duże miejscowości problem z zasięgiem. sytuację ratuje roaming krajowy, ale po jego wyłączeniu będzie dramat. Bardzo niska prędkość Internetu mobilnego poza dużymi miastami. Obrazu dopełnia brak kompetencji pracowników obsługi klienta, szczególnie tych zajmujących się reklamacjami. Nie wiem z czego to wynika, z braku narzędzi diagnostycznych, czy z polityki firmy. Reklamacje są zamykane bez rozwiązania, odpowiedzi sprawiają wrażenie, że pracownik zajmujący się nią czyta bez zrozumienia. Na reklamacje dot. drastycznego obniżenia prędkości internetu mobilnego dostałem odpowiedź, że spadek prędkości wynika z dużej liczby użytkowników i żeby zmienić miejsce korzystania, lub przełączyć na operatora w roamingu krajowym. Dotyczy to 20 000 gminy. No cóż w takiej sytuacji sami klienci zadbają żeby sieć nie była zbyt obciążona, co widać zresztą po ilości utraconych abonentów w ostatnim czasie.
    Zaletyceny
    Wadyzasięg, obsługa klienta, jakość oferowanych usług
  • ~Zniesmaczona / 2020-11-06 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje, naciągacze i niekompetentni ludzie. Klient musi płacić za błędy konsultantów. Umowy nie są rozwiązywane w terminie do tego przeznaczonym przez co klient ponosi dodatkowe koszty, często nawet nie wiedząc, że coś co miało być wyłączone w dalszym ciągu działa. Konsultanci mówią co im ślina na język przyniesie i nie ma to żadnego odzwierciedlenia w faktach. Składane reklamację nie są przyjmowane, dlatego wszystko stoi w miejscu a klient ponosi tego koszty. Jakoś usług jest w opłakanym stanie
    ZaletyBrak
    WadyOlewanie reklamacji ( nie ma ich nawet w systemie)
    Przedłużanie ważności usług, nawet, gdy użytkownik składa rezygnacje
    Konsultanci nie posiadający wiedzy na temat wykonywanej pracy
    Brak konsekwencji za wprowadzanie klienta w błąd
  • ~Rafał / 2020-11-05 12:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Daje jedna gwiazdkę bo niestety mniej się nie da a ten internet nawet na jedna gwiazdkę nie zasługuje
    ZaletyŻadnych
    WadyCiagle brak internetu a jeżeli jest to jakby go nie bylo
  • ~Filip / 2020-11-04 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Play jest słabe niby dobre ale tak naprawde zakupiłem kombuter msi od play doszedł ale uszkodzony niechciał się włączyć więc go odesłaliśmy i od puł roku nie chcą nam ani odesłać nowego kombutera ani pieniędzy więc nie polecam firmy play
    WadySłaba obsuga i od poł roku niemam ani kombutera ani pieniędzy
  • ~Norbert / 2020-11-04 19:19
    Ocena: 1.00 / 5
    mój internet totalnie się ścina mam cały czas 200 pingu
    Zaletylaguje mi wasz internet
  • ~Krzysztof / 2020-11-03 20:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak zasięgu co wiąże się również z brakiem internetu, pracuje często w terenie, często używam telefonu do różnych aplikacji potrzebnych mi do pracy które muszą być połączone z internetem, oczywiście którego nigdy nigdzie nie ma, nie polecam tej sieci czekam do końca umowy i już NIGDY więcej nie skorzystam z ich usług
    ZaletyBrak
    WadyBrak zasięgu
  • ~Kajssh / 2020-11-03 11:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero zasięgów nic nie mozna załadować cały czas braki internetu 8
    ZaletyZero
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187