Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4608 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paulina / 2022-11-29 16:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator, jaki może być! Umowa podpisana w lipcu na rok ( internet , TV i nowy numer ) . Opłaty robione na czas , zero zaległości. Nagle zerwanie przez nich umowy i wyjaśnienie, że nie świadczą usług pod naszym adresem . Pytając o konkretny powód, nikt nic nie wie ! Nowe faktury przyszły, zostały opłacone, a na kolejny dzień odłączyli wszystko bez jakiejkolwiek informacji !!! Sprawa została zgłoszona do Rzecznika praw konsumenckich , zajmującego się usługami telekomunikacyjnymi . Nigdy więcej nic od tej firmy !
    WadyOszuści
  • ~Paulina / 2023-04-30 21:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero zasięgu, kłamstwa na temat ofert, naciąganie
  • ~Paulina Lewandowska / 2022-10-16 11:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy, rozwiązanie czegokolwiek na czacie zajmuje godzine, a i tak sprawa nie zostaje do końca wyjaśniona i musi człowiek sam szukać na necie co i jak ???? że nie wspomnę o włączaniu samoistnie różnych funkcji bez zgody klienta, przez tyle lat byłam zadowolona z usług oferowanych przez playa - teraz... zdecydowanie radzę przenieść się gdziekolwiek indziej.
    Zaletybrak
    WadyNie polecam tej firmy, rozwiązanie czegokolwiek na czacie zajmuje godzine, a i tak sprawa nie zostaje do końca wyjaśniona i musi człowiek sam szukać na necie co i jak ???? że nie wspomnę o włączaniu samoistnie różnych funkcji bez zgody klienta, przez tyle lat byłam zadowolona z usług oferowanych przez playa - teraz... zdecydowanie radzę przenieść się gdziekolwiek indziej.
  • ~Paulina W. / 2022-07-12 21:14
    Ocena: 1.00 / 5
    OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM!!!

    Gdybym mogła dałabym 0*.

    Internet dno! Zdarzało się ze miałam 0,15 mb/s prędkości przy rzekomo pełnej prędkości.

    Rzucanie słuchawką przez konsultantów to widzę z innych opinii u Playa jest normą. W dzisiejszych czasach?!?! Naprawdę???
    Mi 2x rzucono słuchawka gdy próbowałam dochodzić swoich praw. Za każdym razem składałam skargę.

    Wypowiedziałam umowę jak tylko mogłam. Dopilnowała wszystkich terminów, złożyłam odpowiednio napisane wypowiedzenie. I? Po zakończeniu umowy przyszła faktura za kolejny okres.

    W czasie próby złożenia reklamacji pan próbował mnie przekonywać ze nie wiem co mówię i ze ta FV mi się po prostu należała. Naprawdę uważają, że ludzie są półgłówkami? Coś niebywałego.
    W końcu reklamację przyjął. Została rozpatrzona pozytywnie. Po czym… korekta została wystawiona na 46 zł z groszem zamiast na 50.

    Przysięgłam sobie, że ani grosza im nie podaruję, nawet jakbym miała na telefony setki wydać.

    Wiec kolejna reklamacja. Kolejny buc rzucający mi słuchawkę. Kolejny telefon, skarga na buca (przy okazji dowiedziałam się, że procedury przewidują mozliwosc rzuceni słuchawką!!!!! Naprawdę?!?!?!?) i dopięcie swego.

    Przez dwa lata tkwienia w umowie złożyłam min. 10 reklamacji. Nigdy z nikim nie miałam takich przebojów. Zmarnowane pieniądze, czas, nerwy, a internetu i tak przez większość czasu nie miałam.

    Gdzie będę mogła napiszę skargi, opinie. Będę przestrzegać przed zwykłymi oszustami i złodziejami. bo to co wyprawiają po prostu się w głowie nie mieści. Oszukują, sprzedają usługę, której nie dostarczają. Są bezczelni.

    Sęk w tym, ze na tych swoich gierkach pewnie krocie zarabiają, bo pewnie rzadko tego się tak upierdliwy klient jak ja, który za wszelką cenę (dosłownie, bo cena połączeń tania nie jest) chce zawalczyć o swoje.

    OMIJAĆ Z DALEKA!!!!
    ZaletyAni jednej!!!!
    WadyOszukują
    Sprzedają usługi, których nie są w stanie dostarczyć
    Są bezczelni i chamscy
    Traktują klientów jak śmieci
    Manipulują
  • ~Paulona / 2020-03-31 23:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta ? Na poziomie zerowym. Każdy mówi coś innego, wielki chaos i bałagan. Gdzie można zgłosić takie traktowanie klienta.

    Produkty ? Oferta? Bez komentarza.

    Poza tym zasięg kiepski, oferta analizując do innych ? „Drooogo”.


    Usuwanie opinii przez moderatora, no cóż pisze do skutku.
    ZaletyBrak
    WadyBrak słów...
  • ~Paulus / 2022-09-01 14:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Oferta na kartę to non stop wyłączane wcześniej pakiety. Obsługa klienta tłumaczy ze mielem złe info o ważności pakietu a miałem go z smsa Play. Kpina internet w certum miasta chodzi jak krew z nosa.
    ZaletyBrak
    WadyZnikające dni ważności pakietów, obsługa bok, szybkość internetu.
  • ~Paw / 2021-11-06 14:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno, odwołać Kurdej , gdyby obraziła LGBT już by miała papiery na łopacie
  • ~Pawcio / 2021-07-22 12:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy zasięg, najgorsza obsługa (powolna, nieznająca procedur i nieuprzejma). Nigdy więcej.
    ZaletyKiedyś cena, dzisiaj nic.
    Wadysłaby zasięg i prędkość internetu, ceny, obsługa.
  • ~Pawcio / 2021-10-01 19:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf i tyle jak można traktować stałego klienta jak śmiecia człowiek 10 lat płaci w terminie a oni nadal drożej i drożej porażka syf syf syf
    ZaletyNie ma
    WadyInternet zasięg tragedia
  • ~Pawel / 2019-10-17 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet na karte co miesiac doladowuje 50zl lub 100zl. Biore pakiet za 49zl na sam internet , internet jest tak ch*Jowy ze glowa az boli. Dzwonie na infolinie ze skarga to jestem splawiany i coraz to nowsze bajeczki wysluchuje.. W przyszlym miesiacu odchodze z tego g*wna
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~Pawel / 2020-08-28 22:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Siać najdroższa na rynku oferty dla stałych klientów przeraża.teraz widać jak ludzie uciekają od nich. Nie polecam
    ZaletyDobrzy naciagacze
    WadySamo zło
  • ~Pawel / 2021-09-10 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasieg sieci komorkowej jak i internetu firmy Play jest na bardzo niskom poziomie w porownaniu do Orange. Niedawno zmienilem siec z Orange na Play i tam gdzie Orange bez problemu dawal rade tam Play totalnie sie wyklada
  • ~Pawel / 2022-09-30 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczają opłaty a poźniej nie uznają reklamacji. Złodziejska firma.
  • ~pawel / 2022-11-24 11:28
    Ocena: 1.00 / 5
    złodzieje miałem internet i telefon po 2 latach internet samoczynnie wygasł po nastęonych 2 latach zrezygnowałem z telefonu to włączyli internet i kazali,płacić podali mnie do windykacji nic tam już niewezmę złodzieje naciągacze
  • ~pawel / 2023-09-01 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Play ma niezłą ofertę na papierze i nie jest to plus ale minus, gdyż jest ona w praktyce nieprawdziwa.
    Testowałem internet mobilny z play z 30 dni (pin 25 ms, transfery 80Mb/s). To było dla mnie super, biorąc pod uwagę okolicę w jakiej jestem. Po podpisaniu umowy ping 400ms !!!!! a transfery 1-2 Mb/s.
    Jak dla mnie wałek. Chcecie tego, Play zaprasza.
    Mogłem wziąć T-Mobile transfery było 20-30 Mb/sek przy pingu 25 ms.
    ZaletyBrak
    Wadyprędkość transferu SKANDAL
    opóźnienie odpowiedzi DRAMAT
  • ~Pawel / 2024-03-27 15:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałem do czynienia z tą pseudo firmą.
    Zakupiłem abonament z telefonem na raty ale oferta nie bardzo mi pasowała więc korzystając z opcji wcześniejszego zwrotu tak też zrobiłem.
    Zwrot urządzenia jak i dokumentów przebiegł zgodne z umową.
    Po jakimś czasie dostałem od Play fakturę do zapłaty.
    Pomyślałem,że to pomyłka gdyż wszystko było uregulowane z mojej strony i nie miałem żadnej zaległości.
    Po jakimś czasie otrzymałem informację od śmiesznej firmy Windykacyjnej.
    Zadzwoniłem na infolinię w celu weryfikacji tej kwoty.Okazało się,że naliczyli mi ratę za telefon który zwróciłem i zwrot został uwzględniony,już nie wspomnę o kompetencji Pani która stwierdziła,że muszę zapłacic ratę za urządzenie którego nie mam,no komentować tego nie trzeba ????
    Dziwi mnie tylko fakt,że nasi celebryci tak chętnie reklamują ten szajs,nie polecam i szczerze odradzam.
  • ~Pawelec / 2023-11-15 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Chciałbym się podzielić moimi przykrymi doświadczeniami z Play i tym samym przestrzec potencjalnych nowych klientów przed fatalną jakością dostarczanych usług internetowych i telewizyjnych i bałaganem jaki panuje w tej firmie.
    Byłem zadowolonym klientem UPC, nigdy nie miałem żadnych problemów z tym dostawcą usług. Z UPC kończy mi się już umowa, a z racji, iż niestety interes przejął Play to z nimi rozmawiałem na temat nowej. W salonie Play doradca klienta przedstawił mi nową ofertę, oczywiście znacznie mniej korzystną od tej z UPC (zmniejszenie prędkości internetu z 750 do 600, zabranie pakietów Viaplay, HBO, Polsat Sport Premium – oczywiście wszystko w tej samej cenie jak dotychczas), „bo promocje się kończą, bo to, bo tamto, bla bla bla…”, zawsze trzeba klientowi nawijać makaron na uszy. Nie od dzisiaj wiadomo, że w tej branży stałych klientów zawsze traktuje się gorzej niż nowych. Niezbyt zadowolony skontaktowałem się telefonicznie z działem utrzymania klienta Play i udało mi się na tym wytargować o 10 zł niższy abonament za to samo, WOW!
    Zawarłem umowę poprzez rozmowę telefoniczną, kilkukrotnie podkreślając konsultantce w jej trakcie, że najbardziej zależy mi na pakiecie Canal+, ponieważ te programy oglądam najczęściej. Tydzień później przyjechał monter, zabrał sprzęt UPC i podłączył Play. Okazało się, że nie działa mi pakiet kanałów Canal+. Złożyłem reklamację i powiedziano mi, że jeszcze tego samego dnia powinno być wszystko tak jak należy. Oczywiście nie było, więc następnego dnia zadzwoniłem ponownie aby się czegoś dowiedzieć i przekazano mi, że jednak potrzebują trochę więcej czasu, bo muszą przeanalizować odsłuch rozmowy, w trakcie której zawierana była umowa.
    Skontaktowano się ze mną dopiero po czterech dniach od złożenia reklamacji. Konsultant powiedział, że reklamacja została uznana, jako Play przyznali się do błędu, ALE przy obecnej umowie nie są w stanie włączyć mi pakietu Canal+, określił to jako pomyłka konsultantki, z którą zawierałem umowę. Strasznie zirytowany postanowiłem odstąpić od umowy w związku z fatalną jakością obsługi klienta oraz dostarczanych usług. Mam teraz czekać na telefon od montera, który przyjedzie zabrać sprzęt Play i podłączyć mi ponownie mój stary sprzęt UPC, z którego będę korzystał jeszcze przez ostatni miesiąc trwania poprzedniej umowy.
    Żeby tego było mało jeszcze tego samego dnia po odstąpieniu przeze mnie od umowy (nie dlatego, że ja się rozmyśliłem, tylko ewidentnie z winy Play i niedotrzymaniu przez was obietnic) odłączono mi 90% kanałów i zostałem praktycznie tylko z kanałami telewizji naziemnej do czasu, aż łaskawie przyjedzie monter z moim starym sprzętem!!!
    I co? Teraz mam czekać tydzień na waszego człowieka mając w telewizorze jedynie TVP?? To jest po prostu skandal. Nigdy w życiu nie spotkałem się z tak żenującą obsługą.
    Dodatkowo pragnę wspomnieć, że w trakcie większości rozmów z waszymi konsultantami słyszałem w słuchawce pogłos, z którym żaden z nich nie potrafił nic zrobić, to było strasznie irytujące.
    Nie pozdrawiam.
  • ~Paweł / 2018-06-20 16:24
    Ocena: 1.00 / 5
    To tragiczna sieć radzę się zastanowić poczytać przed podpisaniem jakiej kolwiek umowy Play to oszusci
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
  • ~Paweł / 2019-01-05 20:37
    Ocena: 1.00 / 5
    2 lata temu podpisaliśmy umowę na internet nielimitowany o szybkiej predkosci . płacone regularnie 50 zl . Super internet sprawował sie znakomicie przez pierwsze 12 miesiecy elegancko . Potem ? hah potem jak krew w piach . Nowy router i nie mozna grać w najgorsze gry przez interent jednoczesnie sluchajac muzyki z Yt czy tez co kolwiek inne robic nawet głupia przegladare wlaczyc bo co ? ? ? Ping wysokosci 10 tysiecy i zapominamy o korzystaniu z interentu wieczorem to juz w ogoole. Film 90 minutowy mozemy ogladac z 900 minut :D Bardzo nie polecam , czekamy tylko konca umowy.
    ZaletyBRAK!
    Wady1. słaby internet pomimo wzietej najlepszej oferty
    2. Brak jakiej kolwiek reakcji ze strony firmy na zglaszane problemy
    3. NIE POLECAM!
  • ~Paweł / 2019-03-29 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramatyczne podejście do klienta
    Naliczanie opłat za rozmowę z infolinią
    Podnoszenie ofert dla starych klientów (nowy użytkownik dostaje lepsze oferty aniżeli stary)
    Słaby zasięg (kolejka do innych nadajników play jest ostatni)
    Beznadziejnie słaby net
    I tak w nieskończoność
    Nie polecam sieci Play
    ZaletyBrak
    WadyZbyt wiele aby wymienić
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4608
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186