ZaletyDobra oferta szkoda, że dobra tylko na papierze
strona 182 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »
-
~Maro / 2020-12-09 13:45
Po pierwsze sprzedają internet 5G nie mając jeszcze przetargu na taki internet. Po drugie zawarłem w salonie umowę na internet 5G i mieli mi przysłać router wraz ze wzmacniaczem, wszystko przyszło, lecz gdy przyszedł monter okazało się, że sprzęt nie działa. Ta sama sytuacja powtarza się tydzień później lecz ze wzmacniaczem 4G. Play lubi marnować czas klientów i pieniądze bo oczywiście opłata jest naliczana od momentu podpisania umowy, a nie od rozpoczęcia działania sprzętu. Zmarnowali mi już 3 tygodnie. Nie polecam operatora. -
-
~Kaśka / 2020-12-08 22:15
Play i ich internet mobilny to całkowita porażka. Caly czas sa jakies problemy. Internet sie nie łączy. Dzwonie do nich srednio kilka razy w tyg. Dla odmiany internet Orange dziala.Do salonu nie wartos isc malo kto jest kompetentny i bardziej pomocny niz napisanie skargi.
W salonie uruchomiono mi przez przypadek zly internet za ktory teraz musze płacić, oczywiscie sprzedawca nie chcial przyznac sie do bledu, a moja reklamacja byla odrzucana 3 razy. -
~Magister informatyki. / 2020-12-08 19:03
55 zł na miesiąc za 200 gb transferu ocene zostawię osobie czytającej, jak dla mnie za 60 zł można mieć nielimitowany światłowód, polityka internetu mobilnego w polsce nie powinna być zgodna z prawem.
[Szybkość internetu]
Mniejsza o to, co do internetu: stałe problemy - 0,125 kb/s pobierania (1Mbit) w momencie braku pakietów, po resecie internetu przez większość miesiąca ~5Mbitów (niecałe 0.8 kb/s pobierania) przypominam LTE może działać z prędkościami nawet do 50 Mbit czyli 10 krotnie większymi niż to co oferuje Play. Czasami internet działa "normalnie" 10-15 Mbit/s co dalej nie jest satysfakcjonującą prędkością, biorąc pod uwagę to, co LTE oferuje. Odświętnie prędkości wyciągają 20 Mbit, a prędkości powyżej 30,40 Mbitów widziałem tylko parę razy przez okres 5 lat korzystania z tej nieudolnej firmy.
[Problemy]
Losowe prędkości - człowiek się cieszy że po restarcie pakietu będzie mógł sobie normalnie coś pooglądać tudzież ściągnąć aplikację a tymczasem internet działa tylko lekko lepiej niż na "limicie danych", co jest żałosne. Ciągłe utraty pakietów, dla niewtajemniczonych - wszystko co ściągamy/pobieramy składa się z małych paczek danych (pakietów) w momencie kiedy filmik przestaje się bufferować lub przycina nam się gra komputerowa - prawdopodobnie tracimy pakiet internetowy, co za tym idzie musimy wysłać bądź otrzymać dodatkowy pakiet, który został utracony, co za tym idzie zużywamy więcej pakietów internetowych, niż powinniśmy to robić - a więc szybciej wyczerpiemy swój pakiet internetu, mimo tego że wina leży po stronie serwerów Play'a w Warszawie. Utraty pakietów dochodzą nawet do 50%, przy normalnie działającym internecie powinno wynosić 0% CAŁY CZAS, nawet 10 lat temu nie było takich strat pakietów.
[Obsługa klienta]
Tu nawet nie ma o czym pisać, po prostu nie istnieje, konsultanci ciągle wkręcają tą samą śpiewkę - przełóż kartę sim, zmień urządzenie, obciążone nadajniki, problemy wynikające z pandemią - mimo ewidentnych problemów po stronie dostawcy.... ogólnie rzecz ujmując - spijają śmietankę przyjmując nowych usługobiorców a nie robią nic aby jakość usługi została podtrzymana na "normalnych" chociażby poziomie.
Wady-brak obsługi klienta
-packet lossy
-losowa prędkość internetu - dosłownie rzuć kostką aby dowiedzieć się jaki transfer jutro będziesz posiadał -
~Klaudia / 2020-12-08 17:59
Nie wiem czy znajdę jakikolwiek pozytyw tej sieci. Płacenie za sprzęt, który został już spłacony. Naliczanie kosztów za to, że ktoś odszedł z formuły rodzinnej mimo tego, że zrobił to z końcem umowy. Płatna infolinia, a w oddziałach wprowadzanie ludzi w błąd. Potem słyszę informacje, że nie mam żadnych dowodów bo nie była to rejestrowana rozmowa telefoniczna i jest tylko słowo moje i 2 osób, które ze mną były przeciwko słowom pracownika. Gdybym załatwiła tą sprawę telefonicznie zapłaciłabym kilkadziesiąt złotych za rozmowę z infolinia sieci, w której mam telefon...
Nie pisze tego komentarza na podstawie jeden sytuacji tylko na podstawie kilku sytuacji.WadyOszustwo, brak wiedzy pracowników i brak wyciągania jakichkolwiek konsekwencji. -
~Jagoda / 2020-12-08 14:03
Nie jestem w stanie nic pozytywnego napisać,od ponad pół roku zgłaszam problemy z internetem i nic.... Wcale nie małe rachunki płacąc . Czekam do końca umowy i rozwiązuje ja ,nigdy więcej w Play-u ZaletyNie posiadaWadyAnemiczny internet -
~Szymon / 2020-12-08 08:02
Sieci Play używam od roku. Przeszedłem do tej sieci z dwoma telefonami i internetem domowym. To był największy błąd. Transfer w tej sieci to jakiś żart. Dodam, że mieszkam w mieście i zasięg mam bardzo dobry. Dostałem od nich jeszcze telewizję, która... nie działa. Mam transfer od 1 do 2 Mb/s w roku 2020. ŻART!!! Nie da się korzystać z materiałów wideo dobrej jakości. Po dwóch miesiącach walki z reklamacją tego badziewia, zbyli mnie jak gówniarza. nie odpowiadają na konkretne pytania tylko odpisują jakiś swój bełkot, że wszystko jest w porządku. NIE POLECAM NIKOMU. Byłem już we wszystkich sieciach i żadna nie była taka słaba jak PLAY. BADZIEWIE DO POTĘGI N ZaletybrakWadysame wady -
~luigi / 2020-12-07 16:18
słaby internet, niekompetentni pracownicy, przy zakupionym nowym nie używanym telefonie samsung s10 galaxy odpada klawisz, brak wymiany!!! porażka nigdy więcej play!!! Zaletybrak -
~Hubert / 2020-12-07 03:07
Najgorsze dziadostwo z jakim miałem kiedykolwiek styczność. Wszystkie wartości odnośnie prędkości internetu to clickbait. Internet z prędkością do 1MB/S. Przez rok nie odczułem tej prędkości wręcz przeciwnie. Jeżeli ktoś zastanawia się nad wyborem dostawcy to odradzam ZaletyBrakWadyCałokształt -
-
~tomahawk / 2020-12-06 19:20
Dno! Zakupiłem internet na kartę skuszony reklamami, że do końca roku 100GB... Po aktywacji karty przez 2h internet działał poprawnie jednak po tym czasie jak zapewne system zorientował się, że jest jakiś frajer korzystający z pełnego przesyłu więc ciach transfer do tego stopnia, że nie działa nawet przy próbie odtwarzania w jakości 144p...!!! Nigdy więcej tego dziadostwa! I nie jestem na żadnej zapadłej wsi tylko w dużym mieście. ZaletyBrakWadyKompletny brak zalet -
~Inka / 2020-12-05 08:57
Fatalna jakość usług play i niekompetentni pracownicy,którzy mimo moich puśb nie potrafią zablokować ,przychodzących płatnych smsów.Strata czasu i pieniędzy.Zdecydowanie nie polecam !!!! Zaletybrak.Wadyzabierają za nic pieniądze z konta-złodzieje. -
~Rozczarowany / 2020-12-04 15:04
Trudno jedynym zdaniem określić to co dziadowska sieć Play reprezentuje sobą.
Jak bardzo niekompetentnych mają pracowników zarówno w salonach można przekonać się , wstępując tam i zadając elementarne pytania.
Żenada , która bije na odległość.
Nie polecam nikomu i szczerze odradzam współpracy z tą siecią. Jeśli ktokolwiek jest już tym nieszczęśliwcem związanym z nimi umową radzę mieć się na baczności bo sprytnie oszukują.ZaletyBrakWadyNiekompetentna obsługa i pracownicy salonów. -
~Uzytkownik Play / 2020-12-04 00:31
Korzystam z uslug tego operatora ponad dwa lata i caly czas jest zle i nie ma dowodow na to, zeby cos sie zmienilo ZaletyBrakWadySporo nawet nie bede przeliczal -
~MagdaNina / 2020-12-03 21:39
Od dwóch lat mamy tą sieć i już po prostu nie wytrzymujemy. Internet raz jest raz nie. Pojawia się na kilka sekund i znika. Wczoraj dokupiliśmy internet, dzisiaj musieliśmy zrobić to jeszcze raz, bo jakimś magicznym sposobem się skończył. Nie polecam, unikniecie tylko niepotrzebnych nerwów -
~Mec / 2020-12-03 20:35
Jestem w Play-u od kilku lat. Mam u nich cztery numery. Obsługa w salonach miła i kompetentna. Faktury czytelne. Jedyny minus to to że poza miastem ma słaby zasięg. Ogólnie jestem zadowolony. ZaletyCzytelne faktury, miła obsługa w salonachWadySłaby zasięg poza miastem. -
~adam / 2020-12-03 17:22
państwo samo w sobie i dla siebie, wyłączają telefon kiedy chcą głupio się tłumacząc (pomimo zapłaconych faktur bez dnia zwłoki), naliczają opłaty z głowy, nie informują o zmianach, nie spotkałem jeszcze takiego podejścia do klienta, NIE POLECAM A WRĘCZ NAMAWIAM DO NIEKORZYSTANIA Z ICH USŁUG ZaletyBRAK -
~Julia / 2020-12-02 20:04
Nikomu nie polecam, a wręcz namawiam do omijania szerokim łukiem. Oszuści i nic poza tym. Sprzedają usługi, za które nie ponoszą najmniejszej odpowiedzialności. Broń Was Boże kupować u nich Play360 - wasz telefon nie zostanie naprawiony, a mało tego, zmuszą Was do płacenia za „ekspertyzę i kuriera”. -
-
~Krzysztof / 2020-12-02 10:57
Nikomu nie polecam. Dzieci naklikaly jakis zakupow w grach bo okazało się, ze mialem wlaczona opcje zakupow na numer, o czym nie zostalem poinformowany. Nastepnie sprawa reklamacyjna trwala tak dlugo, ze odlaczyli mi wszystkie numery lacznie z biurowymi. A co najlepsze to naliczyli sobie oplaty za abonament i sprzet juz po zerwanej umowie. Numery wylaczyli w styczniu a oplaty sa do kwietnia. Rowniez sprawa umowy i platnosci delijatnie oszukana, gdyz po przejsciu na bezterminowke powinny byc odliczone raty za sprzet (telefony) gdyz ich cena byla rozlozona na konkretna ilosc rat. Nue zostalo to zrobione wiec za sprzet zaplacilem o 1000zl wiecej niz bylo w umowie. Nastepnie po wylaczeniu numeru od roku nie mozna ich odzyskac, gdyz p4 nie oddalo ich do puli wolnych numerow. Nymer byl wczesniej przenoszony do nich wiec nie nalezal do p4. Zgodnie z prawem maja go zwrocic do puli wolnych numerow. Niestety zenujaco niski poziom obslugi klienta. Na reklamacje odnosnie platnosci za sprzet i pyrania czemu nie odliczyli rat (80zl miesiecznie) odpowiedzueli 1 zdaniem, ze rachunki byly naliczane poprawnie. Zmienilem glowny numer 2 lata wczesniej na operatora z lepszym zadiegiem i musze przyznac ze zmiana na duzy plus. Zeby nie robic kryptoreklamy nie powiem z kim. Wazne ze juz nie ta klamliwa p4. A rachunki w p4 mialem lacznie na 500zl miesiecznie. Jedne z najwyzszych dostepnych pakietow i pomimo tego traktowali klienta w taki sposob. ZaletyPolska firmaWadyWszystko (falszywe umowy,ich przedstawiciele biznesowi naigminnie fałszują umowy, to co wysylaja mailem nue zgadza sie z tym co czlowiek po spotkaniu podpisywal w pośpiechu, potem okazywalo sie ze mialem po 2 karty internetu na kazda umowe ale tych jart nie otrzymalem bo wtedy bym sie skapnal ze cis nie gra) -
~Anna / 2020-11-30 17:34
Mam telefon na kartę z nielimitowanym internetem , rozmowami i smsami. Trzeci miesiąć z rzędu każą mi po połowie miesiąca rozliczeniowego doładowywać konto za jakieś rozmowy i smsy , których nie używałam. Korzystam głównie z internetu,a oni twierdzą,że wysłałam 70 smsów i miałam 6 godzin rozmów. 70 smsów to ja wysyłam rocznie,a rozmów 6 godzinnych w dwa tygodnie,to miałam 10 lat temu,jak byłam na emigracji.Żenada. Nie polecam. Dziadostwo. ZaletyStrzyżenie baranów.WadyIch istnienie na rynku -
~Patrycja / 2020-11-30 13:27
Play jakoś sieć jest nastawiona anty do klienta, jego próśb i potrzeb. Wszystkie zgłoszenia są rozpatrywane negatywnie. Taka firma powinna dbać o klienta i wychodzi mu naprzeciw. Przez 10 lat bycia klientem tej sieci stwierdzam, że są w niej tylko negatywne aspekty. Zrezygnuje jak tylko będzie to możliwe. -
~lahore63 / 2020-11-30 10:45
Korzystam z promocji Solo Play, jak każda promocja - mozna rzec_ jest to jedna ściema. Doładowywanie to skarbonka bez dna. Kosztuje podwójnie lub więcej. Nie wolno dorzucać kasy w trakcie umownych 30 dni!!! Znika w oka mgnieniu. Za nic, Zadnych dodatkowych usług a kasa zdjęta. O D R A D Z A M. ZaletyżadnychWadynieprzewidywalność, usługę wyłącza nienależne pobranie pieni
strona 182 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 180
- 181
- 182
- 183
- 184
- nastepna »