Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4543 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Sylwester / 2023-09-10 19:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Tragedia Tragedia z play w domu mi nie działa internet i na dodatek za 45 zł żeby nie działa internet przeniosę 22 września spowrotem do t mobile tam przynajmniej mam internet a tu podziękuję za drogo powinni oni zrobić ani mówią że wszystko jest dobrze a w rzeczywistości nie działa i raming się włącza mam wyloczony a sam się włącza w t mobile szkoduje ze przeniosłem nie można nawet oglondac w domu na dworze to mi nie jest potrzebny powinno wszędzie działać
    ZaletyNa dworze jest ok
    WadySłaby internet w domu na dworze jest w porządku
  • ~Tomasz / 2020-06-10 16:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Posiadam interent mobilny z Play ponieważ nawet nie mogę mieć zwykłego internetu po kablu na swoim zaznaczam NOWYM osiedlu. W umowie jest zawarte tak, że po wykorzystaniu 100GB internet zwalnia. W dobie kwarantanny uczę się z domu. W wolnej chwili kiedy gram w CS GO a to nie jest wymagająca gra pod względem sieci (zużywa ok 300 mb/h) potrafi ping skakać mi do 700 a nawet czasami rozłączyć z serwerem. Jest prawdą, że w tym okresie sieci są przeciążone, ale bez przesady.
    Wady-w ofercie jest dostępny stary router od D-Link, który ogranicza przepustowość
    -duża niestabilność, dwa razy lepszą mam w telefonie
    -rzekomy maksymalny limit 100GB/mies
  • ~Urszula / 2024-03-01 08:04
    Ocena: 2.67 / 5
    Mnie Pani z obsługi Play chciała naciągnąć na 140 zł .Przy prośbie o paragon za 8 razem zwrot dopiero dostałam gdybym się nie upomniała o paragon to za telefony bym zapłaciła 200 zł a nie 60 .Niestety Pani nawet nie umiała przeprosić .Pan na infolini poinformował mnie gdzie wszystko jest nagrane że w ramach rekompensaty zrobią mi doładowanie za 50 zł ,niestety nie dotrzymał słowa .Ostatnia moja współpraca z nimi .
    ZaletyFajne telefony
    WadyUmowa nie taka jaka chciałam .Naciąganie klientów .Zawsze poproś o paragon .Niestety Pani dopiero po 8 razie dała mi paragon ,okazało się że mniejszą kwotę powinnam zapłacić niż zapłaciłam .Zwrot wtedy tych 140 zł .Wspolpraca ostatni raz
  • ~Vinchit / 2018-06-13 10:10
    Ocena: 2.67 / 5
    5 tygodni tyle mniej więcej mój telefon spędził w serwisie był w nim dwa razy nigdy nie została naprawiona usterka jaka powinna a wymieniana płyta główna co nic nie dało w dodatku przy ostatniej wizycie serwisant dostał w ręce coś ostrego co idealnie tnie plastik i wyciął jak by to napisać kołnierz ekranu lewy dolny róg telefon mi kiedyś upadł i ten Kołnierz ekranu w lewym dolnym rogu wyszedł szkoda była tak mała i nie drazdzaca że tego nie robiłem (szkoda pieniędzy na coś czego widać nie było) ale dziś to a biorąc telefon do ręki jakoś wzięło mnie by sprawdzić tą usterkę mocna się zdenerwowałem jak zobaczyłem że zostało to wycięte/wepchane do śierodka co spowodowało że mam Dziurę w telefonie! teraz zwykła kropelka wody która wpadnie do tam możne zepsuć mi telefon.
    Play gratuluję serwisu 5 tygodni a zapiast naprawiać to zepsuliscie.
    WadySerwis który zapiast naprawiać psuje/uszkadza telefon
  • ~Wiadro420 / 2021-01-17 09:51
    Ocena: 2.67 / 5
    Sieć ta jest jedbym wielkim żartem. Nic nie da sie u nich zalatwic. Przestrzegam. Nie bierzcie nic ze współpraca z ta pozerska firma...
    ZaletyNic
    WadyWszystlo
  • ~wkurzona / 2021-07-08 21:42
    Ocena: 2.67 / 5
    Napiszę krótko totalny szajs miało być 120 zł w całości wychodzi 160 na dziś 190 i każą mi uznać to za abonament czyli miałam za 25 a mam łyknąć za 90 bo oni sobie tak chcą. A ja chcę pełny rozpis za co chcą te 70 zł więcej. Szczytem wszystkiego było nie to ze mi nie udzielili informacji mimo że mój numer miał kwotę 90zł To że na drugi dzień mąż gnał do miasta i wyszedł tak ogłupiały że nic nie zrozumiał jedynie to że ma notarialnie udzielić mi zgody na pyskowanie u nich Ma dać 250 zł mimo że chce mi dać upoważnienie jako właściciel
    Zaletyzero zalet przez kłamstwa i niejasne naliczanie
    Wadydo kitu ale to dokończę. Postawiłam ze cel za kłamstwa jakimi się posługują
  • ~Wojciech / 2016-10-25 17:21
    Ocena: 2.67 / 5
    Oferta spoko, ale zasięg to pieprz*** tragedia. Takie gowno ze nawet w miescie jest problem i to nie wina telefonow. TRAGEDIA
    Telefon:Xiaomi
  • ~wozi / 2021-08-30 13:38
    Ocena: 2.67 / 5
    odradzam stanowczo zupełnie co innego w ofercie zupełnie co innego dostajemy opowiadają bajki że przepisują do nadajników karty za chwilę są odpisane reklamacje inne rzeczy ciągną się do 30 dni miłe gadki propozycja konsultantów a tak naprawdę produkt jest do kitu nie ma nic wspólnego z tym co na linii sprzedażowej oferuja dwa tygodnie i oddałem do nadajnika miałem 350 m ale wciąż mówili że jestem na skraju nadajnika
    Zaletybrak
    Wadychyba wszystko
  • ~Zawiedziony / 2021-11-09 16:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Zawiodłem się. Miało być 5G z transferem o jakim się nie śniło. A jest zazwyczaj brak sieci. Lepsze osiągi mają konkurenci na LTE.
  • ~Zdzisław / 2024-07-06 20:36
    Ocena: 2.67 / 5
    Największy błąd że wyraziłem zgodę (aneks do poprzedniej umowy z puc)na wymianę dekodera z światłowodowego na internetowy. TV ciągle zacina się sygnał i obraz zatrzymuje się. Problemy z przełączaniem kanałów. Jak możecie to utrzymujcie najdłużej TV jak za UPC. Nie zmieniajcie dekodera
    Zaletybrak
    WadyJak wyżej
  • ~Zniesmaczona / 2024-11-26 15:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam. Piszę, ponieważ po rozmowie z konsultantem na czacie jestem w totalnym szoku. Chciałam przedłużyć umowę, byłam pewna, że mogę to zrobić, jednak jakże wielkie było moje zdziwienie gdy okazało się, przy przedłużeniu umowy robią weryfikację płatniczą. No i niestety odmówili. Powiem tak: pierwszy raz spotykam się z weryfikacją płatniczą przy przedłużeniu umowy, miałam wcześniej w plusie i tam nigdy przy przedlużaniu umowy nie robili tej weryfikacji. Tłumaczyłam to jak krowie na granicy konsultantowi, ale on a raczej ona robiła że mnie idiotkę twierdząc, że każdy operator tak robi. Gówno prawda. W plusie przy przedłużeniu umowy nie weryfikowali. Czyli rozumiem, że jak będzie mi się kończyć umowa to mi jej nie przedlużą hahaha kpina. Zaczynam żałować, że przeniosłam się do Play.
    ZaletyFajne oferty
    WadyWeryfikacją płatnicza przy przedlużaniu umowy, tragiczna obsługa klienta i pewnie niedługo coś jeszcze się znajdzie
  • ~Basia / 2023-11-26 21:31
    Ocena: 2.50 / 5
    im dłużej jesteś tym mniej dostajesz, taka jest prawda!!!
  • ~Cetal / 2016-07-22 18:50
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta po podpisaniu umowy jest poniżej krytyki. Oceniam na 1 w skali 1-10. W miejscu gdzie mieszkam brakuje zasięgu-od tych roamingowych także. Od 3 lat próbuję negocjować z nimi nową umowę,gdyż płacę ponad 130 zł miesięcznie. Ale oni w ogóle nie reagują. Nic nie robią aby polepszyć zasięg. Chcę jedynie aby oni wywiązali się z umowy,ale głową w mur.
    Telefon:Huawei P9 Plus
  • ~Fratello / 2025-03-05 08:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Nowy dekoder. Dekoder jest brzydki i duży . Wgląda jak przerośnięty krążek hokejowy . Poprzedni ,do którego wymiany zostałem zmuszony był cieniutki i mieścił się przyklejony za telewizorem bez widocznego kabla . A ten potworek cofa w w instalacyjnym czasie o kilka lat .
  • ~Kasia / 2021-11-08 18:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Co tą siecią?????Juz dwa tygodnie coś się dzieję, prosze z tym coś zrobić ,, za co człowiek płaci pieniądze.
    WadyDużo
  • ~OLA / 2021-11-11 20:33
    Ocena: 2.50 / 5
    chciałam przejsc do was z innej sieci ale poki jeat reklama Barbara kurde szatan dziekuje rezygnuje robi reklame w tv wqaszej scieci i pluje na wojsko POLSKIE NIE JEDNA MATKA WYSLALA TAM SYNAsa mlode ladne studentki inteligentne moga ja zastapic w reklamie to wtedy przejde do waszej sieci poglady niech sobie zachowa a nie pluje na wojsko jezyk uliczny wstyd bardzo prosze zastapic ja inna mloda ladna dziewczyna z klasa z kultura osobista a w waszej reklamie nie umie sie wyslowic wstyd naleze do ORANGE i nie zmienie scieci bo operator jest wiarygodny jest ostrazny politycznie
    WadyZMIENIC W REKLAMIE ZAMIAST KURDE SZATAN INNA MLODA STUDENTKA DZIEWCZYNA
  • ~A.C. / 2019-10-28 11:35
    Ocena: 2.33 / 5
    Radzę uważać na przedstawicieli, którzy oferują telefoniczne przedłużenie umowy.
    W moim przypadku ewidentnie zostałem wprowadzony w błąd - wziąłem dwa telefony w ramach abonamentu na firmę - w rozmowie telemarketer zapewniał że przedstawione warunki są znacznie lepsze niż mogą zaoferować przedstawiciele w punktach stacjonarnych i powinienem być bardzo zadowolony z nowej umowy.
    Telefonicznie potwierdziłem umowę a potem przy kurierze podpisałem umowę papierową. Nic dziwnego, że nie przeczytałem jej bo kurier siedziałby u mnie pewnie ponad godzinę.
    Kiedy sobie wszystko spokojnie policzyłem okazało się za za wzrost abonamentu mógłbym spokojnie kupić nie dwa a trzy iPhony. Teoretycznie z umowy przez telefon można się wycofać w ciągu 14 dni, ale rezygnacji mi nie uznano - wg P4 możliwość rezygnacji dotyczy tylko osób fizycznych. Reklamacji umowy również mi nie uznali jako, że potwierdziłem warunki przez telefon i podpisałem umowę. Poprosiłem o udostępnienie nagrania rozmowy - w której telemarketer zapewniał, że jest dla mnie bardzo korzystna - dostałem plik uszkodzony, którego nie można rozpakować mimo podania właściwego hasła.
    Nawet ktoś z infolinii na którą zadzwoniłem stwierdził że zostałem zrobiony w trąbę i postara się to odkręcić, ale kiedy poszedł po akceptację do kierownika wrócił z wiadomością że nic się nie da zrobić.
    Reasumując - bądźcie czujni z przedstawicielami licencjonowanymi w rozmowach przez telefon. Zawsze lepiej ich zbyć i pójść do punktu stacjonarnego gdzie rozmawiacie z żywym człowiekiem i spokojnie ustalicie warunki. Taka osoba nie chce mieć do czynienia z klientem, który później będzie się czuł oszukany.
    Kontakt z telemarketerem kończy się na kilku grzecznościowych formułkach z jego strony (muszą być uprzejmi) i udzieleniu rady, że można złożyć reklamację. A w dziale reklamacji zaprzyjaźnione koleżanki wiedzą co zrobić - lepiej nich P4 zarobi kilkaset lub kilka tysięcy dodatkowo a czy klient będzie zadowolony czy nie to już przestało być dla Play istotne.
    Liczy się kasa w najbliższym czasie a potem choćby potop.
    Na pewno po zakończeniu umowy zmienię operatora, ale już poprzednio miałem numer w Plusie potem w Orange i wszędzie doświadczyłem tego, że starych klientów traktuje się gorzej niż nowo pozyskanych.
    Metodą jest skakanie z sieci do sieci - zawsze można wtedy coś ugrać metodą szantażu.
    ZaletyCzytelna obsługa mailowa i internetowa.
    W stosunku do innych sieci niezłe ceny pod warunkiem że nie są podrasowane przez różne dodatki.
    WadyKrętactwo telefonicznych licencjonowanych przedstawicieli Play.
    Stronnicze rozpatrywanie reklamacji.
    W moim wypadku brak udostępnienia nagrania dźwiękowego rozmowy z telemarketerem.
    Słaba jakość połączeń i internetu.
  • ~ad / 2021-09-02 19:16
    Ocena: 2.33 / 5
    Omijajcie salony PLAY .Zanim podpisałem umowę na przeniesienie dwóch numerów z innych sieci zadałem pytanie , kiedy będę mógł przejść na ten same numery w sieci PLAY , przedstawicielka przekazała mi ,że po północy . Umowę podpisałem a nazajutrz okazało się ,że został przeniesiony tylko jeden numer , na drugi nie było zgody ORANGE . Chciałem wycofać się z umowy na dwa numery a pozostać przy jednym , dlatego , że drugi - nieprzeniesiony - jest mi potrzebny do działalności gospodarczej .Okazało się , że nie ma takiej możliwości (odpowiedź w salonie i na infolinii ).Teraz będę zmuszony opłacać faktury przez dwa lata za dwa numery , w tym jeden niepotrzebny . Zastanawiam się ,jak przedstawicielka PLAY prowadząca salon sprzedaży , może spojrzeć sobie w lustro , mając świadomość ,że codziennie w pracy naciąga klientów , naraża na dodatkowe koszty finansowe i zwyczajnie oszukuje .
  • ~Adam / 2018-10-30 13:50
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie NIE POLECAM korzystać z ich usług. Nie ma mowy o jakimkolwiek szanowaniu klienta. Obsługa klienta poziom żenujący. Nic nie można załatwić.
    ZaletyBrak
    WadyFatalna obsługa klienta,
    Częste problemy, a rozwiązań próżno szukać przy takiej obsłudze
  • ~Adam / 2023-02-17 22:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Nie wiem o co chodzi bo w tym miesiącu mnie i dwoje moich znajomych okradli na podwójne doładowanie żeby uruchomić pakiet solo m .Długo byłem w Play ale rezygnuje nie pozwolę się okradać
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1263
Lajt Mobile
Ocena: 4.07, ilość opinii: 992
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1185