strona 18 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »
-
~Mati / 2021-08-20 16:18
Duża cena co do jakości uslug. W dodatku kiedy nie zlozysz wypowiedzenia miesiac przed koncem umowy z okreslonym terminem oczywsiscie trzeba dalej placic... -
-
~nękany / 2019-10-31 04:02
Mam wrażenie, że sieć udostępnia wykazy połączeń lub treści rozmów osobom trzecim a cI wykorzystują to w celach mobbingu -
~Niekompetentna konsultantka / 2023-12-10 21:40
Przeniosłem do Pały 3 nr telefonu, po opłaceniu rachunku operator Play wyłączył mi te 3 numery!!!!! -
~niezadowolony / 2020-05-29 22:56
Jestem abonentem sieci Play ,od dłuższego czasu wiele kart kart w firmie , podejrzewam sieć o nieuczciwe praktyki . Mamy dostęp mobilny do internetu teoretycznie bez ograniczeń w praktyce po przekroczeniu limitów
prędkość jest mocno ograniczana już sam fakt skonstruowania tak oferty jest co najmniej dziwny ale ok przełknę tym bardziej że wszyscy operatorzy ,,walą taką samą ściemę''
Ostatnio po przekroczeniu limitów ograniczono mi prędkość na dwóch kartach , przypadkiem znalazłem w play24
możliwość włączenia dwóch dodatkowych pakietów 30GBi 10GB za free ale tylko w sieci Play jako że korzystam praktycznie tylko z ich nadajników to mi to pasowało uruchomiłem pakiety i przez jeden dzień cieszyłem się internetem z normalną prędkością po czym wszystko wróciło do standardów Play czyli znowu ograniczono mi prędkość ,jednocześnie bombardując mnie informacjami sms mail że mogę przywrócić prędkość ,,abonamentową ''
za opłatą nie chcę tego robić skoro oferują mi usługę za którą nie muszę płacić .
I teraz najlepsze kontakty z infolinią nic nie dają twierdzą że mają 30 dni na rozpatrzenie sprawy po tym czasie to już nic mi nie będzie potrzebne bo nastąpi nowy okres rozliczeniowy i prędkość zostanie przywrócona a o obiecanych pakietach nie będzie śladu .
Dobrze że umowa wkrótce dobiegnie końca i po kilkunastu kartach w Play też już nie będzie śladu
Sieć buduje PR w oparciu o znane twarze ,,łowi jeleni'' po podpisaniu umowy to już Ty masz problem a nie siećZaletynie zauważyłemWadyjak w komentarzu -
~Nikoś / 2024-03-18 11:45
Aplikacja Play 24 to porażka !!!! Ciągle zawiesza się zalogować się to człowieka szlag trafia !!!! Nie polecam -
~Nina / 2024-03-25 15:44
Za rutcher placi się chyba 50 zł,które doliczają do następnego abonamentu,więc jakie raty,nie rozumiem..a poza tym sprzęt powinien podłączyć ich technik,wtedy jeżeli okazałoby się,że coś nie działa,to technik zgłasza,do działu play,że jest uszkodzony i zabiera go,a później przyjezdza z dobrym,przynajmniej kiedyś tak było.. jestem była klientka UPC,które wykupiło play. ZaletyRutcher tv ten z upc generalnie działaWadyOd przejęcia przez play,modem od internetu mam podłączony z tv kablem,bo inaczej nie działa.. wcześniej wszystko działało beż kabla..a niby mam internet światłowodowy. -
~Prawy / 2020-10-26 15:46
Biorąc smartfon i abonament po spłacie umowy (w tym urządzenia) koszty raty za telefon nie są odliczane od abonamentu. Nawet jeżeli wywiążecie się z umowy. To dalej płacicie tą samą kwotę. Przykładowo płacisz 35 zł abonament i 65 zł rata za urządzenie razem 100 zł po np. 24 miesiącach, kiedyś płaciło się już tylko cenę abonamentu, bo niemal logiczne jest to że urządzenie zostało już spłacone i zostaje sam abonament, ale obecnie już tak to nie działa. Po spłacie umowy nadal będziecie płacić tą samą cenę zanim się kapniecie i wypowiecie umowę to już jesteście w plecy z kasą x tysiące klijentów i interes się kręci. Ogólnie mówiąc mają was gdzieś jako klijenta, bo wiedzą, że większośc osób nie czyta umów i nie ma rozeznania w ofertach operatora - na tym padlinożercy bazują stosując takie praktyki marketingowe. Rozumiem, że trzeba zarabiać, ale żeby odrazu twarz gównem wycierać ? -
~Radosław Czech / 2023-11-26 08:22
Powiem tak jeżeli dostawca nie umie poradzić sobie z awarią Internetu przez 3 dni to jest dramat. Nie profesjonalne zachowania, jak mogę płacić za usługę która nagle w środku miesiąca odcinają mi na kilka dni. ZaletyNie ma zaletWady0 informacji na temat tego kiedy internet będzie naprawiony -
-
~Rozczarowani / 2021-03-21 19:26
Dzisiaj Pani doradczyni-konsultant techniczny, w rozmowie bardzo arogancka na wszystkie zgłoszone problemy nie próbowała znaleźć powodów tych problemów i wyjaśnić je informując, że jest to przyczyna po stronie klienta. Uważam, że klient nie może być winny za niewłączoną usługę, jeżeli jej włączenie jest w gestii operatora. A tak właśnie było z usługą poczty głosowej na moim telefonie oraz z brakiem Internetu w telefonie żony. Nielogiczne byłoby ze strony klienta wyłączenie Internetu, a zarazem ponosząc za niego opłaty, co sugerowała Pani konsultant. Takiej dyspozycji nigdy nie zlecaliśmy, a Pani uporczywie nam to wmawiała. W przeszłości mieliśmy problemy z realizacją usług zawartych w umowie i dostarczeniem nam aneksu do umowy. Poważnie zastanawiamy się nad zmianą operatora. -
~Rychu / 2024-02-01 18:54
Prawie każdy wie, że Play ma najgorszą obsługę klienta. Oczywiście jak w każdym przypadku są piękne wyjątki. Tyle w temacie. -
~Rysie666 / 2021-11-04 20:26
Beznadziejna obsługa w punkcie i na infolinii po skończonej umowie od miesiąca nie mogę uwolnić numerów telefonów i przenieść na prywatne konto. Pracownicy nie mają pojęcia o procedurach nawet nie potrafią poprawnie wpisać numeru telefonu w zgłoszeniu. -
~S / 2024-01-17 19:00
Nie polecam sieci Play po podpisaniu umowy sieć działała ok 3 miesięcy dobrze nie miałem większych problemów po tym czasie jakość sieci zasięgu i internet drastycznie spadła mimo reklamacji zgłaszania problemów męczę się z tym zasięgiem już prawie rok czasu bez zmian. WadyZasięg -
~Schafter / 2019-08-11 13:20
Aktywowałem pakiet YouTube za darmo a filmy co chwila się zacinaja, w internecie długo ładuje strony, dodam że zasięg mam bardzo dobry. ZaletyBrakWadySłaby internet -
~Sebas / 2019-04-11 18:30
Złodziejska firma.często znika kasa z konta i sms brak środków na koncie a pieniędze na opłatę była.Po 5 ,4pln × ileś tysięcy osób i jest niezła sumka WadyZnikająca kasa z konta -
~Sebas721 / 2019-07-12 09:34
Co miesiąc z konta znika mi złotówka, dwie.Czuję się okrddany przez PLEY ZaletyZasięgWadyZnikające pieniądze -
~Sjsjsjsjjsjssj / 2021-03-11 15:14
Nie polecam plusa na kartę wzięło mi pieniądze jak doładowałam ... -
-
~Sławek / 2025-04-14 16:44
Zdecydowanie omijać Play szerokim łukiem. Gosć wcisnął mi bezpieczną rodzinę przez telefon wmawiajac mi.ze tam jest antywirus, a następnie kiedy juz po dwoch dniach sprawdziłem to dokladnie, napisali mi ze nie mogę odstapić od umowy bez kar, co zeby bylo ciekawiej jest opisane w ich regulaminie. Sprawę wyslalem do UOIK. Radzę wszystkim się nie boksować tylko wysyłać, niech UOIK nakłada kary na oszustów. ZaletyOgólna cena na srednim poziomieWadyKombinują jak oszukać klienta -
~Sylwester / 2023-09-10 19:22
Tragedia Tragedia z play w domu mi nie działa internet i na dodatek za 45 zł żeby nie działa internet przeniosę 22 września spowrotem do t mobile tam przynajmniej mam internet a tu podziękuję za drogo powinni oni zrobić ani mówią że wszystko jest dobrze a w rzeczywistości nie działa i raming się włącza mam wyloczony a sam się włącza w t mobile szkoduje ze przeniosłem nie można nawet oglondac w domu na dworze to mi nie jest potrzebny powinno wszędzie działać ZaletyNa dworze jest okWadySłaby internet w domu na dworze jest w porządku -
~Tomasz / 2020-06-10 16:26
Posiadam interent mobilny z Play ponieważ nawet nie mogę mieć zwykłego internetu po kablu na swoim zaznaczam NOWYM osiedlu. W umowie jest zawarte tak, że po wykorzystaniu 100GB internet zwalnia. W dobie kwarantanny uczę się z domu. W wolnej chwili kiedy gram w CS GO a to nie jest wymagająca gra pod względem sieci (zużywa ok 300 mb/h) potrafi ping skakać mi do 700 a nawet czasami rozłączyć z serwerem. Jest prawdą, że w tym okresie sieci są przeciążone, ale bez przesady. Wady-w ofercie jest dostępny stary router od D-Link, który ogranicza przepustowość
-duża niestabilność, dwa razy lepszą mam w telefonie
-rzekomy maksymalny limit 100GB/mies -
~Urszula / 2024-03-01 08:04
Mnie Pani z obsługi Play chciała naciągnąć na 140 zł .Przy prośbie o paragon za 8 razem zwrot dopiero dostałam gdybym się nie upomniała o paragon to za telefony bym zapłaciła 200 zł a nie 60 .Niestety Pani nawet nie umiała przeprosić .Pan na infolini poinformował mnie gdzie wszystko jest nagrane że w ramach rekompensaty zrobią mi doładowanie za 50 zł ,niestety nie dotrzymał słowa .Ostatnia moja współpraca z nimi . ZaletyFajne telefonyWadyUmowa nie taka jaka chciałam .Naciąganie klientów .Zawsze poproś o paragon .Niestety Pani dopiero po 8 razie dała mi paragon ,okazało się że mniejszą kwotę powinnam zapłacić niż zapłaciłam .Zwrot wtedy tych 140 zł .Wspolpraca ostatni raz
strona 18 z 238
- « poprzednia
- 1 ...
- 16
- 17
- 18
- 19
- 20
- nastepna »