Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 5002 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Rafal / 2025-05-22 07:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodziejska firma. Posiadalem nadplate na koncie abonsmentu w wysikosci ok 200 zl. Po zmianie operatora na tmobile otrzymalem zwrot w wysokosci 27 zl. Kpina.
    ZaletyNie jestem juz ich klientem
    WadyDuzo by wymieniac. Ale glownie to zlodzieje i cwaniaki.
  • ~Zawiedziona / 2025-05-21 20:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć to plaÿ,nie polecam,uciekać jak najdalej.Dużo obiecują i zapewniają,a człowiek tego niema,a rachunki trzeba płacić i jeszcze straszą karą umowną.Nic nie oferują złodzieje.Uciekac od tych oszustów!!
    ZaletyNiema żadnych
    WadyNic nie działa,telewizja i internet,poniżej krytyki.
  • ~Juras / 2025-05-21 19:08
    Ocena: 1.33 / 5
    Nigdy więcej nie popelnie tego błędu jak umowa z play ignorancja personelu z biura obsługi klienta mam internet a właściwie go nie mam bo zgłoszenie trwa już miesiąc każdemu odradzam
    ZaletyNie
    WadyMnóstwo
  • ~Anna / 2025-05-21 16:22
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem mocno rozczarowana jakością usług Play. 14.05 czyli tydzień temu miałam instalację nowego routera, i nadal mam problem z dostępem do internetu. Obsługa klienta Play codziennie dzwoni w sprawach promocyjnych, natomiast kwestia techniczna jest na uboczu. Sgłoszenie jest traktowane niby prioretytowo, ale nic tak naprawdę się nie dzieje.
    Chyba dlatego pierwsze 2 miesiąca mam za darmo, że nie będę miała internetu.
    WadyObsługa klienta play
  • ~Jarosław / 2025-05-21 08:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekodery naja wadliwe trzeba czekać długo na aktywację uslugi
    ZaletyZadnych zalet
    WadyNiska obsługa klienta zero zrozumienia
  • ~Mm / 2025-05-20 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jakby było możliwe to minus 1000000000000
    WadyNic nie da się załatwić
  • ~Joga / 2025-05-19 17:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Przedłużałam umowę na telefon z Play...rozmawiałam z kobietą wyrzucającą z siebie słowa z szybkością karabinu maszynowego, pomimo prośby o zwolnienie tempa wypowiedzi i nie "klepania na pamięć" kobieta nadal prowadziła "szybką transakcję". Zero normalnej rozmowy...bezpłciową, nie potrafiącą nic doradzić...AUTOMAT. 19.05.2025, połączenie o 16.47...koszmar
  • ~Ryszard / 2025-05-19 10:58
    Ocena: 1.33 / 5
    Przechodząc z telewizji UPC do Play myślałem, że może być lepiej, a tu niemiła niespodzianka.
    Telewizja Play permanentnie się zawiesza, komunikat:-brak sygnału, zrób głośniej opóźnione włączanie programów.
    Do tego konsultacje przez telefon, to tragedia. Prosząc o technika aby przetestował telewizją na miejscu, odpowiedz jest negatywna, a gdy chcę zrezygnować, to pada stwierdzenie, że umowa zobowiązuje - wynika, z tego że tylko jedną stronę. A przecież sprzedali produkt z usługą.
    Bardzo dobre podejście do pozbycia się klienta!!!
    Zaletybrak
    WadyProdukt jest nie dopracowany. Brak rozeznania WIFI u klienta
  • ~Konrad / 2025-05-16 19:51
    Ocena: 1.67 / 5
    Miałem co miesięczny pakiet na nielimitowane rozmowy SMS i internet kiedy doładowałem konto pomiędzy aktywacja pakietu 28 mb się ściągnęło danych komórkowych w tle do którejś z aplikacji więc ukradli mi za to 34 zł. Obsługa klienta mi napisała że zawsze mogę doładować jeszcze raz więc przenoszę numer mam dość tego dziadostwa potrafi nie być zasięgu w centrum dużego miasta.
    WadyObsługa klienta, i kiepski zasięg
  • ~szj / 2025-05-16 14:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Tą firmę należy omijać szerokim łukiem , bo krętactwo wszelkiej miary zastawiane na klienta . Nawet ze zdania modemu starego UPC , potrafią nakręcać problem i spory z klientem , w celu wyłudzenia opłat nie stosownych.
    Czytam n/w opinie i jak widać w tej firmie nić się nie zmieniło od lat. Chociaż jakieś tam władze się zmieniały , bryndza totalna !!!
    Zaletynie ma
    Wadywszystkie możliwe
  • ~Arek / 2025-05-14 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzymajcie się z daleka od PLAY. Nie podpisujcie z nimi umowy na dwa lata. Nigdy nie polecił bym PLAY. Po niemal roku korzystania z ich światłowodu jestem zaskoczony niską jakością ich usług. Połączenia nie są tak szybkie jak obiecują, np. YouTube często się zawiesza, lub trzeba czekać 15-20 sec na otwarcie krótkiego video z „shorts”. Ich obsługa też pozostawia dużo do życzenia. Dzisiaj siadł mi router. Po pierwszym kontakcie z Play przez czat poinformowano mnie, że w moim rejonie prowadzone są prace nad światłowodem i niedługo będzie on działał. Trzeba czekać. Przy kolejnym kontakcie, tym razem telefonicznie, powiedziano mi, że żadnych prac nad światłowodem nie ma i nie było. Moje zgłoszenie będzie przesłane do działu technicznego i ktoś się ze mną skontaktuje. Trzeba czekać. Po kolejnych dwóch godzinach ciszy kolejny telefon do działu „pomocy”. Znów nic. Na pytanie jak długo będę musiał czekać. Odpowiedź: nie potrafimy powiedzieć. Czy to będzie 5 godzin czy 5 dni? Nie potrafimy powiedzieć. Następny telefon przyniósł odrobinę informacji, tylko, że nie były to dobre informacje. Ponoć ktoś z działu technicznego do mnie zadzwoni nie później niż 3 dni od dnia zgłoszenia. 3 dni!!!
    Mój router jest zepsuty. Nie palą się żadne diody itd. Dead! Jeśli dział techniczny do mnie zadzwoni po trzech dniach, to zostanie naznaczona wizyta technika aby wymienić lub naprawić router. Ile kolejnych dni trzeba będzie czekać? Też nie byli w stanie mi powiedzieć. Wstawiłem jedną gwiazdkę, bo nie możliwości wybrać 0.
  • ~Michal / 2025-05-14 08:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia.
    Podnoszą ceny i mają gdzieś uokik.
  • ~Prz3m3k717 / 2025-05-13 15:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Sytuacja miała byc prosta. Chciałem ogladac Lige Mistrzów bez limitow. Tylko na tym mi zalezalo. Okazalo sie potem ze PLAY nie ma w swojej usłudze LM. Nie rozumiem jednego, skoro zostalem oszukany to czemu nie moge wycofac umiwy. Podobno rozmowy są nagrywane...
    ZaletyBrak
    WadyOszusci
  • ~ Wykalaczka / 2025-05-12 08:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed chwilą zgłaszałam usterkę. Pani powiedziała że nie przyśle technika jak nie wetkne wykałaczki w dziurkę.
    Nie rozumie ,że nie wiem jak to zrobić i że mogę nie mieć wykałaczki.
    Na mój słaby wzrok odpowiedziała, że mogę poszukać lupę.
    Pomocy nie uzyskałam pora zmienić operatora.
    ZaletyBrak
    WadyCzęsty brak internetu
  • ~Diver / 2025-05-10 14:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Cwaniactwo i dziadostwo do kwadratu. Na wszelkie możliwe sposoby oszukują klientów. Obsługa klienta to ewidentny brak kultury graniczący z wulgaryzmem. Zwłaszcza nie polecam pani Katarzyny z salonu w Giżycku.
  • ~Lisia / 2025-05-10 07:45
    Ocena: 2.33 / 5
    Miałam przez wiele lat UPC, byłam zadowolona. Od pół roku jestem przymusową abonentką Play, niestety. Nieczytelne nagrywanie, brak w niej chronologii, nie nagrywa serii, tylko trzeba planować nagrywanie po odcinku. Nawet ma kablu potrafi buforować .Podsumowując NIE POLECAM. Zmiana na ogromny mins
    ZaletyBrak
    WadyJ/w
  • ~MAX / 2025-05-09 16:38
    Ocena: 1.00 / 5
    POMIMO CAŁKOWITEGO ZABLOKOWANIA NUMERU ( DWIE FAKTURY NIE OPŁACONE Z WINY OSÓB TRZECICH) TO WCIĄŻ OTRZYMUJE FAKTURY DO ZAPŁATY TYLKO PYTANIE ZA CO SKORO NIE MOGĘ ANI ODBIERAĆ POŁĄCZEŃ ANI ICH WYKONYWAĆ
  • ~Olena / 2025-05-08 16:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem całkowicie niezadowolona z usług Play. Najpierw chciałam wyłączyć telewizję z mojego pakietu internetowego – powiedziano mi, aby udać się do ich punktu obsługi i złożyć pisemny wniosek. Zrobiłam to. I otrzymałam e-mail, w którym napisano, że zamierzają wyłączyć mi cały internet. Zadzwoniłam więc na infolinię, aby poprawić wniosek. Tym razem otrzymałam poprawny e-mail. Ale nie wyłączyli usługi telewizyjnej – nadal otrzymałam pełną fakturę (po 2-miesięcznym okresie wypowiedzenia). Kiedy zadzwoniłam do nich w 3m miesiącu, aby zapytać o to, wyjaśnili, że pracownik, który przyjął mój wniosek, odszedł z pracy, i mój wniosek nie został przetworzony... Niedorzeczne!!! Powiedziałam, że chcę anulować całą usługę internetową (przypomnę, obowiązuje 2-miesięczny okres wypowiedzenia). Wyłączyli mi internet następnego dnia! A kiedy do nich zadzwoniłam, zapewnili, że u nich wszystko jest w porządku, a problem leży po mojej stronie. Więc teraz mam dodatkowy problem z wezwaniem majstra i nadal płacę pełną kwotę za usługi internetowe jeszcze 2 miesiące. Najgorsze doświadczenie w życiu.
  • ~Beata / 2025-05-08 16:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Banda oszustów. Bardzo niesympatyczna obsługa zarówno na infolini jak i w salonie/Galeria
    Łomianki/.NIe polecam
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~PrzemSliwens / 2025-05-08 09:26
    Ocena: 1.67 / 5
    Play to słaba sieć ,dział utrzymania klienta to w ogóle jakaś kpina, dają gówniane oferty , zero kompromisu tak jak by to oni nam płacili nikomu nie polecę nigdy tej sieci , lepiej kupić sobie tel w sklepie na raty i wziąć kartę z plusch, Orange itp, wychodzi dużo lepiej..
    ZaletyPlay nie ma zalet ..gówniany internet ,mało go
    WadyNiemiła obsługa , słabe oferty nie potrafią przekonać klijeta... I jeszcze jak dzwonią do mnie na mój nr oczekują że ja bd się przedstawiał ????????????
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5002
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1360
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1211
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4638
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074
INEA
Ocena: 2.19, ilość opinii: 1203