Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4759 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~niezadowolony / 2019-06-29 07:25
    Ocena: 1.00 / 5
    cwaniaki i złodzieje nie douczeni pracownicy w salonach przez tych nie dorajdów trzeba płacić za abonament z którego zrezygnowałem dobrze że teraz w plusie jestem mam 3 razy tańszy abonament i rozmowy do wszystkich za darmo a nie tylko do play nie polecam tej SIECI
    Zaletyżadnych
    Wadycała sieć to jedna wielka wada
  • ~Niezadowolony / 2019-08-20 13:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Internet praktycznie nie dziala, zasieg slaby, w salonie strasznie naciagaja i zadnego slowa przepraszam. Cala ta smieszna siec do niczego sie nie nadaje. Radze omijac szerokim łukiem.
    ZaletyZadnych
    WadyObsluga w salonie- oszukuja i naciągaja
    Zasieg
    Internet
    Sprzęt chyba po przejsciach ciagle sie zawiesza i grzeje naprawy nic nie dają
  • ~Niezadowolony / 2022-04-11 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak chcecie stracić zdrowie to polecam... oszuści jakich mało omijajcie szerokim lukiem
    ZaletyBrak
    WadyObsługa oszuści
  • ~NIEZADOWOLONY / 2024-01-15 18:29
    Ocena: 1.00 / 5
    NACIĄGANIE KLIENTA !!! NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA ROCZNE KONTO !!! ZA TAKĄ USŁUGĘ ZABIORĄ WAM 20 ZŁ. POMIMO ŻE MIAŁA BYĆ BEZPŁATNA !!!!
    ZaletyBRAK
    WadyKŁAMIĄ
  • ~Niezadowolony / 2024-08-05 18:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Play proponuję usługi których nie realizuje,najpierw wydzwaniają,proponują przejście z UPC,przyjeżdża technik do montażu informuje że telewizji z dekodera nie będzie max.48h,pyta czy montować???zgodziłem się,po prawie 48 h dzwonie do obsługi klienta,najpierw jeden pan mówi że jeszcze 2h,po 2h i moim telefonie następny pan mówi że to potrwa kilka dni,on nie wie kiedy,przyjął do wiadomości i tyle...ŻENADA
  • ~NIEZADOWOLONY / 2025-03-24 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakiś czas temu kupiłem urządzenie w związku z zawarciem umowy na odległość. Z tego co wiadomo na odstąpienie od umowy zawartej na odległość przysługuje czternaście dni bez podania przyczyny. W dniu otrzymania telefonu stwierdziłem, że nie spełnia on moich oczekiwań i odesłałem go wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Moje zgłoszenie zostało zaakceptowane, przywrócono poprzednie warunki oferty, przyjęto zwrot urządzenia w systemie. Zapomniano jednak o bardzo ważnym szczególe. Zapomniano o zwrocie opłaty "startowej".

    Wysłałem zapytanie dotyczące zwrotu powyżej kwoty. Na odpowiedź mieli 7 dni. Rozumiem gdyby była to reklamacja (wtedy mógłbym czekać do 30 dni na odpowiedź). To było zwykłe udzielenie odpowiedzi na zapytanie wieloletniego klienta sieci Play. W dalszym ciągu status zgłoszenia brzmi "W trakcie rozpatrywania".
    Wielokrotnie dzwoniłem do sieci, pisałem na czacie z konsultantami. Żaden z nich nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie dotyczące zwrotu. Inni "mydlili" mi oczy pisząc dzień po dniu, że moje zgłoszenie potraktują priorytetowo.
    Postanowiłem odwiedzić Salon Sieci Play. Przedstawiłem konsultantce wszelkie informacje dotyczące sprawy, w której udałem się do salonu. Szczerze mówiąc język, który został użyty w opisie zgłoszenia jest niezrozumiały, komiczny i w zasadzie pozostawia wiele do życzenia.

    Jestem wieloletnim klientem sieci, a moja sprawa została zbagatelizowana, a w zasadzie zmarginalizowana.

    Dodam, że przedłużyłem abonament z innym urządzeniem. Gdybym wiedział, że tak sprawa będzie wyglądała, nie przedłużałbym umowy. Dziwię się temu , że skoro tyle osób jest niezadowolonych i pełno negatywnych opinii na temat tych oszust sieć nadal funkcjonuje w Polsce

    NIE POLECAM TEJ SIECI!!! OSZUSTWO I ZŁODZIEJSTWO. ZALEŻY IM TYLKO ŻEBY WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE. Dzwonią 7 miesięcy przed zakończeniem umowy żeby ją przedłużyć, a potem pozostawiają klienta samemu sobie.

    Jak tylko skończy mi się ta umowa, zrywam z siecią! Ludzie obudźcie się. Przechodźcie do innych sieci, bo nic dobrego tutaj Was nie czeka!!!
    ZaletyŻadnej
    Wady1 000 000 000 000
  • ~Niezadowolony klient / 2018-03-25 17:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Play najgorsza firma świadcząca usługi telekomunikacyjne na rynku. Banda oszustów. Konsultanci do niczego się nie nadaja, każdy udziela innych informacji, nie idzie się z nimi dogadać.. omijać szerokim łukiem. Najlepszy chyba jest Orange.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~Niezadowolony klient / 2021-05-28 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiem się krótko na temat sieci Play- poprostu dno. Chciałem takie same warunki jak przy poprzedniej umowie gdyż byłem zadowolony z oferty ale gdy Play zauważy że klient pozostaje to wciskają najgorsze pakiety, nie liczą się że zdaniem klienta, Ty swoje a oni swoje. Co innego było przedstawione a co innego na umowie. Szczerze czekam tylko na zakończenie umowy i nigdy więcej nie przekroczę progu w salonie Play. Żenada.
    ZaletyBrak zalet. Kłamcy
    WadyOgromne.
  • ~Niezadowolony klient / 2021-12-09 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Play taki słaby że aż nazwę kosza w Windowsie zmieniłem
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Niezadowolony klient / 2022-01-21 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam od nich Internet na kartę. Jeśli skończy się pakiet zabieraja zgromadzone pieniądze bez żadnych powiadomień ani blokad bo oczywiście jak pisze do nich to mowia takich nie posiadają. Złodziejstwo w biały dzień. Nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyRobią sobie z pieniędzmi co chcą
  • ~niezadowolony klient / 2022-08-07 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w play to porazka ludzie tez niekompetentni moja reklamacje zajerestrowli na innego klienta geniusze a mieli prawidlowo podane dane, prawie pół roku reklamowalam uslugi. Wmawiali mi ze budynki same chodza przed moim blokiem i mi zaklocaja internet, nie wiem co oni tam cpaja w tym play pewnie LSD i to calymi na raz, ze takie rzeczy gadaja no jakas masakra. poczekałam do konca umowy i sie z nimi pozegnalam placac za usluge z ktorej nie korzystalam bo interent ciagle nie dzialal.
    Zaletybrak
    Wadyzaklanani konsultanci co cpaja LSD paletami
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Niezadowolony klient pozal się Boże pla / 2021-09-20 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! ! Właśnie podpisałem umowę miałem płacić 45 zł A płacę 50zl !!! Niby nic 5 zł.. Ale za 2 lata to już trochę będzie.. dziś przyszedł mi SMS że włączyłem bezpieczną rodzinę ! Jak ?! Będąc w pracy !! Dopiero teraz widzę że muszę zapłacić 19.99 !!! Oszustwo ! Złodziejstwo i buractwo! Kogo mam podać do sądu?!?!?! Złodzieje!
    Ciągle naciągane!! Dzwonić do obsługi trzeba na swój koszt !! Więc co to za obsluga skoro i tak nic nie wiedzą!!! A za czekanie na operatora też płacicie !!!! Umowy zmieniają za zgodą ( członka grupy ) A nie właściciela!! Już raz prawo zostało złamane! Ale odpuściłem! Myślałem że to jednorazowa akcja ! Jednak nie... dalej naciagaja

    KOGO MAM PODAC DO SADU ?!?!

    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDramat i złodzieje
  • ~niezadowolony uzytkownik najgorzego int / 2021-08-03 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam internet jest beznadziejny, wolny jak osoba na wozku w paraolimpadzie
    Zaletybrak
    Wadynic nie dziala internet posysa a infolinia nie przynosi zadynch rezultatow z gory nie polecam
  • ~Niezadowolony użytkownik / 2023-12-19 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam usługę wiosną tego roku . Do tej pory internet nie działa poprawnie . Pomimo tego że monter przyszedł ,pomierzył i uznał że internet będzie miał dobry zasięg . Na infolinii za to konsultant powiedzial wprost że jestem w miejscu gdzie Play nie ma zasięgu ,czasami pojawia się ale słaby . W odpowiedzi na reklamację otrzymałam odpowiedź że no przecież dane są pobierane i wysyłane ..nie wspomnieli tylko że nie w godzinach w których chce żeby to się odbywało a nie w godzinach , w których wszyscy śpią
    ZaletyWg mnie brak
    WadyNiekompetencja konsultantów , beznadziejny kontakt , brak poszanowania klienta
  • ~Niezadowolony w 100% / 2024-01-25 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Kudowie zdroju. W maju przeniosłem się do PLAY i od tej pory to gehenna.Telefon do centrali to kpina ,żadnej reklamacji nie uznają jako zasadna.Przysyłają instrukcje co mam zrobić bym miał dobry odbiór takie techniczne zawiłości że informatyk nie słyszał takich bzdur . Zalecają bym okablował dom i komputer oraz dwa telewizory podłączył kablami.Przyjmujący zgłoszenia na tel 790 500 500 nie słuchają i zapisują co chcą a potem otrzymuję odpowiedzi nie na temat.Zaproponowano mi wymianę ruterów i to trwa miesiąc. Święta i nowy rok miałem tylko jeden niepełno sprawny telewizor. Napisali że W planach mają postawienie nowego słupa nadawczego i wtedy będę miał dobry sygnał ,lecz ja mam 74 lata . Istniejący słup stoi 480 m od mego domu. Czuję się tak jak bym kradł sygnał a nie płacił za niego. Za każde zgłoszenie otrzymuję maila bym ocenił cz pozytywnie załatwiono me problemy.Zgłaszanie w punkcie Play nic nie da bo ta kobieta jest bezsilna z tą instytucją .NIE POLECAM A GORĄCO ODRADZAM
    ZaletyNie ma zalet ale zapewniają 2 lata wzrost ciśnienia bez filiżanki kawy.
    Wady100 % porażka
  • ~Niezadwolony klient / 2024-04-30 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana 24.06.23 roku i konczyc sie powinna 23.06.24 a tym razem play wymusza ze musisz miec zawarta z nimi umowa do konca lipca i placic za to, pomimo ze nie chcesz. Rozmawa z Pania w Katowicach, kobieta rozlacza sie ze to nie jej decyzje, na czacie konsultant mowi ze ze po 23.06 mam placic za wszystkie uslugi tylko w drozszej cenie. Nikt nie informuje klienta o tym podczas podpisywania umowy. Maskra, zlodzieje, naciaganie masakryczne klienta, jeszcze aby uslugi byly swiadczone nalezycie, to non stop przerwy w polaczeniu. na technika sie czeka ponad tydzien, po czym technik nie przyjezdza bo twierdzi ze za lacznosc wifi nie odpowiadaja, a jak internet nie dziala ani przez kabel ani wifi dalej twierdza ze nie ma problemu. Zenada! NIE POLECAM
    Zaletyzadnych
    Wadysame, dno
  • ~Nigdy więcej / 2022-12-08 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego gówna to już dawno nie było....tylko reklam nie tnie nooo bo z tego mają kasę a klient jest olanyyyy i to na maxa....lepiej zapłacić Wojwódzkiemu za reklamę niż zainwestować we własne nadajniki. Ludzie !!!!! Tej "firmie" nie przedłużyli umów na dzierżawienie nadajników a własnych nie mają!!!!!!!!!! Internet tnie nawet na pasjansie....o innych grach potencjalny nabywco zapomnij...meczy nie pooglądasz też!!!! Kładę solidnego kloca na tego pożal się "operatora" TFUUUUU
    Zaletyhahhaahahah...jakie zalety?????? Fantastyczne robienie klienta w ....uja
    WadySame wady bo zalet nie zauważyłem
  • ~nigdy więcej Play / 2019-11-04 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszuści jeśli masz telefon od nich to nie płacisz raz przez 24 m-ce tylko płacisz dopóki nie weżmiesz drugiego tel lub nie przedłużysz umowy.Następnym ich mykiem w umowie jest to jeśli masz internet od nich i zrezygnujesz to ta karta wisi na was dalej a po rozwiązaniu umowy naliczają Ci minuty pomimo zapłaciłeś abonament naliczą jeszcze za min.Nie polecam zasięg jest słaby obsługa do klientów jest jeszcze gorsza brak szacunku mimo 4 abonamentów i bycie w tej sieci od początku jej istnienia.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187