strona 178 z 245
- « poprzednia
- 1 ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- nastepna »
-
~Monika / 2023-10-14 16:52
Od początku użytkowania internetu + TV nie miałam TV. Jak zadzwoniłam .”z problemem kazali mi płacić za przyjazd technika mino ze powinni się upewnić przy instalacji ze mam dostęp.
Powiedzieli, ze przed upływem roku mogę wypowiedzieć TV . Zadzwoniłam na linie gdzie czekałam 20 min przy jazgotliwy muzyce i w końcu podłączyli mnie. Zostałam poinformowana, ze jak zrezygnuje z TV to za sam internet będę płaciła 200 zł. Teraz płace 116 -
-
~Monika / 2024-02-08 22:02
Koszmarna telewizja, jeszcze gorszy internet. Stanowczo odradzam! Dekodery i router resetowane po kilka razy dziennie od 2 miesięcy.. DRAMAT. ZaletyBrakWadySame wady -
~MOnika / 2024-12-13 13:04
Sieć ta jest czymś najbardziej złym co mnie w życiu spotkało. Obsługa arogancka, nie pomagają. Została celowo wprowadzona w błąd, a teraz nie mam możliwości zrezygnowania z umowy. Jestem zawiedziona. LUDZIE uciekajcie z tej sieci. Prędzej czy później doświadczycie krzywdy takiej jakiej ja doświadczyłam ZaletybrakWadyarogancja, oszustwo -
~Monika / 2024-12-13 13:09
Brak zasięgu, Internetu w telefonie od 15 lipca. Na moje prośby i skargi odpisuje co chwila inny konsultant i odpowiada, że jestem poza zasięgiem sieci no i nie mam powodu do narzekania bo na zewnątrz mogę rozmawiać. Nie rozumieją jak mówię, że ja zasięgu nie mam nigdzie. Kupiłam nowy teflon, wymieniłam kartę sim... nadal nic. A oni swoje. Banda oszustów!!!. Nadmieniam, że korzystam z ich usług chyba 10 lat. Zawsze było słabo ale teraz jest totalna porażka. Konsultanci aroganccy i bezczelni, prosto w oczy się śmieją. Jestem załamana a sieć ma to głęboko w poważaniu. ZaletybrakWadyKŁAMCY!!!!!!!!!!!! Oszuści!!!!!! Mogę pokazać maile od nich, udowodnić że robią sobie żarty!!!!!! -
~Monika / 2024-12-17 14:49
Niestety od 29 lipca zmagam się z reklamacją na router. Od 5mc płacę za coś czego nie używam. Skandal. Po złożeniu odstąpienia od umowy router znalazł się w punkcie i oczywiście odstąpienie zostało odrzucone.
-
~Monika / 2025-03-23 20:29
To co dzisiaj się dzieje z telewizją internetem to jakiś żart. Zrywanie i brak sygnału to standard. Odradzam wszystkim -
~Monika / 2025-06-09 23:06
Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą. -
~Monq / 2020-06-13 07:46
Po prostu dno,zasieg 5G możecie sobie wsadzic....bo nawet zwyklego nie ma.Za granica nie idzie sie dodzwonić w zadna strone,a gdyby na nawigacji trzeba bylo jechać to zostaje czarna dupa.Obsluga nic nie moze oprocz wciskania dodatkowych usług.Grupy....najlepiej na 40 osob i na umowach kwoty ulgi warte tyle ze włosy staja deba. ZaletyBrakWadyWszystko -
-
~Motorolex / 2020-05-29 17:33
Subkonto na które wpływa niewykorzystana kasa, której mi nie oddadzą w żadnej formie prócz wykupienie usługi typu granie na czekanie, horoskop lub dodatkowy net (ceny netu są mega drogie w porównaniu z konkurencją) - obecnie mam na subkoncie 400zł z których nie mogę doładować telefonu, a po przeniesieniu numeru do innej sieci po prostu przepadnie.(gdzie indziej będę płacił 1/4 obecnej kwoty, a do tego 30GB netu). Nawet nie mogę skorzystać z obsługi klienta jeśli konto nie jest doładowane, a żeby doładować muszę wydać kolejną kasę, bo 400zł na subkoncie jest w końcu dla mnie niedostępne... Zaletydzwoni (o ile można zaliczyć to do zalet)Wadycała reszta -
~MP / 2024-05-20 11:40
Bezczelna obsługa, która mimo telefonicznego zgłoszenia na infolinii i tak fatyguje 80 letniego niepełnosprawnego do osobistego rozwiązania umowy -
~MPM / 2023-03-03 20:06
Ciągły brak iternetu, lub bardzo wolne działanie, ale umowa podpisana więc nic nie da się zrobić. Żenada. Zlikwidowali antenę w mojej okolicy i nie widzą problemu. Za zerwanie umowy każą sobie płacić, choć to z ich winy - przed likwidacją masztu działało. Do tego naliczają sobie za infolinie, choć problem wynika z ich strony.
Nie daj się nabrać na tą sieć!ZaletybrakWadykasują za infolinie nawet jeśli awaria wynika od nich, naciągają na koszty, nie wywiązują się z umowy świadczenia usługi -
~Mr.X PLLL / 2025-04-30 18:59
ciezko opisac to skur&&&synstwo w postaci podmiany wspanialego sprzetu od upc na ten od Play. Koszmarna jakosc uslug. ZaletybrakWadyod A do Z -
~mrcl21 / 2023-05-04 21:25
Krotko mowiac, Gowno. Internet chodzi jak w sredniowieczu, telefony do nich nie pomagaja. Najgorszy operator jaki istnieje. ZaletyBrakWadyWszystko o czym czlowiek pomysli -
~Mrsyellow / 2020-04-11 11:06
Najgorsza sieć! Naliczają sobie opłaty, a gdy już człowiek zauważy, że jest coś nie tak to nawet nie potrafią tego wytłumaczyć, wymyślają, że to za nieterminowa płatność ale psikus płaciłam terminowo :) odpowiedź konsultanta : hmm no to nie wiem dlaczego ale porozmawiajmy o przedłużeniu umowy... Oszustwo i tyle. Od razu po zakończeniu umowy zrezygnowałam z ich usług. Tragedia. ZaletyBrak :)WadyWszystko -
~mrt / 2018-12-21 18:57
Posiadam play na karte i czasami z niej korzystam. Jednak ostatnio doznałem szoku. Otóż załadowałem kartę na kwote 25 złotych i kiedy chciałem zadzwonić po kilku godzinach okazało się ze nie mam środków na koncie!!! A przecież w międzyczasie nie dotykałem komórki. Okazało się że telefon a w zasadzie smartfon sam aktualizował jakieś bzdury a la google i inne aplikacje sytsemowe. łącznie 25 Mb czyli prawie nic w dzisiejszych czasach. ALE NIE W PLAY!! 25 MB kosztowało mnie 24,92 grosze czyli około 1 zł za 1MB!!!! Cena szokująca!!! ODRADZAM STANOWCZO!!!! Każdy kto ma telefon na kartę niech uważa żeby czasami telefon sam nie aktualizował bo w PLAYu zarabiają właśnie na aktualizacjach bo one są zawsze i biada temu kto wówczas nie ma dodatkowego pakietu CHORE ZaletyzeroWadywszystko łącznie z żenującą obsługą -
~Muniek / 2019-02-10 09:45
Moim zdaniem jeden z najdrozszych operatorow na rynku. -
-
~Muniek / 2023-05-02 17:02
19 kwietnia przeniosłem przez infolinie dwa numery do nich,do tygodnia miały przyjść telefony i nic,po dwóch tygodniach dzwonie(czyli dziś) i dowiaduje się że umowa anulowana bez poinformowania i podania przyczyny i do tego koleś z obsługi beszczelny,pyskaty i nie miły,bo powiedziałem,że na razie dziękuję za kolejną umowę skoro nie potrafia mi powiedzieć dlaczego tamta anulowana,żenująca firma nie chcę mieć z nimi doczynienie!!! -
~murek / 2024-08-21 18:55
Żenada, Przy prostym nie przedłużeniu umowy okazuje się, że to nie takie proste, bo są naliczane przeróżne koszty, żeby umowa wygasła. Przy wyjaśnieniu sprawy rozmowa z 7 konsultantami, którzy nic nie mogą i mówią każdy co innego i przełączają do następnego. Oczywiście przy każdym razem obowiązkowa identyfikacja. Wadypolityka polegająca na niewypuszczeniu klienta przez nakładania dodatkowych opłat, a nie ciekawej oferty cenowej -
~mustafa / 2021-09-09 11:29
najgorsze firma jakie znam. 100 razy dzwonielem ze nie ma internetu caly czas jest przerwa za kazdym razem ta sama odpowiedz resetuj modem poczekaj 15 sekond no i za kazdym dzwonieniu te sama pytanie jakie firma jaki numer numer nip jaki nazwisko jaki krs a na fv tez przeidze ze dzwonilem do infolinie zeby zglosic nie ma internetu za to tez placze to nie firma tylko problem ktore trzeba pozbyc w tv powinnienien wiecej brac od play a bo kto to widzi zmieni kanal Zaletyinternet nie maWadyfv co raz wieksza -
~MW / 2024-06-25 11:56
nie polecam korzystania z sieci Play jako pośrednika płatności za subskrypcje. Jeżeli nawet za ich pośrednictwem rezygnujesz z określonej subskrypcji - nadal mimo tego każą płacić za nieistniejące abonamenty.
Złodzieje.ZaletybrakWadybrak prawidłowego rozeznania temató. Kłamstwa. Kradzież pieniędzy
strona 178 z 245
- « poprzednia
- 1 ...
- 176
- 177
- 178
- 179
- 180
- nastepna »