Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4888 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.48
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mm / 2025-08-15 10:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda że jestem w play a mam 6 telefonów w tej sieci i żałuję tego ponieważ zasięg jest kiepski a internet pożal się panie boże. Szkoda że nie idzie wstawić zdjęć jak działa internet.
    ZaletyBrak
    WadyBrak internetu
    Kiepski zasięg
    Duże opłaty
  • ~MMGaw / 2019-11-15 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma zlodziei i naciągaczy. Podejście do klienta dramatyczne. Aby czekają gdzie będą mogli naliczyć jakieś dodatkowe koszty i może ktoś się nie upomni o swoje. A nawet jak to zrobi to zaraz wyciągną regulaminy, drobne druczki i i tak nic nie da się załatwić. Najszybszy internet to jakaś kpina. Czasem nawet nie da się wysyłać wiadomości, a co dopiero obejrzeć filmu. Nie polecam!!!
  • ~MMM / 2021-08-26 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne Gówno,nigdy więcej PLAY,obsługa klienta poniżej krytyki,mega bałagan ,każdy na infolinii mówi coś innego w tej samej sprawie traktują klienta który dzwoni na infolinię jak zło konieczne.
    Wydają podejrzewam nie mało na reklamę tylko po to by pozyskać nowego klienta, a jak już go mają to go olewają.
    Trzeba zwrócić uwagę na ich ofertę,stały klient który był w tej pseudo sieci PLAY od wielu lat,przedłużając umowę ma dużo gorsze warunki niż nowy klient lub ten przenoszący numer z innej sieci.
    Na szczęście jeszcze tylko pół roku do końca umowy!!!!
    OSZUŚCI!!!!!
    ZaletyNigdy nie było i nie będzie
    WadyNajwiększą wadą PLAY jest to że kiedyś powstali...
  • ~mmmm / 2019-10-10 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej sieci prawie od początku jej powstania. Mam 4 numery. Odkąd przeniosłem numery na kartę z abonamentu zaczął się cyrk. Dwie reklamacje w ciągu miesiąca i brak jakiejkolwiek chęci ze strony firmy do rozwiązania problemu. Pierwsza dotyczyła włączania formuły solo, która nie chciała się włączyć a ja byłem za granicą. Pracownik nie mógł nawet zgłosić problemu bo to nie jego telefon więc nie chcieli z nim rozmawiać. Nabiło dodatkowo kilkadziesiąt złotych. Po powrocie złożyłem reklamację. Pan na infolinii uznał reklamację i stwierdził, że mogą mi oddać pieniądze ale tylko w usługach. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenckim nie zgodziłem się i zażyczyłem sobie zwrot pieniędzy na konto. Wtedy otrzymałem odpowiedz, że po przemyśleniu jednak nie uznają reklamacji. Na drugim telefonie okazało się, że wpłacenie w miesiącu 2 x 25 zł to dla Play jest czym innym niż wpłacenie jednorazowo 50 zł. Pobrano mi 25 zł za formułę i po dwóch dniach zablokowano numer bo ważność konta się skończyła. Po prostu firma mnie okradła- wzięła pieniądze za usługę i wyłączyła telefon. Odpowiedz Pani w salonie w Manufakturze w Łodzi- cyt. "To niech Pan sobie przenosi numer jak się Panu nie podoba ". Jestem w trakcie przenoszenia wszystkich czterech numerów do innej sieci. Mimo, iż przez lata byłem ich zadowolonym klientem to od sukcesu jak w wielu firmach coś im się w głowach poprzewracało. Trafili po prostu na moja czarną listę firm, które już nigdy nie dostaną ode mnie złotówki.
    ZaletyObecnie brak.
    Wady Klient dla firmy stał się nieistotny.
  • ~mnak / 2020-02-14 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W Play skończyło się pozytywne traktowanie klienta. Obecnie stosują wredne, korporacyjne podejście.Odchodzę i to z 3 numerami do konkurencji.
    ZaletyBrak.
    Wadyj.w.
  • ~Moi / 2021-05-19 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam!!!
    Sieć play to porażka.Dwa lata rozpatrują moja reklamację,kłamią,mylą daty,sami się mieszają w tym co mówią.Reklamowalam kartę do internetu którą dostałam,,DARMOWĄ" w pakiecie za którą kazali mi zapłacić po zakończeniu umowy.Reklamacje uznali ale naliczyli karę umowną jak się upomniałam o zwrot w nadpłaty.Dzisiaj dostaje wiadomość że wyczerpałam limit reklamacji;)) żart! Zglaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta
    Mało..po 1 dniu opóźnienia w zapłacie rachunku zgłaszają do BiK..zenada
    Omijać z daleka!
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia to niekompetentne osoby
  • ~MOLODOI / 2023-09-06 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma, to grupa klaunów, złoczyńców, fraerów.
    nie można ich nazwać inaczej. okropny Internet, relacje, na infolinii pracują upośledzeni umysłowo ludzie, którzy nic i nigdy nie wiedzą.

    Nie polecam
    ZaletyZero
    WadyInternet
    Umowa
    połączenie internetowe
    ciągłe awarie
    upośledzony umysłowo personel
  • ~Money / 2021-12-10 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, po aktualizacji tv box wszystko się zacina. Obsługa nowej grafiki jest tragiczna, mało intuicyjna.
    Zróbcie coś z tym. Taka niby wielka sieć a tyle błędów
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko co możliwe przy korzystaniu z telewizji internetowej
  • ~Monia / 2025-06-09 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą.
    ZaletyBrak zalet
    WadyŁamanie praw konsumentów
  • ~MoniDO / 2025-01-31 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z głównego numeru bo jeden za ktory place nikt nie używa a ten główny zaraz kończy się umowa. We wrześniu złożyłam rezygnację, dziś zadzwoniłam na infolinię bo chciałam coś zapytać. Odpowiedź mnie powaliła.
    Nie dość że dowiedzialam się jak zrezygnuje z głównego numeru za pozostale będę płacić 100% więcej, to jeszcze kartę internet która mam pod ten numer podpięta mam do stycznia 2026 i mimo że nie będę z niej korzystac będę musiała za nią płacić. Dramat
    ZaletyNie widze zadnych
    WadyJ.w.
  • ~Monika / 2018-11-12 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ja też mam taki sam problem jak Pani niżej miałam 3 nr. Z czego korzystałam z 2, napisalam rezygnację do formuły L dla mnie jest logiczne wszystkie karty przypisane do tej umowy, dostałam rachunek za 2 pozostałe nr gdyż nie wypowiedziałam do nich osobnej rezygnacji, proszę o Panią o kontakt monic23.23@o2.pl gdyż jestem ciekawa jakiego tempa sprawa nabrała
  • ~Monika / 2020-01-31 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z zasięgiem oraz w kontakcie telefonicznym i mailowym z obsługą tej sieci. Pomimo przekonania pracowników dwóch salonów sieci play w Kielcach do zasadności podstaw rozwiązania umowy- zweryfikowane ustawienia aparatu, samego urządzenia, wymianie karty i braku jakiejkolwiek poprawy korzystania z połączeń telefonicznych i internetu nie mam możliwości rozstania się z tą siecią.
    Odpowiedź mailowa lub telefoniczna na składane reklamacje jest taka sama, że problem jest z ustawieniem telefonu, sieci, aparacie lub karcie zweryfikowanych i wykluczonych zresztą przez ich pracowników w salonie.
    Masakra!!! Nigdy więcej!!!
  • ~Monika / 2020-02-06 07:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, oszukują. Oferują ludzią internet choć doskonale wiedzą,że nie będzie u nich działać ponieważ nie ma tam dobrego zasięgu. Dziesiątki rozmów z infolinią nikt i tak nie przyjechał sprawdzić tego, jak i wiele rozmów w salonie w których pracują opryskliwe panie które mają problem do nas czemu braliśmy ten internet, ale jeżeli się zapewnia klienta że będzie działać... Był mieiaac próby ale z niego nawet nie skorzystaliśmy, bo na początku nie było tego internetu w ogóle i musieliśmy sami na własną rękę naprawiać go bo nikt nie chciał przyjechać, a wtedy przedłużyliśmy umowę bo nie było nawet u nas innego usługodawcy który by nam dał internet. Jest internet tylko na dole domu który podobno bez limitu się kończy, wi fi nie sięga na drugie piętro gdzie jest komputer. Nie uznają reklamacji i musimy im zapłacić niemała karę, jeśli chcemy mieć internet skądś indziej, który będzie normalnie działał.
    ZaletyNie ma.
    WadyWi fi działające na 1 metr
  • ~Monika / 2022-02-02 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    banda naciągaczy, omijać szerokim łukiem
    byłam czteroletnim klientem nigdy więcej
  • ~Monika / 2022-07-20 10:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka i złodziejstwo, inaczej tego nie da się nazwać. Telefon rozłożony na 24 raty w abonamencie, a po 27 ratach nadal płaciłam za Telefon, który został spłacony 3 miesiące temu. Play tłumaczy się że do póki nie zmienię abonamentu, to będę płacić. Totalna porażka!!!!
  • ~Monika / 2022-08-24 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Absolutnie nigdy więcej nie podpiszemy umowy z Play, ani nikomu nie polecimy aby to zrobił. Nie dość że niczego nie proponują ciekawego to jeszcze są problemy gdy człowiek rezygnuje. Nawet ostatniego rachunku nie ma jak zapłacić bo blokują od razu konto. Próbowałam przez 3 miesiące zapłacić a pieniądze wracały. Później już dostałam wezwanie z ostrzeżeniami windykacyjnymi. Czy to jest normalne? Pracownicy Play zastanówcie się co robicie.
    Ps. Jak ktos wystawia negatywną opinię to po co zmuszacie do zaznaczania gwiazdek?
  • ~Monika / 2022-10-04 00:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam wzięłam telefon który nie działa zacina się żeby zrobić zdjęcie albo wybrać do kogoś numer i zadzwonić nie da radę po kilku krotnym wyłączeniu i włączeniu telefonu zadziała ale nie zawsze
    ZaletyNie ma
    WadyTelefon niby nowy nie da się korzystać
  • ~Monika / 2023-01-25 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Doliczają dodatkowe opłaty za internet gdzie przy umowie był zwiekszony pakiet . Kontakt z biurem obsługi zerowy przekierowanie do innego konsultanta . Tragedia a jak za fakturę nie zapłacisz to kary .
  • ~Monika / 2023-04-18 11:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie otrzymałam faktury za zakupiony telefon w abonamencie,nie mogę się doprosić a jest mi ona pilnie potrzebna.Wystarczy wysłać na maila a to dla nich problem.Skoro tak to trzeba było mi od razu wysłać z zakupionym telefonem i nie byłoby sprawy .
  • ~Monika / 2023-08-09 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słòw na tą firmę. Wyciągają kasę oszukują na fakturach. Twierdzą że usługi są wyłączone po czym okazuje się że tak nie jest.
    Naprawdę czekam na koniec umowy.
    ZaletyBrak
    WadyDużo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4888
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4077
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3152
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2695
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1343
Lajt Mobile
Ocena: 3.78, ilość opinii: 1210
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4608
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2063
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187