Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4607 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Niezadowolony klient / 2021-05-28 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Wypowiem się krótko na temat sieci Play- poprostu dno. Chciałem takie same warunki jak przy poprzedniej umowie gdyż byłem zadowolony z oferty ale gdy Play zauważy że klient pozostaje to wciskają najgorsze pakiety, nie liczą się że zdaniem klienta, Ty swoje a oni swoje. Co innego było przedstawione a co innego na umowie. Szczerze czekam tylko na zakończenie umowy i nigdy więcej nie przekroczę progu w salonie Play. Żenada.
    ZaletyBrak zalet. Kłamcy
    WadyOgromne.
  • ~Niezadowolony klient / 2021-12-09 13:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Play taki słaby że aż nazwę kosza w Windowsie zmieniłem
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Niezadowolony klient / 2022-01-21 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Posiadam od nich Internet na kartę. Jeśli skończy się pakiet zabieraja zgromadzone pieniądze bez żadnych powiadomień ani blokad bo oczywiście jak pisze do nich to mowia takich nie posiadają. Złodziejstwo w biały dzień. Nie polecam tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyRobią sobie z pieniędzmi co chcą
  • ~niezadowolony klient / 2022-08-07 23:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet w play to porazka ludzie tez niekompetentni moja reklamacje zajerestrowli na innego klienta geniusze a mieli prawidlowo podane dane, prawie pół roku reklamowalam uslugi. Wmawiali mi ze budynki same chodza przed moim blokiem i mi zaklocaja internet, nie wiem co oni tam cpaja w tym play pewnie LSD i to calymi na raz, ze takie rzeczy gadaja no jakas masakra. poczekałam do konca umowy i sie z nimi pozegnalam placac za usluge z ktorej nie korzystalam bo interent ciagle nie dzialal.
    Zaletybrak
    Wadyzaklanani konsultanci co cpaja LSD paletami
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Niezadowolony klient / 2024-04-07 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, olali klientów sikiem prostym. Zero zasięgu, nawet poza budynkiem. Internet to jakaś kpina. Umowa się skończyła, 90 złotych za 2 telefony, przy przedłużeniu abonament zaproponowali 200 złotych, niedorobieni są jacyś.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, zasięg, internet muł i ta cena!!!!
  • ~Niezadowolony klient pozal się Boże pla / 2021-09-20 18:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat ! ! Właśnie podpisałem umowę miałem płacić 45 zł A płacę 50zl !!! Niby nic 5 zł.. Ale za 2 lata to już trochę będzie.. dziś przyszedł mi SMS że włączyłem bezpieczną rodzinę ! Jak ?! Będąc w pracy !! Dopiero teraz widzę że muszę zapłacić 19.99 !!! Oszustwo ! Złodziejstwo i buractwo! Kogo mam podać do sądu?!?!?! Złodzieje!
    Ciągle naciągane!! Dzwonić do obsługi trzeba na swój koszt !! Więc co to za obsluga skoro i tak nic nie wiedzą!!! A za czekanie na operatora też płacicie !!!! Umowy zmieniają za zgodą ( członka grupy ) A nie właściciela!! Już raz prawo zostało złamane! Ale odpuściłem! Myślałem że to jednorazowa akcja ! Jednak nie... dalej naciagaja

    KOGO MAM PODAC DO SADU ?!?!

    NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDramat i złodzieje
  • ~niezadowolony uzytkownik najgorzego int / 2021-08-03 23:11
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam internet jest beznadziejny, wolny jak osoba na wozku w paraolimpadzie
    Zaletybrak
    Wadynic nie dziala internet posysa a infolinia nie przynosi zadynch rezultatow z gory nie polecam
  • ~Niezadowolony użytkownik / 2023-12-19 07:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiłam usługę wiosną tego roku . Do tej pory internet nie działa poprawnie . Pomimo tego że monter przyszedł ,pomierzył i uznał że internet będzie miał dobry zasięg . Na infolinii za to konsultant powiedzial wprost że jestem w miejscu gdzie Play nie ma zasięgu ,czasami pojawia się ale słaby . W odpowiedzi na reklamację otrzymałam odpowiedź że no przecież dane są pobierane i wysyłane ..nie wspomnieli tylko że nie w godzinach w których chce żeby to się odbywało a nie w godzinach , w których wszyscy śpią
    ZaletyWg mnie brak
    WadyNiekompetencja konsultantów , beznadziejny kontakt , brak poszanowania klienta
  • ~Niezadowolony w 100% / 2024-01-25 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieszkam w Kudowie zdroju. W maju przeniosłem się do PLAY i od tej pory to gehenna.Telefon do centrali to kpina ,żadnej reklamacji nie uznają jako zasadna.Przysyłają instrukcje co mam zrobić bym miał dobry odbiór takie techniczne zawiłości że informatyk nie słyszał takich bzdur . Zalecają bym okablował dom i komputer oraz dwa telewizory podłączył kablami.Przyjmujący zgłoszenia na tel 790 500 500 nie słuchają i zapisują co chcą a potem otrzymuję odpowiedzi nie na temat.Zaproponowano mi wymianę ruterów i to trwa miesiąc. Święta i nowy rok miałem tylko jeden niepełno sprawny telewizor. Napisali że W planach mają postawienie nowego słupa nadawczego i wtedy będę miał dobry sygnał ,lecz ja mam 74 lata . Istniejący słup stoi 480 m od mego domu. Czuję się tak jak bym kradł sygnał a nie płacił za niego. Za każde zgłoszenie otrzymuję maila bym ocenił cz pozytywnie załatwiono me problemy.Zgłaszanie w punkcie Play nic nie da bo ta kobieta jest bezsilna z tą instytucją .NIE POLECAM A GORĄCO ODRADZAM
    ZaletyNie ma zalet ale zapewniają 2 lata wzrost ciśnienia bez filiżanki kawy.
    Wady100 % porażka
  • ~Niezadwolony klient / 2024-04-30 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowa podpisana 24.06.23 roku i konczyc sie powinna 23.06.24 a tym razem play wymusza ze musisz miec zawarta z nimi umowa do konca lipca i placic za to, pomimo ze nie chcesz. Rozmawa z Pania w Katowicach, kobieta rozlacza sie ze to nie jej decyzje, na czacie konsultant mowi ze ze po 23.06 mam placic za wszystkie uslugi tylko w drozszej cenie. Nikt nie informuje klienta o tym podczas podpisywania umowy. Maskra, zlodzieje, naciaganie masakryczne klienta, jeszcze aby uslugi byly swiadczone nalezycie, to non stop przerwy w polaczeniu. na technika sie czeka ponad tydzien, po czym technik nie przyjezdza bo twierdzi ze za lacznosc wifi nie odpowiadaja, a jak internet nie dziala ani przez kabel ani wifi dalej twierdza ze nie ma problemu. Zenada! NIE POLECAM
    Zaletyzadnych
    Wadysame, dno
  • ~Nigdy więcej / 2022-12-08 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Takiego gówna to już dawno nie było....tylko reklam nie tnie nooo bo z tego mają kasę a klient jest olanyyyy i to na maxa....lepiej zapłacić Wojwódzkiemu za reklamę niż zainwestować we własne nadajniki. Ludzie !!!!! Tej "firmie" nie przedłużyli umów na dzierżawienie nadajników a własnych nie mają!!!!!!!!!! Internet tnie nawet na pasjansie....o innych grach potencjalny nabywco zapomnij...meczy nie pooglądasz też!!!! Kładę solidnego kloca na tego pożal się "operatora" TFUUUUU
    Zaletyhahhaahahah...jakie zalety?????? Fantastyczne robienie klienta w ....uja
    WadySame wady bo zalet nie zauważyłem
  • ~nigdy więcej Play / 2019-11-04 09:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Zwykli oszuści jeśli masz telefon od nich to nie płacisz raz przez 24 m-ce tylko płacisz dopóki nie weżmiesz drugiego tel lub nie przedłużysz umowy.Następnym ich mykiem w umowie jest to jeśli masz internet od nich i zrezygnujesz to ta karta wisi na was dalej a po rozwiązaniu umowy naliczają Ci minuty pomimo zapłaciłeś abonament naliczą jeszcze za min.Nie polecam zasięg jest słaby obsługa do klientów jest jeszcze gorsza brak szacunku mimo 4 abonamentów i bycie w tej sieci od początku jej istnienia.
  • ~Nika / 2020-02-06 15:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!! Nie wywiązali się z warunków umowy! najpierw nie uruchomili ustalonych pakietów co pociągnęło za sobą dodatkowe koszty, po kilku reklamacjach zrobili korekty, ale uruchamiając pakiet znowu doliczyli sobie koszt za uruchomienie na stałe... po kolejnej reklamacji powiedzieli że zwrócą różnice, ale zablokują pakiety...Paranoja po prostu! Zasięg tragedia, to są numery firmowe,niezbędne narzędzie pracy, cały czas zgłaszamy problemy z zasięgiem, rozmówcy nas nie słyszą, telefony które leża na biurkach są poza zasięgiem sieci, a super turbo internet nie może załadować strony, po chwili kręcenia pokazuje komunikat- brak internetu... Wysyłamy screany, żeby udowodnić że w zasadzie o każdej godzinie i w każdym miejscu w firmie zasięg jest zerowy albo minimalny i największym absurdem jest wizyta panów od zasięgu którzy twierdza że jest super, wg których w tym miejscu jest full zasięg i o co nam chodzi??? Staramy się o rozwiązanie umowy, która niestety trwa jeszcze przez rok, i z każdą reklamacją odbijamy się od ściany, Play ma 30 dni na odpowiedź, odrzuca nasze skargi, my piszemy następne i tak już od ośmiu miesięcy.... Totalna PORAŻKA!!!!!
    Zaletywydawało się że zaleta była cena, realia to zweryfikowały negatywnie
    Wadybrak zasięgu, brak kontaktu, totalna olewka ze strony play w myśl: znaleźli się naiwni, niech płacą i nie narzekają!
  • ~Nikita / 2020-02-04 15:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystalam z Play chyba z 7 lat.Dzięki Bogu za pół roku kończy się umowa i nie przedłużam.Wycofuje 5 numerów i będę odradzac kazdemu! Internet znika i spowalnia.Tel.obsługa klienta beznadziejna,rozmawiają z Tobą jak z debilem i tylko naciagaja na koszty.Pomoze może jeden na ośmiu.Pojechałam do Kijowa i na granicy dostalam smsa ze skasowali mnie na 200zl za używanie Internetu,chociaz z niego nie korzystałam.Kupiłam jeden z produktów w sklepie stacjonarnym i okazało sie że wadliwy.Ale ani zamiany,ani zwrotu nie dostalam.Kierownik zaproponowal mi kupic i wymienić baterie.Oczywiście pójdę do rzecznika praw konsumentów bo nie minal miesiąc od zakupu.
    W diabły z taką siecią i obsługą
  • ~Nikita / 2020-02-04 15:42
    Ocena: 1.00 / 5
    A dodam jeszcze do swojej poprzedniej opinii ze 2-3 lata temu musiałam zaplacic ponad 1000 zł za prawie 40 smsów,ktore niby wysłałam w ciągu minuty o 2 w nocy,chociaż spałam i tel lezal na biurku.Zgłosiłam do wyjaśnienia i tak kazali zaplacic,bo przecież wiedzą najlepiej że ja te sms-y wysłałam.Oczywiście nikt nie wie jakie i na jaki numer,ale kosztowali po 32 czy 36 zł za sms
  • ~Nikola / 2022-08-29 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Dosyć że bierzecie kasę nie wiadomo za co a internet 5G jak nie ściąga tak dalej nie ściąga porażka nie polecam nikomu !!! Taki internet można mieć w tańszej sieci !!! Nadszedł czas realizacji z waszych usług
  • ~Nikola / 2023-10-26 20:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragiczne osoby obsługujące w Playu w Galerii Krakowskiej, beznadziejna sieć, uciekać jak najdalej.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiła obsługa, duża niekompetencja, brak wiedzy o produktach
  • ~nikt / 2023-10-07 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Korzystając z waszego internetu (play) czuję się jakbym był w średniowieczu.
    Przypominają mi się czasy 2005+, gdy pobieranie metina trwalo 2 dni.
    Jednak wtedy prędkość internetu była proporcjonalna do czasów.
    W obecnych czasach uważam, że jest to śmiech na sali.
    Nie wiem czy był chociaż jeden dzień, gdzie wasz internet działał poprawnie xD.
    Odradzam każdej osobie zawierania umów z tą Firmą jeśli chodzi o internet, reszta oferty mnie nie interesuje.
    Zarówno jeśli myślisz o swoich dzieciach to odradzam tym bardziej. Nerwica, napady agresji gwarantowane.
    Dodatkowo odradzam osobom, w których okolicy panują burze, deszcze oraz wiatry, wtedy jedyne co to można się pomodlić, żeby
    filmik na yt zadziałał choćby w jakości 360p.
    Jeszcze te wszystkie osoby pracujące tam i dziwiące się, że człowiek w dzisiejszych czasach jest w stanie wykorzystać 100gb+ w miesiącu (wtf jak to możliwe?@!@?)
    Dla osób które pracują w sieci i myślą nad internetem w tej firmie, too możecie od razu zmieniać dziedzinę pracy na np. budowlankę albo coś.
    Dziękuje firmie Play za najlepsze lata współpracy, muszę zorientować się jak wyglądają kary za wypowiedzenie. Wydaje mi się, że wasz internet działa jedynie poprawnie wtedy, gdy się z niego nie korzysta.
    Zaletybrak
    Wady-zasięg nie istnieje
    -wahania nastroju jak u nastolatki
    -prędkość internetu? a co to.
    -znajomość tematu 30 lat w plecy.
    -przydałby mi sie plik w notatniku żeby opisać wszystkie wasze zalety;)
  • ~Nikt wazny / 2025-02-02 14:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlatego dziwie się,że ludzie załatwiają sprawy w salonach,a nie telefonicznie..ponieważ rozmowę telefoniczną z konsultantem można zweryfikować,bo jest nagrywana,w przeciwieństwie do tej pierwszej formy,ja mam umowę jeszcze z byłym UPC,umowa przeszła już na czas nieokreślony,i jeżeli operator pleya,który przejął UPC,będzie próbował wymusić na mnie,aby wcisnąć mi te ich szajsowate dekodery,to po prostu wymowie umowę.
    ZaletyJedyna zaletą jest ta,że dekodery z UPC jak do tej pory dzialaja w miarę dobrze.
    WadyTo,że UPC przejął play.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3930
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2983
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186