Nie polecam, oszukują. Oferują ludzią internet choć doskonale wiedzą,że nie będzie u nich działać ponieważ nie ma tam dobrego zasięgu. Dziesiątki rozmów z infolinią nikt i tak nie przyjechał sprawdzić tego, jak i wiele rozmów w salonie w których pracują opryskliwe panie które mają problem do nas czemu braliśmy ten internet, ale jeżeli się zapewnia klienta że będzie działać... Był mieiaac próby ale z niego nawet nie skorzystaliśmy, bo na początku nie było tego internetu w ogóle i musieliśmy sami na własną rękę naprawiać go bo nikt nie chciał przyjechać, a wtedy przedłużyliśmy umowę bo nie było nawet u nas innego usługodawcy który by nam dał internet. Jest internet tylko na dole domu który podobno bez limitu się kończy, wi fi nie sięga na drugie piętro gdzie jest komputer. Nie uznają reklamacji i musimy im zapłacić niemała karę, jeśli chcemy mieć internet skądś indziej, który będzie normalnie działał.
ZaletyNie ma.
WadyWi fi działające na 1 metr
~Monika / 2022-02-02 14:16
Ocena: 1.00 / 5
banda naciągaczy, omijać szerokim łukiem
byłam czteroletnim klientem nigdy więcej
~Monika / 2022-07-20 10:29
Ocena: 1.00 / 5
Totalna porażka i złodziejstwo, inaczej tego nie da się nazwać. Telefon rozłożony na 24 raty w abonamencie, a po 27 ratach nadal płaciłam za Telefon, który został spłacony 3 miesiące temu. Play tłumaczy się że do póki nie zmienię abonamentu, to będę płacić. Totalna porażka!!!!
~Monika / 2022-08-24 16:04
Ocena: 1.00 / 5
Absolutnie nigdy więcej nie podpiszemy umowy z Play, ani nikomu nie polecimy aby to zrobił. Nie dość że niczego nie proponują ciekawego to jeszcze są problemy gdy człowiek rezygnuje. Nawet ostatniego rachunku nie ma jak zapłacić bo blokują od razu konto. Próbowałam przez 3 miesiące zapłacić a pieniądze wracały. Później już dostałam wezwanie z ostrzeżeniami windykacyjnymi. Czy to jest normalne? Pracownicy Play zastanówcie się co robicie.
Ps. Jak ktos wystawia negatywną opinię to po co zmuszacie do zaznaczania gwiazdek?
~Monika / 2022-10-04 00:33
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam wzięłam telefon który nie działa zacina się żeby zrobić zdjęcie albo wybrać do kogoś numer i zadzwonić nie da radę po kilku krotnym wyłączeniu i włączeniu telefonu zadziała ale nie zawsze
ZaletyNie ma
WadyTelefon niby nowy nie da się korzystać
~Monika / 2023-01-25 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Doliczają dodatkowe opłaty za internet gdzie przy umowie był zwiekszony pakiet . Kontakt z biurem obsługi zerowy przekierowanie do innego konsultanta . Tragedia a jak za fakturę nie zapłacisz to kary .
~Monika / 2023-04-18 11:31
Ocena: 1.00 / 5
Nie otrzymałam faktury za zakupiony telefon w abonamencie,nie mogę się doprosić a jest mi ona pilnie potrzebna.Wystarczy wysłać na maila a to dla nich problem.Skoro tak to trzeba było mi od razu wysłać z zakupionym telefonem i nie byłoby sprawy .
~Monika / 2023-08-09 16:02
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda słòw na tą firmę. Wyciągają kasę oszukują na fakturach. Twierdzą że usługi są wyłączone po czym okazuje się że tak nie jest.
Naprawdę czekam na koniec umowy.
ZaletyBrak
WadyDużo
~Monika / 2023-10-14 16:52
Ocena: 1.00 / 5
Od początku użytkowania internetu + TV nie miałam TV. Jak zadzwoniłam .”z problemem kazali mi płacić za przyjazd technika mino ze powinni się upewnić przy instalacji ze mam dostęp.
Powiedzieli, ze przed upływem roku mogę wypowiedzieć TV . Zadzwoniłam na linie gdzie czekałam 20 min przy jazgotliwy muzyce i w końcu podłączyli mnie. Zostałam poinformowana, ze jak zrezygnuje z TV to za sam internet będę płaciła 200 zł. Teraz płace 116
~Monika / 2024-02-08 22:02
Ocena: 1.00 / 5
Koszmarna telewizja, jeszcze gorszy internet. Stanowczo odradzam! Dekodery i router resetowane po kilka razy dziennie od 2 miesięcy.. DRAMAT.
ZaletyBrak
WadySame wady
~MOnika / 2024-12-13 13:04
Ocena: 1.00 / 5
Sieć ta jest czymś najbardziej złym co mnie w życiu spotkało. Obsługa arogancka, nie pomagają. Została celowo wprowadzona w błąd, a teraz nie mam możliwości zrezygnowania z umowy. Jestem zawiedziona. LUDZIE uciekajcie z tej sieci. Prędzej czy później doświadczycie krzywdy takiej jakiej ja doświadczyłam
Zaletybrak
Wadyarogancja, oszustwo
~Monika / 2024-12-13 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Brak zasięgu, Internetu w telefonie od 15 lipca. Na moje prośby i skargi odpisuje co chwila inny konsultant i odpowiada, że jestem poza zasięgiem sieci no i nie mam powodu do narzekania bo na zewnątrz mogę rozmawiać. Nie rozumieją jak mówię, że ja zasięgu nie mam nigdzie. Kupiłam nowy teflon, wymieniłam kartę sim... nadal nic. A oni swoje. Banda oszustów!!!. Nadmieniam, że korzystam z ich usług chyba 10 lat. Zawsze było słabo ale teraz jest totalna porażka. Konsultanci aroganccy i bezczelni, prosto w oczy się śmieją. Jestem załamana a sieć ma to głęboko w poważaniu.
Zaletybrak
WadyKŁAMCY!!!!!!!!!!!! Oszuści!!!!!! Mogę pokazać maile od nich, udowodnić że robią sobie żarty!!!!!!
~Monika / 2024-12-17 14:49
Ocena: 1.00 / 5
Niestety od 29 lipca zmagam się z reklamacją na router. Od 5mc płacę za coś czego nie używam. Skandal. Po złożeniu odstąpienia od umowy router znalazł się w punkcie i oczywiście odstąpienie zostało odrzucone.
~Monika / 2025-03-23 20:29
Ocena: 1.00 / 5
To co dzisiaj się dzieje z telewizją internetem to jakiś żart. Zrywanie i brak sygnału to standard. Odradzam wszystkim
~Monika / 2025-06-09 23:06
Ocena: 1.00 / 5
Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą.
~Monq / 2020-06-13 07:46
Ocena: 1.00 / 5
Po prostu dno,zasieg 5G możecie sobie wsadzic....bo nawet zwyklego nie ma.Za granica nie idzie sie dodzwonić w zadna strone,a gdyby na nawigacji trzeba bylo jechać to zostaje czarna dupa.Obsluga nic nie moze oprocz wciskania dodatkowych usług.Grupy....najlepiej na 40 osob i na umowach kwoty ulgi warte tyle ze włosy staja deba.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Motorolex / 2020-05-29 17:33
Ocena: 1.00 / 5
Subkonto na które wpływa niewykorzystana kasa, której mi nie oddadzą w żadnej formie prócz wykupienie usługi typu granie na czekanie, horoskop lub dodatkowy net (ceny netu są mega drogie w porównaniu z konkurencją) - obecnie mam na subkoncie 400zł z których nie mogę doładować telefonu, a po przeniesieniu numeru do innej sieci po prostu przepadnie.(gdzie indziej będę płacił 1/4 obecnej kwoty, a do tego 30GB netu). Nawet nie mogę skorzystać z obsługi klienta jeśli konto nie jest doładowane, a żeby doładować muszę wydać kolejną kasę, bo 400zł na subkoncie jest w końcu dla mnie niedostępne...
Zaletydzwoni (o ile można zaliczyć to do zalet)
Wadycała reszta
~MP / 2024-05-20 11:40
Ocena: 1.00 / 5
Bezczelna obsługa, która mimo telefonicznego zgłoszenia na infolinii i tak fatyguje 80 letniego niepełnosprawnego do osobistego rozwiązania umowy
~MPM / 2023-03-03 20:06
Ocena: 1.00 / 5
Ciągły brak iternetu, lub bardzo wolne działanie, ale umowa podpisana więc nic nie da się zrobić. Żenada. Zlikwidowali antenę w mojej okolicy i nie widzą problemu. Za zerwanie umowy każą sobie płacić, choć to z ich winy - przed likwidacją masztu działało. Do tego naliczają sobie za infolinie, choć problem wynika z ich strony.
Nie daj się nabrać na tą sieć!
Zaletybrak
Wadykasują za infolinie nawet jeśli awaria wynika od nich, naciągają na koszty, nie wywiązują się z umowy świadczenia usługi
~Mr.X PLLL / 2025-04-30 18:59
Ocena: 1.00 / 5
ciezko opisac to skur&&&synstwo w postaci podmiany wspanialego sprzetu od upc na ten od Play. Koszmarna jakosc uslug.