Tydzień temu podpisaliśmy nową umowę, i wymieniliśmy router na nowy. Od tamtego czasu nieam w domu internetu, co Play tłumaczy awarią nadajnika. Dziwnym faktem stało się to dokładnie wtedy kiedy pan technik zakładał nowa instalacje :) mimo codziennych telefonów do Play nikt z tym nic nie robi. Nie polecam serdecznie
ZaletyBrak
WadyNic nie działa, nikt nie chce tego naprawić
~Michal / 2022-04-06 18:33
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką miałem okazje podpisać umowę
obsługa klienta fatalna infolinia totalna porażka 4 rozmowy z infolinią na jeden i ten sam temat 4 różne informacje w dodatku wszystkie błędne naciąganie na pieniądze głupimi ubezpieczeniami które nie obejmują tego co ubezpieczają
ZaletyBRAK
Wady- fatalna obsługa klienta
- Fatalna infolinia
~Michal / 2023-06-05 15:07
Ocena: 1.00 / 5
Gówniana sieć przede wszystkim złodzieje mam od tygodnia włączony pakiet który stoi w miejscu i nic z niego nie ubywa a kradną mi cacy czas pieniądze za korzystanie z internetu ZLODZIEJE ZLODZIEJE ZLODZIEJE
ZaletyBrak zalet
WadyCałe mnóstwo
~michal / 2024-01-03 16:30
Ocena: 1.00 / 5
Od trzech lat oszuści podnieśli mi stawkę za rozmowy z 0.29zl na 0.59zl. Nie informując mnie o tym. Następnie zawsze miałem przedłużane konto o rok po kazdy doładowaniu. Teraz już nie. Zmuszają do abonamentu lub ciągłego zasilania konta. 5zl. Na 7 dni. 35zl na 31dni. Jeżeli kiedyś czyli kolo 10 lat temu zawarłem z nimi umowę to jak chcieli ja zmienić to należy poinformować klienta. A tu po mojej interwencji. Twierdzą że zmienił się regulamin i nie muszą mnie informować? To teraz jak w gminie zmienia regulamin i podniosą co czynsz o 50% to pewnie też nie muszą informować? Dla mnie sieć oszustów. Już z trzech numerów zrezygnowałem. Został jeszcze jeden.
ZaletyJuz nie ma
WadyOszuści nie informują o podwyżkach i stosują nie uczciwe praktyki
~Michal / 2025-05-14 08:41
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia.
Podnoszą ceny i mają gdzieś uokik.
~MichalPie / 2021-02-23 12:51
Ocena: 1.00 / 5
Wysłałem telefon do naprawy dostałem naprawiony ale bez miejsca na karte pamięci i sim odesłałem ponownie i dostałem wraz z brakującą częścią ale telefon nie chciał czytać karty odesłałem i czekam już 2miesiąc aż naprawią mój telefon jak jeszcze raz przyjdzie do mnie zepsuty to ich zgłosę
zakup oraz dołączenie sanek do opakowania na kartę sim i sd (nie działającą) zajeło im 1miesiąć
nie polecam jak będzie działało zmienie opinię
ZaletyPrzyjmują do naprawy
Wadyczęsto nie działa, czas oczekiwania na naprawę jest bardzo długi 1-15 miesiąca,
~MichalZ / 2022-03-05 13:09
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam 30 minut wczytuje mnie do csa z fartem.
~Michał / 2018-12-06 11:39
Ocena: 1.00 / 5
od 8 lat w play i dzięki bogu koniec umowy już bliski. NIGDY więcej tego badziewia, zasięg porażka !!!! nigdy nikomu tej sieci nie polecę!.
Zaletybrak
WadyZASIEG !
~Michał / 2019-05-15 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć i internet, to jest skandal, człowiek płaci pieniądze za to żeby internet całodobowo mulił , aż się odechcidwa wszystkiego , żeby.wejsc na samą pocztę , by się strona załadowała się czeka niewiadomo ile
ZaletyNie ma
WadyKrew zalewa
~Michał / 2020-04-05 14:06
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć , problem z internetem wifi jak i w komórkach.... jednym słowem dramat
~Michał / 2020-11-19 21:15
Ocena: 1.00 / 5
Play internet Netbox. Jak ktoś wpadnie na pomysł aby wziąć ten abonament to stanowczo odradzam!!! Prędkość internetu to jakaś kpina - walczę od dwóch miesięcy aby to naprawili, obsługa klienta bez komentarza(wklejają tą samą odpowiedź). Kończą mi się umowy i rezygnuje z usług szitu jakim jest Play.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Michał / 2021-09-01 11:07
Ocena: 1.00 / 5
Mam u nich numer już kilka lat i trzy razy za granicą zdażyło mi się, że telefon łapał sieć sąsiedniego kraju z poza UE. Już samo to uważam, za oszustwo, ale co gorsza opłata została naliczana przed otrzymaniem sms'a o byciu w zasięgu zagranicznej sieci. Na reklamację Play odpowiada bardzo zlewczo. Widziałem w internecie że sporo takich sytuacji ludzie mieli, także wygląda to na stałą praktykę wyłudzania dodatkowych opłat. Dziś złożyłem sprawę do rzecznika praw konsumenta i już zabieram się za szukanie nowego operatora.
~Michał / 2021-11-04 21:30
Ocena: 1.00 / 5
Rzeczona sieć w centrum Warszawy godzina 21 i brak internetu...
Po kontakcie z obsługą dowiedziałem się o całej sprawie. Sieć kpi sobie ze swoich klientów robiąc pomiary magnetyczne o takich godzinach...
Na moje szczęście już niedługo...
Omijać szerokim łukiem.
ZaletyTotalne zero
WadyWszystko,
Jakość usług przez telefon oraz internet na umowach kończąc.
~Michał / 2021-11-08 20:58
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie przeniosłem swój numer po wyczynach pani kurdej szatan, polecam każdemu to samo. To jest skandal że firma wydaje tylko lakoniczne oświadczenie, że to prywatna opinia celebrytki... Skandal.
~Michał / 2022-01-11 18:14
Ocena: 1.00 / 5
Długi Czas korzystałem z usług tej sieci lecz ostatnio okazało się że nie mają kakurencyjnej oferty
WadyDrogo dla starych klientów
~Michał / 2022-03-14 17:13
Ocena: 1.00 / 5
Na koniec naszej umowy Play pokazał jest firmą. Tak już jest, przy rozstaniu się dopiero kogoś poznaje. Na sam koniec ci ludzie pomimo, iż parę miesięcy temu wypowiedziałem u nich umowę stwierdzili, że moje wypowiedzenie dotyczyło tylko jednego numeru, a drugi który był kartą internetową cały czas za to naliczali pieniądze. Pomimo, iż naliczali mi za to pieniądze zablokowali mi wszelkie możliwe formy dowiadywania się o nowych fakturach oraz płatności , np. zablokowany dostęp do Play24. Od tego momentu nie mogłem podglądać ani faktur ani niczego umożliwiłoby mi zapłatę. Gdy po trzech miesiącach dowiedziałem się, że moje zadłużenie za niewypowiedzianą kartę internetowa rośnie - nie wystarczyło wczesniejsze wypowiedzenie im usług,bo nie wypowiedziałem dodatkowego numeru internetowego, zawrzało we mnie bo na początku do podpisania dodatkowej karty internetowej, wepchnietej mi zresztą na prawie na siłę, wystarczyła jedna umowa ale jak widać do rozwiązania i wypowiedzenia to już nie wystarczyło tylko trzeba było dalej naliczać nieuczciwie człowieka za coś czego w ogóle nie zamierza i nie zamierza korzystać. Dodatkowo powiedzieli mi że póki nie ureguluje zaległych faktur nie mogę wypowiedzieć umowy bo taką można wypowiedzieć dopiero jak cię nie ma zaległości. Ja się pytam co to za prawo jeżeli ktoś straci pracę i nie będzie mógł płacić za i faktury i będzie miał choć jedno zaległość to oni nie pozwolą zerwać i będą dalej naliczać człowieka ? Proszę trzymajcie się jak najdalej od nich.
ZaletyŻadne przez ostatnie miesiące rozmowy ciągle były zrywane.
WadyMógłbym wymieniać bez liku
~Michał / 2022-05-25 08:55
Ocena: 1.00 / 5
Play to jakaś parodia. Przesyłają oferty przedłużenia umowy - mail i SMS. Wejdź na stronę i sprawdź co dla ciebie przygotowaliśmy. Oferta na stronie nie działa od 2-3 miesięcy "błąd połączenia". Przycisk "sprawdź co dla ciebie przygotowaliśmy" nie działa, tak po prostu. Konsultanci na czacie wydają się być osobami nie do końca normalnymi. Przyjęli zamówienie ale wysłali produkt na adres zameldowania a nie zamieszkania - to dopiero początek. Kiedy zobaczyłem maila od firmy DHL napisałem na czacie ponownie aby przekierować przesyłkę. Dostałem odpowiedź, że nie jest to możliwe. Po kilku godzinach przyszła jednak wiadomość, że mogę to zrobić. Zadzwoniłem więc na infolinię i "Pan" zmienił adres doręczenia. Jednak po kilku godzinach przyszedł ponowny mail od firmy DHL, że paczka jest w drodze na ... adres zameldowania. Kolejny więc telefon na infolinię i okazało się, że konsultanci nie mogą zmienić adresu - wynika z tego więc, że poprzedni mnie oszukał.
Po tej zabawie kupiłem nowy numer w innej sieci i nigdy więcej do PLAY. Nie wiem jaki jest powód ale sądzę, że celowo nie dają możliwości zakupu przez internet tylko przez "głupkowatych" wprowadzających w błąd konsultantów na czacie lub podczas rozmowy telefonicznej gdzie można szybko coś wcisnąć bo klient nie bardzo ma czas na zastanowienie się.
Zaletybrak
Wadyjakość obsługi, ciągłe awarie internetu
~Michał / 2022-06-20 11:59
Ocena: 1.00 / 5
Zgadzam się z większością opinii. Od pierwszego dnia praktycznie nie działający internet LTE przy pełnym zasięgu (w centrum miasta). Przy podpisywaniu umowy ustalam wartości poszczególnych abonamentów, a w konsekwencji obsługujący wpisuje co innego i rachunki są od 20 złotych większe. Obsługa klienta absolutne dno, nie przyjmują skarg ani zażaleń. Brak internetu zgłaszam od 20 dni, nikt nie oddzwania, zgłoszenia są zamykane bez rozwiązania problemu. Niespodziewalem się takiej obsługi w 21 wieku w kraju europejskim. Nigdy więcej kontaktu z tą firmą. Umowy się kończą i obowiązkowo wracam do Orange.
ZaletyBrak
WadyNie realizują własnych zobowiązań. Brak kompetencji w salonach obsługi.
~Michał / 2023-06-09 12:46
Ocena: 1.00 / 5
Sieć DNO..
Pełno dziur w centrum miasta, raporty doreczenia po chwili albo wcale, LTE różnie a często wcale.
21 wiek i taka porażka.
To moja pierwsza przygoda w Play, zaręczam że ostatnia!
ZaletyNie stwierdzam
WadyZdecydowanie zbyt wiele
~MIchał / 2023-06-12 18:09
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa w Bok potrafi "rzucić słuchawką". Chciałem aby połączył mnie z kierownikiem, skoro nie umie udzielić mi informacj. Nie poraz pierwszy operator pokazuje swoją max niekompetencję w obsłudze Klienta.
I o zgrozo z tymi samymi pytaniami zwróciłem sie do Orange, licząc ze będzie jeszcze gorzej i miłe zaskoczenie bo udzielono mi w sposób miły i rzeczowy wszystkich inforamcji, a tam gdzie były wątpliwości skierowano do odpowiednich działów.
Nigdy więcej bezczelsów i naciagaczy z PLAY!