Brak internetu, co chwile wywala internet. Slaba obsulga klienta
Zaletybrak zalet
Wadynie polecam nikomu
~niestety jeszcze klient / 2023-05-15 19:42
Ocena: 1.00 / 5
Play największa porażka. Przechodząc do tego operatora pani w biurze zapewniała o super zasięgu. Kłamstwo na samo "dzień dobry". U męża w zakładzie pracy zero zasięgu, W centrum miasta tez bez rewelacji. Na trasie GPS również traci momentami zasięg. Nie polecam!!! Nie mogę się doczekać końca umowy
Zaletybrak
Wadysame wady
~Niezadowalony / 2023-02-05 02:28
Ocena: 1.00 / 5
Dramat miałem zużycie danych 7,28 a miałem 15 GB zostało nagle odłaczone i skorygowane do 64 mb kradzież i naciąganie na kolejne koszty nie polecam w Orange na abo mam 3 miesięczne zadłuzenie a nadal korzystam ze wszystkich usług nie polecam play na kartę skandal i żenada jakby było minus jeden to był dał bez zastanowienia!!!!!
ZaletyZero
WadySporo
~Niezadowolona / 2019-06-04 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Jestem niezadowolona z umowy z firmą play. Zostałam oszukana przez konsultantów, którzy wprowadzili mnie w błąd podczas podpisywania umowy. Zgłoszenie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej oraz Urząd Ochrony Konsumenta.
ZaletyBrak
WadyZły zasięg, konsultanci wprowadzają w błąd podczas rozmowy kłamiąc w oczy podczas zadania pytania konkretnego.
~Niezadowolona / 2022-04-18 22:30
Ocena: 1.00 / 5
OSZUŚCI- namówili mnie na dodatkową kartę Internet bez opłat, jeśli nie będę korzystać. Teraz, gdy przeniosłam numer do innego operatora naliczają mi, za nieużywaną kartę 49,20zł miesięcznie. Bez odwołania
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klientów
~Niezadowolona / 2022-10-05 15:00
Ocena: 1.00 / 5
Takiego g*wna to dawno nie widziałam. Na szczęście za miesiąc się już kończy umowa. Nigdy więcej. Przez 2 lata trwania umowy co miesiąc problem z internetem! Prawie nie działał, a abonament najdroższy. Złodzieje i oszuści
ZaletyBrak
WadyPlay to jedna wielka wada
~niezadowolona / 2023-11-30 09:36
Ocena: 1.00 / 5
Brak kompetencji jakiegokolwiek pracownika w tej firmie z kartonu przeraża.
Oszuści i partacze!
Dostałam ofertę na telefon z abonamentem na 24 miesiące. Pani w punkcie zapewniała że to jedyne koszty, że żadnych miesięcy dodatkowych nie będzie - finalnie się okazało , że umowa to 24 miesiące + ukryte 15 (!!!!) miesięcy. Telefon warty około 5000 zł okazał się być przyjemnością za ponad 7000. Jakież było zdziwienie Pani z Playa ( która mi to sprzedała) kiedy przyszłam zgłosić reklamacje - ona nie nie wie, to nie ona , ona nic nie może itp. Kiedy przeszłam na mniej grzeczny ton Pani ze świeczkami w oczach przyznała się do " błędu " .
Oczywiście nic to nie zmieniło - płacić muszę do końca.
Kolejna sytuacja , która jak widzę po opiniach nie zdarzyła się tylko mnie. Otóż doliczanie do rachunku wyimaginowanych usług, z których rzecz jasna nie korzystam. Hitem dla mnie było doliczenie usługi " Player bez reklam " i "Player z reklamami " do jednego numeru. Jak ? Nie wiem. Płacić trzeba.
Odpowiedź tej samej "Gwiazdy" co w przypadku umowy ? Mogę Pani zablokować zakupy przez aplikacje.
O doliczaniu kwot rzędu 100-150 zł do rachunku nie wspomne. I pod groźbą wyłączenia usług należy płacić.
Wiele by się znalazło sytuacji, które bez końca opisywałabym na różnych forach, stronach ... Ale po co ? Ludzie zachęceni reklamami z najważniejszymi w tym kraju i tak pójdą do słynnego fioletowego sklepu z telefonami.
Mam nadzieje że ktoś szukając odpowiedniego operatora dla siebie trafi na tę stronę i zastanowi się 2 razy czy chce być kolejną ofiarą firmy Play.
PS. Infolinia z łapanki - nikt nic nie wie - lub po prostu każdy wie coś innego na jedne temat.
Nieuprzejme, niedouczone, niekompetentne katarynki.
Zaletybrak
WadyPARTACZE, OSZUŚCI, ZŁODZIEJE , WSZYSKO TAM JEST NIE TAK. ŻAŁOSNA FIREMKA Z KARTONU.
~Niezadowolona / 2024-08-26 21:47
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie działa, załadowanie filmu trwa wieki, ciągły brak internetu
ZaletyBrak zalet, od dawna jestem w tej sieci i poważnie zastanawiam się nad zmianą
WadyInternet, telefon szybkie zużycie pakietu internetu mimo minimalnego korzystania z usługi
~Niezadowolona klientka / 2022-12-17 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Zadzwonił konsultant do męża z zachętą o przedłużenie umowy, mąż poprosił o ofertę ale zaznaczył że chce tylko ofertę na maila.wysłali nową umowę na 2 lata, na szczęście po wymianie zdań mężowi udało się odstąpić od umowy. odradzam z całego serca.
ZaletyBrak
WadyCała firma tojedna wielka kina
~Niezadowolona klientka / 2023-03-12 21:36
Ocena: 1.00 / 5
Pley to oszuści,naciągacze i złodzieje nie polecam tej sieci! Aby podpisać umowę z nimi są super ale już po podpisaniu są wyrafinowani i oszukują ludzi na umowach! Nie polecam nikomu tych oszustów!
ZaletyBrak
WadyNiesprawiedliwość,oszusty,kreciarze i naciągacze .
~niezadowolona klientka sieci play / 2024-02-01 11:22
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć z jaką było mi dane się spotkać. Obsługa niekompetentna każdy strzela jaki może być problem braku internetu oczywiście bez pozytywnych skutków (dzisiaj 1 na 4 konsultantów odpowiedział inaczej niż - nie wiem????). Zostało złożone odstąpienie od umowy, które dziwnym trafem NIE ZOSTAŁO ZAREJESTROWANE W SYSTEMIE przez 7 dni- śmiech na sali. Naciągacze miałam mieć najlepszy pakiet , a zostałam z ledwo 40 kanałami - brak opcji nagrywania oraz cofania kanałow. Dodatkowo na infolinii przerzucano mnie od konsultanta do konsultanta - ostatecznie uslyszalam NIE WIEM JAK MOGE PANI POMOC ????
Zaletycałkowity brak
Wadyciągly brak internetu, obsluga klienta niekompetentna, zwykli naciągacze
~Niezadowolona87 / 2022-06-24 12:11
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakiś żart.
Wyjechałam za granice na wakacje, karta w Szwajcarii normalnie działała, po przejechaniu do Włoszech przestała działać i znajdować sieć.
Pierwsze zgłoszenie: „została włączona usługa lepszego znajdywania sieci” mam czekać 20 minut aż zacznie działać - efekt ŻADEN,
Drugie zgłoszenie: włączona TA SAMA usługa ale trzeba czekać 24h - efekt ŻADEN,
Trzecie zgłoszenie: zgłoszenie wysłane do „specjalistycznego” działu, a odpowiedź dokładnie ta sama! 3 razy kretyni „włączają” tą samą usługę która nie działa..
Czwarte zgłoszenie (odwołanie od zgloszenia numer 3): odpowiedz: „poruszane przez Panią kwestie zostały już wyjaśnione w odpowiedzi na zgłoszenie numer 3..” - nosz kurde! Oni nie czytają chyba tych odwołań ani zgłoszeń. Było wyraźnie napisane, że ta ich „pomoc” nie działa, więc zamiast pomóc w rozwiązaniu problemu to każą człowiekowi robić 15 razy to samo..
Pomijam już sam fakt, że dział zamyka zgłoszenie za każdym razem jako „rozwiązane” nie pytając użytkownika o to czy problem zniknął! Co to za pomoc techniczna.
Tragiczna firma, po powrocie do kraju bezzwłocznie zamykam numer.
Całe szczęście w tej całej sytuacji jest takie, że mam drugi telefon i możliwość zrobienia sobie hotspota, nie wyobrażam sobie co by było gdybym nie miała dostępu do internetu w takiej sytuacji: 0 kontaktu ze światem dokładnie tak jak z supportem..
~NIEZADOWOLONAKLIENTKA / 2019-07-18 12:18
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć ever. Faktura, która normalnie wynosiła 95 zł teraz zmieniła sie na 115 zł a jak sprawdzam rachunek to nigdzie nie jest zaznaczone dlaczego. Oszuści. Z całego serca nienawidzę tej sieci i bardzo chcę z nich zrezygnować, ale znając życie strasznie mi to utrudnią - wtedy znienawidzę ich jeszcze bardziej. NIE POLECAM!!!!!!!!!!!
ZaletyNIE MA ŻADNYCH ZALET
WadyA WAD JEST ZA TO SPORO
~niezadowolony / 2019-06-29 07:25
Ocena: 1.00 / 5
cwaniaki i złodzieje nie douczeni pracownicy w salonach przez tych nie dorajdów trzeba płacić za abonament z którego zrezygnowałem dobrze że teraz w plusie jestem mam 3 razy tańszy abonament i rozmowy do wszystkich za darmo a nie tylko do play nie polecam tej SIECI
Zaletyżadnych
Wadycała sieć to jedna wielka wada
~Niezadowolony / 2019-08-20 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Internet praktycznie nie dziala, zasieg slaby, w salonie strasznie naciagaja i zadnego slowa przepraszam. Cala ta smieszna siec do niczego sie nie nadaje. Radze omijac szerokim łukiem.
ZaletyZadnych
WadyObsluga w salonie- oszukuja i naciągaja
Zasieg
Internet
Sprzęt chyba po przejsciach ciagle sie zawiesza i grzeje naprawy nic nie dają
~Niezadowolony / 2022-04-11 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcecie stracić zdrowie to polecam... oszuści jakich mało omijajcie szerokim lukiem
ZaletyBrak
WadyObsługa oszuści
~NIEZADOWOLONY / 2024-01-15 18:29
Ocena: 1.00 / 5
NACIĄGANIE KLIENTA !!! NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ NA ROCZNE KONTO !!! ZA TAKĄ USŁUGĘ ZABIORĄ WAM 20 ZŁ. POMIMO ŻE MIAŁA BYĆ BEZPŁATNA !!!!
ZaletyBRAK
WadyKŁAMIĄ
~Niezadowolony / 2024-08-05 18:48
Ocena: 1.00 / 5
Play proponuję usługi których nie realizuje,najpierw wydzwaniają,proponują przejście z UPC,przyjeżdża technik do montażu informuje że telewizji z dekodera nie będzie max.48h,pyta czy montować???zgodziłem się,po prawie 48 h dzwonie do obsługi klienta,najpierw jeden pan mówi że jeszcze 2h,po 2h i moim telefonie następny pan mówi że to potrwa kilka dni,on nie wie kiedy,przyjął do wiadomości i tyle...ŻENADA
~NIEZADOWOLONY / 2025-03-24 16:05
Ocena: 1.00 / 5
Jakiś czas temu kupiłem urządzenie w związku z zawarciem umowy na odległość. Z tego co wiadomo na odstąpienie od umowy zawartej na odległość przysługuje czternaście dni bez podania przyczyny. W dniu otrzymania telefonu stwierdziłem, że nie spełnia on moich oczekiwań i odesłałem go wraz z formularzem odstąpienia od umowy. Moje zgłoszenie zostało zaakceptowane, przywrócono poprzednie warunki oferty, przyjęto zwrot urządzenia w systemie. Zapomniano jednak o bardzo ważnym szczególe. Zapomniano o zwrocie opłaty "startowej".
Wysłałem zapytanie dotyczące zwrotu powyżej kwoty. Na odpowiedź mieli 7 dni. Rozumiem gdyby była to reklamacja (wtedy mógłbym czekać do 30 dni na odpowiedź). To było zwykłe udzielenie odpowiedzi na zapytanie wieloletniego klienta sieci Play. W dalszym ciągu status zgłoszenia brzmi "W trakcie rozpatrywania".
Wielokrotnie dzwoniłem do sieci, pisałem na czacie z konsultantami. Żaden z nich nie był w stanie odpowiedzieć na pytanie dotyczące zwrotu. Inni "mydlili" mi oczy pisząc dzień po dniu, że moje zgłoszenie potraktują priorytetowo.
Postanowiłem odwiedzić Salon Sieci Play. Przedstawiłem konsultantce wszelkie informacje dotyczące sprawy, w której udałem się do salonu. Szczerze mówiąc język, który został użyty w opisie zgłoszenia jest niezrozumiały, komiczny i w zasadzie pozostawia wiele do życzenia.
Jestem wieloletnim klientem sieci, a moja sprawa została zbagatelizowana, a w zasadzie zmarginalizowana.
Dodam, że przedłużyłem abonament z innym urządzeniem. Gdybym wiedział, że tak sprawa będzie wyglądała, nie przedłużałbym umowy. Dziwię się temu , że skoro tyle osób jest niezadowolonych i pełno negatywnych opinii na temat tych oszust sieć nadal funkcjonuje w Polsce
NIE POLECAM TEJ SIECI!!! OSZUSTWO I ZŁODZIEJSTWO. ZALEŻY IM TYLKO ŻEBY WYŁUDZIĆ PIENIĄDZE. Dzwonią 7 miesięcy przed zakończeniem umowy żeby ją przedłużyć, a potem pozostawiają klienta samemu sobie.
Jak tylko skończy mi się ta umowa, zrywam z siecią! Ludzie obudźcie się. Przechodźcie do innych sieci, bo nic dobrego tutaj Was nie czeka!!!
ZaletyŻadnej
Wady1 000 000 000 000
~Niezadowolony klient / 2018-03-25 17:03
Ocena: 1.00 / 5
Play najgorsza firma świadcząca usługi telekomunikacyjne na rynku. Banda oszustów. Konsultanci do niczego się nie nadaja, każdy udziela innych informacji, nie idzie się z nimi dogadać.. omijać szerokim łukiem. Najlepszy chyba jest Orange.