Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4757 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MJ / 2021-01-23 08:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Prędkość download 2,5 mb z deklarowanych 30 mb. Zatem cena, jakość do szybkości oceniam na bardzo źle.
    ZaletyBrak
    WadyBrak realizacji postanowień umowy.
  • ~Mk / 2022-04-30 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Czego tu sie spodziewac skoro Prezes przyszedl od innej,pomaranczowej sieci z Afryki :) moja oferta: 35zl za no limit i 10GB Internetu,kontynuacja 49zl za no limit i 7GB Internetu gdyz 7 jest korzystniej niz 10 :D Po zlozeniu wypowiedzenia i wniosku o przeniesienie dwoch numerow dalo sie zejsc do 20zl za no limit i 20GB. Niestety idiote z siebie robic moze ten co przyszedl od muziny z Afrika,podziekowalem i nie zaluje :)
    ZaletyBrak
    WadyOferta,zasieg
  • ~MK / 2023-03-29 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    dlaczego ilekroć pojawia sie dużo negatywów ktoś wyskakuje z opinią na "5" powinni takich opinii nie publikować bo to ewidentnie ktoś podstawiony z tej złodziejskiej firmy. Wciskają jakieś pakiety dodatkowe a potemsię wypierają bo nikt o 200 zł nie bedzie się sądził... mam umowe 10 lat ale to ostatni rok przygody z tą pseudosiecią...
    ZaletyZADNYCH
    WadyWSIO
  • ~mk / 2024-09-23 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Bezczelni zł.. i kłamcy. Płacisz za coś, czego nie kupujesz, a oni bezczelnie twierdząc, że musiałam niechcący w coś kliknąć po czym doliczają Ci to do abonamentu,twierdząc jednocześnie że to nie ich subskrybcja. Czyli okradają swoich klientów i wraz z innymi tzw. "swoimi partnerami". No bo jak wytłumaczyć że nie jest to ich subskrybcja, a oni doliczają ją do abonamentu, czyli wiedzą o tych oszustwach i pozwalają okradać swoich klientów, a nawet czynnie biorą udział w tym procederze.
    ZaletyŻadnych
    WadyCała ta sieć, to jedna ogromna wada.
  • ~MK M / 2021-02-04 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Play najgorsza sieć z jaką miałem doczynienia. FV wystawiaja za telefony juz dawno spłacone. Kontakt z obsługą klienta to porażka. Dzwonią tylko działy sprzedaży. Obiecują abonament za 25zł po czym fv za 180 zł. NIGDY WIECEJ!!!!!!!!!!!
    ZaletyZADNYCH ZALEET
  • ~Mlen / 2024-02-13 20:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Mieliśmy z mężem UPC ale połączyli się z Play. Mamy dwa telefony w Play przeniesione z NJU mobile ale za telefon jest po 70 zł więc ok ale dziś przyszedł rachunek i za samą telewizję jest 400 zł więc nie polecam. Oszukali nas ponieważ mówili że opłaty będą mniejsze niż w UPC a wyszło inaczej i jest drożej. Naciągacze. Jeszcze chciałam dekoder z nagrywarką i mówili na infolinii że będzie ale nie powiedzieli że na podstawowych kanałach nie ma możliwości nagrywania. Banda oszustów
    ZaletyŻadne
    WadyNaciągacze, oszukiści
  • ~mm / 2022-10-13 02:29
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza sieć jaka istnieje, internet to dno, ciągły brak zasięgu. Infolinia nigdy nie potrafi pomóc. Odliczam tylko dni do końca umowy aby odejść z tej sieci. Nikomu nie polecam!!!
    Zaletyta sieć nie posiada żadnych zalet!
    Wadywszystko tutaj ma wady. ciągły brak zasięgu, słaby internet. ta cała sieć to jedna wielka pomyłka!
  • ~MM / 2024-10-16 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam, przeszłam do Pley od innego operatora i to był błąd , teraz przez dwa lata pewnie będę się męczyć. Od początku się zawiesza ,rwie nie idzie włączyć telewizji bo nie ma połaczenia , wi-fi to kolejna porażka . Po zgłoszeniu problemu trzeba czekać aż ktoś się tym zajmie albo coś tam niby poprawiaja online,a za chwilę działa tak samo źle . Wielki rozczarowanie ????
  • ~Mm / 2025-05-20 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa klienta jakby było możliwe to minus 1000000000000
    WadyNic nie da się załatwić
  • ~MMGaw / 2019-11-15 09:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma zlodziei i naciągaczy. Podejście do klienta dramatyczne. Aby czekają gdzie będą mogli naliczyć jakieś dodatkowe koszty i może ktoś się nie upomni o swoje. A nawet jak to zrobi to zaraz wyciągną regulaminy, drobne druczki i i tak nic nie da się załatwić. Najszybszy internet to jakaś kpina. Czasem nawet nie da się wysyłać wiadomości, a co dopiero obejrzeć filmu. Nie polecam!!!
  • ~MMM / 2021-08-26 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne Gówno,nigdy więcej PLAY,obsługa klienta poniżej krytyki,mega bałagan ,każdy na infolinii mówi coś innego w tej samej sprawie traktują klienta który dzwoni na infolinię jak zło konieczne.
    Wydają podejrzewam nie mało na reklamę tylko po to by pozyskać nowego klienta, a jak już go mają to go olewają.
    Trzeba zwrócić uwagę na ich ofertę,stały klient który był w tej pseudo sieci PLAY od wielu lat,przedłużając umowę ma dużo gorsze warunki niż nowy klient lub ten przenoszący numer z innej sieci.
    Na szczęście jeszcze tylko pół roku do końca umowy!!!!
    OSZUŚCI!!!!!
    ZaletyNigdy nie było i nie będzie
    WadyNajwiększą wadą PLAY jest to że kiedyś powstali...
  • ~mmmm / 2019-10-10 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w tej sieci prawie od początku jej powstania. Mam 4 numery. Odkąd przeniosłem numery na kartę z abonamentu zaczął się cyrk. Dwie reklamacje w ciągu miesiąca i brak jakiejkolwiek chęci ze strony firmy do rozwiązania problemu. Pierwsza dotyczyła włączania formuły solo, która nie chciała się włączyć a ja byłem za granicą. Pracownik nie mógł nawet zgłosić problemu bo to nie jego telefon więc nie chcieli z nim rozmawiać. Nabiło dodatkowo kilkadziesiąt złotych. Po powrocie złożyłem reklamację. Pan na infolinii uznał reklamację i stwierdził, że mogą mi oddać pieniądze ale tylko w usługach. Zgodnie z obowiązującym w Polsce prawem konsumenckim nie zgodziłem się i zażyczyłem sobie zwrot pieniędzy na konto. Wtedy otrzymałem odpowiedz, że po przemyśleniu jednak nie uznają reklamacji. Na drugim telefonie okazało się, że wpłacenie w miesiącu 2 x 25 zł to dla Play jest czym innym niż wpłacenie jednorazowo 50 zł. Pobrano mi 25 zł za formułę i po dwóch dniach zablokowano numer bo ważność konta się skończyła. Po prostu firma mnie okradła- wzięła pieniądze za usługę i wyłączyła telefon. Odpowiedz Pani w salonie w Manufakturze w Łodzi- cyt. "To niech Pan sobie przenosi numer jak się Panu nie podoba ". Jestem w trakcie przenoszenia wszystkich czterech numerów do innej sieci. Mimo, iż przez lata byłem ich zadowolonym klientem to od sukcesu jak w wielu firmach coś im się w głowach poprzewracało. Trafili po prostu na moja czarną listę firm, które już nigdy nie dostaną ode mnie złotówki.
    ZaletyObecnie brak.
    Wady Klient dla firmy stał się nieistotny.
  • ~mnak / 2020-02-14 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    W Play skończyło się pozytywne traktowanie klienta. Obecnie stosują wredne, korporacyjne podejście.Odchodzę i to z 3 numerami do konkurencji.
    ZaletyBrak.
    Wadyj.w.
  • ~Moi / 2021-05-19 08:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostrzegam!!!
    Sieć play to porażka.Dwa lata rozpatrują moja reklamację,kłamią,mylą daty,sami się mieszają w tym co mówią.Reklamowalam kartę do internetu którą dostałam,,DARMOWĄ" w pakiecie za którą kazali mi zapłacić po zakończeniu umowy.Reklamacje uznali ale naliczyli karę umowną jak się upomniałam o zwrot w nadpłaty.Dzisiaj dostaje wiadomość że wyczerpałam limit reklamacji;)) żart! Zglaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta
    Mało..po 1 dniu opóźnienia w zapłacie rachunku zgłaszają do BiK..zenada
    Omijać z daleka!
    ZaletyBrak
    WadyInfolinia to niekompetentne osoby
  • ~MOLODOI / 2023-09-06 20:31
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest firma, to grupa klaunów, złoczyńców, fraerów.
    nie można ich nazwać inaczej. okropny Internet, relacje, na infolinii pracują upośledzeni umysłowo ludzie, którzy nic i nigdy nie wiedzą.

    Nie polecam
    ZaletyZero
    WadyInternet
    Umowa
    połączenie internetowe
    ciągłe awarie
    upośledzony umysłowo personel
  • ~Money / 2021-12-10 10:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, po aktualizacji tv box wszystko się zacina. Obsługa nowej grafiki jest tragiczna, mało intuicyjna.
    Zróbcie coś z tym. Taka niby wielka sieć a tyle błędów
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystko co możliwe przy korzystaniu z telewizji internetowej
  • ~Monia / 2025-06-09 23:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzień dobry, z siecią Play mam raczej bardzo złe doświadczenia. Jako klient zostałam zlekceważona, oszukana- to ciężkie słowa ale w mojej sytuacji pasują idealnie. Nie wiem czy firma może sama zerwać umowę, ciężko mi w to uwierzyć, ale tak się stało w moim przypadku. Od marca do tej pory próbowałam coś załatwić w sprawie mojej umowy ale nic się nie udało. Zacznijmy od tego, że umawiałam się z firmą że przyjedzie do mnie "Monter" podłączyć cały sprzęt.( Nie było u Nas innej możliwości, ponieważ potrzebny był kabel, który według nich dostępny jest tylko u montera. ) Pani z firmy pośredniej NEXERA zrobiła zdalne przełączenie sieci i odwołała Pana Montera nie mówiąc Nam o tym ani słowa. Mimo tego że mówiłam jej że czekam aż takowy przyjedzie. Mimo licznych telefonów i obietnic że po moich zgłoszeniach ktoś się z Nimi skontaktuje- nikt tego nie zrobił. Za każdym razem musiałam dzwonić sama żeby się coś dowiedzieć. Oczywiście za każdym telefonem nic się nie dowiedziałam. Osoby pracujące w sieci w większości nie umiały mi pomóc i odpowiedzieć na moje pytania. Każdy tylko przyjmował kolejne zgłoszenie z których nikt nic sobie nie robił. Niektóre osoby nawet nie chciały mnie wysłuchać tylko wchodziły mi w słowo. Zapłaciłam z własnych środków za kuriera z Routerem od sieci PLAY, również Zapłaciłam za 2 pierwsze rachunki za internet w nadziei że "ZARAZ" rozwiążą sprawę i włączą internet, bo tak przecież obiecali. Oczywiście muszę podkreślić także, że pierwszy rachunek zawsze jest wyższy. I tak oto Zapłaciłam 2 rachunki nie mając internetu... nie mając wcale podłączonego okablowania i całego routera. Gdzieś ktoś w trakcie rozmowy nawet mi powiedział że router byl podłączony i nie zadziałał- wymyślili sobie nawet to, że ten cały Pan był mi podłączyć wszystko. Dążąc do sedna sprawy- obiecali mi że pieniądze rozliczą w przyszłych rachunkach po czym sami rozwiązali umowę! Oszystwo w biały dzień... ciężko jest mi uwierzyć w to że firma jednostronnie może rozwiązać umowę bez mojej zgody. Co podkreślałam w ostatnim telefonie do nich cytuje" nie chce z państwem zrywać umowy tylko chce od Marca żeby w końcu ktoś przyjechał podłączyć mi ten router" . Pani jak zawsze udawała że rozumie moją sprawę, po czym w ciągu tygodnia dostaliśmy maila z zakończeniem sprawy, w postaci rozwiązania umowy. Zawarte również w nim było to, że na swój koszt mam im odesłać sprzęt który mi przysłali. Kolejne cwaniactwo, kolejne wyłudzanie pieniędzy. Firma nie szanuje klienta, nawet takiego który ma niejedną umowę z Nimi zawartą.
    ZaletyBrak zalet
    WadyŁamanie praw konsumentów
  • ~MoniDO / 2025-01-31 19:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałam zrezygnować z głównego numeru bo jeden za ktory place nikt nie używa a ten główny zaraz kończy się umowa. We wrześniu złożyłam rezygnację, dziś zadzwoniłam na infolinię bo chciałam coś zapytać. Odpowiedź mnie powaliła.
    Nie dość że dowiedzialam się jak zrezygnuje z głównego numeru za pozostale będę płacić 100% więcej, to jeszcze kartę internet która mam pod ten numer podpięta mam do stycznia 2026 i mimo że nie będę z niej korzystac będę musiała za nią płacić. Dramat
    ZaletyNie widze zadnych
    WadyJ.w.
  • ~Monika / 2018-11-12 12:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ja też mam taki sam problem jak Pani niżej miałam 3 nr. Z czego korzystałam z 2, napisalam rezygnację do formuły L dla mnie jest logiczne wszystkie karty przypisane do tej umowy, dostałam rachunek za 2 pozostałe nr gdyż nie wypowiedziałam do nich osobnej rezygnacji, proszę o Panią o kontakt monic23.23@o2.pl gdyż jestem ciekawa jakiego tempa sprawa nabrała
  • ~Monika / 2020-01-31 10:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia z zasięgiem oraz w kontakcie telefonicznym i mailowym z obsługą tej sieci. Pomimo przekonania pracowników dwóch salonów sieci play w Kielcach do zasadności podstaw rozwiązania umowy- zweryfikowane ustawienia aparatu, samego urządzenia, wymianie karty i braku jakiejkolwiek poprawy korzystania z połączeń telefonicznych i internetu nie mam możliwości rozstania się z tą siecią.
    Odpowiedź mailowa lub telefoniczna na składane reklamacje jest taka sama, że problem jest z ustawieniem telefonu, sieci, aparacie lub karcie zweryfikowanych i wykluczonych zresztą przez ich pracowników w salonie.
    Masakra!!! Nigdy więcej!!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4757
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187