Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4605 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2022-10-04 09:14
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet poza miastami to porażka. Reszta akceptowalna.
    WadyBeznadziejny internet poza miastami. Kiedyś był lepszy
  • ~Marcin / 2022-12-14 13:24
    Ocena: 2.67 / 5
    Kupiłem starter na kartę. Wcześniej miałem z Plusa i Internet działał dobrze. Play przekonał mnie promocją 100GB miesięcznie za 50zł. Przed zakupem sprawdziłem mapę zasięgu. Byłem w polu 4G, w kolorze, który według PLAY jest szybkim Internetem nawet w budynkach. Niestety z Internetu nie da się korzystać, chciałem złożyć reklamację, a Pani z obsługi powiedziała mi, że się nie da. Można tylko w przypadku światłowodu. To po prosiłem o zwrot wpłaconych pieniędzy i chciałem zwrócić kartę. Również Pani odmówiła. Nie polecam firmy PLAY
    ZaletyOferta
    WadyOszukują klienta,
    Nie uwzględniają reklamacji ani zwrotu karty,
    Internet w okolicach Grudziądza na poziomie 0.10 Mbs pobieranie, wysyłanie 1.28 Mbs
  • ~Marcin / 2025-04-22 14:41
    Ocena: 2.67 / 5
    Ta sieć spisuje się tylko na początku umowy jak i pod koniec . Zasięg słaby w okresie pomiędzy zawarciem a końcem … cena porównywalna z innymi lecz jakość słaba
    WadyCiągle się zacina . Internet muli i ciągle przerywa
  • ~marian / 2022-08-25 20:59
    Ocena: 2.67 / 5
    byłem klientem playa niemal od początku i wtedy sieć była konkurencyjna i biła się o klienta. Z czasem gdy operator wyprzedził innych zaczęli olewać ludzi skończyły się , tanie telefony w ofercie , atrakcyjne abonamenty itd. Natomiast firma zwiększyła nakłady na reklamy by ogłupiać ludzi ,jacy to oni atrakcyjni są i nabijając kieszeń celebrytom którzy kupują kolejne drogie fury bo play za nagranie jednej głupiej reklamy płaci aż 500000 zł. Prawda jest taka że play działa średnio , są miejsca gzie ucieka zasięg zarówno połączeń telefonicznych jak i internetowych są że w ogóle go nie ma , a często działanie zależy od pogody , więc nie ma się czym podniecać. Koszt oferty w trój abonamencie to 130zł , ale tylko posiadacz głównego numeru może załatwiać sprawy gdy coś się wydarzy.
    Zaletynie wiem czy średnio poprawnie działające połączenia można zaliczyć do zalet
    Wadydrożyzna , cwaniactwo, niedbałość o stałego klienta
  • ~Maro / 2020-12-09 13:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Po pierwsze sprzedają internet 5G nie mając jeszcze przetargu na taki internet. Po drugie zawarłem w salonie umowę na internet 5G i mieli mi przysłać router wraz ze wzmacniaczem, wszystko przyszło, lecz gdy przyszedł monter okazało się, że sprzęt nie działa. Ta sama sytuacja powtarza się tydzień później lecz ze wzmacniaczem 4G. Play lubi marnować czas klientów i pieniądze bo oczywiście opłata jest naliczana od momentu podpisania umowy, a nie od rozpoczęcia działania sprzętu. Zmarnowali mi już 3 tygodnie. Nie polecam operatora.
    ZaletyDobra oferta szkoda, że dobra tylko na papierze
  • ~Marta / 2019-01-06 01:48
    Ocena: 2.67 / 5
    Żałuję że odeszłam z Orange.Play obiecywał cuda a jest jedna wielka masakra.Internet jedna wielka tragedia,zasięg jeszcze większa tragedia o opłatach o których nie było mowy przy podpisywaniu umowy nie wspomnę.Nie polecam,czekam do końca umowy i już nigdy do nich nie wrócę!!!
    ZaletyCztery darmowe miesiące przy przeniesieniu nr.do nich,na to się dałam złapać.
    WadyCala ta sieć to jedna wielka wada!!!
  • ~Marzena / 2021-11-08 18:20
    Ocena: 2.67 / 5
    zmieniam operatora nie zadaje sie z ludzmi ktorzy pluja na moj kraj zegnam meza tez namowie a ma dwa telefony prowadzi firme moze wroce jak Baska przestanie reklamowac play
    Wadyw opisie
  • ~Mateusz / 2023-01-08 20:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Olewają klienta - monter do przeniesienia Internetu umówiony na konkretny dzień i godzinę, nawet się nie odezwał, nikt nie poinformował, że go nie będzie. Do tego brak kultury przy obsłudze klient kiedy pytam o sprawę. Nie chcą podać konkretów, dzwonią tylko jak chcą wcisnąć 'promocję'...
  • ~Mateusz / 2024-10-18 13:13
    Ocena: 2.67 / 5
    Uwaga ponieważ w salonie i na infolini oszukują klientów. Wciskają sprzęty które mają być bez dodatkowych opłat a koniec końców okazuje się że na fakturze są dodatkowe koszty. Internet 1Gb/s ledwie wyciąga 0.5 Gb/s a co do światłowodu jest on jedynie pociągnięty do bloku a cała reszta jedynie radiówką. Ta firma to jedno wielkie oszustwo i wprowadzanie w błąd. Reklamacja rozpatrzona negatywnie pomimo nagrania.
    WadyOszukują
  • ~Mati / 2021-08-20 16:18
    Ocena: 2.67 / 5
    Duża cena co do jakości uslug. W dodatku kiedy nie zlozysz wypowiedzenia miesiac przed koncem umowy z okreslonym terminem oczywsiscie trzeba dalej placic...
  • ~nękany / 2019-10-31 04:02
    Ocena: 2.67 / 5
    Mam wrażenie, że sieć udostępnia wykazy połączeń lub treści rozmów osobom trzecim a cI wykorzystują to w celach mobbingu
  • ~Niekompetentna konsultantka / 2023-12-10 21:40
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem do Pały 3 nr telefonu, po opłaceniu rachunku operator Play wyłączył mi te 3 numery!!!!!
  • ~niezadowolony / 2020-05-29 22:56
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem abonentem sieci Play ,od dłuższego czasu wiele kart kart w firmie , podejrzewam sieć o nieuczciwe praktyki . Mamy dostęp mobilny do internetu teoretycznie bez ograniczeń w praktyce po przekroczeniu limitów
    prędkość jest mocno ograniczana już sam fakt skonstruowania tak oferty jest co najmniej dziwny ale ok przełknę tym bardziej że wszyscy operatorzy ,,walą taką samą ściemę''
    Ostatnio po przekroczeniu limitów ograniczono mi prędkość na dwóch kartach , przypadkiem znalazłem w play24
    możliwość włączenia dwóch dodatkowych pakietów 30GBi 10GB za free ale tylko w sieci Play jako że korzystam praktycznie tylko z ich nadajników to mi to pasowało uruchomiłem pakiety i przez jeden dzień cieszyłem się internetem z normalną prędkością po czym wszystko wróciło do standardów Play czyli znowu ograniczono mi prędkość ,jednocześnie bombardując mnie informacjami sms mail że mogę przywrócić prędkość ,,abonamentową ''
    za opłatą nie chcę tego robić skoro oferują mi usługę za którą nie muszę płacić .
    I teraz najlepsze kontakty z infolinią nic nie dają twierdzą że mają 30 dni na rozpatrzenie sprawy po tym czasie to już nic mi nie będzie potrzebne bo nastąpi nowy okres rozliczeniowy i prędkość zostanie przywrócona a o obiecanych pakietach nie będzie śladu .
    Dobrze że umowa wkrótce dobiegnie końca i po kilkunastu kartach w Play też już nie będzie śladu
    Sieć buduje PR w oparciu o znane twarze ,,łowi jeleni'' po podpisaniu umowy to już Ty masz problem a nie sieć
    Zaletynie zauważyłem
    Wadyjak w komentarzu
  • ~Nikoś / 2024-03-18 11:45
    Ocena: 2.67 / 5
    Aplikacja Play 24 to porażka !!!! Ciągle zawiesza się zalogować się to człowieka szlag trafia !!!! Nie polecam
  • ~Nina / 2024-03-25 15:44
    Ocena: 2.67 / 5
    Za rutcher placi się chyba 50 zł,które doliczają do następnego abonamentu,więc jakie raty,nie rozumiem..a poza tym sprzęt powinien podłączyć ich technik,wtedy jeżeli okazałoby się,że coś nie działa,to technik zgłasza,do działu play,że jest uszkodzony i zabiera go,a później przyjezdza z dobrym,przynajmniej kiedyś tak było.. jestem była klientka UPC,które wykupiło play.
    ZaletyRutcher tv ten z upc generalnie działa
    WadyOd przejęcia przez play,modem od internetu mam podłączony z tv kablem,bo inaczej nie działa.. wcześniej wszystko działało beż kabla..a niby mam internet światłowodowy.
  • ~Prawy / 2020-10-26 15:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Biorąc smartfon i abonament po spłacie umowy (w tym urządzenia) koszty raty za telefon nie są odliczane od abonamentu. Nawet jeżeli wywiążecie się z umowy. To dalej płacicie tą samą kwotę. Przykładowo płacisz 35 zł abonament i 65 zł rata za urządzenie razem 100 zł po np. 24 miesiącach, kiedyś płaciło się już tylko cenę abonamentu, bo niemal logiczne jest to że urządzenie zostało już spłacone i zostaje sam abonament, ale obecnie już tak to nie działa. Po spłacie umowy nadal będziecie płacić tą samą cenę zanim się kapniecie i wypowiecie umowę to już jesteście w plecy z kasą x tysiące klijentów i interes się kręci. Ogólnie mówiąc mają was gdzieś jako klijenta, bo wiedzą, że większośc osób nie czyta umów i nie ma rozeznania w ofertach operatora - na tym padlinożercy bazują stosując takie praktyki marketingowe. Rozumiem, że trzeba zarabiać, ale żeby odrazu twarz gównem wycierać ?
  • ~Radosław Czech / 2023-11-26 08:22
    Ocena: 2.67 / 5
    Powiem tak jeżeli dostawca nie umie poradzić sobie z awarią Internetu przez 3 dni to jest dramat. Nie profesjonalne zachowania, jak mogę płacić za usługę która nagle w środku miesiąca odcinają mi na kilka dni.
    ZaletyNie ma zalet
    Wady0 informacji na temat tego kiedy internet będzie naprawiony
  • ~Rozczarowani / 2021-03-21 19:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Dzisiaj Pani doradczyni-konsultant techniczny, w rozmowie bardzo arogancka na wszystkie zgłoszone problemy nie próbowała znaleźć powodów tych problemów i wyjaśnić je informując, że jest to przyczyna po stronie klienta. Uważam, że klient nie może być winny za niewłączoną usługę, jeżeli jej włączenie jest w gestii operatora. A tak właśnie było z usługą poczty głosowej na moim telefonie oraz z brakiem Internetu w telefonie żony. Nielogiczne byłoby ze strony klienta wyłączenie Internetu, a zarazem ponosząc za niego opłaty, co sugerowała Pani konsultant. Takiej dyspozycji nigdy nie zlecaliśmy, a Pani uporczywie nam to wmawiała. W przeszłości mieliśmy problemy z realizacją usług zawartych w umowie i dostarczeniem nam aneksu do umowy. Poważnie zastanawiamy się nad zmianą operatora.
  • ~Rychu / 2024-02-01 18:54
    Ocena: 2.67 / 5
    Prawie każdy wie, że Play ma najgorszą obsługę klienta. Oczywiście jak w każdym przypadku są piękne wyjątki. Tyle w temacie.
  • ~Rysie666 / 2021-11-04 20:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Beznadziejna obsługa w punkcie i na infolinii po skończonej umowie od miesiąca nie mogę uwolnić numerów telefonów i przenieść na prywatne konto. Pracownicy nie mają pojęcia o procedurach nawet nie potrafią poprawnie wpisać numeru telefonu w zgłoszeniu.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4605
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3927
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2981
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1274
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186