Żałuję że odeszłam z Orange.Play obiecywał cuda a jest jedna wielka masakra.Internet jedna wielka tragedia,zasięg jeszcze większa tragedia o opłatach o których nie było mowy przy podpisywaniu umowy nie wspomnę.Nie polecam,czekam do końca umowy i już nigdy do nich nie wrócę!!!
ZaletyCztery darmowe miesiące przy przeniesieniu nr.do nich,na to się dałam złapać.
WadyCala ta sieć to jedna wielka wada!!!
~Marzena / 2021-11-08 18:20
Ocena: 2.67 / 5
zmieniam operatora nie zadaje sie z ludzmi ktorzy pluja na moj kraj zegnam meza tez namowie a ma dwa telefony prowadzi firme moze wroce jak Baska przestanie reklamowac play
Wadyw opisie
~Mateusz / 2023-01-08 20:40
Ocena: 2.67 / 5
Olewają klienta - monter do przeniesienia Internetu umówiony na konkretny dzień i godzinę, nawet się nie odezwał, nikt nie poinformował, że go nie będzie. Do tego brak kultury przy obsłudze klient kiedy pytam o sprawę. Nie chcą podać konkretów, dzwonią tylko jak chcą wcisnąć 'promocję'...
~Mateusz / 2024-10-18 13:13
Ocena: 2.67 / 5
Uwaga ponieważ w salonie i na infolini oszukują klientów. Wciskają sprzęty które mają być bez dodatkowych opłat a koniec końców okazuje się że na fakturze są dodatkowe koszty. Internet 1Gb/s ledwie wyciąga 0.5 Gb/s a co do światłowodu jest on jedynie pociągnięty do bloku a cała reszta jedynie radiówką. Ta firma to jedno wielkie oszustwo i wprowadzanie w błąd. Reklamacja rozpatrzona negatywnie pomimo nagrania.
WadyOszukują
~Mati / 2021-08-20 16:18
Ocena: 2.67 / 5
Duża cena co do jakości uslug. W dodatku kiedy nie zlozysz wypowiedzenia miesiac przed koncem umowy z okreslonym terminem oczywsiscie trzeba dalej placic...
~nękany / 2019-10-31 04:02
Ocena: 2.67 / 5
Mam wrażenie, że sieć udostępnia wykazy połączeń lub treści rozmów osobom trzecim a cI wykorzystują to w celach mobbingu
~Niekompetentna konsultantka / 2023-12-10 21:40
Ocena: 2.67 / 5
Przeniosłem do Pały 3 nr telefonu, po opłaceniu rachunku operator Play wyłączył mi te 3 numery!!!!!
~niezadowolony / 2020-05-29 22:56
Ocena: 2.67 / 5
Jestem abonentem sieci Play ,od dłuższego czasu wiele kart kart w firmie , podejrzewam sieć o nieuczciwe praktyki . Mamy dostęp mobilny do internetu teoretycznie bez ograniczeń w praktyce po przekroczeniu limitów
prędkość jest mocno ograniczana już sam fakt skonstruowania tak oferty jest co najmniej dziwny ale ok przełknę tym bardziej że wszyscy operatorzy ,,walą taką samą ściemę''
Ostatnio po przekroczeniu limitów ograniczono mi prędkość na dwóch kartach , przypadkiem znalazłem w play24
możliwość włączenia dwóch dodatkowych pakietów 30GBi 10GB za free ale tylko w sieci Play jako że korzystam praktycznie tylko z ich nadajników to mi to pasowało uruchomiłem pakiety i przez jeden dzień cieszyłem się internetem z normalną prędkością po czym wszystko wróciło do standardów Play czyli znowu ograniczono mi prędkość ,jednocześnie bombardując mnie informacjami sms mail że mogę przywrócić prędkość ,,abonamentową ''
za opłatą nie chcę tego robić skoro oferują mi usługę za którą nie muszę płacić .
I teraz najlepsze kontakty z infolinią nic nie dają twierdzą że mają 30 dni na rozpatrzenie sprawy po tym czasie to już nic mi nie będzie potrzebne bo nastąpi nowy okres rozliczeniowy i prędkość zostanie przywrócona a o obiecanych pakietach nie będzie śladu .
Dobrze że umowa wkrótce dobiegnie końca i po kilkunastu kartach w Play też już nie będzie śladu
Sieć buduje PR w oparciu o znane twarze ,,łowi jeleni'' po podpisaniu umowy to już Ty masz problem a nie sieć
Zaletynie zauważyłem
Wadyjak w komentarzu
~Nikoś / 2024-03-18 11:45
Ocena: 2.67 / 5
Aplikacja Play 24 to porażka !!!! Ciągle zawiesza się zalogować się to człowieka szlag trafia !!!! Nie polecam
~Nina / 2024-03-25 15:44
Ocena: 2.67 / 5
Za rutcher placi się chyba 50 zł,które doliczają do następnego abonamentu,więc jakie raty,nie rozumiem..a poza tym sprzęt powinien podłączyć ich technik,wtedy jeżeli okazałoby się,że coś nie działa,to technik zgłasza,do działu play,że jest uszkodzony i zabiera go,a później przyjezdza z dobrym,przynajmniej kiedyś tak było.. jestem była klientka UPC,które wykupiło play.
ZaletyRutcher tv ten z upc generalnie działa
WadyOd przejęcia przez play,modem od internetu mam podłączony z tv kablem,bo inaczej nie działa.. wcześniej wszystko działało beż kabla..a niby mam internet światłowodowy.
~Prawy / 2020-10-26 15:46
Ocena: 2.67 / 5
Biorąc smartfon i abonament po spłacie umowy (w tym urządzenia) koszty raty za telefon nie są odliczane od abonamentu. Nawet jeżeli wywiążecie się z umowy. To dalej płacicie tą samą kwotę. Przykładowo płacisz 35 zł abonament i 65 zł rata za urządzenie razem 100 zł po np. 24 miesiącach, kiedyś płaciło się już tylko cenę abonamentu, bo niemal logiczne jest to że urządzenie zostało już spłacone i zostaje sam abonament, ale obecnie już tak to nie działa. Po spłacie umowy nadal będziecie płacić tą samą cenę zanim się kapniecie i wypowiecie umowę to już jesteście w plecy z kasą x tysiące klijentów i interes się kręci. Ogólnie mówiąc mają was gdzieś jako klijenta, bo wiedzą, że większośc osób nie czyta umów i nie ma rozeznania w ofertach operatora - na tym padlinożercy bazują stosując takie praktyki marketingowe. Rozumiem, że trzeba zarabiać, ale żeby odrazu twarz gównem wycierać ?
~Radosław Czech / 2023-11-26 08:22
Ocena: 2.67 / 5
Powiem tak jeżeli dostawca nie umie poradzić sobie z awarią Internetu przez 3 dni to jest dramat. Nie profesjonalne zachowania, jak mogę płacić za usługę która nagle w środku miesiąca odcinają mi na kilka dni.
ZaletyNie ma zalet
Wady0 informacji na temat tego kiedy internet będzie naprawiony
~Rozczarowani / 2021-03-21 19:26
Ocena: 2.67 / 5
Dzisiaj Pani doradczyni-konsultant techniczny, w rozmowie bardzo arogancka na wszystkie zgłoszone problemy nie próbowała znaleźć powodów tych problemów i wyjaśnić je informując, że jest to przyczyna po stronie klienta. Uważam, że klient nie może być winny za niewłączoną usługę, jeżeli jej włączenie jest w gestii operatora. A tak właśnie było z usługą poczty głosowej na moim telefonie oraz z brakiem Internetu w telefonie żony. Nielogiczne byłoby ze strony klienta wyłączenie Internetu, a zarazem ponosząc za niego opłaty, co sugerowała Pani konsultant. Takiej dyspozycji nigdy nie zlecaliśmy, a Pani uporczywie nam to wmawiała. W przeszłości mieliśmy problemy z realizacją usług zawartych w umowie i dostarczeniem nam aneksu do umowy. Poważnie zastanawiamy się nad zmianą operatora.
~Rychu / 2024-02-01 18:54
Ocena: 2.67 / 5
Prawie każdy wie, że Play ma najgorszą obsługę klienta. Oczywiście jak w każdym przypadku są piękne wyjątki. Tyle w temacie.
~Rysie666 / 2021-11-04 20:26
Ocena: 2.67 / 5
Beznadziejna obsługa w punkcie i na infolinii po skończonej umowie od miesiąca nie mogę uwolnić numerów telefonów i przenieść na prywatne konto. Pracownicy nie mają pojęcia o procedurach nawet nie potrafią poprawnie wpisać numeru telefonu w zgłoszeniu.
~S / 2024-01-17 19:00
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam sieci Play po podpisaniu umowy sieć działała ok 3 miesięcy dobrze nie miałem większych problemów po tym czasie jakość sieci zasięgu i internet drastycznie spadła mimo reklamacji zgłaszania problemów męczę się z tym zasięgiem już prawie rok czasu bez zmian.
WadyZasięg
~Schafter / 2019-08-11 13:20
Ocena: 2.67 / 5
Aktywowałem pakiet YouTube za darmo a filmy co chwila się zacinaja, w internecie długo ładuje strony, dodam że zasięg mam bardzo dobry.
ZaletyBrak
WadySłaby internet
~Sebas / 2019-04-11 18:30
Ocena: 2.67 / 5
Złodziejska firma.często znika kasa z konta i sms brak środków na koncie a pieniędze na opłatę była.Po 5 ,4pln × ileś tysięcy osób i jest niezła sumka
WadyZnikająca kasa z konta
~Sebas721 / 2019-07-12 09:34
Ocena: 2.67 / 5
Co miesiąc z konta znika mi złotówka, dwie.Czuję się okrddany przez PLEY
ZaletyZasięg
WadyZnikające pieniądze
~Sjsjsjsjjsjssj / 2021-03-11 15:14
Ocena: 2.67 / 5
Nie polecam plusa na kartę wzięło mi pieniądze jak doładowałam ...