Internet - 200 GB świezo załadowany, nic się nie ładuje. I tak jest wiecznie. Od miesięcy.
Zróbcie coś z tym internetem, albo w końcu ludzie pouciekają - ze mną na przodzie.
NIE POZDRAWIAM
ZaletyBRAK
WadyINTERNET
~Magdalena / 2024-12-02 04:35
Ocena: 1.00 / 5
Nic nie można załatwić Najpierw obiecują złote góry a jak się ma jakiś problem techniczny to nikt nie chce przyjść naprawić a za abonament i tak trzeba płacić chociaż nie można z tego korzystać bo nie działa
WadyNajgorsza siec w jakiej bylam
~Near / 2024-12-01 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy możliwy internet, już lepiej wcale nie kupować internetu niż kupić z playa.
ZaletyBrak
WadyWszystko związane z tym internetem
~Katarzyna / 2024-11-26 21:02
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet, kupiliśmy w lipcu internet i tv, ani razu nie obejrzeliśmy filmu, zrywa, obraz rozjechany, piksele, albo się non sto "ładuje" kółeczko się kręci, mieszkam 600 metrów od nadajnika, nie da się przeładować strony a o pracy zdalnej zapomnij. składam non stop reklamacje ale olewają i mówią że mogę w całej Polsce korzystać...to ich argument. a przy zakupie się upeniałam że nie ma problemów w mojej okolicy, zapewniono mnie że nie ma, mało tego oszukano mnie że przyjdzie serwisant, potem okazało się ze nie wysyłają serwisantów!...oszukano mnie też przy podpisywaniu umowy i podłożono jakies 2x30 zł nie wiem za co, nie dano przeczytać umowy tylko podłożono tablet! składam skargę do UKE i UOKIK i polecam to wszystkim tutaj!
~Grabon / 2024-11-26 18:45
Ocena: 2.67 / 5
Poszłam do punktu Play w Plaża ,potrzebowałam pomocy w rozwiązaniu problemu. Pani w punkcie Play w Plaza w Poznaniu żując gumę odpowiadała na moje pytania i nie wyraziła chęci pomocy.Ta sytuacja była dzisiaj w godzinach popołudniowych.Jestem zniesmaczona takim traktowaniem klienta i nie polecam nikomu tego pinktu
ZaletyŻadne
WadyNiemiła obsługa
~Zniesmaczona / 2024-11-26 15:06
Ocena: 2.67 / 5
Witam. Piszę, ponieważ po rozmowie z konsultantem na czacie jestem w totalnym szoku. Chciałam przedłużyć umowę, byłam pewna, że mogę to zrobić, jednak jakże wielkie było moje zdziwienie gdy okazało się, przy przedłużeniu umowy robią weryfikację płatniczą. No i niestety odmówili. Powiem tak: pierwszy raz spotykam się z weryfikacją płatniczą przy przedłużeniu umowy, miałam wcześniej w plusie i tam nigdy przy przedlużaniu umowy nie robili tej weryfikacji. Tłumaczyłam to jak krowie na granicy konsultantowi, ale on a raczej ona robiła że mnie idiotkę twierdząc, że każdy operator tak robi. Gówno prawda. W plusie przy przedłużeniu umowy nie weryfikowali. Czyli rozumiem, że jak będzie mi się kończyć umowa to mi jej nie przedlużą hahaha kpina. Zaczynam żałować, że przeniosłam się do Play.
ZaletyFajne oferty
WadyWeryfikacją płatnicza przy przedlużaniu umowy, tragiczna obsługa klienta i pewnie niedługo coś jeszcze się znajdzie
~jurek / 2024-11-25 16:00
Ocena: 1.00 / 5
najgorsze dziadostwo nie dość że przysyłają nie ten sprzęt to żeby z powrotem wrócić do upc to czeka się nie wiadomo ile mimo że wykonują to w tym samym pomieszczeniu. Jednym słowem odradzam tą firmę.
Zaletynic
Wadywszystkie możliwe
~Gita / 2024-11-22 13:43
Ocena: 1.00 / 5
Play lipa, to nieporozumienie jakieś , stawiają jak szaleni stacje bts a jakoś średniowieczna ;) jakoś testuję Orange T mobile i nie ma takich problemów jak w Play, o co w tym chodzi ? Zapchana sieć przez modę na Play?
ZaletyNic
WadyPlay
~Krzysztof / 2024-11-22 06:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam oszuści od lipca brak tv zero kontaktu a na koniec karą za rozwiązanie umowy. Sprawa zgłoszona do Rzecznika Praw Konsumenta
ZaletyBrak
~efi / 2024-11-21 16:26
Ocena: 1.00 / 5
UWAGA - Play nie serwisuje własnego sprzętu. Obsługa techniczna stwierdza, że sprzęt jest uszkodzony obsługa w salonie twierdzi, że sprzęt jest dobry. Kiedy oczekujesz rozwiązania bo nie możesz korzystać z usługi - obsługa "kończy rozmowę" i wzywa Solid bo klient się niestosowne zachowuje. Wcześniej obsługa straszy klienta wyniesieniem i użyciem siły fizycznej. Chamstwo ze strony obsługi jest nagminne. tracisz nerwy zaś usługa nie działa jedyne co im dobrze wychodzi to przysyłanie rachunków. Dodam, że przymus miał być użyty w stosunku do kobiety.
ZaletyZero
WadyLekceważenie, naciąganie, agresja pracowników
~Jakub / 2024-11-20 16:27
Ocena: 1.00 / 5
Play oszukuje ludzi, na stronie internetowej podają ofertę dla klientów play (tv + internet) za kwotę 90zł/mc a defakto po rozmowie z konsultantem kwota wybiega na 135zł/mc. nie ma to jak nabić kogoś w butelkę, czytajcie wszystko uważnie i nie dajcie się oszukać. NIE POLECAM TEGO OPERATORA!!!!!!!!!!
~Grzegorz / 2024-11-20 11:13
Ocena: 1.00 / 5
Firma play. Antykonsumencki, działający zupełnie nie w interesie klienta, narażający na straty i niekorzystne rozwiązania twór. Czat z przedstawicielami nie rozwiązuje spraw. Nie ma co liczyć na kontakt telefoniczny ze strony play...no chyba że nie jesteś ich klientem.
Z powodu ich pomyłki musiałem zwrócić zakupiony i zapłacony sprzęt, zostały zmienione warunki umowy na niekorzystne dla mnie. Zapromonowane zadośćuczynienie 30zł, strata pareset zł.
Przykro pisać, ale bardzo się na firmie zawiodłem.
ZaletyByło dobrze
WadyObsługa, rozwiązywanie problemów
~Pawel / 2024-11-20 10:06
Ocena: 3.00 / 5
Play to porażka ,internet często wyłączony w telefonie,przeniosłem wszystkie numery włącznie z firmowymi do Orange ,ale
od dwóch tygodni klienci mający operatora play nie mogą się dodzwonić,reklamacje nadal są w toku.
Dużo tracę finansowo,informacja ,że nie ma takiego numeru odtrąca mi klientów.
~aneta / 2024-11-19 09:33
Ocena: 1.33 / 5
nie polecam play, od trzech miesięcy brat nie mam internetu i firma olewa klienta proszę o technika i nic. nie polecam, jest wiele innych dostawców którzy szanują klienta
Zaletybrak
Wadytotalnie olewanie klienta jak coś się dzieje
~Rajmund / 2024-11-18 22:24
Ocena: 1.00 / 5
Beznadziejny operator. Co kilka minut "BRAK INTERNETU" Nie spotykane u innyb operatorów.
ZaletyBRAK
~Zbigniew / 2024-11-18 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Tv.codziennie trzeba resetować boxa,nawet 20 razy brak głosu po każdym wyłączeniu,zawiesza się,nie można wymienić boxa ,brak w salonach. Ogólnie DNO!!!!!!!
ZaletyBRAK
WadyTYLKO WADY
~oszukana / 2024-11-18 00:14
Ocena: 1.00 / 5
Nie sluchaja klientow. Polecam ostrozne czytanie umow przed podpisaniem z nimi czegokolwiek. Ja mialam obiecane przeniesienie numerow. Nie zostalo to zrobione, a ja jasno mowilam, ze to jest warunek podpisania umowy. Co sie okazuje zabezpieczyli sie i teraz to moja wina, ze nie rozwiazalam umowy.
~Piotr / 2024-11-16 13:41
Ocena: 1.00 / 5
Jestem od kilku lat stałym klientem waszej sieci, myślę z zamiarem was opuszczenia. Połączenia głosowe ciągle są zrywane lub niesłyszane z jednej lub drugiej strony. Udałem się do punktu obsługi aby porozmawiać. Rozmowa zaczyna się od słów obsługi tak jak na Policji. Proszę o Dowód Osobisty, zaznaczam,że na co dzień w miejscu zamieszkania prawie nikt go przy sobie nie nosi. Po wymianie kilku zdań na temat promocji Pani blondyneczka powiedziała,żebym tu więcej nie przychodził. Takiego chamskiego zachowania nigdzie i nigdy nie spotkałem a mam 80 lat.
~Jan / 2024-11-15 16:15
Ocena: 1.00 / 5
Dziś (15.11) odbyłem dwie rozmowy paniami konsultantkami O ile pierwsza była miła i fachowa, druga była jej przeciwieństwem. Pani z działu utrzymania klienta niekompetentna, nie fachowa nie potrafiąca (bądź nie chcąca) rozważyć problemu. Zdenerwowana, powtarzająca ciągle tę samą formułkę: nie wiem, nie mogę pomóc. Czy tak działa firma, która mieni się największą tego typu firmą w kraju? Stanowczo NIE POLECAM !!!
Wadylekceważenie stałych klientów
~joooo / 2024-11-14 19:18
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Nie wiem jak u innych ale u mnie zrywa każdą rozmowę i muszę oddzwaniać. Składane reklamacje nic nie dają bo wg. Play po ich stronie wszystko jest ok....Zalecenia ze strony Play....wymienić kartę (zrobiłam), spróbować przełożyć kartę do innego aparatu (przełożona do dwóch aparatów)...i co...i nico...problem dalej jak był tak jest od...roku...hahaha ale kasę koszą aż miło....