Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4606 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.29
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~murek / 2024-08-21 18:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada, Przy prostym nie przedłużeniu umowy okazuje się, że to nie takie proste, bo są naliczane przeróżne koszty, żeby umowa wygasła. Przy wyjaśnieniu sprawy rozmowa z 7 konsultantami, którzy nic nie mogą i mówią każdy co innego i przełączają do następnego. Oczywiście przy każdym razem obowiązkowa identyfikacja.
    Wadypolityka polegająca na niewypuszczeniu klienta przez nakładania dodatkowych opłat, a nie ciekawej oferty cenowej
  • ~mustafa / 2021-09-09 11:29
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsze firma jakie znam. 100 razy dzwonielem ze nie ma internetu caly czas jest przerwa za kazdym razem ta sama odpowiedz resetuj modem poczekaj 15 sekond no i za kazdym dzwonieniu te sama pytanie jakie firma jaki numer numer nip jaki nazwisko jaki krs a na fv tez przeidze ze dzwonilem do infolinie zeby zglosic nie ma internetu za to tez placze to nie firma tylko problem ktore trzeba pozbyc w tv powinnienien wiecej brac od play a bo kto to widzi zmieni kanal
    Zaletyinternet nie ma
    Wadyfv co raz wieksza
  • ~MW / 2024-06-25 11:56
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam korzystania z sieci Play jako pośrednika płatności za subskrypcje. Jeżeli nawet za ich pośrednictwem rezygnujesz z określonej subskrypcji - nadal mimo tego każą płacić za nieistniejące abonamenty.
    Złodzieje.
    Zaletybrak
    Wadybrak prawidłowego rozeznania temató. Kłamstwa. Kradzież pieniędzy
  • ~Mymeks / 2021-05-18 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Jednym słowem złodzieje. Oszukują ludzi na każdym kroku. Daremna siec. Tylko naciągają ludzi
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Myroslava / 2020-09-18 11:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu, brak zasięgu. Niepolecam!!!! Nawet odradzam.
  • ~Myszka1245 / 2023-05-18 20:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 6 września zerwałam umowę z Play. Do tej pory jestem nękana pismami z Play odnośnie zapłaty. Uregulowałam ostatnią zapłatę 9.11.22r, wynosiła ona tylko 38,11 zł. Na tym miało być koniec. Niestety od tego czasu jestem systematycznie nękana, że mam zapłacić kwotę 168,85 zł. W lutym dokładnie 24-ego pisałam z Panem Dawidem Z co mam zrobić i pisał, że to kwota za zastępczy nr była, którego nie użyłam na początku umowy, ponieważ gdy tylko z Plusa wygasła nam sieć to dopiero wtedy była włożona karta z Playa. Nie korzystałam z tego nr z mężem. Pan doradził mi złożyć do końca marca wypowiedzenie umowy i sprawa będzie rozwiązana. Po dwóch miesiącach przychodzi mi ponaglenie do zapłaty i pytając Pana Miłosza K co za co to ponaglenie i co zrobić to pisze, że to za sierpień 2022r opłata za cesję i zaległa kwota za ten miesiąc, a cesja i faktura za sierpień została opłacona. Kwoty nawet nie mogę rozbić na raty, ponieważ Pan Dawid Z doradził, że tylko wystarczy rezygnacja z umowy i stąd nawet ratami nie mogę zapłacić. Nie wiem co zrobić bo, naprawdę wszystko zostało uregulowane. Jestem zawiedziona, że sieć Play mnie tak potraktowała bo, zrezygnowałam z ich usług i nie mogę spokojnie korzystać z nowej sieci bo, jestem u nich odbijana jak piłeczka. Nie polecam.
  • ~Myszok / 2021-08-26 22:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne gówno , zero internetu zasięgu nic zrobić nie można .
  • ~mzel / 2023-12-28 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Przejście z UPC do Play to jedna wielka porażka. Od półtora miesiąca składam tylko telefoniczne zgłoszenia. Już jest ich chyba 16 bo już się pogubiłam. Stan techniczny podłączenia fatalny. Konsultanci pracujący na infolinii to ludzie biorący pieniądze nie wiem za co. Nie potrafią odpowiedzieć na jakiekolwiek pytanie. Pracują na zasadzie przyjąć zgłoszenie i podać dalej. Tylko że dalej nikt nic z tym nie robi. Wysyłane maile bez odpowiedzi nawet gdy wysłałam zdjęcia jak wygląda technicznie sieć kabli i gniazdo po podłączeniu. Niczym się nie przejmują. Oszukują, kłamią że rozmowy są nagrywane a jak mają przesłać odsłuch rozmowy to do dnia dzisiejszego go nie ma. Nie dajcie się namówić na wymianę sprzętu Upc na nowoczesny dekoder i ruter Play bo od tego się zaczyna. A później to tylko "walka z wiatrakami" i jeszcze każą płacić opłaty aktywacyjne za taki stan rzeczy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak profesjonalizmu w pracy konsultantów na infolinii
  • ~N / 2024-06-26 08:46
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA!! Nie bierzcie odnowionych iPhonów!! Dostałam z zepsutą baterią, kondycja 87% czyli do wymienienia. Gdybym została poinformowana o tym że „odnowiony” iPhone będzie miał zepsutą bateria lub taką możliwość, w życiu bym nie podpisała umowy! Nie przyjęli reklamacji bo powiedzieli że mówili że odnowiony ale chyba nie zepsuty prawda? O takich rzeczach się informuje przed podpisaniem umowy, a nie że teraz muszę płacić parę dobrych tysięcy za zepsuty telefon!! Czuję się oszukana, chamstwo! Bateria w telefonie jest najważniejsza.
    WadyDAJĄ ZEPSUTĄ BATERIĘ W TELEFONACH I NIE CHCA WYMIENIAĆ!!
  • ~N. / 2018-09-01 07:35
    Ocena: 1.00 / 5
    W Play byłam od dobrych 7-8lat. Co roku abonament zamiast się obniżać (patrząc na zmieniające się oferty i spadające ceny połączeń, transferu itd) rósł. Najgorszy poziom usług osiągnęli w tym roku: za dwa numery w duecie, kartę do neta która miała być gratis i 15GB danych, BEZ TELEFONÓW, rachunki urosły mi do 140-150zł! Celowo wprowadzają klienta w błąd! Za użycie karty internetowej (która korzysta ze wspólnego pakietu GB)od razu dolicza się 10zł, serwis Tidal, który miał być darmowy na okres trwania umowy +20zł, wszelkie playNow i inne, które deklarowali na okres abonamentu za free też nagle zaczęły się doliczac.W salonach jak się trafi, czasem mili pracownicy, acz ostatnio chcąc wypowiedzieć umowę panie celowo nie dopelnialy formalności, żeby utrudnić mi przejście do innej sieci (nie zmieniły nowego dowodu, choć im go dałam, nie wysłały wniosku). Wracać się musiałam 4x. Najwięcej czasu zajęło im dzwonienie na centralę "dlaczego kara za zerwanie umowy jest tak niska!?" Biuro obsługi niczego nie wyjaśnia, przełącza między różnymi osobami za co ostatecznie przychodzi dodatkowy koszt połączeń. Zasięg słaby: raz jest LTE+ który nagle znika do zera i nie ma sieci. Między sieciami przełącza się bardzo powoli przez co na długo trzeba kończyć rozmowy i czekać aż coś wychwyci.dodam że mam szybkiego flagowca HTC, to nie wina sprzętu. Ogólnie odchodzę z hukiem, ponosząc karę za zerwanie umowy, bo i tak bardziej mi się opłaci niż te dramatyczne rachunki
    Zalety Brak
    Wady Obsługa klienta, nie dotrzymywanie warunków umowy/celowe wprowadzanie w błąd, naliczanie dodatkowych opłat, słaby zasięg i powolne przelaczanie między sieciami,
  • ~Na szczęście była użytkowniczka / 2022-09-16 02:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam z Play 6 lat z czasem kiedy kończyła mi się umowa zostałam zrobiona w konia zapłaciłam drugi raz te same rachunki żeby mieć już z nimi swiety spokój w ciągu tygodnia rozmawiałam z 20-toma konsultantami z playa i każda wersja była inna jezdzilam po salonach ale ta sama śpiewka że nie zapłaciłam (mając na te płatności potwierdzenia) szczerze nie polecam i sama też nie wrócę konsultanci sami nie wiedzą o czym mówią dno i wodorosty
    ZaletyZERO
    WadyWSZYSTKIE MOZLIWE
  • ~Nabity w butelkę / 2024-01-03 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Tv i internet brak słów, telefonu na szczęście nie mam w play, a plan był inny, teraz każdemu odradzam.
    ZaletyBrak
    WadyBrak słów
  • ~Nadia / 2023-07-16 14:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam!!! Nakładają karę na urządzenie które już dawno się zwróciło. Ostatnia moja wspolpraca z tą firmą...
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyNaciągają ludzi
  • ~naiwniak / 2023-08-08 07:57
    Ocena: 1.00 / 5
    kombinują, sami zmieniją usługę i wmawiają że to na żądanie klienta wszystko by wyciągnąć jak najwięcej kasy! obsługa nie uprzejma, niekompetentna!
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~naiwny / 2023-04-18 12:35
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam, złodziejstwo! manipulują usługą bez zgody klienta!
    Zaletybrak
    Wadynastawieni na maksymalne dojenie klientów
  • ~Najduch / 2020-10-08 14:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,

    Jestem w plau już prawie 2 lata i niezmiernie się cieszę że kończy mi się umowa. Internet w tej sieci to jakaś kpina. Praktycznie nigdy nie działa ( nie nie mieszkam na zadupiu tylko w mieście) . Do tego notoryczne telefony konsultantów z jakimiś śmiecioofertami. Mam 2 telefon w T-mobile i pakiet internetu że po 2 piosenkach na YT kończy mi się pakiet internetu a mimo tego chodzi o niebo lepiej (nigdy nie ścina i zawsze wysoka jakośc przy praktycznie zerowym pakiecie internetu) . Nigy wiecej play !!!
    ZaletyBrak jakichkolwike.
    WadyCo tu dużo pisać. Dno
  • ~NAmawiam wszystkich na zmianę operatora / 2023-01-05 12:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Tak konstruują umowy aby użytkownik, który rezygnuje z ich usług był dalej obarczony kosztami. - dodatkowa karta internetowa. Ponadto PUS, Orange, T Mobile ma zdecydowanie lepszą ofertę. Namówiłem już dwie osoby do zmiany, ale już przestrzegam przed tym aby doczytać co nam jesze bonusowo dodali do abonamentu gdzie przy rezygnacji usługi te ożywają. NIEPOLECAM. UWAGA NA NICH.
    ZaletyBRAK
    WadyUKRYTE USŁUGI OŻYWAJA PO REZYGNACJI.
  • ~Nana1876 / 2023-09-18 14:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Play to jest jakaś porażka!! Nie dość, że pomylili numer telefonu w systemie by odebrać paczkę z nowym telefonem to jeszcze ponad miesiąc odkręcania sytuacji gdzie nikt nic nie wiem i do dziś nie mamy telefonu gdzie możemy korzystać z abonamentu !!! A oczywiście fakturę wysłali do zapłaty w całości!! A reklamacji nie uwzględniali!!! Banda popaprańców NIE POLECAM !!!
  • ~napoleon / 2018-11-24 17:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem w Play od 10 lat i z roku na rok coraz gorzej (beznadziejnie) jeżeli chodzi o zasięg.
    Nic nie robią, ażeby zatrzymać klienta z internetem i 5 telefonami w tej sieci,wiec rezygnuję z tych usług.
    Osoby które są w play również odchodzą z tej sieci do konkurencji(nic dziwnego).
    Widocznie osoby odpowiedzialne za to by przyciągnąć klientów by pozostali w play żyją pewnie w innej rzeczywistości.
    Zaletykolorowe logo
    Wadybardzo dużo
  • ~Nara / 2023-12-10 01:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Gówno jakieś a nie internet, nie działa a powinno. Nie pozdrawiam takiego gowna
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1275
Lajt Mobile
Ocena: 3.98, ilość opinii: 1040
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186