Pierwszy raz podpisałem z tą siecią umowę. Przedstawiciele monter nie potrafi nic pozadnie zrobić od listopada czekam aż ruszy ktoś dupe i podłączy ruter prawidłowo zgłaszałem 3 razy w placówce i 5 razy na infolini i za każdym razem ta sama Gatka,: ktoś się odezwie ,kpiny !!!! Nie polecam tej sieci żałuję że nie czytałem opinie w czesniej
ZaletyMile panie jak by mogły to nawet podtarł by klijetowi dupe żeby tylko podpisać
WadyDokładniej dobierać personel, a ten co jest teraz to ukarać i wywalić na pysk
~Marek / 2024-02-04 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz podpisałem z tą siecią umowę. Przedstawiciele monter nie potrafi nic pozadnie zrobić od listopada czekam aż ruszy ktoś dupe i podłączy ruter prawidłowo zgłaszałem 3 razy w placówce i 5 razy na infolini i za każdym razem ta sama Gatka,: ktoś się odezwie ,kpiny !!!! Nie polecam tej sieci żałuję że nie czytałem opinie w czesniej
ZaletyMile panie jak by mogły to nawet podtarł by klijetowi dupe żeby tylko podpisać
WadyDokładniej dobierać personel, a ten co jest teraz to ukarać i wywalić na pysk
~Marek / 2024-02-05 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Internet falujący . W moim miejscu zamieszkania
pracownik zakładający kabel światłowodu mówił
że będzie dołożony wzmacniacz sygnału . Myślę
że to wielka ściema. Nie można normalnie pracować a oglądaniu bez zacięć i gubieniu internetu można zapomnieć. Nie polecam.
Mam abonament w Play od lat mam pomysł na przejście na konkurencję lub satelitę. Nie będe dzwonił po konsultantach bo to niema sensu. To są wyrzucone pieniądze.
ZaletyBrak
WadyFalujący sygnał. Zanikający sygnał do ZERA.
~Marek / 2024-06-11 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu przejęcia UPC przez Play awarie internetu są co kilka dni a dzisiaj od rana nie ma też telewizji. Dno !!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marek / 2024-07-14 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno. Połączyło się Play z UPC powstał wycieka danych dzwonią dziwni ludzie a jak człowiek zadzwoni na infolinię to okazuje się że niektóre funkcje są dostępne tylko od poniedziałku do piątku. 52 minuty spędzone na telefonie by się o tym dowiedzieć
Wadydno
~Marek / 2024-08-29 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem z UPS do pLeya i gorzko żałuję. Dzisiaj rozmawiałem z konsultantką , która miała akcent wschodnii była totalnie nie kumata i zadzwoniłem drugi raz , już była polska pani i i tak nie była kumata i w niczym mi nie pomogła ????????????
ZaletyBRAK !!!!!!!!
WadyTotalne g.....o!!!!!!!!
~Marek / 2024-08-30 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem wszystkie możliwe startery, zarejestrowałem, chciałem zrobić test 5G w Mławie i Ciechanowie, bo mnie szlag trafia z Orange. I co się okazało? I to, że 5G w Polsce to kant i sciema. U wszystkich w szczycie przez kilka godzin prędkości na poziomie od 5 do 30 Mb/s! Kpina i tyle a ja płacę podatki na utrzymywanie UOKiK i innych.
Teraz w tej chwili (Motorola G54 Power Edition) cały czas 5G oscyluje między 6 a 15 mega a LTE++ to w ogóle jakieś 3G jest. Kto tym ujom koncesje dał, nie wiem...
~Marek / 2024-12-28 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Każą sobie płacić za wymiane routera !!!!!!!!!!!Złodzieistwo !!!!!!!!!!
~Marek / 2025-01-02 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Jestem kijentem PLAy . Pierwsza i ostatnia umowa padpisana z nimi. Obsługa jedna z gorszych na rynku brak jakejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu z internetem który akurat niestety użytkuję. Jak planujesz podpisać z nimi umowę zastanów się sto razy zanim to zrobisz bo będziesz żałował.Pozdrawiam Marek
WadyObsługa jakość sporzętu
~Marek / 2025-02-12 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga ci oszuści gdy rozwiązałem umowę bo nic nie działało jeszcze naliczyli mi kary umowne. Omijać oszustów !!
~Marek / 2025-03-11 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam telewizji Play. Jestem druga dobę bez dostępu do telewizji i internetu. Kilkakrotne dzwonienie do obsługi klienta nic nie daje. Obsługa jest niekompetentna powtarza te same zdanie. Brak jakichkolwiek konkretów. Równie dobrze mogli by nagrać to na taśmę. Chciałem numer telefonu do działu technicznego i poinformowano mnie, że w dziale technicznym nie nie ma telefonów. Po kilku nieskutecznych interwencjach poprosiłem o połączenie z kierownikiem działu to poinformowano mnie, że kierownik nie rozmawia z klientami Play a Ja mam czekać bo reklamacja (Usunięcie usterki), która może trwać do 30 dni. Jeszcze raz odradzam i proszę omijać tą telewizje szerokim łukiem. Jest to totalne olewanie klienta a konsultanci nie potrafią udzielić odpowiedzi i jeszcze bezczelnie proponują zmianę umowy na droższą ale technicznie wcale nie lepszą.
Wadysame wady
~Marek / 2025-03-28 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia poniżej krytyki, czat na PLAY 24 nie odpowiedział na pytanie od miesiaca, w salonie obsługa opryskiwa i niekompetentna, ludzie z przypadku. Brak pilotów na wymianę itp, itp, itp. Ogólnie mniej niż zero.
ZaletyBrak
WadyKomunikacja z klientem, rozwiązywanie problemów, Brak fachowców w salonach i na infolini.
~Marek Gdańsk / 2025-06-27 23:49
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Od miesiąca rwie telewizja i internet. Pojawia się niebieski ekran i internet też nie działa. Pierwszy technik stwierdził że winne są kable na zewnątrz budynku. Mieli naprawić. Po tygodniu braku kontaktu zadzwoniłem i pojawił się 2 technik. Ten potwierdził diagnozę ale jak się okazało za plecami napisał że winny jest prąd w mieszkaniu i nic nie będą robić. Nikt mnie o tym nie poinformował. Zadzwoniłem i uprosiłem kolejny serwis. Miał miejsce 20.06.. Pan wparował na 30 sekund i stwierdził że winne są kable na zewnątrz. Pogadał pod nosem niczego nie sprawdzając i zniknął. Telewizja nie działa i internet też. Zadzwoniłem na infolinię i dowiedziałem się, że mają zakaz wysyłania do mnie serwisu bo wina leży w prądzie w mieszkaniu a nie w ich urządzeniach. O których nikt nigdy nie wspominał na marginesie tylko o kablach. Skandal. Olewają klienta który był jeszcze w PTK a potem w UPC. Tragiczna firma. Poprzewracał im się w głowach od sukcesu. Skręcili UPC i żerują bez szacunku dla ludzi. Przechodzę do innego dostawcy. Play to szmaty.
ZaletyBrak
WadyOszukiwanie klienta, brak serwisu i informacji o przyczynach braku naprawy usterki. Wszystko trzeba samemu załatwiać.
~Marek Płodzień / 2021-01-09 21:56
Ocena: 1.00 / 5
Internet straszy, wykupiony pakiet z prędkością 70mbs a jest tylko 0.1-1mbs, tragedia, przęglądarke ciężko uruchomi, nic się nie da zrobic. Serdecznie nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadySłaby interent
Duuuuuuża cena w porównianiu do jakości
~Maria / 2021-11-16 15:04
Ocena: 1.00 / 5
Zadnej pomocy w Raciborzu na opawskiej. Okropna Pani która się na niczym bie zna.
~Maria / 2021-12-06 10:10
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują. Nie polecam. Internetu za mało, obsługa kiepska.
~mARIA / 2022-08-19 16:05
Ocena: 1.00 / 5
oszustwo oszukują na rachunkach WIELKIE OSZUSTWOPRZYSYŁSJĄ NIEPRAWDZIWERACHUMKI LICZĄC ŻE ZAP ŁACĘ NIE SPRAWDZAJĄ. BANDA OSZUSTÓW
ZaletyOSZUKUJĄMARIA OSZUKJĄ
WadyOSZUKUJĄ NARACHUNKACHNIE MA ZADNEJ PROMOCJIUCIEKNĘ JAK TYLKOMUMOWA SIĘ SKOŃCZYBANDA OSZUSTÓW LICZŚĄ NA TO ZE BĘĘPLACIĆ NIEPRAWDZAJĄC
~Maria / 2023-01-26 18:12
Ocena: 1.00 / 5
Koszmar, konsultantka w Gdyni namówiła mnie na nową umowę podkreślając wielokrotnie jak bardzo na niej skorzystam i że umie tak zrobić i obejść bym nie musiała płacić podwójnego rachunku. Na fakturze kwota była jednak wyższa, w skali rocznej i dwuletniej umowy zapłaciłam więcej, trudno mi więc wyjaśnić jak umowa ma być dla mnie korzystna finansowo. Oczywiście reklamacja nie została uwzględniona, no bo (to fakt) moja wina, że zaufałam słowu, a nie przestudiowałam umowy. Prosiłam o fakturę na zakupiony router - powiedziano mi, że nie można wystawić - to przecież absurd, jak firma może nie wystawić faktury na moje życzenie? Internet bez przerwy nie działa, rozłącza się jest wolny, ale firma odrzuca reklamację, bo podobno usługi mobilne mogą tak działać tzn.zwykle nie działać. Więc płacę za usługę z której nie mogę w pełni korzystać i tak przez 2 lata. Nigdy więcej nie podpiszę umowy w salonie - jedynie telefonicznie, gdzie jest wszystko nagrane. Jeśli by ktoś się odważył na pozew zbiorowy, to chętnie dołączę.
ZaletyBrak
~Marian / 2020-02-23 11:15
Ocena: 1.00 / 5
Ja odchodzę od nich tylko z powodu wprowadzania i promowania 5g wystarczy trochę o tym gownie poczytać to dramat
ZaletyBrak
Wady5g
~MARIAN / 2020-04-01 21:45
Ocena: 1.00 / 5
internet słaby obsługa jeszcze gorsz brk mozliwości reklamacji po zalogowaniu na stronie