Całe szczęście że się w końcu uwolniliśmy od tego dziadostwa. Żona jako ostatnia przeniosła numer a teraz się okazuje że 5 lat temu jakaś karta grupowa była niby aktywowana. Szkoda tylko że P,ez te 5 lat nikt nawet Play o tym nie wiedział . Żal na maksa.... Szkoda w ogóle na nich czasu
ZaletyBrak
WadyKłamstwo oszustwo dziadostwo
~Marek / 2023-09-28 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Kiedyś UPC teraz Play, banda oszustów i nieudaczników wysyłająca serwisantów, którzy nie mogą dojechać ponad 20 dni do klienta, aby wymienić kartę w telewizorze.
Na domiar złego jeszcze oszukują perfidnie, że nikogo nie było pod wskazanym adresem w dniu ustalonej wizyty a później przepraszają i umawiają następną wizytę u klienta, która znów nie dochodzi do skutku.
Reklamacji złożonych z 6 a Oni dalej sobie robią jaja z klienta, bez wyroku ma zapewniony areszt domowy na 3godziny lub po wiadomości SMS następne 3 godziny aresztu poczym po 6 godzinie automatycznie wizyty są odwołane. Niestety jeszcze rok muszę się z tą pseudo firmą która wydaje krocie na reklamę teraz wiadomo dla czego szukają nowych naiwnych klientów na swoje oferty. A Ja muszę się z nimi bujać jeszcze rok bo nie chcą rozwiązać umowy ze swojej winy.
NIE POLECAM Nikomu tego dziadostwa a serwisu jak nie było tak niema.
ZaletyBrak
WadySame wady tv w części wysiadło po przejęciu już 3 razy był problem z internetem rwie co chwila i to wszystko na przestrzeni tylko 20 dni.
~Marek / 2023-09-28 22:21
Ocena: 1.00 / 5
I jeszcze raz dla potwierdzenia tego co pisałem poniżej dziś był ponownie umówiony serwis między godziną 15-18 i co? 3 godzinki minęły a technik się nie pokazał kolejny raz, ale zlecenie było nadal otwarte o godzinie 20:40 sam zadzwoniłem do Play zapytać się czy mam jeszcze czekać czy mogę już sobie wyjść z domu, BRAWO PLAY oby tak dalej. Nie polecam
ZaletyJakieś są?
WadySame wady po przejęciu od UPC
~Marek / 2023-10-10 17:22
Ocena: 1.00 / 5
Czy do klienta może zadzwonić jakąś osoba która się zna na zeczy a nie nic nie doradzi nic nie podpowie zero komunikacji z ta panią
~marek / 2023-11-29 19:53
Ocena: 1.00 / 5
już po kilku miesiącach przestała działać kablówka. zacina się obraz, wyłącza. obsługa tragiczna i pozorna. omijajcie z daleka
Zaletyzero
Wadyjak powyżej
~Marek / 2023-12-13 22:08
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza sieć podają do windykacji nie informując klienta o zadłużeniu podają klienta do windykacji
ZaletyBrak zalet
Wadybrak kompetencji pracowników ogółem brak wszystkiego
~Marek / 2023-12-24 11:20
Ocena: 1.00 / 5
Nikomu nie radzę zawierać umowy z Play. Często a właściwie bardzo często blokuje się sygnał.Zanika, choć mieszkam a Warszawie.
ZaletyBark
WadySygnał zanika.
~Marek / 2024-02-01 12:58
Ocena: 1.00 / 5
Kłamcy oszuści i złodzieje .
Nie dajcie się nabrać na darmowe nowe numery,i gadżety,
ZaletyBrak
WadyMarny zasięg cały czas zacina się internet
~Marek / 2024-02-04 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz podpisałem z tą siecią umowę. Przedstawiciele monter nie potrafi nic pozadnie zrobić od listopada czekam aż ruszy ktoś dupe i podłączy ruter prawidłowo zgłaszałem 3 razy w placówce i 5 razy na infolini i za każdym razem ta sama Gatka,: ktoś się odezwie ,kpiny !!!! Nie polecam tej sieci żałuję że nie czytałem opinie w czesniej
ZaletyMile panie jak by mogły to nawet podtarł by klijetowi dupe żeby tylko podpisać
WadyDokładniej dobierać personel, a ten co jest teraz to ukarać i wywalić na pysk
~Marek / 2024-02-04 15:27
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy raz podpisałem z tą siecią umowę. Przedstawiciele monter nie potrafi nic pozadnie zrobić od listopada czekam aż ruszy ktoś dupe i podłączy ruter prawidłowo zgłaszałem 3 razy w placówce i 5 razy na infolini i za każdym razem ta sama Gatka,: ktoś się odezwie ,kpiny !!!! Nie polecam tej sieci żałuję że nie czytałem opinie w czesniej
ZaletyMile panie jak by mogły to nawet podtarł by klijetowi dupe żeby tylko podpisać
WadyDokładniej dobierać personel, a ten co jest teraz to ukarać i wywalić na pysk
~Marek / 2024-02-05 20:18
Ocena: 1.00 / 5
Internet falujący . W moim miejscu zamieszkania
pracownik zakładający kabel światłowodu mówił
że będzie dołożony wzmacniacz sygnału . Myślę
że to wielka ściema. Nie można normalnie pracować a oglądaniu bez zacięć i gubieniu internetu można zapomnieć. Nie polecam.
Mam abonament w Play od lat mam pomysł na przejście na konkurencję lub satelitę. Nie będe dzwonił po konsultantach bo to niema sensu. To są wyrzucone pieniądze.
ZaletyBrak
WadyFalujący sygnał. Zanikający sygnał do ZERA.
~Marek / 2024-06-11 17:10
Ocena: 1.00 / 5
Od czasu przejęcia UPC przez Play awarie internetu są co kilka dni a dzisiaj od rana nie ma też telewizji. Dno !!!!!
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Marek / 2024-07-14 14:58
Ocena: 1.00 / 5
Totalne dno. Połączyło się Play z UPC powstał wycieka danych dzwonią dziwni ludzie a jak człowiek zadzwoni na infolinię to okazuje się że niektóre funkcje są dostępne tylko od poniedziałku do piątku. 52 minuty spędzone na telefonie by się o tym dowiedzieć
Wadydno
~Marek / 2024-08-29 18:31
Ocena: 1.00 / 5
Przeszedłem z UPS do pLeya i gorzko żałuję. Dzisiaj rozmawiałem z konsultantką , która miała akcent wschodnii była totalnie nie kumata i zadzwoniłem drugi raz , już była polska pani i i tak nie była kumata i w niczym mi nie pomogła ????????????
ZaletyBRAK !!!!!!!!
WadyTotalne g.....o!!!!!!!!
~Marek / 2024-08-30 11:49
Ocena: 1.00 / 5
Kupiłem wszystkie możliwe startery, zarejestrowałem, chciałem zrobić test 5G w Mławie i Ciechanowie, bo mnie szlag trafia z Orange. I co się okazało? I to, że 5G w Polsce to kant i sciema. U wszystkich w szczycie przez kilka godzin prędkości na poziomie od 5 do 30 Mb/s! Kpina i tyle a ja płacę podatki na utrzymywanie UOKiK i innych.
Teraz w tej chwili (Motorola G54 Power Edition) cały czas 5G oscyluje między 6 a 15 mega a LTE++ to w ogóle jakieś 3G jest. Kto tym ujom koncesje dał, nie wiem...
~Marek / 2024-12-28 17:31
Ocena: 1.00 / 5
Każą sobie płacić za wymiane routera !!!!!!!!!!!Złodzieistwo !!!!!!!!!!
~Marek / 2025-01-02 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Jestem kijentem PLAy . Pierwsza i ostatnia umowa padpisana z nimi. Obsługa jedna z gorszych na rynku brak jakejkolwiek pomocy w rozwiązaniu problemu z internetem który akurat niestety użytkuję. Jak planujesz podpisać z nimi umowę zastanów się sto razy zanim to zrobisz bo będziesz żałował.Pozdrawiam Marek
WadyObsługa jakość sporzętu
~Marek / 2025-02-12 12:54
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga ci oszuści gdy rozwiązałem umowę bo nic nie działało jeszcze naliczyli mi kary umowne. Omijać oszustów !!
~Marek / 2025-03-11 17:57
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam telewizji Play. Jestem druga dobę bez dostępu do telewizji i internetu. Kilkakrotne dzwonienie do obsługi klienta nic nie daje. Obsługa jest niekompetentna powtarza te same zdanie. Brak jakichkolwiek konkretów. Równie dobrze mogli by nagrać to na taśmę. Chciałem numer telefonu do działu technicznego i poinformowano mnie, że w dziale technicznym nie nie ma telefonów. Po kilku nieskutecznych interwencjach poprosiłem o połączenie z kierownikiem działu to poinformowano mnie, że kierownik nie rozmawia z klientami Play a Ja mam czekać bo reklamacja (Usunięcie usterki), która może trwać do 30 dni. Jeszcze raz odradzam i proszę omijać tą telewizje szerokim łukiem. Jest to totalne olewanie klienta a konsultanci nie potrafią udzielić odpowiedzi i jeszcze bezczelnie proponują zmianę umowy na droższą ale technicznie wcale nie lepszą.
Wadysame wady
~Marek / 2025-03-28 21:29
Ocena: 1.00 / 5
Infolinia poniżej krytyki, czat na PLAY 24 nie odpowiedział na pytanie od miesiaca, w salonie obsługa opryskiwa i niekompetentna, ludzie z przypadku. Brak pilotów na wymianę itp, itp, itp. Ogólnie mniej niż zero.
ZaletyBrak
WadyKomunikacja z klientem, rozwiązywanie problemów, Brak fachowców w salonach i na infolini.