Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4757 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcel / 2024-06-22 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropny internetem. Byłem w tmobile i Orange, ale play to najgorszy możliwy wybór
    ZaletyDuża oferta
    WadyBrak zasięgu
    Niedzialacy internet
    Ciagle awarie
    Umowy których nie da sie skończyć
  • ~Marceli / 2022-03-19 13:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem internet na abonament na 2 lata 200GB na miesiac. I po wykorzystaniu 130GB juz internet nie dziala. I Ostatni tydzien w miesiacu musze kupowac internet od innego dostawcy. Nie zawsze po 130GB sie konczy czasem pozniej czasem wczesniej. Ale sprawdzalem na apce play 24 i pisalo ze mam jeszcze 70GB pelenj predkoaci a internet nie dziala. Zmienialem karte SIM ale to nic nie dalo po miesiacu bylo to samo. Nie polecam tego operatora.
  • ~Marcelina / 2021-03-01 12:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam sieci Play, właśnie kończy mi się umowa, mój numer początkowo był na inną osobę w trakcie przenoszenia umowy musiałam przeprowadzić cesje żeby w nowej sieci już było wszystko na mnie, okazało się że nieważne ze płacisz prawie 3 lata za ubezpieczenie bo jak kończy ci się umowa to i tak ci nie naprawia telefonu bo robiąc cesje wszystkie usługi się kasują o czym niekt nas nie poinformował! Każdy konsultant mówi co innego. Najgorsza sieć.
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Marcello / 2023-11-08 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy!
    Nieprofesjonalnie nierzetelnie ale za to bardzo słaba obsługa klienta!
    Twierdzą przez maile i smsy że „za moment ktoś się skontaktuje w sprawie przedłużenia umowy tymczasem pierwsza odzywa się firma windykacyjna i poleca mi udanie się do salonu play, gdzie zostaje poinformowany że skoro oni to zgłosili to „nie mamy o czym gadać”
    Nie polecam, wolałem zapłacić karę i zerwać umowę (chociaż nie musiałem) niż być dalej ich klientem.
    Ciekawe jakie mają miesięcznie dochody dzięki ludziom którzy tak jak ja nie chcieli mieć z nimi nic wspolnego. Mam nadzieje że ten proceder ma swój limit.
  • ~Marchewka / 2023-07-09 09:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Trzy razy prosiłam konsultantów o wyłączenie wszelkich pakietów i numerów na moim koncie. Niestety niekompetencja pracowników nie pozwoliła im wykonać dobrze swojego zadania i wciąż dostaję faktury za numer, którego już dawno nie używam. Konsultant w dziale rezygnacji nie umie słuchać i mówi cały czas o jakichś swoich ofertach zamiast wykonać to o co się go prosi.
  • ~Marcin / 2018-07-02 23:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Dnia 29 czerwca przedłużyłem umowę na posiadane dwa numery w abonamencie u operatora Play oraz trzeci, który przenoszę od operatora T-mobile i chciałem dołączyć do nowej taryfy.
    Nowa umowa w taryfie Rodzina Stan Nielimitowany wraz z urządzeniem do jednego z numerów dokładnie Iphona 8 64GB, który miał być wymarzonym prezentem dla córki za świetne wyniki w nauce a sfinansowanym z jej długo zbieranych oszczędności
    Przesyłkę z nową umową i telefonem doręczył mi kurier 02 lipca, 2018 którą podpisałem a za telefon zapłaciłem kurierowi 2059 zł, co stanowi prawie 60% ceny katalogowej producenta Opona 8 i właśnie w tym momocie zaczynają cię moje kłopoty z operatorem. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że owszem umowa została przedłużona jednak na jeden numer a drugi zostanie przedłużony dopiero w lutym, 2019 o czym nie zostałem poinformowany przez konsultanta, co z resztą zaskoczyło kolejnych dwóch konsultantów, z którymi w rozmowie po zorientowaniu się w całej sytuacji próbowałem uzyskać wyjaśnienia niestety bez rezultatu. Zarówno im jak i mojej osobie taka umowa w taryfie Rodzina Stan Nielimitowany jawiła się niedorzeczną i daleką od idei w/w taryfy.
    Rozmowa zakończyła się moim wnioskiem o przesłuchaniu nagrania z rozmowy z konsultantem sprzedającym mi w/w produkt i tu pojawia się kolejny paradoks operator Play ma 30 dni na ustosunkowanie się do mojego wniosku a ja 14 dni na odstąpienie od umowy i tu moje pytanie czy to kogoś bawi a na pewno fakt jak powiedzieć dziecku, musimy kochanie oddać twój prezent i odesłać do Play. Zastanawia mnie jedno czy jest to wynikiem pomyłki człowieka czy świadome działanie odnoszę wrażenie, że świadome działanie a (świadome wprowadzenie w błąd celem pozyskania korzyści materialnej jest KARALNE).Czy pozostaje mi odstąpić od umowy, czy powinienem przenieść kolejny numer od konkurencyjnego operatora dołączając go do tak „CIEKAWEJ „ oferty z Play jak zamierzałem? Oto jest pytanie
  • ~Marcin / 2020-04-15 17:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Przygoda z play trwałą wiele lat, dlaczego tak długo? Ponieważ zawsze nie było czasu na przyjrzenie się ofercie innych sieci,aż w końcu nadeszła ta chwila. Kilka numerów (abonament i karta - czyli dzieci, dziadki)było od 2013r i co zaproponował play za wieloletnią współpracę? Nic sensownego. Zatem przeniosłem 4 numery do innego operatora na o wiele lepszych warunkach. Dzisiaj przenoszę następne dwa numery.
    Został tylko mój abonament + internet do domu. Dlaczego? Bo niestety w domu najlepszy zasię dla internetu ma właśnie play. Ale..... Powiedziałem, że kończę w punkcie, że kończę współpracę, więc zaproponowano mi ofertę - gorszą od poprzedniej :-), a ponieważ nie zgodziłem się teraz codziennie mam telefon z "obsługi klienta z kolejnymi propozycjami, każda taka sama (ha ha ha), nawet przełączano mnie do działu ofert specjalnych i znowu to samo. Świadczy to o chaosie i braku przekazu informacji w firmie. Ponieważ mam jeszcze 3 tyg., a cała sytuacja mnie bawi to jeszcze się trochę z nimi podroczę.

    PLAY=PORAŻKA, żałuję tylko, że nie słuchałem kolegi i szybciej nie wykonałem tego ruchu. Firma korzystała z mojego NYGUSTWA. Nie wspomnę o wszelkich możliwych opłatach dodatkowych.

    Przeniesienie numeru nie jest trudne. Parę minut rozmowy, a resztę wykonuje wasz nowy operator.

    Pozdrawiam i zachęcam do przyjrzenia się ofertom u konkurencji.
    Zaletyzasięg w mojej okolicy większy niż u konkurencji
    Wadyczuję się jak owca golona z każdej strony, dodatkowe opłaty, których nie byłem świadomy, reszta informacji w ocenie ogólej
  • ~Marcin / 2020-06-08 12:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam dramat chciałem zerwać umowę bo mam podstawy bo nie takie telefony dostałem jak konsultant mi mówił ale nie można umowa na kupno zerwana ale umowy świadczeń telekomunikacyjnych się nią da

    Nie polecam PLAY

  • ~marcin / 2021-03-16 13:40
    Ocena: 1.00 / 5
    nie polecam. po ostatniej ofercie mogę śmiało powiedzieć że to oszuści
  • ~Marcin / 2021-04-08 11:54
    Ocena: 1.00 / 5
    A spróbujcie zreygnować u nich z abonamentu, to dopiero zobaczycie co potrafią. Okazuje się, że jest jakiś ukryty numer do internetu, za którego i tak trzeba płacić, a na dodatek dzwonią po kilka razy dziennie z propozycją pozostania.
    ZaletyKiedyś była tania
    WadyW chwili kiedy kończy się abonament biuro obsługi klient staje bardzo namolne, wręcz stalkujące, bez blokady ich numeru można zwariować. Niestety ceny w abonamencie stały się wręcz zaporowe, za to w pakiecie dostaniecie całą masę usług - czy tego chcecie czy nie. I nie można z nich zrezygnować. Nie podoba wam się np. telewizja? To i tak będziecie za nią płacić.
  • ~Marcin / 2021-08-30 04:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Unikać internetu stacjonarnego więcej nie działa niż działa
    WadyWięcej nie działa niż działa
  • ~Marcin / 2021-10-24 14:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem podczas przeprowadzki. Żeby mieć internet kupiłem starter który ma 15GB na start. Gorzej wybrać nie mogłem. Wielki napis na starterze 15GB to zwykły SCAM. Niby 15GB jest, ale nikt nie napisał że średni ping to 200ms a prędkość to max 2Mb/s.

    Ostatni raz skorzystałem z oferty tych oszustów
    ZaletyNie ma
    WadyOferowany przez nich internet jest wolniejszy od tego co oferowali 15 lat temu...
  • ~Marcin / 2022-06-03 08:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć! Od listopada 2020 bujam się z nimi w sprawie znikających sosów, od stycznia 2022 bujam się z nimi w sprawie znikających mi środków na koncie. Po kłótni z nimi za każdym razem gdy okaże się że znikły mi pieniądze z konta, środki częściowo zwrócili (5 zł na 56zl) a mamy 3.06.2022r. Po ponownej reklamacji gdzie jest reszta nie umieją odpowiedzieć.
    ZaletyBrak
    WadyZnikające smsy, pieniądze z konta bez podania przyczyny
  • ~marcin / 2022-09-27 10:33
    Ocena: 1.00 / 5
    wciskają HBO - przy nowej umowie - i to na 3 numerach - 100 w plecy (na szczescie da się wypowiedzieć usługę) Ale po skończeniu umowy adios...
    Zaletyzadnych
    Wadywszystko
  • ~Marcin / 2022-11-18 10:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią ludzi w ciull nie mówią wszystkiego później opłaty nie wiadomo za co
  • ~Marcin / 2023-01-04 14:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Co innego mówi się w salonie, a co innego wychodzi w życiu. Nie polecam nikomu.
    ZaletyBrak
    WadyUtraty zasięgu, często z LTE ucieka na 3G i mnogość innych problemów
  • ~Marcin / 2023-01-11 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Oddałem telefon do naprawy gwarancyjnej,minął już miesiąc,w salonie dziewuchy nieprzyjemne,odbijają piłeczkę i raz mówią,że już naprawiony,innym razem,że nie,jeszcze innym,że już naprawiony telefon jest w drodze,a jeszcze innym,żebym przyszedł jutro,brak kompetencji i wiedzy,na infolinii chłopak nie pomoże bo oprócz tego,że widzi kiedy otrzymali zgłoszenie reklamacyjne już więcej nie widzi nic????????????,nawet nie wiedział gdzie naprawiają mój sprzęt,abonament place,ratę za telefon też( z którego nie korzystam)nie polecam absolutnie wiązać się umowa z Play
    ZaletyNie widzę ????
    WadyZa dużo pisania
  • ~Marcin / 2023-05-31 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety muszę zgodzić się z wieloma opiniami tutaj, jakość świadczonych przez Play usług jest tak marna, że już chyba bardziej się nie da. Byłem u nich chyba z 3 lata, ale to co dobre szybko się kończy, właśnie jestem na etapie wypowiadania umowy z Play. Słaby zasięg, słaba jakość internetu, nawet nie da się słuchać radia bo zasięg zanika. Abonament oczywiście bardzo wysoki bo 95 zł ale nie wiem za co.. oczywiście poprzez czat / infolinię nic się nie załatwi wszystko w salonie.. w ogóle nie szanują czasu klienta. Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyzasięg, obsługa klienta
  • ~Marcin / 2023-06-12 21:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientem od co najmniej 15 lat.
    Dzisiaj rano wyłączono mi jakiś pakiet o godzinie 16:00 odcięto od świata dwukrotnie dzwoniłem gdzie za każde połączenie za każdą minutę Płacę jak za zboże bo 2,40 Czyli jak za hotline 0 700 najpierw rozmawiałem z panią która nie umiem odpowiedzieć mi na moje pytanie rzuciła słuchawką potem rozmawiałem z panem Bartoszem pytając Gdzie złożyć skargę również rzucił słuchawką Byłem klientem waszym 15 lat w sumie to odkąd powstaliście i to był dzisiaj ostatni dzień z wami. Dla mnie ta firma to jedna wielka kpina omijajcie szerokim łukiem.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady odcinają od świata internetu bez jakiejkolwiek informacji
  • ~Marcin / 2023-07-13 11:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Ostatnia moja przygoda z play w życiu. Od trzech dni proszę o włączenie dodatkowej usługi. Kilkukrotnie konsultanci twierdzili, że usługa została włączona ale nadal nie działa i nie otrzymałem potwierdzenia SMS włączenia usługi. Po zgłoszeniu, że usługa nie działa kolejny konsultant napisiał zgłoszenie do działu technicznego z zapewnieniem, że sprawa będzie rozwiązana tego samego dnia. Oczywiście nic nie zrobili więc zadzwoniłem następnego dnia. Kolejny konsultant napisał ponaglenie mówiąc, że nie wiadomo kiedy usługa będzie dostępna. A moim zdaniem w ogóle nie została włączona, bo zawsze dostawałem potwierdzenie a tym razem nie. Ilość złych doświadczeń z play przechyliła szalę złości i irytacji. Koniec z play na wieki.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4757
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3993
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3086
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187