Witam, jestem nowym klientem Play i już po 3ch miesiącach użytkowania doszłem do wniosku że WDEPNĄŁEM W NIEZŁE G..O, gdyż przy podpisywaniu nowej umowy obiecywano mi 20GB internetu, a otrzymuję 10GB a aplikacja Play24 pokazuje że mam 20GB,od stycznia zgłaszam do operatora sieci ten błąd i (6razy,z potwierdzeniem)i tylko raz zadzwoniła do mnie pani która nie potrafi rozwiązać tego problemu i stwierdziła że sprawa jest już załatwiona i dalsze wyjaśnia są zbędne -kompletny brak szacunku dla klientów, olewanie klienta brak zainteresowania się sprawą... przyjmują zgłoszenia i je usuwają a klient dostaje notkę na telefon "że twoja sprawa została już rozpatrzona i że się z tobą kontaktowali"BZDURA, TOTALNE DNOZaletyBrak, bardzo duży BRAK
WadyBardzo duży BRAK poszanowania klienta, olewanie klienta, nie interesowanie się tym z czym klient do nich przychodzi, błędne informacje co innego sprzedają a co innego się dostaje