Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Play opinie

Ocena na podstawie 4762 opinii

1.39 / 5

  • Oferta
    1.47
  • Obsługa klienta
    1.40
  • Cena/Jakość
    1.30
  • Parametry
    2.00
  • Cena
    2.80
  • Niezawodność
    2.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ana / 2024-12-13 12:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo zła obsługa. Niekompetentni pracownicy. Nie polecam. Jedna gwiazdką to i tak za dużo.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
  • ~BaJa / 2024-12-12 10:54
    Ocena: 1.33 / 5
    Byłam klientem UPC z umową na czas nieokreślony: światłowód z telewizją. Cena za pakiet 145 zł/mc , w tym za internet 50zł.
    3 miesiące temu zrezygnowałam z telewizji i ku mojemu zdziwieniu przestano słać mi rachunki na maila. W listopadzie weszłam na moje konto w play i okazało sie, że za sam internet naliczają 298,98 zł !!! czyli 2x więcej niż w pakiecie .
    Niestety nie można się z nimi porozumieć bo przełączają od doradcy do doradcy. Na czacie tak samo. Dziś złożyłam kolejną reklamację. Zobaczymy co odpowiedzą. Czy ktoś miał podobną sytuację?
  • ~Iko / 2024-12-12 03:39
    Ocena: 1.33 / 5
    Porazka odradzam ta siec poniewaz 3misiac z kolei nie otrzymalem bonusowych GB za uruchmiony pakiet M5G -40GB i wlaczona promocje 1800GB na rok
    ZaletyZadne
    WadyOlewaja klienta albo informatykow zmiencie skoro bonusy odrazu nie przychodza po pobraniu pieniedzy na cykliczny pakiet
  • ~amadeus / 2024-12-11 16:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Potwierdzam wszystkie dotychczasowe złe opinie. Ja otrzymałem nowy "cud techniki" mowa o dekoderze dnia 05.12 i od tej pory czyli do dnia 11.12 nie mam możliwości oglądania TV. Wykonałem już dziesiątki telefonów, zgłoszenia reklamacyjne, skargi i w dalszym ciągu nikt nie potrafi rozwiązać problemu!!! Na infolinii twierdzą że mają ręce związane, dział techniczny nie potrafi wskazać przyczyny awarii i daty uruchomienia usługi!!! Jeśli chodzi o kuszenie klientów nowymi umowami jakoś rąk nie mają związanych!!! Wygląda na to ,że święta trzeba będzie odnawiać różaniec (chyba to by było lepsze:)) niż obejrzeć cokolwiek w TV!! Na umowie widnieje zapis aktywacja usługi do 2 dni mija już 7 dzień i mają to w nosie. Trzeba coś z tym zrobić!!! Czy znajdzie się instytucja, która stanie po stronie oszukanych klientów?!!!
    Zaletyżadnych
    Wadybrak kompetencji pracowników infolinii, ignorancja totalna klienta!!!!
  • ~Kasia / 2024-12-11 13:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
    Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia.
    Masakra
    ZaletyNie ma, serio.
    WadyBrak słów- tak powinnam zatytułować opinię. Jestem w tej niepełnosprawnej sieci rok i nie umiem wyrazić jak jestem zbulwersowana i zmęczona... Od roku mam internet światłowodowy oraz dwa abonamenty. Nie powiem ile reklamacji złożyłam ale liczyć można w dziesiątkach. I co? Żadnych zmian. Internet w moich telefonach praktycznie nie działa. Dział techniczny nie widzi problemów, inne sieci działają mi w tych telefonach ale niestety jestem związana z tą siecią jeszcze przez rok. Jak macie wybór to przestrzegam przed tą siecią z całego serca. Dla chętnych mogę pokazać całą historię korespondencji.
    Dodam jeszcze, że infolinia się często rozłącza po przedstawieniu problemu a w tych czasach jest to nie do pomyślenia
  • ~GAUL / 2024-12-10 18:26
    Ocena: 1.33 / 5
    Firma wymaga specjalnej troski, 9bsluga klienta leży i kwiczy, kompetencje, jeżeli można tak nazwać, to jak biały kruk. Nikt nie widział. Jak przesyłają ofertę nie chcą później rozmawiać.
    ZaletyNie jestem abonentem od 2018
    WadyPrzejęli upc, więc znowu trzeba się z amebami dorabiać.
  • ~Anonimowa / 2024-12-10 16:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Czytajac opinie ludzi na temat uslugi UPC,która obecnie przejął play,włos mi się jeży na głowie.Tez jestem klientka byłego UPC,i muszę przyznać,że jakość usługi znacznie się pogorszyła po przejęciu przez play..choć ja nadal mam wszystko z upc.Mam dekoder horizon,który jak na razie nie będzie wymieniany na pleyowski.Umowe mam na czas określony i przedłużę, ale już na czas nieokreślony,aby w razie większych problemów,móc w każdej chwili ja wypowiedzieć.Wspolczuje tym,którzy dali się naciągnąć na zmianę dekoderów na te z pleya...a obecną akcją z przymusowa wymiana dekoderów..no to już w ogóle MASAKRA.Ostatnio dostalam od nich esemesa z ankieta,abym oceniła ich usługi.. uśmiałam się setnie.
    ZaletyBrak
    WadyJw
  • ~Wojtek / 2024-12-10 14:59
    Ocena: 3.33 / 5
    O czym Play nie uprzedza - po wymuszonej wymianie dekodera daje sobie do 48 h na uruchomienie usługi. Podobno jak się ma dużo szczęścia to wyłącza telewizję "tylko" na 20 godzin.
    Kłopot z tym, że UPC wyznaczył poziom usługi, jakiego jego nabywca (Play) stara się nie osiągać
    Zaletyniby szeroka oferta
    Wadyproblemy, które w UPC załatwiane były jednym telefonem, tutaj urastają za każdym razem do PROOOBLEMU niemal nie do rozwiązania. Zaczynam sprawdzać oferty innych firm, bo rozumiem że na poprawę nie ma nadziei
  • ~Ty / 2024-12-10 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadistwo do potęgi entej Najgorsza firma a internet to ch.....j
    ZaletyBrak
  • ~Boszka / 2024-12-10 11:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma! Wieloletnich klientów traktują bardzo źle. Ogłupiają ludzi przedstawiając swoje oferty, dzwoniąc pół roku przed końcem umowy. Nie przedłużajcie nigdy umowy przed jej upływem!!!!!!!!!!!! Człowiek się nie liczy!!!!!
    Zaletybrak
  • ~Alek / 2024-12-09 15:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!!! Operator komórkowy Play ma wyjątkowo niekliencką politykę. Jeśli wpłacisz pieniądze nawet na godzinę po wygaśnięciu opłaconego okresu taryfowego, wszystkie te pieniądze zostaną wykorzystane (głównie na internet) w ciągu kilku godzin pod pozorem usługi "bez taryfy". Oznacza to, że pieniądze zapłacone za przedłużenie taryfy o miesiąc zamieniają się w powietrze w ciągu kilku godzin, a połączenia i internet zostaną odłączone. Przeniosę się do innego operatora, który ceni swoich klientów.
  • ~Grażyna / 2024-12-09 14:44
    Ocena: 1.67 / 5
    ze względu na bardzo poważne kłopoty i problemy na które naraża operator Play klientów byłego UPC chciałabym zapytać, czy można nagłośnić przedmiotowy problem, który opiszę kilkoma zdaniami.

    Klienci UPC, którzy posiadali dekodery 4K, nawiasem mówiąc znakomite - nic dodać, nic ująć, ze świetnym i niezniszczalnym pilotem, to oczywiście jeszcze sprzęt od UPC, zostali zobligowani do wymiany na dekodery 4K PLAY BOX TV, z możliwościami cofającymi nas w porównaniu z poprzednim do Średniowiecza, oczywiście bez wcześniejszego uprzedzenia. Ale nie ta kwestia jest najważniejsza!

    Otóż 05.12.24 stałam się "szczęśliwą" posiadaczką owego "cuda" techniki, nomen omen Play posiada swoje biuro przy ul. Wynalazek w Warszawie To miał być hit przenoszący klienta nieomal w XXX w. Już 06.12.24 dekoder przestał działać. zadziałał na krótko i od 07.12.24 nie ma całkowitej możliwości oglądania TV. Play przyjęło po wielu trudnośćiach zgłoszenie, ale nie wyznaczyło żadnego terminu usunięcia problemu.

    Reasumując, przypuszczam, że wszyscy klienci byłego UPC posiadający poprzednie dekodery nie powinni zgadzać się na instalację tych "nowoczesnych" i powinni zostać o tym fakcie uprzedzeni. Oczywiście do Play poszła "bogata" korespondencja z mojej strony wyjaśniająca wszystkie kulisy przedmiotowego problemu, którą bez problemu udostępnię, jeśli jakaś instytucja zainteresuje się problemem.
    ZaletyBrak
    WadyArogancja, niekompetencja, jakoś sprzętu tragiczna
  • ~Katarzyna / 2024-12-08 19:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma z jaką się spotkałam. Straszą windykacja, sądami za sprzęt który był oddany ich pracownikowi technicznemu. Sprawa cięgnie się już prawie 3 miesiąc. Nie odpisują na wiadomości, nie idzie się nic dowiedzieć ale windykację chcą uruchomić. Oszuści, złodzieje bo nawet umowy nie idzie rozwiązać. Nigdy więcej nie podpiszę umowy z tymi oszustami.
    ZaletyBrak
  • ~Anonim / 2024-12-08 17:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza sieć tylko brać złodzieje i oszuści Proponuję nie brać nic od tych złodzieja plejoeski h dramat
    ZaletyŻadne
    WadyBardzo dużo
  • ~Danziger / 2024-12-08 15:06
    Ocena: 1.33 / 5
    Jestem klientem play, gdyż wcześniej byłem w UPC. Te dwie firmy to niebo i piekło.
    Obsługa klienta - poziom dno.
    Realizacja zleceń - robią co chcą.
    Jakość - żenująca, umyślne wyłączanie usług.
    Ja się już zdecydowałem na opuszczenie tej pseudo firmy.
    ZaletyInternet światłowodowy przejęty razem z UPC.
    WadyObsługa klienta, awarie, ceny.
  • ~jsz / 2024-12-07 15:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Tak dziadowska obsługa play ,ciągnie się od paru lat. W firmach innej branży przy takiej obsłudze jak czytam to dawno nadzór miałby wielkie kłopoty u szefów lub padała by firma . Tu orkiestra gra ,odpisują klientom niedorzeczności , na proste sprawy . Odpisują na reklamację klienta , który pisze parę razy ,że ma zaniżone parametry w odbiorze dostarczanego szybkości sygnału (z umownego 300Mbs , dają wg sppeed test do ok70-80 Mbs)do lokalu w Warszawie !!!, a obsługa odpisuje , że modem UPC jest dobry,siec też nie usterek , nie biorą pod uwagę że sieć jest ich ,modem ich UPC , szafka na korytarzu ich, od modemu do komputera kablowe łącze podłączone przez ich serwis , wszystko powinno działać !!!??? , a nie działa jak potrzeba. Abonament co miesiąc życzą szybko zapłacić w terminie . Naciągają klientów na zawyżone opłaty w stosunku do jakości i zakresu świadczonej usługi (jest to wyłudzanie kwot od Obywateli !!) . Nie widać tu skuteczności wewnętrznego nadzoru, ani organów RP jak UOKiK ,organów ścigania ani MC ,a dzieje się to na skalę kraju , Władzo i tak można , w Państwie Prawa ???!!!.
    Min.Cyfr. utrzymuje takie rozp., które tylko wymaga od klienta płacenie i zapisane jak może dusić go operator, natomiast symetrycznie nie ma nic,jak ma się wywiązywać taki operator, kary dla niego za złe wykonywanie zlecenia - wykonawca usługi . Min.Cyfr. tez powinno zmieć postanowienia tego rozporządzenia bo wygląda na b. lobbisteczne dla operatora !!. Niby jest UOKiK ,ale ciągle widać jakby chciał ale wiele nie może , czasami np. Vektre ukarze 22 miln. i śpi spokojnie.
    Zaletyżadne
    Wadywszystko niedbałe !!!
  • ~Kamil / 2024-12-06 16:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Po przejściu na kartę zablokowali mi tel obsługa nie miła nie potrafi wyjaśnić jak to się stało
  • ~Jakub / 2024-12-04 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Porażka ta ich sieć Internet za który place nie działa .
    ZaletyNiemmmma
    WadyNiedziałający internet
  • ~Klient sieci Play / 2024-12-03 19:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesteśmy w Play od kilku lat, umowa jest do 2027 lecz w związku z problemem który występuje ponad miesiąc będę musiała zgłosić rozwiązanie umowy. Nikt z domowników od ponad miesiąca nie ma zasięgu ani internetu. To jakaś porażka płacimy za usługi których nie ma. Jeżeli ktoś zastanawia się nad przejściem do play szczerze nie polecam
    ZaletyNa chwilę obecną brak
    WadyBrak zasięgu, brak internetu, obsługa klienta na fatalnym poziomie.
  • ~plej / 2024-12-02 17:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet od 3 tygodni nie działa. Nikt nie chce przyjąć reklamacji- usilnie przez telefon żądają mojego numeru PESEL celem uwiarygodnienia, którego zgodnie z prawem nie powinni żądać w całości. Pani na infolinii sprawia wrażenie jakby nie chciała ze mną rozmawiać - nie interesuje jej że opłacam usługę ,która nie działa.Po ok 4 latach bycia ich klientem zobaczyłem jak traktują swoich klientów w przypadku potrzeby usunięcia awarii.Chciałem tylko zgłosić brak usługi ale po takim potraktowaniu jestem zmuszony zrezygnować i ogólnie nie polecam.
    Wadyodmowa przyjęcia reklamacji
    nie miła obsługa.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307
Lajt Mobile
Ocena: 3.80, ilość opinii: 1194
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187